27 narzędzi marketingowych dla marketerów nie znających się na technologii

Narzędzia marketingowe są niezbędne do usprawnienia i automatyzacji bardziej żmudnych aspektów procesu.

Jedynym problemem jest to, że musisz nauczyć się ich używać.

Musisz poznać ich możliwości, ograniczenia, a także niuanse.

To nic wielkiego, jeśli jesteś skłonny do technologii.

Ale co, jeśli nie jesteś tak zaawansowany technologicznie?

Korzystanie z narzędzi marketingowych może prawie negować cel, jeśli jest to walka tylko po to, aby je rozgryźć.

Dlatego sporządziłem listę narzędzi marketingowych 26 dla marketerów nie znających technologii.

Każdy z nich jest praktyczny i przyjazny dla użytkownika i wymaga minimalnej krzywej uczenia się. Wiele z nich jest nawet za darmo.

Tworzenie treści

1. WordPress

Zacznijmy od absolutnych podstaw: WordPress.

Można to uznać za” OG ” systemów zarządzania treścią.

Pod koniec 2015 r.zasila 25% stron internetowych na świecie.

image15

I jest bardzo prawdopodobne, że ta liczba jest jeszcze większa dzisiaj.

Dużą częścią atrakcyjności WordPressa jest jego zupełna prostota i nietechniczny charakter.

Możesz stworzyć i utrzymywać piękną stronę internetową z dosłownie zerową wiedzą na temat kodowania.

A jeśli zdarzy ci się zrozumieć HTML, możesz go całkowicie zmiażdżyć.

Jeśli chcesz stworzyć stronę dla swojej firmy lub bloga, Gorąco polecam WordPress.

Możesz nauczyć się tego od zera dzięki temu filmowi z Quick Sprout.

2. Dysk Google

Jeśli chodzi o Przechowywanie w chmurze, myślę o Dysku Google jako uniwersalnej platformie.

Nie mogę policzyć, ile razy pracowałem z klientami lub partnerami biznesowymi, którzy wybrali Dysk Google.

Podobnie jak większość produktów Google, jest bardzo intuicyjny i łatwy w użyciu.

Używam go do pisania i tworzenia kopii zapasowych treści, a także do udostępniania treści innym.

Jest to idealne rozwiązanie, jeśli nad projektem pracuje Wiele osób, ponieważ udostępnianie i edycja to pestka.

Oprócz dokumentów możesz tworzyć pokazy slajdów, rysunki, arkusze kalkulacyjne i inne.

3. Grammarly

Nie obchodzi mnie, Czy jesteś Markiem Twainem, każdy popełnia błędy podczas pisania.

Bez względu na to, czy jest to głupi błąd ortograficzny, czy słaba gramatyka, nie da się wszystkiego złapać.

Ale Grammarly zrobi właśnie to (lub całkiem cholernie blisko).

Dodaj go do Chrome, a Grammarly będzie monitorował wszystko, co piszesz, wskazywał wszelkie problemy i udzielał porad, jak je rozwiązać.

Wykracza poza słowo i sprawi, że będziesz wyglądać jak ekspert, nawet jeśli twoje umiejętności pisania są słabe:

image07

Fajne jest to, że skanuje również twoje e-maile przed wysłaniem ich, abyś nie wyglądał na idiotę, gdy odpowiadasz klientom lub klientom.

Gorąco polecam!

4. Licznik Słów

Liczba słów to duża sprawa, zwłaszcza jeśli piszesz treści w długiej formie i potrzebujesz dotrzeć do określonej liczby słów.

Ale nie wszystkie platformy do pisania online wyświetlają liczbę słów.

Uwielbiam to narzędzie, ponieważ mogę szybko skopiować i wkleić treść tekstu, a licznik słów da mi znać, ile słów napisałem.

image04

Jest bardzo szybki i nigdy nie doświadczyłem żadnej usterki.

Pomysły na treść

Wymyślanie nowych pomysłów na treść może być poważną walką.

Nawet jeśli jesteś ekspertem, nie zawsze łatwo jest wymyślić wspaniałe pomysły.

Odkryłem, że Google Trends jest świetnym miejscem do poznania tego, co jest obecnie popularne.

Często wskazuje mi to właściwy kierunek, a następnie mogę go użyć do oceny dokładnego zainteresowania danym tematem.

