Czytam wiele książek, ale rzadko robię recenzje książek. Mam dużo więcej przyjemności z czytania książek w szerokim spektrum tematów i zacierania ich w mojej głowie, aby rozwijać nowe pomysły, niż mówię o poszczególnych tytułach.
Ale to nie jest miłe z mojej strony, prawda?
Wiele książek, które czytam, nie ma nic wspólnego z Internetem lub marketingiem, a często są to najlepsze miejsca do znalezienia ciekawych skrzyżowań, które prowadzą do innowacyjnych pomysłów. Ale dzisiaj zacznę od dwóch książek, które są konkretnie o blogowaniu i przedsiębiorczości internetowej.
ProBlogger: sekrety blogowania na drodze do sześciocyfrowego dochodu
Trochę się pociłem, odkąd Darren i Chris są moimi przyjaciółmi. Nigdy nie miałem wątpliwości, że książka będzie dobra, ale chciałem ją najpierw przeczytać i cóż … byłem trochę zajęty.
Zgodnie z moimi oczekiwaniami, jest to zakup bezmyślny. Jeśli blogujesz za dolary, wymagana jest lektura. Ale jeśli jesteś blogerem biznesowym lub blogujesz, aby rozpowszechniać pomysły, wskazówki i strategie, które Darren i Chris dzielą się poza bezpośrednią monetyzacją blogów, również są dla Ciebie istotne.
Oczywiście, strona Problogger zawiera większość tych informacji, rozproszonych po archiwach. Ale blogi są naprawdę złe, jeśli chodzi o oglądanie ogólnego obrazu, a książki są świetne do transferu wiedzy od okładki do okładki i ciągłego odniesienia do biurka. I to jest mniej niż 17 dolarów, więc podnieś ten, Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś.
Kup teraz Od Amazon.
Bogactwo Internetu: proste sekrety zarabiania w Internecie milionerów
Szczerze mówiąc, byłem nieco sceptycznie nastawiony do tej książki opartej na tytule. Co roku wypycha się zbyt wiele tandetnych książek, które głoszą, że dzielą się sekretami zarabiania w Internecie, tylko po to, aby dostarczyć zbyt uproszczone, a nawet niebezpiecznie błędne informacje.
W tym przypadku nie martw się. Scott Fox wie, o czym mówi i zbudował dochodowe strony internetowe dla znanych ludzi (chociaż może chcieć przestać chwalić się Billem O ‘ Reilly: -). Co więcej, Fox szczegółowo omawia aspekty przedsiębiorczości internetowej, które często są przemilczane-mianowicie modele biznesowe i inne aspekty prowadzenia prawdziwej firmy, a nie tylko prowadzenie bloga lub strony internetowej.
Tak więc, mimo że Fox wybrał tytuł, który sprawia, że nawet tacy jak ja się kurczą, jest to bardziej niż godny dodatek do twojej listy lektur. Odkryłem, że jest to świetne uzupełnienie książki Problogger. Darren i Chris są bardziej zainteresowani szczegółami związanymi z treścią i społecznością, ale Scott wykorzystuje kluczowe elementy biznesowe, których ludzie często nie biorą pod uwagę.
Kup teraz Od Amazon.
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i współzałożycielem Teaching Sells and Lateral Action.