Masz wroga? Oto dlaczego musisz go znaleźć

Poważnie, czas znaleźć dobrego wroga. Nie wiesz dlaczego?

Skuteczny marketing w świecie o niskim zaufaniu oznacza budowanie więzi z potencjalnymi klientami poprzez marketing treści. Jednym ze świetnych sposobów na to jest dzielenie się postrzeganym wspólnym wrogiem z czytelnikami.

Zanim uciekniesz, by napisać ten wykład o blogerze, którego uwielbiasz nienawidzić, pozwól mi wyjaśnić. Podczas gdy wspólnym wrogiem, którym dzielisz się z czytelnikami, może być osoba, najprawdopodobniej nie będzie. To prawdopodobnie Grupa, rzecz, dolegliwość lub koncepcyjny strach.

“Wróg” jest tym, co niepokoi Twoją idealną perspektywę, ponieważ Twoje rozwiązanie jest drogą do zwycięstwa. Coś stoi na drodze do celów potencjalnych klientów, a Ty masz odpowiedź. Ale najpierw musisz nawiązać tę więź.

Kluczem nie jest rant, rave lub bash wroga, ale dostarczenie podstawowego motywu, który pokazuje, że jesteś w nim wszyscy razem przeciw wróg. Kiedy tak cię wrobiono, nie jesteś sprzedawcą, a raczej towarzyszem, który może pomóc. Ustanowienie tematycznego wroga pozwala skupić się na dostarczaniu rozwiązań bez natykania się na to, że ciężko sprzedajesz, i jest idealną techniką dla białych ksiąg, samouczków i blogów w ogóle.

Chcesz kilka przykładów?

  • Powiedzmy, że jesteś pośrednikiem w obrocie nieruchomościami. Twoim wrogiem są wysokie prowizje od nieruchomości i chciwi i przepłacani pośrednicy. Nie ma znaczenia, że niekoniecznie jest to prawda-to jest to, co Twoi idealni perspektywy wierzą i chcą uniknąć.
  • A może jesteś dietetykiem lub sprzedawcą naturalnych produktów zdrowotnych. Twoim wrogiem jest otyłość, cukrzyca, niska samoocena, FDA i chciwe korporacje, które sprzedają przetworzoną żywność wypełnioną pustymi kaloriami.
  • Co powiesz na specjalistę od marketingu w wyszukiwarkach? Twoim wrogiem mogą być sprzedawcy węży, którzy podbijają przemysłowi oko, mogą to być inne formy nieskutecznej reklamy, na którą firmy wyrzucają pieniądze, lub mogą to być same Wyszukiwarki.

Kluczem jest znalezienie wcześniej istniejącego wroga perspektywa i dostosowanie się do tego wspólnego wroga. Jest to możliwe, aby wprowadzić nowego wroga do publiczności, ale będziesz miał o wiele trudniejsze czasu, niż Jeśli po prostu zidentyfikowane przeciwnika, który już niepokoi umysł perspektywa.

Oto kilka rzeczy, na które należy zwrócić uwagę dzięki tej taktyce:

  1. Nie rób złego wroga. Błędny atak na kogoś lub coś perspektywa jest za pozostawi Cię na zimno.
  2. Ta strategia działa tylko ze scenariuszami problemów i rozwiązań. Na przykład, gdy sprzedajesz produkty lifestylowe i luksusowe przedmioty, będziesz próbował stworzyć wroga.
  3. Nie rozglądaj się za wrogiem. Ustal podstawowy temat w Piśmie, a następnie skoncentruj się na rozwiązaniach w postaci korzyści, zadowolonych historii klientów i aplikacji.

Zjednoczenie przeciwko wspólnemu postrzeganemu wrogowi może być niezwykle skuteczne w tworzeniu więzi z czytelnikami, gdy jest używane z umiarem,a Twoje rozwiązanie jest dobre. Zastanów się więc-czy w końcu masz wroga (lub dwóch)?

Total
0
Shares
Related Posts