Na przykład, oto jak zainteresowanie content marketingiem wzrosło w ciągu ostatnich pięciu lat:

image11

6. Alltop

Korzystanie z Alltop to pestka.

Po prostu wpisz szukaną frazę, a pojawią się setki popularnych postów na blogu na ten temat:

image14

Używam tego do burzy mózgów przez cały czas, a Alltop pomógł mi wymyślić kilka epickich pomysłów na posty na blogu.

7. BuzzSumo

Słowa nie mogą wyrazić, jak bardzo kocham BuzzSumo.

Prawie każdy może to rozgryźć w ciągu kilku minut i jest to idealne narzędzie do generowania arsenału pomysłów na treści.

Ale to, co odróżnia go od innych narzędzi, to fakt, że zapewnia kluczowe informacje, takie jak:

  • ile treści zaangażowania otrzymuje
  • kto się tym dzieli
  • linki prowadzące do treści

image13

Jedynym zastrzeżeniem jest to, że musisz kupić wersję Pro, aby odblokować wszystkie funkcje.

Ale nadal możesz wykonać podstawowe wyszukiwanie za pomocą darmowej wersji.

8. Ubersuggest

Ten jest trochę podobny do Narzędzia słów kluczowych Google, tylko prostszy.

Wpisz szukaną frazę, a Ubersuggest wypluje dziesiątki, a nawet setki pomysłów:

image05

Jest naprawdę łatwy w użyciu i będzie dostarczać Ci tematy, kiedy tylko ich potrzebujesz.

Komunikacja i współpraca

9. Basecamp

Jeśli WordPress jest OG CMS, Basecamp jest OG zarządzania projektami i współpracy zespołu.

Opracowano niezliczone inne produkty, z których wiele jest chłodniejszych i bardziej seksownych.

Ale Basecamp nadal zachowuje swój status i nadal jest jednym z dużych psów.

Uwielbiam jego czysty interfejs i jak intuicyjny jest.

Jest to bardzo Nie zastraszające, nawet dla najbardziej niedoświadczonych technologicznie marketerów.

10. Trello

W tym momencie pewnie wiesz, że lubię wizualizacje.

Obrazy ułatwiają mi przyswajanie informacji i bycie na szczycie mojej gry.

Dlatego kocham Trello.

Obejmuje system tablic, w których można komunikować się ze współpracownikami i śledzić postępy projektu.

image08

Można go łatwo skalować w górę lub w dół w razie potrzeby i może naprawdę zwiększyć produktywność.

Znam wielu ludzi, którzy przysięgają na to.

11. Asana

Jest to kolejna platforma zorientowana wizualnie, z której korzystałem kilka razy.

Wolę Basecamp od asany, ale jest to platforma współpracy zespołowej numer jeden dla wielu marketerów.

W rzeczywistości niektóre firmy, które go używają, obejmują TED, The New Yorker i Uber.

Moim ulubionym aspektem asany jest łatwość śledzenia projektu od początku do końca.

Jestem przywiązany do terminów, więc to pomaga mi upewnić się, że są zawsze spełnione bez dużego stresu.

image17

12. Slack

Kiedy myślę o luzie, myślę o hipsterach. Ale w bardzo dobry sposób.

To chyba najfajniejsza, najładniejsza, najseksowniejsza aplikacja do współpracy.

I jest śmiertelnie prosty w użyciu.

Slack koncentruje się na tworzeniu “kanałów”, w których komunikujesz się z członkami zespołu publicznie lub prywatnie.

Przeciągnij i upuść pliki, aby udostępnić je innym, i przeszukaj archiwum w dowolnym momencie, gdy potrzebujesz konkretnych informacji.

Luz ułatwia sprawę.

Zarządzanie zadaniami

13. Wunderlist

Jestem zajęty, więc łatwo jest czuć się przytłoczony, gdy jestem bombardowany lawiną zadań na co dzień.

Jedną z moich ulubionych broni do przeciwdziałania, że jest Wunderlist.

image09

Umieszczam go na pulpicie, aby dokładnie zobaczyć, co się dzieje i czym muszę się zająć w danym dniu.

I, oczywiście, mogę również uzyskać do niego dostęp z mojego smartfona lub tabletu.

Mogę łatwo zapisać linki, zdjęcia i inne media, które chcę zachować.

