Zaoszczędź $200 na Social Media Success Summit do czwartku

W mediach społecznościowych chodzi o ludzi, a duża część tych ludzi jest prawdopodobnie perspektywą dla twojej małej firmy. Ale czy wiesz, jak skutecznie przekonwertować tych ludzi na klientów i klientów w środowisku mediów społecznościowych?

Dla tych, którzy szukają wskazówek, będę prezentować na nadchodzącym Social Media Success Summit. Inni prezenterzy to Gary Vaynerchuk, Darren Rowse i Ann Handley z Marketing Profs.

The Summit to wydarzenie online, które ma pomóc firmom w skutecznym wykorzystaniu marketingu w mediach społecznościowych w celu zwiększenia przychodów i udziału w rynku. Zapisało się już ponad 400 osób, a wczesna rejestracja kończy się w czwartek, 15 maja 2009 roku.

Oto niektóre z sesji:

  • Uruchomienie mediów społecznościowych: 3 kluczowe narzędzia do budowania planu marketingowego w mediach społecznościowych
  • Jak rozwijać i angażować odbiorców na Twitterze
  • Jak efektywnie angażować się w Social Media Marketing
  • Jak stworzyć Mega-Following i Mega-sprzedaży z Social Media Marketing
  • Budowanie lojalnych fanów na Facebooku w celu zwiększenia zysków
  • Wykorzystanie mocy i zasięgu LinkedIn do rozwoju firmy
  • Pięć powodów, dla których musisz być na Twitterze (i narzędzia, które pomogą Ci zarządzać)
  • Jak przyciągnąć dziesiątki tysięcy ludzi w zaledwie kilka dni
  • Korzystanie z zakładek społecznościowych w celu poprawy ruchu, linków i widoczności

A oto pełna lista prezenterów:

  • Gary Vaynerchuk (Wine Library TV)
  • Darren Rowse (Problogger)
  • Mari Smith (Facebook guru)
  • Jason Alba (napisał książkę na LinkedIn)
  • Ann Handley (MarketingProfs)
  • Chris Garrett (Autorytet Blogger)
  • Denise Wakeman (BlogSquad)
  • Że Copyblogger guy

Kolejną miłą cechą szczytu jest nacisk na możliwości nawiązywania kontaktów z innymi uczestnikami. Możesz więc uzyskać wiele korzyści związanych z wydarzeniami na żywo, ale bez kosztów przelotu, hotelu i tequili.

Szczyt rozpoczyna się 26 maja 2009 roku i trwa kilka dni. Pamiętaj, że możesz zaoszczędzić 200 $od ceny rejestracji, jeśli wskoczysz na pokład przed upływem wczesnej rejestracji w czwartek.

Szczegółowe informacje na temat szczytu znajdziesz tutaj.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem DIY Themes, twórca innowacyjnego Theme Thesis dla WordPress. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts