Najskuteczniejsza (i zabawna) podstawa dla Twojego biznesu

Czasami słyszę, że jesteśmy w kulturze “post-autorytetu”.

Widzę, co ludzie przez to rozumieją. Patrzymy sceptycznie na lekarzy, przywódców religijnych i (pan wie) polityków.

Ruch Occupy jest oznaką rosnącej odmowy przyjęcia rzeczy ” tak, jak zawsze były.”

A pokolenie tysiąclecia (przynajmniej w oczach tych z nas, którzy przeszli 40 lat temu) nie wydaje się uznawać autorytetu nikogo, kto próbuje im mówić, co mają robić.

Nie akceptują arbitralnej władzy nad tym, kiedy powinni być w pracy, czego powinni oczekiwać od życia, ani czy powinni nosić spodnie.

Ale jest inny rodzaj autorytetu, który jest ważniejszy niż kiedykolwiek. Utwórz to, a możesz napisać własny bilet do dowolnego miejsca.

Autorytet XXI wieku nie jest siwowłosym facetem w fartuchu laboratoryjnym. A przynajmniej sam fartuch nie wystarczy, żebyśmy mu zaufali.

Nie jestem lekarzem, ale gram w telewizji.

Ten absurdalny cytat pochodzi z reklamy telewizyjnej syropu na kaszel z lat 80. i całkiem dobrze podsumowuje to, co było nie tak z tradycyjną władzą.

Zbyt często chodziło bardziej o wygląd, niż o faktyczną wiedzę.

Tanie produkty pojawiały się w aptekach z małym czerwonym transparentem z napisem: “jak widać w telewizji!”

Teraz baner brzmi ” jak widać na YouTube!”(Nie żart, widziałem to.)

Ale ludzki mózg jest podłączony do poszukiwania autorytetu-zwłaszcza gdy potrzebujemy pomocy.

Im bardziej żałośni stają się nasi tradycyjni przywódcy, tym bardziej pragniemy przywództwa. Co oznacza, że w tej chwili nie jesteśmy w okresie spadek władza-jesteśmy w epoce, która potrzebuje jej bardziej niż kiedykolwiek.

Legalna władza. Autorytet etyczny. Truly earned autorytet.

Źródło realnego autorytetu

Prawdziwy autorytet pochodzi z poświęcania czasu na naukę rozwiązywania prawdziwych problemów.

Czasami wiąże się to z kawałkiem papieru-certyfikatem lub jakimś stopniem.

Czasami wymaga to dużo pracy w prawdziwym świecie.

Czasami wiąże się to z dużą dawką Ulicznego sprytu.

Możesz rozwiązać Ezoteryczne, trudne do rozwiązania problemy. To może być bardzo fajne.

Ale możesz również rozwiązać stosunkowo proste problemy dla początkujących. To też może być niesamowicie fajne.

Prawdziwy autorytet pochodzi od umiejętności kompetentnego poprowadzenia kogoś z miejsca, w którym jest teraz, do miejsca, w którym chce iść dalej. To wszystko. To nie jest bardziej skomplikowane.

Jeśli sam nie jesteś autorytetem, pomóż komuś, kto jest

Możesz nie być w stanie trenować maratończyków, uczyć umiejętności programistycznych ninja ani wznieść namiętnego pikownika na nowy poziom w jej sztuce.

Ale są ludzie, którzy potrafią robić takie rzeczy. — i rozpaczliwie potrzebują partnerów.

To eksperci, nie marketerzy.

To władze, nie przedsiębiorcy.

I stanowią fantastycznych partnerów biznesowych dla autentycznie autorytatywnych firm opartych na nauczaniu.

Dlatego, jeśli wiesz dużo na temat i jesteś w stanie rozwiązać prawdziwe problemy odbiorców, możesz zbudować genialny biznes wokół tego.

A jeśli ty nie. wiesz dużo na każdy temat, a Ty nie. mieć umiejętności, aby życie klientów było lepsze, możesz still zbuduj genialny biznes wokół tego.

Możesz być ekspertem, możesz być producentem, albo możesz być jednym i drugim.

Twoja indywidualna rola nie jest aż tak ważna. Ważne jest to, że przyczyniasz się — że robisz pracę, aby poprawić życie swoich odbiorców, w dowolny sposób, który najbardziej Ci odpowiada.

Jak się tam dostaniesz?

Być może masz już wszystkie zasoby potrzebne do budowania tego rodzaju biznesu — biznesu opartego na nauczaniu klientów i ulepszaniu ich życia.

Ale jeśli potrzebujesz trochę pomocy z tym, mamy dla ciebie pewne zasoby.

Po pierwsze i najważniejsze, ponieważ będziemy ponownie uruchamiać nasz flagowy kurs Nauczanie sprzedaje, mamy dla Ciebie bezpłatną serię treści, aby pomóc Ci znaleźć niektóre z typowych miejsc przyklejania.

Takie rzeczy jak 20-stopniowa Mapa Drogowa, której używamy podczas tworzenia nowego projektu, aby upewnić się, że przejęliśmy wszystkie nasze bazy.

I webinarium na żywo, które odbywa się z Mapa Drogowa, żebyś wiedział, jak z niej korzystać.

I artykuły o tym, jak zmienia się biznes, i jak możesz ewoluować wraz z nim i “surfować po fali” zmian na własną korzyść.

Jeśli to brzmi dobrze, śmiało i dostać się na Teaching sprzedaje listę e-mail, a my otrzymamy całą zawartość do ciebie-prosto do skrzynki odbiorczej.

Będziemy również informować Cię o tym, jak możesz dołączyć do nas w tej rundzie Sprzedaży nauczania, jeśli chcesz uzyskać więcej pomocy w prowadzeniu firmy.

Darmowa zawartość jest dostępna tylko w tym okresie przedpremierowym, więc zarejestruj się już teraz, aby uzyskać wszystkie dobre rzeczy.

O autorze: Sonia Simone jest współzałożycielką i CMO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Sonii na Twitterze @ soniasimone

Total
0
Shares
Related Posts