„Nowa” tajna broń SEO

Jeśli masz stronę internetową, być może zauważyłeś jedną z dwóch rzeczy na temat ruchu, który otrzymujesz z wyszukiwarek.

Twój ruch wyszukiwania mógł wyschnąć z dnia na dzień, a niegdyś zdrowe strumienie zamieniły się w smutny mały ściek.

Lub być może zauważyłeś przyjemną, stałą poprawę, ponieważ wspiąłeś się wyżej w SERPach (stronach wyników wyszukiwania), podczas gdy inne witryny, które kiedyś przewyższały Cię rangą, nagle wyparowały.

Jest super tajny nowy składnik w SEO.

Zawsze był to czynnik, ale ostatnio stał się jeszcze ważniejszy, ponieważ zespół Google bezlitośnie wypowiada wojnę temu, co postrzegają jako sztuczki i podstępne taktyki.

Dzisiaj porozmawiamy o” nowych ” technikach SEO copywritingu, z których możesz skorzystać w świecie post-Panda search.

Gotowy na oszałamiający „sekretny nowy składnik”?

To autorytet, Redakcja i trafność witryny-innymi słowy, jakość witryny.

Bądź ostrożny – jakość witryny może nie oznaczać tego, co myślisz, że oznacza

To nie tylko dobre pisanie. To może pomóc, ale to nie wystarczy.

To nie jest po prostu dużo treści. To też pomaga, ale to musi być prawo treść.

I to nie tylko optymalizacja. Optymalizacja nadal ma znaczenie … ale tylko po dbasz o te kluczowe czynniki jakości witryny.

Poprawa jakości witryny oznacza budowanie strony, która działa najpierw dla użytkowników, a potem dla wyszukiwarek.

Innymi słowy, Copyblogger od sześciu lat mówi ci, abyś zrobił to z SEO.

Przyjrzyjmy się poszczególnym elementom jakości witryny i jak można je zwiększyć, aby stworzyć witrynę, która działa dla użytkowników oraz Wyszukiwarki.

Czy Twoja strona jest gdzieś, gdzie czytelnicy chcą być?

Jednym z czynników, na które patrzy Google, jest to, jak długo czytelnik spędza w Twojej witrynie. Nie tylko na stronie, na której lądują, ale czy trzymają się, aby sprawdzić inne strony?

Zaczyna się od projektu strony, który jest czysty, czytelny i atrakcyjny.

Może nie mieć sensu wydawać tysięcy dolarów na projektowanie graficzne, ale każdy może skorzystać z świetnie wyglądającego projektu witryny (który również jest dobrze zoptymalizowany pod kątem SEO) za mniej niż $100.

Chcesz również upewnić się, że jesteś na dobrym, niezawodnym hostingu, aby czekanie na załadowanie witryny nie przypominało czekania w kolejce w DMV. Powolne witryny nie są dobre dla użytkowników i nie zarabiają na miłości w wyszukiwarkach.

Wreszcie-i co najważniejsze – musisz umieścić pytania, problemy i obawy czytelników na pierwszym miejscu. Jeśli jesteś dla nich świetnym zasobem, zostaną I zobaczą, co jeszcze masz do zaoferowania. W czym tkwi sekret? Treść, oczywiście.

Mniej wyrafinowane SEO może doradzić, aby zlecić pisarzowi (który może lub nie jest szczególnie biegły w języku angielskim) spoliczkowanie setek stron, które mają odpowiednie słowa kluczowe na nich.

To znak, że musisz zwolnić SEO. Prawdziwi profesjonaliści SEO wiedzą, że to nie tylko treść, której potrzebujesz — to dobrze. treść.

Dobra treść nie zawsze jest najlepiej napisana. To może naruszać każdą regułę gramatyczną w książce. To może być zuchwałe, albo dziwne. To może obrazić Twoich teściów.

Ale dla Twoich celów jest to dobra treść, jeśli jest:

  • Treści, które czytelnicy naprawdę chcą przeczytać, oraz
  • To treść służy Twoim celom perswazji.

Dobra treść jest przekonująca, interesująca, przydatna i zostaje udostępniona. Zarabia „sygnały”, które mówią wyszukiwarkom, że masz najlepszą stronę w swoim temacie.

O czym rozmawiasz przez większość czasu?

Ten może być prawdziwą zaletą, pozwalając stosunkowo niewielkiej witrynie wygrać bitwę SERP przeciwko znacznie większemu konkurentowi … na odpowiedni termin .

To dlatego, że Google przygląda się teraz dokładniej o czym mówisz przez większość czasu.

Tutaj na Copyblogger dużo mówimy o pisaniu i content marketingu. I mamy tendencję do bardzo ładnego działania w odniesieniu do terminów związanych z tymi rzeczami.

Nie mówimy zbyt wiele o pizzy, odchudzaniu, handlu FOREX, farmaceutykach lub nagich kretach. Więc mimo, że ta strona ma wiele autorytetów ogólnie dzięki Google, ponieważ przez lata przyciągnęliśmy wiele wysokiej jakości linków, nie będziemy oceniać tych warunków.

Dlatego dla każdej witryny, która została kopnięta w zęby przez Google Panda update, była inna strona-jedna z dużą ilością wysokiej jakości treści, która była dobrze skupiony wokół konkretnego tematu – to zaczęło zauważać niezły wzrost ruchu w wyszukiwarkach.

