Jak kilka nędznych słów może dramatycznie poprawić nagłówek i treść bloga

Włóż dziś kilka łyżek paliwa do Baku samochodu i zobacz, co się stanie z samochodem.

Powiem ci, co się stanie.

Pewnie zabierze cię kilka centymetrów dalej.

I powiesz sobie: “co do cholery? Co za różnica zrobi kilka centymetrów?”

Tak jak byś powiedział: “co do cholery? Co za różnica będzie słowo lub dwa zrobić, aby zwiększyć moc nagłówka?”

Będziesz zaskoczony, jak po prostu dodając cel + konkretny, sprawisz, że nagłówek będzie znacznie bardziej atrakcyjny w ciągu kilku sekund.

Może sami się przekonamy?

Zacznijmy od losowego tematu…

Weźmy więc taki temat jak: Dlaczego pisanie artykułów jest kluczem.

Ale klucz do co?

Większość pisarzy pomija podstawowe szczegóły. W pierwszej kolejności nie wiedzą, dokąd zmierza artykuł. A ci pisarze celowo nie pomijają podstawowych szczegółów.

Po prostu nie zdają sobie sprawy, jak ważny jest podstawowy szczegół. A podstawowy szczegół powinien zazwyczaj zawierać to, co luźno nazywamy cel.

Cel jest po prostu O kim lub o czym mówimy?

Zademonstrujmy, co mam na myśli, poprzez dodanie.

Więc zamiast: dlaczego pisanie artykułów jest kluczem…

  • Mówimy: dlaczego pisanie artykułów jest kluczem do zdobywania strategicznych sojuszy.
  • Mówimy: dlaczego pisanie artykułów jest kluczem pozyskiwanie klientów.
  • Mówimy: dlaczego pisanie artykułów jest kluczem do getting paid.

Zauważyłeś, co się stało, gdy postawiliśmy ten cel?

Po pierwsze, to faktycznie dał artykuł solidny kierunek. I jeszcze więcej. To wzbudziło ciekawość.

Twój ponury temat nagle wystrzelił, wyszczotkował włosy i założył smoking.

A jeśli jesteś zdumiony tym, co dodaje cel można, dodajmy teraz specyficzne do tego nagłówka. Mam zamiar zastąpić tylko jedno słowo/jedną frazę na raz. A Ty patrz.

Zobacz, jak artykuł dosłownie zmienia się z jednej strony na drugą.

Przykład 1:

  • Dlaczego pisanie artykułów jest kluczem.
  • Dlaczego pisanie artykułów jest kluczem do uzyskania strategicznych sojuszy.
  • Dlaczego pisanie artykułów jest kluczem do uzyskania aktywny strategiczne sojusze.

Przykład 2:

  • Dlaczego pisanie artykułów jest kluczem.
  • Dlaczego pisanie artykułów jest kluczem do zdobycia klientów.
  • Dlaczego pisanie artykułów jest kluczem do uzyskania wyższe wynagrodzenie klientów.

Przykład 3:

  • Dlaczego pisanie artykułów jest kluczem.
  • Dlaczego pisanie artykułów jest kluczem do zarabiania.
  • Dlaczego pisanie artykułów jest kluczem do zarabiania z góry.

Widzisz, co zrobiliśmy?

  • Wzięliśmy główny temat.
  • Dodaliśmy cel.
  • Dodaliśmy jeden konkretny, taki jak “aktywny” lub “wyżej płatny” lub “z góry”.
  • I natychmiast zwiększyliśmy siłę nagłówka.

Zadziwiające, że zmiana w nagłówku zrobiła o wiele więcej. Ułatwiło to pisanie artykułu.

Bez cel oraz szczegóły, nagłówek był słaby, a wynikający z niego artykuł byłby rozmoczonym waflem.

Ale gdy umieściliśmy cel i specyfikę, zmusiło cię to do skupienia się na tym specyfiku, co skutkowało lepszym artykułem.

Zamiast tego, że artykuł jest ogólnikowy i ogólnikowy, teraz jest konkretny.

Albo będziesz pisał o “pisaniu artykułów” i ” aktywnych sojuszach strategicznych.’

Lub “pisanie artykułów” i ” klienci o wyższych płatnościach.’

Lub “pisanie artykułów” i ” otrzymywanie płatności z góry.’

Na pewno nie napiszesz o wszystkich trzech (przynajmniej nie dzisiaj!)

Bo jak widać, są to trzy zupełnie różne artykuły, poruszające się w trzech zupełnie różnych kierunkach. Ale kiedy masz niejasny nagłówek, prawie niemożliwe jest skupienie treści artykułu. Kiedy masz konkretny nagłówek, to cholernie niemożliwe, aby zejść z toru.

Co więcej, Twoi odbiorcy są również bardziej skupieni, ponieważ reszta twojego artykułu dostarcza dokładnie to, co obiecał nagłówek. Specyfika nagłówka jest tym, co przyciągnęło czytelnika i to specyfika reszty artykułu sprawi, że czytelnik będzie czytał.

A jeśli mi Nie wierzysz, usuń te nędzne słowa…

Usuń szczegóły. Odetnij cel.

Więc napisz swój artykuł.

Nagłówek traci moc. Artykuł splata się, a potem stoi.

Co gorsza, cały artykuł staje się o wiele trudniejszy do napisania. I nawet jeśli miałbyś faktycznie wypełnić i opublikować artykuł, czytelnik nie doświadczyłby poczucia jasności.

Wyrazistość uzyskasz za pomocą dwóch nędznych słów. Dodanie nędznego słowa lub dwóch, a Twój artykuł jest bardzo dobry.

I to w dobrym kierunku!

O autorze: Sean D ‘Souza oferuje bezpłatny raport na temat “Dlaczego nagłówki zawodzą”, gdy subskrybujesz Psychotaktykę.

Total
0
Shares
Related Posts