Używam go również do ustawiania przypomnień o terminach konkretnych zadań i notowania wszelkich pomysłów biznesowych/projektowych, które wpadają mi do głowy.

Innymi słowy, Wunderlist pomaga mi trzymać się razem.

14. Wtyczka Kalendarza Redakcyjnego WordPress

Jeśli używasz WordPress (jak polecam), będziesz chciał skorzystać z tej wtyczki.

To trochę jak Kalendarz Google, ale specjalnie do planowania postów na blogu.

Możesz:

  • Zarządzanie projektami
  • Zobacz co zostało opublikowane
  • Zobacz, co należy opublikować
  • Zarządzaj postami od różnych autorów

image01

Podobnie jak większość rzeczy na WordPress, jest przyjazny dla użytkownika i nie trzeba naukowca, aby dowiedzieć się o jego funkcjach.

15. Todoist

Sloganem tej platformy jest ” osiągaj więcej, każdego dnia.”

I to jest odpowiednie, ponieważ uważam, że Todoist jest głównym katalizatorem produktywności.

Po prostu nagrywasz zadania, priorytetyzujesz je w razie potrzeby, współpracujesz z innymi i załatwiasz sprawy.

Uwielbiam jego bezsensowny interfejs i minimalistyczny klimat.

SEO

16. Yoast SEO

Jest to kolejna Wtyczka WordPress i bardzo polecam, jeśli jesteś dość nowy w grze SEO.

Oto zrzut ekranu z jego funkcji:

image03

Innymi słowy, obsługuje prawie każdy ważny aspekt SEO.

Najlepsze jest jego prostota.

Uwielbiam Yoast SEO, ponieważ jest bardzo łatwy w obsłudze i automatyzuje wiele bardziej żmudnych zadań SEO, takich jak tworzenie zoptymalizowanych adresów URL, śledzenie gęstości słów kluczowych i tak dalej.

Zanim opublikujesz swoje treści, Yoast SEO oceni ich czytelność i użycie słów kluczowych, nadając mu kolor: czerwony dla biednych, pomarańczowy dla dobra i zielony dla dobra.

image06

Jeśli nie znosisz technicznej natury SEO, jest to świetna wtyczka do użycia.

17. Google Keyword Planner

Jeśli masz używać tylko jednego narzędzia do wykonywania badań słów kluczowych, to jest to.

Nawet największy nerd SEO zgodzi się, że jest to przydatne, ponieważ zbierasz dane prosto z paszczy konia—samego Google.

Najfajniejsze jest to, że nie musisz być technicznie biegły, aby to rozgryźć. Większość funkcji jest dość oczywiste.

18. MozBar

Moim zdaniem Moz jest prawdopodobnie numerem jeden w Internecie dla wszystkich rzeczy SEO.

Szczególnie uwielbiam piątki na tablicy, oferujące dogłębną analizę i wgląd.

Jeśli szukasz szybkiego i łatwego sposobu na określenie kluczowych wskaźników SEO, takich jak linki, autorytet strony i autorytet domeny, Gorąco polecam MozBar.

Po prostu dodaj go do paska narzędzi Chrome i możesz już iść.

19. SEMrush

Jest to kolejne świetne narzędzie SEO, które jest niezwykle łatwe w użyciu.

Wystarczy wpisać adres URL lub słowo kluczowe, a natychmiast otrzymasz mnóstwo przydatnych informacji, takich jak:

  • Wielkość wyszukiwania organicznego
  • Backlinks
  • Najlepsze słowa kluczowe organic
  • Główni konkurenci organiczni
  • Wyszukiwanie marki

image12

Jeśli chcesz przeprowadzić analizę konkurencji pod kątem możliwości słów kluczowych lub Treści, nie szukaj dalej niż SEMrush.

Obrazy

20. Canva

Jeśli tworzysz zawartość, potrzebujesz wielu pięknych efektów wizualnych.

Moim zdaniem Canva jest jedną z najlepszych platform do tworzenia własnych obrazów i dokumentów od podstaw.

To naprawdę proste, a Canva oferuje szeroką gamę obrazów, które są całkowicie bezpłatne.

image00

Możesz je modyfikować w razie potrzeby do treści lub do celów brandingowych.

