Google lubi grać w małą grę z tymi z nas, którzy robią interesy online.
Gra nazywa się ” zmień wszystkie zasady i zobacz, kto przeżyje.”Jest to często zabawna i satysfakcjonująca gra dla użytkowników Google, ale może być bolesna dla właścicieli firm.
W najnowszej wersji Google wprowadziło funkcję o nazwie Instant Previews.
Po włączeniu użytkownicy widzą śliczną małą lupę siedzącą obok wyników wyszukiwania. Użytkownik może wyświetlić szybką migawkę witryn po prostu najeżdżając kursorem na linki. Co cię to obchodzi?
Pamiętasz zasadę trzech sekund dla stron internetowych? Ten, który powiedział, że odwiedzający zdecyduje w ciągu pierwszych trzech sekund, czy pozostanie na twojej stronie?
Zapomnij o tym: teraz jest to zasada 0,3 sekundy. Czy Twoja strona ma to, czego potrzeba, aby dokonać cięcia?
Przekonajmy się. (A jeśli nie, naprawimy to).
Snap wyroki serwowane tutaj
Dzięki natychmiastowemu podglądowi potencjalni użytkownicy będą oceniać, czy odwiedzić Twoją witrynę, nawet bez czytania jej treści. Jest zbyt mały, by zobaczyć go w wyskakującym oknie. Będą decydować wyłącznie na podstawie — (werbla, proszę) – projektu.
Potencjalni odwiedzający nie muszą opuszczać Google, aby zobaczyć Twoje strony. Co znajdą, gdy zobaczą, że Twoja strona jest zredukowana, aby była wystarczająco duża, aby przeczytać nazwę, nagłówki, a może śródtytuły?
Nie rozpaczaj, jeśli nie podoba ci się to, co widzisz. Możesz wypolerować swoją witrynę, aby wytrzymała, gdy jest wyświetlana pod lupą Google. Wystarczy wykonać kilka prostych kroków.
Wyczyść bałagan
Niektóre strony są zaśmiecone tak wieloma reklamami, wpisami na pasku bocznym, ikonami mediów społecznościowych i polami rejestracji, że odwiedzający nie będzie chciał ich zobaczyć w pełnym rozmiarze. Po co powiększać bałagan?
Aby temu zaradzić, zdecyduj, co jeden działania, które użytkownicy mają wykonać na twojej stronie. Możesz mieć więcej niż jedną możliwą ścieżkę, aby wysłać odwiedzających, ale która z nich ma pierwszeństwo?
Gdy wiesz, co najbardziej chcesz, aby zrobili, skonfiguruj swoją stronę, aby ta akcja wyróżniała się. Połóż go na górze, Powiększ, użyj jaśniejszych kolorów, aby go podkreślić.
Nie bój się więc oddzielić reklam, elementów paska bocznego i ikon, które rozpraszają uwagę od tej jednej akcji. Przesuń je w dół strony i wyświetl je w subtelnych kolorach.
Dostosuj, uprość, konsekwentnie wdrażaj
Oto kilka sposobów, aby dowiedzieć się, czy witryna wygląda okazja piwnicy:
- Czy twój nagłówek zawiera tanie cliparty?
- Czy używasz wielu różnych kolorów bez zauważalnego wizualnego brandingu?
- A co z krojami pisma? Jeśli potrzebujesz więcej niż dwóch lub trzech palców, aby policzyć różne kroje pisma używane w Twojej witrynie, masz kłopoty.
Możesz utworzyć niestandardowy obraz nagłówka dla swojej witryny za pomocą ładnego, przejrzystego kroju pisma i teksturowanego tła pobranego z darmowych lub niedrogich witryn do udostępniania zdjęć. Połącz je za pomocą darmowego oprogramowania do edycji obrazów, a otrzymasz bezpłatny, unikalny obraz nagłówka, którego możesz użyć w swojej witrynie i w marketingu e-mailowym. Będziesz się wyróżniać, nawet jeśli nie stać cię teraz na zatrudnienie Projektanta.
Jeśli chodzi o kolory, wybierz dwa główne kolory i upewnij się, że wszystkie nagłówki, podtytuły i grafika witryny wzmacniają te wybory. Czarny lub szary tekst nie liczy się do tej sumy.
To nie znaczy, że możesz tylko użyj dwóch kolorów: po prostu nadaj priorytet dwóm głównym kolorom, ponieważ wzmocni to twoją markę wizualną.
Trzymaj się również dwóch krojów pisma. Twój styl graficzny będzie wyraźniejszy i łatwiejszy do uchwycenia w skrócie, jeśli konsekwentnie korzystałeś z dwóch krojów pisma w całej witrynie.
I oczywiście zawsze możesz wziąć “Skrót”, uzyskując motyw premium WordPress pod klucz, który zawiera te profesjonalne elementy projektowe bez konieczności płacenia za projektanta.
Nagłówki zawsze mają znaczenie
W środowisku” snap judgment ” świetny nagłówek jest jednym z najcenniejszych narzędzi, które mogą układać talię na Twoją korzyść.
Jeśli nagłówki nie są twoją mocną stroną, sprawdź świetne zasoby na Copyblogger, aby tworzyć bardziej atrakcyjne nagłówki.
Podczas gdy jesteś na to, upewnij się, że Twoje podtytuły również opowiedzieć fascynującą historię. Ponieważ czytelnicy często mogą je czytać z podglądu, pomogą zachęcić i przyciągnąć czytelnika do klikania i uczenia się więcej.
A gdy mówimy o nagłówkach …
Spraw, aby Twoje treści były skanowane
Czytelnicy nie widzą pojedynczych zdań z podglądu natychmiastowego.
Ale mogą sprawdzić, czy Twoja treść została podzielona na krótkie akapity z dużą ilością białej przestrzeni.
Długie odcinki nieprzerwanego tekstu mogą onieśmielić wyszukiwarkę. Sprawiają, że Twoje treści wyglądają na trudne i bolesne do strawienia.
Prawie każdy kawałek pisma może być bardziej przyjazny dla czytelnika, dzieląc go na krótkie zdania, krótkie akapity i używając silnych podtytułów, aby utrzymać czytelnika zorientowanego.
Czas posprzątać swój czyn
Mówiłem to już wcześniej w tej przestrzeni. Jasne, treść jest królem. Ale jeśli twój przystojny król wygląda jak brzydka ropucha, kto będzie zwracał na to uwagę?
Teraz ważniejsze niż kiedykolwiek jest poświęcenie czasu na dopracowanie wizualnej prezentacji Twojej witryny. Nie tylko pomoże Ci w natychmiastowym Podglądie, ale wszystkie te ulepszenia sprawią, że Twoja witryna będzie wyglądać lepiej na małych ekranach urządzeń mobilnych.
I-dodatkowy bonus-poprawiają nawet wrażenia czytelnika na pełnowymiarowym ekranie. Przyjrzyj się zupełnie nowemu projektowi Copybloggera, aby uzyskać pomysły, które możesz zaimplementować na własnej stronie.
Co będzie ty czy aby przetrwać Google shrink ray? Opowiedz nam o tym w komentarzach.
O autorze: Pamela Wilson pomaga małym firmom rozwijać się dzięki świetnym wskazówkom projektowym i marketingowym. Naucz się podstaw z jej bezpłatnym kursem internetowym Design 101 w Big Brand System.