Jak wygenerowałem $332,640 w 3 miesiące z Instagram

instagram

Kto by pomyślał, że możesz uzyskać bezpośredni zwrot z inwestycji z mediów społecznościowych? Ale hej, gdyby nie było potencjału…firmy takie jak Facebook nie byłyby warte 200 miliardów dolarów.

Jaki jest klucz do zarabiania dużych pieniędzy na tych portalach społecznościowych? Przez ostatni rok to rozgryzłem.

Sztuczka, której się nauczyłem, polega na tym, że musisz znaleźć popularne profile społecznościowe, które nie zarabiają, ale są chętne do promowania swoich produktów i usług za szybką złotówkę. Wiem, że to brzmi prosto, ale jest w tym coś więcej.

Zobaczmy, jak kilka firm, w tym moja, zarabiają pieniądze za pomocą tego modelu i jak możesz zrobić to samo. 

Studium przypadku Uwheels

Jeden z moich przyjaciół, Dan Fleyshman, założył firmę o nazwie Uwheels. Być może widziałeś to na Instagramie:

uhweels

Czy możesz zgadnąć, ile przychodów wygenerowali dzięki popularnym modelom na Instagramie i celebrytom, którzy publikują informacje o swoim produkcie?

Jeśli zgadłeś kilkaset tysięcy, mylisz się. Wygenerowali ponad milion dolarów.

revenue

To nie jest zbyt brudne, biorąc pod uwagę, że firma wydała tylko 61,200 dolarów. “Jak?”możesz się zastanawiać.

Oto jak.

Dziewczyna dana, Jessica Killings, była w stanie zrekrutować wielu znanych raperów, piosenkarzy, sportowców i modeli na Instagramie, aby promować produkt. Opracowała oferty, w których albo otrzymali produkt Uwheels w zamian za opublikowanie czegoś o produkcie, albo otrzymali pieniądze w zamian za opublikowanie o Uwheels.

Oprócz tego zrobiła kilka innych kluczowych rzeczy, aby kampania działała:

  1. Dostała wiele kont, aby opublikować o Uwheels, gdy produkt pojawił się po raz pierwszy. W istocie stworzyła “blitz”, w którym wszyscy mówią o produkcie w tym samym czasie.
  2. Wiedziała, że przestrzeń jest konkurencyjna, ponieważ nie był to jedyny produkt tego rodzaju, więc skupiła się na przesyłaniu wiadomości, aby oddzielić Uwheels od tłumu. Wiadomość, z której wszyscy korzystali, brzmiała: “dostałem moje @ Uwheels z alarmem i systemem głośników bluetooth. @Uwheels.”Możesz zobaczyć przykład tego postu na poniższym obrazku.
  3. Upewniła się, że ludzie nadal publikować o Uwheels w najbliższych miesiącach po premierze produktu, aby upewnić się, że nadal dobrze i pozostaje na szczycie umysłów ludzi.
  4. Oprócz Facebook Instagram, wykorzystała strony popularnych modeli na Facebooku, którzy byli również jej przyjaciółmi, i zapłacił im kilka centów za każde kliknięcie pojechali do produktu Uwheels, który jest znacznie tańszy niż płacenie za reklamy. Facebook ma ponad milion fanów z wysokim zaangażowaniem i obecnie nie zarabiają na swoich stronach na Facebooku.

amber rose

Uwheels nie jest jedyną firmą zarabiającą za pomocą mediów społecznościowych. Oto jak odtworzyłem sukces Jessiki za pomocą kontaktów Jessiki…

Jak wygenerowałem $332,640 w 3 miesiące z Instagram

Mam kilka stron docelowych, które wyglądają tak na mojej osobistej stronie:

landing page

Oto statystyki strony docelowej, której używam tylko do ruchu na Instagramie:

landing page stats

Jak widać na powyższym zrzucie ekranu, wygenerowałem Opcje e-mail 2,570 z Instagram.

Gdy ludzie zdecydują się na to, otrzymają e-mail o webinarium, które muszą obejrzeć, jeśli chcą przekonwertować większą liczbę odwiedzających na płacących klientów.

Webinar trwa 2,5 godziny i nie jest odpowiedni dla większości osób, które go widzą, ale nadal jest odpowiedni dla niektórych właścicieli firm, którzy używają Instagramu. W ramach webinarium ludzie są rozbici na pakiecie szkoleniowym, który kosztuje $5,940 Rocznie, ale jest on naliczany w miesięcznej stawce $495.

webinar revenue

Jak widać na powyższym zrzucie ekranu, wygenerowałem sprzedaż 56 w mniej niż 3 miesiące. Wydałem $75,000 na reklamy na Instagramie, które zwykle pozostawały na 3 godziny.

Jessica pomogła mi w kampanii. Rekrutowała ludzi z dużymi naśladowcami i płaciła im pieniądze, aby publikowali o mnie i utrzymywali posty przez 3 godziny. Po 3 godzinach posty zostały usunięte.

Nie przeszkadza mi usuwanie postów, ponieważ obrazy na Instagramie zwykle są najbardziej angażowane w ciągu pierwszych godzin 2 i kosztują znacznie mniej niż reklamy, które pozostają na zawsze.