Najlepsze jest to, że można to zrobić praktycznie bez doświadczenia projektowego.

21. PicMonkey

PicMonkey to edytor zdjęć, który pozwala projektować, zmieniać rozmiar, robić poprawki, tworzyć kolaże i wiele więcej.

Korzystanie z niego nie jest pot, nawet jeśli nie masz pojęcia, co robisz w zakresie projektowania.

Jest idealny, jeśli masz własne obrazy, które chcesz dostosować, a PicMonkey pomaga sprawić, że będą wyglądać jak milion dolarów.

22. Pixabay

Oto moje zdjęcia.

Wolę za nie zapłacić i dostać to, co najlepsze.

Ale jeśli dopiero zaczynasz lub masz ograniczony budżet, Pixabay jest jedną z moich najlepszych opcji.

Wszystko jest bezpłatne i dostępne publicznie do pobrania, modyfikowania i rozpowszechniania.

Mają ogromne archiwum zdjęć, które obejmuje większość tematów, a jakość ich zdjęć naprawdę się poprawiła w ciągu ostatnich kilku lat.

Oto kilka przykładów:

image02

23. Creative Commons

Creative Commons jest w zasadzie agregatorem obrazów do wykorzystania w celach komercyjnych. Obrazy te można modyfikować, dostosowywać lub budować.

Wpisujesz zapytanie i wybierasz spośród wielu platform, takich jak Flickr, Wikimedia Commons, Open Clip Art Library, a nawet Google.

image10

Jest to świetne narzędzie do usprawnienia wyszukiwania obrazów.

24. Bannersnack

Bannersnack to oparty na chmurze, łatwy w użyciu, profesjonalny Kreator banerów.

Dzięki Bannersnack możesz przeciągać i upuszczać tekst, obrazy, przyciski i kliparty, aby tworzyć wspaniałe banery reklamowe w ciągu kilku minut.

Niektóre funkcje Bannersnack obejmują

Metryka

25. Google Analytics

Istnieją niezliczone platformy pomiarowe do pomiaru wydajności witryny, liczby ruchu i tak dalej.

Ale myślę, że można śmiało powiedzieć, że Google Analytics jest narzędziem do wszystkiego i do końca.

Darmowa wersja jest więcej niż wystarczająca do zdiagnozowania witryny i, moim zdaniem, dość łatwa w użyciu.

Przyznaję, że jest trochę krzywa uczenia się, ale większość ludzi może dowiedzieć się podstaw w dzień lub dwa.

26. Bitly

Bitly jest prawdopodobnie najbardziej znany jako Skracacz adresów URL.

W rzeczywistości używam go cały czas do kondensowania adresów URL na mojej stronie na Twitterze:

image16

Ale przydaje się do czegoś więcej.

Sprawa wygląda tak.

Bitly pozwala śledzić poszczególne linki i zbierać kluczowe informacje o ich wydajności.

Możesz powiedzieć, na co reagują Twoi odbiorcy (lub nie) i odpowiednio dostosować swoje wysiłki marketingowe.

27. Clicky

Wreszcie Clicky.

Pomimo kompleksowości i poziomu szczegółowości uważam je za jedno z najbardziej przyjaznych dla użytkownika narzędzi analitycznych.

Możesz zobaczyć, co dzieje się na twojej stronie w czasie rzeczywistym, monitorować działania odwiedzających, a nawet patrzeć na mapy ciepła, które uwielbiam.

Znam kilku marketerów, którzy wybierają Clicky zamiast Google Analytics.

Wniosek

Całkowicie rozumiem frustrację, którą odczuwa wielu marketerów nie znających technologii.

Istnieje wiele narzędzi, które są świetne, ale wymagają poważnej wiedzy, aby były właściwie wykorzystywane.

To naprawdę może zapchać Twój styl i doprowadzić cię do szaleństwa.

Ale narzędzia marketingowe, które wymieniłem, to te, które wykonają zadanie bez nadmiernego skomplikowania.

W większości przypadków podstawowe funkcje można nauczyć się w ciągu zaledwie kilku minut.

W ten sposób możesz poświęcić mniej czasu na poznanie narzędzi marketingowych, a więcej czasu na dotarcie do odbiorców.

Czy możesz zaproponować inne łatwe w użyciu narzędzia marketingowe?

Total
0
Shares
Related Posts