Napisz o tym, za co chcesz rankingować. Więc napisz coś więcej na ten temat. Więc napisz więcej.

Koncentruj swoje treści. Obsługuj swoich odbiorców. I nie przestawaj się pojawiać.

Każda strona jest Stroną docelową

Seth Godin dokonał tej obserwacji około miliona lat temu i zawsze będzie to prawdą.

Nie wiesz, jak twój następny czytelnik znajdzie Twoją witrynę. To może być wynik wyszukiwania. Może pochodzić z mediów społecznościowych. To może być wiadomość e-mail, która została przekierowana. Być może kupiłeś ruch za pomocą pay-per-click.

To nie ma znaczenia. Ponieważ każda strona w Twojej witrynie jest Stroną docelową dla kogoś. Czytelnik wskakuje tam do twojej witryny … i rozgląda się, aby zobaczyć, co robić dalej.

Każda strona musi z wdziękiem prowadzić do wszystkiego, co robisz. Każda strona musi podkreślać wartość, którą podajesz.

Oznacza to, że Twoja nawigacja jest przyjazna dla użytkownika, wyróżniasz najlepsze treści i inteligentnie podchodzisz do linków wewnętrznych. Co prowadzi nas do …

Jak korzystać ze struktury linków

Pamiętasz, jak rozmawialiśmy o trzymaniu czytelników w Twojej witrynie, grzebaniu i znajdowaniu wielu dobrych rzeczy do czytania, słuchania lub oglądania?

Jest to jeden z wielu doskonałych powodów, aby mieć wiele linków wewnętrznych w treści.

Do czego należy linkować? Do najlepszych treści – to, co nazywamy Twoim zawartość kamienia węgielnego. Twoja najlepsza rada, najlepsze myślenie i najlepsze odpowiedzi na pytania, które czytelnicy wymyślają wielokrotnie.

Strony docelowe treści to przydatny sposób na skupienie tych linków, ale powinieneś również utrzymywać linki do ulubionych postów, które szczególnie dobrze odnoszą się do kluczowego punktu w Twoim temacie.

Nie tylko zachęca to czytelników do spędzenia więcej czasu na twojej stronie, ale także daje Ci trochę czasu, gdy &$%# scrapers ponownie opublikuje Twoją pracę. Powstałe linki zwrotne, które otrzymujesz, nie sprawią, że złamiesz cię w wyszukiwarkach, ale jeśli zeskrobana strona ma w ogóle czytelników, niektóre z nich cię znajdą.

Pamiętaj, aby być mądrym o tym, jak używasz anchor text, gdy łączysz się z własnymi rzeczami. Używaj słów kluczowych z wdziękiem i ponownie (jak zawsze) pisz najpierw dla swoich czytelników. Nie próbuj wypełniać treści linkami wewnętrznymi-używaj ich, gdy mają sens i daj czytelnikowi głębszy wgląd w to, o czym piszesz.

Oczywiście, że nie jest nowy

Oczywiście oddaję się trochę głupoty, nazywając to” nowym ” czynnikiem. Google (i inne wyszukiwarki) zawsze chciały, aby jakość witryny była ich głównym czynnikiem — ale zrobienie tego było trudne.

Umieścili na nim grupę bardzo mądrych inżynierów i każdego roku stają się coraz lepsi.

Oto, co powiedział jeden z ich stosunkowo nowych inżynierów w ostatnim wywiadzie, cytowanym w Web Pro News.

Manipulowanie wynikami Google nie powinno być czymś, do czego czujesz się uprawniony. Jeśli chcesz uzyskać wysoką pozycję w Google, bądź odpowiedni dla aktualnie poszukującego użytkownika. Zaangażuj go w media społecznościowe lub e-mail, podaj istotne informacje o tym, co sprzedajesz, i ogólnie bądź „dobrym dopasowaniem” do tego, czego chce użytkownik.

To zawsze była ich pozycja. Próba walki z tym, wykorzystując słabości ich algorytmu, jest krótkoterminowym rozwiązaniem, które zwykle nie działa zbyt dobrze dla czytelników … lub dla długoterminowego zdrowia Twojej firmy.

Nie idź na skróty, one trwają zbyt długo

Rozmawiałem z dżentelmenem na konferencji w tym tygodniu i wspomniał o koledze z dziesiątkami klientów, który został całkowicie zburzony przez Google Panda update — aktualizację mającą na celu poprawę jakości witryn Google dobrze plasuje się.

Co ciekawe, każdy z tych klientów Panda uderzył po tym samym guru marketingu dla „skrótów” do dobrego ruchu w wyszukiwarce.

Skróty mogą działać przez chwilę. I być może znalazłeś dobry, który zapewni Ci szybki przypływ ruchu podczas budowania czegoś, co trwa.

Ale jeśli nie budujesz strony, która jest warta przeczytania (a zatem warto ją udostępnić w mediach społecznościowych i warto do niej linkować), najbardziej błyskotliwy skrót na świecie zabierze cię away skąd chcesz iść.

Bo nie obsługujesz wyszukiwarek. Obsługujesz czytelników i klientów. Umieść je na pierwszym miejscu, a Wszystko inne zacznie działać dla ciebie.

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media. Podziel się z nią swoimi ulubionymi technikami SEO i content marketingowymi na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts