Jak stworzyć popularną infografikę

infographic

Wiesz już, że infografiki działają. Pytanie brzmi:: jak możesz stworzyć taki, który będzie popularny? Jeśli jesteś taki jak ja, prawdopodobnie nie masz Kości projektowej w swoim ciele. Ale nie martw się, to nie powinno cię powstrzymywać.

Kiedy zaczynałem tworzyć infografiki, zatrudniałem takie firmy jak Column Five, które świetnie je tworzą. Koszt był jednak nieco za wysoki jak na startup. W końcu musiałem nauczyć się całego procesu od A do Z.

Oto kroki, które musisz wykonać, aby utworzyć popularną infografikę:

Krok # 1: Znajdź źródło danych

Najważniejszym elementem w tworzeniu infografiki jest twoje źródło danych. Nie ma znaczenia, jak ładna może być Twoja grafika. Jeśli dane w grafice są do bani, nie będzie dobrze.

Jak więc znaleźć dobre źródła danych? Najprostszym sposobem jest przeglądanie wszystkich blogów w Twojej przestrzeni i szukanie tych, które mają w sobie DANE. Stamtąd Sortuj posty według liczby tweetów i polubień. Posty, które zawierają najwięcej danych i są najbardziej popularne, to te, które dobrze sprawdzają się jako infografika.

Jeśli nie możesz znaleźć popularnych postów, które są bogate w DANE, musisz wymyślić własne pomysły i znaleźć własne źródła danych. Na pewno możesz spróbować zatrudnić kogoś w Upwork, aby ci pomógł, ale prawdopodobnie nie wykona on dobrej roboty.

Sam będziesz musiał tworzyć zestawy danych poprzez badania lub zatrudnić profesjonalnego blogera za kilkaset dolarów, aby stworzyć zestaw danych dla Ciebie. Zazwyczaj możesz znaleźć tych blogerów, publikując ofertę pracy na Problogger.

Krok # 2: znalezienie projektanta

Każdy ma swoje zdanie na temat tego, jak wygląda świetna infografika. Jak znaleźć projektanta, który zadowoli każdego? Niestety, nie można zadowolić wszystkich, ale możesz zadowolić większość.

Z projektantami chodzi o to, że ich największymi krytykami są inni projektanci. Więc jeśli znajdziesz projektanta, który inni projektanci kochają, będziesz w dobrych rękach.

Dzięki witrynom takim jak Dribbble i Behance możesz wyszukać słowo “infografika”, aby znaleźć projektantów, którzy wiedzą, jak tworzyć infografiki. Następnie możesz sprawdzić, które z nich mają najwięcej polubień, ulubionych i komentarzy, ponieważ ci projektanci są najprawdopodobniej szanowani przez innych projektantów.

Gdy już masz listę, naciśnij je i zapytaj, ile kosztowałoby ich stworzenie infografiki. Większość z nich nie będzie miała stawki ryczałtowej; zamiast tego będą mieli stawkę godzinową od 50 do 85 USD. To może wydawać się dużo pieniędzy, ale zazwyczaj mogą stworzyć grafikę w ciągu 5 do 7 godzin. Więc powinieneś płacić tylko od $250 do $595 za grafikę.

Krok # 3: Utwórz szkielet

Zanim utworzysz infografikę, musisz rozłożyć punkty danych w historię. Każdy punkt danych powinien płynąć do następnego. W grafice powinno być tylko 6 głównych punktów/części, w przeciwnym razie będzie ona zbyt bogata w dane.

Odkryłem, że gdy grafika ma główne punkty danych 6, ma tendencję do uzyskiwania większej liczby tweetów w porównaniu z infografikami, które mają główne punkty danych 5 lub 7.

tweets by data points

Po rozplanowaniu danych musisz teraz współpracować z projektantem, aby wymyślić sposoby reprezentacji danych w formacie wizualnym, który jest łatwy do zrozumienia. Niezależnie od tego, czy chodzi o wykresy, rysunki czy przykłady wizualne, punkty danych muszą być naprawdę łatwe do zrozumienia. Jeśli nie, to pokonuje sens tworzenia infografiki.

Po rozplanowaniu wszystkiego chcesz przekazać ten zestaw wymagań swojemu projektantowi:

  1. Infografiki muszą być pionowe – analizując infografiki 100 zaprojektowane poziomo w porównaniu z Grafiką pionową 100, odkryłem, że pionowe grafiki są tweetowane o 28.9% więcej i są 41.7% bardziej narażone na osadzenie w innych witrynach. Jeśli się nad tym zastanowić, to ma sens… większość stron internetowych jest zaprojektowana pionowo, a nie poziomo. Dlatego większość ludzi woli osadzać pionowe infografiki.
  2. Użyj kolorów uzupełniających – grafika, która używa bezpłatnych kolorów w porównaniu z wieloma losowymi kolorami, zwykle otrzymuje 14.1% więcej tweetów i 10.6% więcej polubień.
  3. Użyj dużych czcionek – chociaż wydaje się to zdrowym rozsądkiem, wielu projektantów próbuje zapchać dużo informacji w grafice, zmniejszając rozmiar czcionki. Grafika z dużymi czcionkami zwykle otrzymuje 38.5% więcej tweetów i 54% więcej polubień.
  4. Użyj niestandardowych ilustracji – gdy projektant używa ilustracji do wyjaśnienia danych w porównaniu z prostymi wykresami i wykresami, infografika ma tendencję do uzyskania 52.7% więcej tweetów i 72.8% więcej polubień.
  5. Go 3D – nie musisz tego robić, ale jeśli jesteś w stanie stworzyć swoje ilustracje w 3D, takie jak ta grafika i ta, są one bardziej prawdopodobne, że będą udostępniane w Internecie. Jedynym problemem jest to, że wyprodukowanie infografiki 3D kosztuje około $4000, co jest nieco zbyt drogie, gdy pomyślisz o tym, ilu odwiedzających i linków zwykle generuje infografika. Z drugiej strony, możesz poprosić swojego projektanta, aby nauczył się tworzyć infografiki 3D a Outsourcingu it.
  6. Dołącz swoje logo – infografiki mogą naprawdę pomóc oznaczyć Twoją firmę. Upewnij się, że umieściłeś swoje logo gdzieś na grafice. Jeśli dane pochodzą również ze źródła zewnętrznego, pamiętaj, aby podać adresy URL na dole Grafiki.

