Podczas gdy reakcja na treści poza stroną stała się krytycznym czynnikiem decydującym, jeśli chodzi o rankingi w wyszukiwarkach, twoja docelowa fraza kluczowa powinna nadal pojawiać się na samej stronie. I chociaż w tej dziedzinie panuje niewielki konsensus, wyświetlanie kombinacji słów kluczowych na całej kopii strony zazwyczaj pomaga wyszukiwarkom w dalszej identyfikacji trafności strony dla tych słów kluczowych.
Dobrą wiadomością jest to, że najlepsze praktyki copywritingu mogą tworzyć atrakcyjne, angażujące treści, które zawierają również powtarzające się słowa kluczowe i frazy. Nigdy nie chcesz poświęcać czytelności w dążeniu do rankingów, ale biorąc pod uwagę, że linki są ważniejsze niż powtarzanie słów kluczowych na stronie, nigdy nie powinieneś tego robić.
Oto kilka wskazówek dotyczących integracji słów kluczowych w kopii:
1. Tytuły
Najważniejsze miejsce, w którym powinny pojawić się słowa kluczowe, to tag tytułowy strony. Dobrą rzeczą w oprogramowaniu do blogowania jest to, że tytuł twojego postu lub strony zostanie automatycznie przekształcony w oba tagi tytułu, a także tag nagłówka H1 lub H2. Pamiętaj, że Twój nagłówek powinien zawinąć słowa kluczowe w treściwą obietnicę, która doskonale komunikuje to, co treść ma do zaoferowania.
2. Opening
Zawsze uważałem za przydatne powtarzanie docelowych słów kluczowych w zdaniu otwierającym, o ile można to zrobić w sposób atrakcyjny dla czytelnika i wzmacniający trafność. Ponieważ wiele wyszukiwarek używa tej początkowej kopii jako opisu treści, chcesz upewnić się, że dokładnie sprzedajesz wyszukiwarkę po kliknięciu.
3. Podpozycje
Innym ważnym miejscem, w którym mogą pojawić się słowa kluczowe, jest śródtytuł, który pomaga czytelnikowi w nawigacji po stronie. Zasób, który dobrze pasuje do docelowej frazy słów kluczowych, znajdzie naturalne możliwości ponownego dodawania słów kluczowych do podtytułów, jako wprowadzenie do następnej aktualnej sekcji strony. Podtytuły są zazwyczaj tworzone przy użyciu znacznika H3.
4. Powiązane słowa i synonimy
Dobra kopia powinna oczywiście skutkować słowami, które są powiązane, a także synonimami dla fraz kluczowych, których szukasz. Zamiast bezmyślnie powtarzać te same słowa ad nauseam, Załóżmy, że algorytmy wyszukiwania są wystarczająco zaawansowane, aby szukać odpowiednich słów związanych z kontekstem, które obsługują docelowe słowa kluczowe.
5. Specyficzność
Jedną z cech charakterystycznych Wielkiej kopii są specyficzne, opisowe słowa zamiast mdłej terminologii ogólnej. Specyfika pomaga czytelnikowi poprzez wyraźne wykazanie trafności, pozwala na bardziej dynamiczne kopiowanie i zapewnia możliwości zwiększenia ogólnej częstotliwości słów kluczowych na stronie. Upewnij się, że używasz określonych słów kluczowych, jeśli jest to możliwe w kontekście kopii, zamiast polegać na ogólnym sformułowaniu.
6. Wezwanie do działania
Nie zapominajmy, że chcemy, aby czytelnik podjął jakąś formę działania, która przyniesie nam korzyści. W przeciwnym razie, po co? Po raz kolejny twoja kopia powinna zakończyć się wezwaniem do działania, które skłania czytelnika do podróży ścieżką, której pragniesz. Czy jest to zakup, kontakt, subskrypcja czy po prostu czytaj dalej? Twoje podstawowe słowa kluczowe powinny naturalnie pasować do następnego kroku, który chcesz zrobić czytelnik.
Wniosek
Kluczem do dobrego SEO copywritingu na stronie jest tworzenie treści, które bezproblemowo integrują słowa kluczowe w sposób, który nie obraża czytelnika. W rzeczywistości dobra kopia bogata w słowa kluczowe nigdy nie powinna nawet świadomie ostrzegać czytelnika, że powtarzanie słów kluczowych jest stosowane z jakiegokolwiek innego powodu niż jego własna korzyść.
Chcesz dowiedzieć się wszystkiego o SEO Copywriting Sprawdź darmowy raport 28-stronicowy o nazwie Jak tworzyć treści dobrze pozycjonujące się w wyszukiwarkach. Udaj się na stronę SEO Copywriting Made Simple, aby natychmiast pobrać pełny zaktualizowany plik PDF.