Podsumowanie Copybloggera Johnny ‘ ego: Tydzień 7 czerwca 2010

Poniżej znajduje się zapis ze spotkania Redakcyjnego Copybloggera w Austin w Teksasie, w dniu 8 czerwca 2010 roku.

BRIAN CLARK: Mam dość Johnny ‘ ego Marra. Napisanie przez niego tygodniówki było wielkim błędem. Zawsze z bułeczkami; stale z bułeczkami. Nakazał pięć tuzinów z nich jeść z jego herbaty, a następnie nadal jadł mój Duński. Potem zaczął wyrzucać czerstwe bułeczki przez okno, aby strącić gołębie z półki.

SONIA SIMONE: Mam dość referencji Smithów. Jon opowiedział jakiś żart, a Marr powiedział: “ten żart nie jest już zabawny. Jest za blisko domu i za blisko kości.”Potem przeczytał jeden z moich postów i skomentował:” Bigmouth uderza ponownie.”Spójrzmy prawdzie w oczy: czas na nowego Johnny’ ego.

JON MORROW: Możemy dorwać Johnny ‘ ego Thundersa. Albo Johnny Cash. Albo Johnny Bravo.

SS: Nie żyje. Nie żyje. Kreskówka.

JM: Johnny Carson. Johnny Rotten. Johnny Knoxville Johnny Depp. Johnny z tej dziwnej książki o studium o filmie o domu.

SS: Martwy, Brytyjczyk, obłąkany, żąda 16 milionów dolarów, by się pojawić. Nie znam ostatniego.

BC: Zadzwonię po wagarowicza. Może utrzymam go w zgodzie z tymi zdjęciami, które mam. Wiesz o tych, o których mówię – o morsach.

SS: Następny punkt porządku dziennego: Dodanie modułu “hodowla kurczaków” do nauczania Sprzedaży. Wszyscy za?

Tak więc, aby pozdrowić triumfalny powrót Johnny ‘ ego B. Truanta … oto, co wydarzyło się w tym tygodniu na Copyblogger:

Poniedziałek:

Jesteś zbyt leniwy, by pisać mniej?

Chris Garrett napisał ten krótki post o wartości zwięzłości w kopii promocyjnej lub sprzedażowej. Jak długo powinno to trwać? Wystarczająco długo, by dotrzeć do celu … i tyle.

Więc jeśli pisałeś teaser o tym poście, możesz powiedzieć, że post był o tym, dlaczego zwięzłość sprzedaje, a następnie przestań pisać.

Przeczytaj cały post tutaj.

P. S: Osobiście Chris brzmi jak Ringo Starr, więc ten post jest jeszcze bardziej zabawny, jeśli słyszysz go w głosie Ringo.

Wtorek:

Jak wykorzystać historie, aby zmienić świat

Pozdrowienia dla Maggie Lemere i Zoë West za ich projekt dzielenia się historiami mieszkańców Birmy (którzy nie mogą skutecznie dzielić się własnymi historiami). Z drugiej strony, drwiny idą do Maggie Lemere i Zoë West za napisanie posta, o którym nie mogę żartować, pisząc o tym na koniec.

Mógłbym pójść drogą Ralphie May i powiedzieć coś głupiego, a potem powiedzieć, jak rozumiem, że wielu ludzi zginęło w tym dowcipie. Ale zamiast tego powiem, że jestem całkiem szczęśliwy, że mogę swobodnie robić swoje głupie żarty i nie martwić się zbytnio o bycie postrzelonym bez powodu.

Wtedy powiem, że powinieneś przeczytać ten post i że jeśli masz więcej myśli o rozpowszechnianiu historii bezdźwięcznych, powinieneś naprawdę wskoczyć do komentarzy i podzielić się nimi.

Przeczytaj cały post tutaj.