Krok # 4: wymyślić nagłówek

Bez względu na to, jak dobre są Twoje dane lub infografika, jeśli tytuł Twojej infografiki jest do bani, nikt go nie przeczyta. Nie mogę wymyślić tytułu dla Twojej infografiki, ale mogę cię nauczyć, co działa najlepiej.

Nathan Safran napisał niedawno bloga, który podzielił nagłówki, na które ludzie najczęściej klikają.

headlines

Jak widać na powyższym obrazku, 36% osób woli nagłówki oparte na numerach. Dobrym przykładem tego jest “15 sposobów na zwiększenie ruchu w wyszukiwarkach”. 21% ludzi woli czytelnika-adresowanie nagłówków, takich jak “dlaczego powinieneś zwiększyć ruch w wyszukiwarkach”. A 17% preferuje nagłówki, takie jak “Jak zwiększyć ruch w wyszukiwarkach”.

Na podstawie tych danych najlepiej utworzyć nagłówki oparte na liczbach lub adresujące czytelnika do infografik.

Nawet jeśli podzielisz wyniki według płci, nadal jasne jest, że ludzie wolą nagłówki oparte na numerach:

gender headlines

Mam nadzieję, że pomoże Ci to wymyślić nagłówek, ale jeśli nadal masz problemy, postępuj zgodnie z numerem wskazówki 1 w tym poście na blogu.

Krok # 5: Promocja

Zanim zaczniesz promować swoją infografikę, upewnij się, że utworzyłeś kod do osadzania, aby ludzie mogli łatwo udostępniać infografikę na swoich stronach internetowych. Jeśli używasz WordPress, możesz użyć wtyczki embed code generator.

Gdy masz już kod do osadzania, powinieneś utworzyć listę wszystkich blogów, które piszą o tematach związanych z infografiką. Gdy już masz listę, powinieneś wysłać e-mail do każdego z nich za pomocą tego prostego szablonu:

Przedmiot:[Wstaw nazwę infografiki] infografika

Hej. [Wstaw imię],

Mam nadzieję, że Twój [Wstaw dzień] idzie dobrze. Zauważyłem Twojego bloga i pomyślałem, że możesz chcieć sprawdzić tę infografikę, o której właśnie się dowiedzieliśmy [Wstaw temat infografiki]. Sprawdź to, kiedy masz chwilę i daj mi znać, co myślisz.

[Wstaw url]

Kod osadzania znajduje się pod infografiką, aby ułatwić kopiowanie i wklejanie (na wypadek, gdybyś chciał podzielić się nim z czytelnikami)

Dzięki za przyjrzenie się! Mam nadzieję, że cię to zainteresowało,

[wpisz swoje imię]

Powyższy szablon może wydawać się nudny, ale około 8% osób, które wysyłasz, powinno osadzać Twoją infografikę. Jeśli nie możesz uzyskać co najmniej 8%, oznacza to, że Twoja infografika nie jest świetna lub że wysyłasz witryny, które są zbyt duże jak Huffington Post. Najlepiej kierować blogi, które mają PageRank 6 lub niższy, ponieważ te blogi są bardziej prawdopodobne, że są prowadzone przez osobę 1 w porównaniu z firmą, która porusza się bardzo wolno.

Oprócz tego szablonu możesz również przesłać infografikę do następujących katalogów:

  • http://www.infographicsarchive.com/submit-infographics/
  • http://submitinfographics.com/
  • http://infographicsite.com/submit-infographic/
  • http://visual.ly
  • http://reddit.com/r/infographics/
  • http://www.nerdgraph.com/submit-infographic/
  • http://www.infographiclove.com

Na koniec powinieneś użyć funkcji wyszukiwania na Twitterze, aby znaleźć użytkowników, którzy tweetują na tematy związane z Twoją infografiką i wysłać im wiadomość z pytaniem, czy mogą tweetować Twoją infografikę do swoich odbiorców. Większość z tych użytkowników zignoruje Twoją bezpośrednią wiadomość, ale około 5% z nich tweetuje ją do swoich odbiorców. Jeśli nie możesz uzyskać 5% na tweet, oznacza to, że Twoja infografika nie jest świetna lub że wysyłasz wiadomości bezpośrednio do użytkowników z ponad 10,000 obserwujących. Tak długo, jak kierujesz Wiadomości do ludzi z mniej niż 10,000 obserwujących, wszystko będzie dobrze.

Wniosek

Wykonując powyższe kroki, powinieneś być w stanie stworzyć infografikę, która dobrze sobie radzi. A jeśli stworzysz kilka infografik, które nie będą wirusowe, nie martw się o to. Zwykle potrzeba kilku prób, aby to zrobić dobrze nawet jeśli wiesz co robisz.

Ucz się od odbiorców, ponieważ mogą oni preferować infografiki na niektóre tematy niż inne. Tak długo, jak to robisz, powinieneś być w stanie generować ruch i linki zwrotne do każdej z infografik.

Total
0
Shares
Related Posts