7 Linki do pisania i marketingu, których możesz użyć

W tym tygodniu na The Lede:

  • Dyrektor redakcyjny Twittera o sztuce blogowania
  • Przyszłość książek w 3 słowach
  • Co sprawia, że ktoś opuszcza stronę internetową
  • Dlaczego tak boimy się kreatywności?
  • 92 sposoby na uzyskanie informacji prasowej

Jeśli chcesz więcej przydatnych linków niż siedem, które podkreślamy tutaj co tydzień, śledź @ copyblogger na Twitterze .

//

Sieć działa, bo jest otwarta
Jest to ważne dla twórców treści. Ta historia (jak stwierdza) jest znacznie większa niż najnowsza książka pana Godina odrzucona przez Apple. Obecnie toczy się debata na temat strategii treści — czy powinniśmy skupić się na dystrybucji treści za pośrednictwem zamkniętych platform (aplikacje, sprzedawcy e-booków), czy zrobić naszą grę w otwartej sieci? To większe pytanie, niż można rozwiązać w akapicie, więc pozwól, że zrobię to w zdaniu: nasz zakład był-i będzie — w dzikiej, dzikiej, otwartej sieci. Więcej na ten temat później.

//

Przyszłość książek w 3 słowach [Infografika] Pan Gartland dostarcza nam niesamowitą infografikę, w której niektórzy mocni gracze w nowej grze wydawniczej krótko opowiadają o przyszłości książek. Moim ulubionym jest Porter Anderson ‘ s …

//

Dlaczego tak boimy się kreatywności?
Pani Konnikova (na podstawie wyników testu domniemanego Stowarzyszenia) twierdzi, że w dużej mierze “boimy się” kreatywności. Może to prawda, ale na pewno nie jest to konieczne.

//

Co sprawia, że ktoś opuszcza stronę internetową?
Czy strona internetowa jest trochę nieszczelna? Czy umieszczasz losowe wiadra w całym miejscu, mając nadzieję uchwycić jak najwięcej z tego odpływu ruchu, jak możesz? Spokojnie. Ta infografika pokaże Ci typowe błędy 8, które twórcy treści popełniają na swoich stronach internetowych i jak je naprawić. W końcu w sieci jest Konwertuj albo giń.

//

92 sposoby na uzyskanie (i maksymalizację) zasięgu Prasy
Nagłówek tego artykułu autorstwa Pana Winfielda spełnia obietnicę. Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji o swoim produkcie lub pomysłach na stronach internetowych, czasopismach i głównych gazetach, Czytaj dalej. Trudno też pomylić się z cytatami G. I. Joe, Davida Ogilvy ‘ ego i Johna Woodena pojawiającymi się na tej samej stronie.

//

6 kroków do bardziej zbywalnego profilu LinkedIn
LinkedIn, potężna profesjonalna sieć społecznościowa. Jeśli minęło trochę czasu od zalogowania się, te szybkie wskazówki od Pana Hadena będą bardzo pomocne. Jeśli logujesz się codziennie, te szybkie wskazówki od Pana Hadena będą bardzo pomocne. Wiesz o co chodzi. Nie zaniedbuj LinkedIn.

//

Dyrektor redakcyjny Twittera o sztuce blogowania
Poznaj kobietę, która przenosi strategię treści Twittera na wyższy poziom.”Jak wyjaśnia Pani Lewtan,” praca Wickre na Twitterze koncentruje się na redakcji, a nie marketingu.”Widzisz? Nawet Twitter potrzebuje więcej niż Twitter do marketingu Twittera. Albo, jak ostatnio powiedział Brian Clark …

Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?

  • Premise 2.0: Kompletny silnik cyfrowej sprzedaży i generowania leadów dla WordPress
  • 3 psychologiczne wyzwalacze, które mogą przenieść publiczność od obojętności do pożądania
  • Jedyna umiejętność, która sprawia, że przedsiębiorca Online jest niepowstrzymany
  • Zaskakujący staroświecki sekret sukcesu blogów (edycja 2012)
  • 5-częściowy przepis na dochodową niepopularność
  • 30-minutowy kurs copywritingu od Mistrza Rzemiosła

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Zapisz

Zapisz

Total
0
Shares
Related Posts