Środa:

Jak uratować czytelników przed paraliżem zakupu

Muszą tu być ostatnio bardzo przerażeni ludzie. Zwolnili mnie za opuszczenie drugiego z dwuczęściowego postu o strachu, a teraz ten napisany przez Jamesa Chartranda o straszeniu Twoich klientów. A raczej pomaganie im out ich strachu – chociaż wolę wyskoczyć na nich w maskach goblinów i dzierżyć krwawą maczetę, co jest w zasadzie tym samym pomysłem.

Niezależnie od tego, czy jesteś strażakiem próbującym wydostać kogoś z płonącego budynku, czy marketerem próbującym przekonać kogoś do zakupu, koncepcje są takie same. Musisz uznać ich strach i pomóc im przenieść tak. Następnie musisz powiesić kilka pięter nad szalejącym piekłem z ramienia Kurta Russella, kiedy on mówi: “ty idź, my idź!”w heroiczny sposób*.

Chcesz, aby Twoi klienci wyszli z paraliżu i kupili? Potem podpalił budynek. Usłyszałeś to pierwszy.

*“Ty idź, my idź!” różni się od Yu-Gi-Oh!”

Przeczytaj cały post tutaj.

Czwartek:

Zagraj w Connect-the-Dots, aby wygrać w marketingu Online

W tym poście Sonia Simone sprytnie stara się zachowywać tak, jakby nie spędzała godzin każdego dnia na robieniu zdjęć z kropkami, mówiąc o tym w sensie przeszłym. Ale to, co mówi o łączeniu kropek w celu stworzenia prawdziwego kucyka? Ma nadzieję, że tak się stanie. Zaprzeczy, ale to prawda.

W kontekście marketingu online, łączenie kropek polega na wzięciu darmowych rzeczy i złożeniu ich w całość, tworząc przekonującą strategię marketingową lub biznesową, nie wydając żadnych (lub dużo) pieniędzy. Możesz uzyskać świetną edukację z darmowych rzeczy wyrzucanych przez inteligentnych marketerów treści, ale musisz wiedzieć, jak przejść od jednego do drugiego, jakbyś zamieniał kropki w zdjęcie SpongeBob Kanciastoporty, więc czytaj dalej.

(Nawiasem mówiąc, ten post sprawił, że pomyślałem o śpiewaniu Pee-Wee Herman “Połącz kropki, la-la-la-la-la,” a teraz utkwiło ci to w głowie. Nie ma za co.)

Przeczytaj cały post tutaj.

Piątek:

Czego wszyscy twórcy treści muszą się nauczyć od Rogera Eberta

Aby pokazać, jak bardzo jestem całkowicie poza pętlą, nie miałem pojęcia, że Roger Ebert miał walkę z rakiem, dopóki nie przeczytałem tego posta Marka Dykemana. I kiedy przeczytałem tekst o tym, że nie może mówić, jeść ani pić, pomyślałem: “Wow, to byłoby naprawdę do bani.”Ale potem dostajesz analizę taką jak ta i tak jakby odchodzisz, odnosząc wrażenie, że chociaż prawie na pewno czasami jest do bani, utrata dużej części szczęki tak naprawdę nie powstrzymuje faceta takiego jak Ebert.

Co prowadzi do lekcji dla reszty z nas. Wiesz, większość z nas potrafi rozmawiać, jeść i pić, ale wciąż nie robi tego, co robi Ebert, ani nawet nie wkłada w to prawie tyle wysiłku, ile ma.

Jeśli jesteś kreatywny w jakikolwiek sposób (lub próbujesz być) lub jeśli rozwijasz jakiekolwiek treści (lub próbujesz to zrobić), powinieneś naprawdę przeczytać to, aby zobaczyć, czego możesz nauczyć się od ocalałego.

Przeczytaj cały post tutaj.

O autorze: Johnny B. Truant ma głupiego bloga na JohnnyBTruant.com i jest jednym z tych, którzy stoją za kwestionowaniem zasad. Powinieneś również naprawdę sprawdzić jego Jam Sessions z Charliem Gilkeyem, ponieważ są one wypełnione smacznymi samorodkami informacyjnymi, które sprawią, że twój biznes będzie lepszy.

Total
0
Shares
Related Posts