Delegowanie gości to świetna strategia budowania publiczności-bez wątpienia.
Jeśli regularnie piszesz posty gości dla legalnych blogów, które zawierają wysokiej jakości treści, Twoje posty mogą być niesamowitym źródłem ruchu i linków przychodzących.
Blogowanie Gości po prostu działa … kiedy robisz to dobrze.
Ale znalezienie wysokiej jakości delegowania gości możliwości to może być ciężka praca. Każdy, kto potrzebuje występów gościnnych, przeszukuje Google pod kątem terminów takich jak ” posty gości.”
Oznacza to, że blogerzy, którzy wznoszą się na szczyt tego wyszukiwania, są całkowicie zalewani prośbami o publikowanie gości. Twoja prośba prawdopodobnie zgubi się w przetasowaniu.
Twoim zadaniem jest ujawnienie możliwości blogowania gości, o których nikt inny nie wie.
Oto trzy szybkie sposoby na świetne badania, które przybliżą Cię o krok do tych potężnych, ale mniej znanych możliwości.
Topsy
Kocham Topsy.
Używam go, aby wymyślić nowe pomysły na blogu, ale możesz go użyć, aby znaleźć również perspektywy blogowania gości.
Topsy przeszukuje strony społecznościowe (Google + i Twitter) pod kątem popularnych tematów. Wykonując wyszukiwanie “postu gościa” i ograniczając wyszukiwanie do artykułów udostępnionych w ostatniej przeszłości, możesz znaleźć nowe możliwości postu gościa przed konkurencją.
Gdybym napisał bloga kulinarnego, może poszukam Topsy dla [“guest post” gotowanie] i użyj lewego paska bocznego, aby zawęzić wyniki. Mogę poprosić Topsy, aby pokazał mi linki, które zostały udostępnione na Twitterze w ciągu ostatnich 13 dni i posortował wyniki według daty. W momencie pisania tego tekstu Topsy pokazał mi wyniki 37 dla tego konkretnego parametru wyszukiwania, a to oznacza 37 nowych perspektyw, którzy mogą być skłonni opublikować post gościa ode mnie.
Topsy zapewnia również informacje o udostępnianiu społecznościowym w jednym miejscu. Badając, ile razy każdy wpis na blogu był udostępniany na Twitterze, możesz ustalić, które możliwości mogą przełożyć się na najlepszą ekspozycję dla Ciebie i Twojej marki.
Google+
Chociaż Topsy wyszukuje w Google+ udostępnione tematy, robi to bardzo słabo. Wyszukiwanie, które pobiegłem powyżej (dla postu gościa na temat gotowania) pokazało mi tylko trzy linki udostępnione w Google+, nawet przy użyciu filtra” cały czas”.
Ale kiedy uruchamiam to samo wyszukiwanie za pomocą rzeczywistego interfejsu Google+, dostaję Nr serii więcej wyników. Oznacza to więcej możliwości blogowania gości — i prawdopodobnie w miejscach, których nikt inny nie szuka.
Gdy znajdziesz dobrych blogerów, z którymi możesz się połączyć, możesz użyć swojego konta Google+, aby komentować artykuły, a następnie dodać tych blogerów do swoich kręgów. To świetny sposób na połączenie się z docelowymi blogerami w niegroźny, łagodny sposób.
Następnie jesteś dobrze skonfigurowany, aby budować z nimi relacje za pomocą interakcji w mediach społecznościowych. Solidne relacje z blogerem oznaczają, że kiedy w końcu skontaktujesz się z nim, aby poprosić o Koncert gościnny, rozpoznają Twoje imię — a to oznacza, że znacznie mniej prawdopodobne jest, że pójdziesz prosto do okrągłego pliku.
Bing
Tak, tam. is kolejna wyszukiwarka!
Bing przyciąga około 165 milionów wyszukiwarek miesięcznie i jest często wymieniany jako druga co do wielkości wyszukiwarka na świecie.
Oto dlaczego warto dbać o Bing – Silnik Bing klasyfikuje wyniki wyszukiwania inaczej niż Google. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ możesz używać tych samych ciągów wyszukiwania w Google i Bing, a znajdziesz znacznie różne wyniki.
Oznacza to, że możesz znaleźć ukryte możliwości publikowania gości, których konkurencja nie odkryła — ponieważ nie szukają we właściwym miejscu.
Szukana fraza [“guest post” gotowanie] w Bing przynosi ponad ćwierć miliona wyników, aw większości przypadków nakładanie się z wynikami Google jest dość minimalne. 20 najlepszych wyników tego samego wyszukiwania w Google i Bing pokazuje tylko dwa nakładające się wyniki.
Over to you …
Są to więc tylko trzy szybkie sposoby na znalezienie wyjątkowych, pozakomórkowych możliwości blogowania gości.
Ważne jest, aby badać takie miejsca z wielu powodów, z których najmniej polega na znajdowaniu i nawiązywaniu kontaktów z nowymi pokoleniami pisarzy i producentów treści, którzy codziennie są online.
A Ty? Czy spędzasz czas z mniej znanymi narzędziami lub społecznościami?
Oto szansa, aby wrzucić je do komentarzy poniżej i uczynić je trochę mniej mniej znanymi. 😉