Typowe posty, które Ci zaawansowani użytkownicy umieszczaliby na swoich kontach, to obrazy mnie, takie jak ten Poniżej, z podpisem: “jeśli chcesz dowiedzieć się, jak rozkręcić swój biznes, musisz śledzić mojego przyjaciela Neila Patela. Jest najmądrzejszym przedsiębiorcą i marketerem, jakiego znam. Kliknij na mój link bio, aby dowiedzieć się więcej.”

Neil Patel

Jasne, rejestracje 56 Z e-maili 2,570 nie wydają się dużo i nie jest. to tylko nieco więcej niż 2%, ale jeśli weźmiesz pod uwagę, że publiczność nie jest ukierunkowana na 100% i wydaję znacznie mniej niż to, co generuję, jest całkiem nieźle.

Przetestowałem również bardziej profesjonalne wiadomości, które zawierały wzmianki o moich nagrodach od Entrepreneur Magazine oraz Forbes, ale nie przekonwertował tak dobrze, jak druga reklama, ponieważ nie wydawał się “organiczny”.”

I jeśli weźmiesz pod uwagę, że robię to tylko od niecałych 3 miesięcy, to jest całkiem nieźle. Mogłem sprzedać jeszcze więcej, ale musiałem zawiesić kampanię reklamową na 3 tygodnie, ponieważ mój zespół nie mógł wystarczająco szybko skalować strony realizacji.

Piękne w tym modelu jest to, że działa z wieloma witrynami.

Jak po raz pierwszy skalować ten model

W ciągu ostatnich 30 dni Firstslice wygenerowało ponad 3 miliony wizyt i 20 milionów odsłon-wszystko z ruchu na Facebooku.

traffic

Użyli podobnego modelu do tego, którego używaliśmy z Uwheelsem. Jessica pomogła im wykorzystać popularne profile na Facebooku, które mają ponad milion organicznych fanów i wysokie zaangażowanie. Przekonała ludzi do publikowania aktualizacji o Firstslice w modelu pay-per-click, który jest znacznie tańszy niż wykorzystanie sieci reklamowej Facebooka.

Stamtąd Firstslice przeprowadziło grę arbitrażową:otrzymują więcej pieniędzy od sieci reklamowych, aby wyświetlać reklamy na swojej stronie, niż płacą za odwiedzającego. Model działał tak dobrze, że wygenerował ponad 150 milionów odsłon w czasie krótszym niż 1 rok.

traffic pageviews

Jak można replikować ten model?

Uczciwe ostrzeżenie: to nie jest takie proste, jak mogłoby się wydawać. Potrzebujesz dobrego produktu, usługi lub treści wirusowej, aby ten model działał. Ponadto musisz zoptymalizować stronę pod kątem konwersji.

Na przykład webinar na temat NeilPatel.com Strona główna jest dobrze zoptymalizowana pod kątem konwersji, a jeśli poświęcisz czas na obejrzenie całego webinarium, zobaczysz, dlaczego.

Firstslice jest zoptymalizowany pod kątem maksymalnego przychodu z reklam.

Plus, trzeba dać mu czas i wysiłek. Nie możesz po prostu zapłacić komuś takiemu jak Jessica i oczekiwać niesamowitych rezultatów. Musisz:

  • Bądź cierpliwy – zazwyczaj nie uzyskasz świetnych wyników w ciągu pierwszych 30 dni. Ale po dostosowaniu i przetestowaniu wyniki będą lepsze.
  • Bądź gotów przetestować – od aktualizacji Facebook Instagram Kopiuj do testowania, które posty i strony działają najlepiej na Facebooku, chodzi o testowanie. Od nagłówków po obrazy, niektóre podpisy będą działać lepiej niż inne. Bez testów nie uzyskasz świetnych wyników.
  • Bądź w porządku z małymi błędami Jessica i ludzie, do których ma dostęp, nie są przedsiębiorcami ani marketingowcami. Nie mają do czynienia z ludźmi takimi jak ty i ja. Nie zawsze poruszają się tak szybko, jak my lub komunikują się, a czasami mogą popełniać małe błędy, których nie popełniłbyś. Ale ponieważ koszt jest tak niski w porównaniu do wyników, warto.
  • Bądź analityczny – jeśli nie mierzysz każdego drobiazgu, możesz stracić pieniądze. Musisz oglądać swoje reklamy jak jastrząb i nieustannie ulepszać strony docelowe.
  • Bądź gotowy – nie angażuj się tylko w kampanię, bo widzisz ludzi takich jak ja zarabiających pieniądze. Spędziłem miesiące dostrajając lejki sprzedaży i przygotowując listy sprzedaży wideo.

Wniosek

W mediach społecznościowych Istnieje ogromna szansa na zarabianie pieniędzy. Musisz myśleć nieszablonowo.

Kiedy myślisz o wykorzystaniu profili społecznościowych, Zwykle myślisz o wydawaniu pieniędzy na reklamy na Facebooku lub Twitterze. Chociaż nie ma w tym nic złego, lepiej podejmij kreatywne podejście, podobne do tego, jak znalazłem kogoś, kto może uzyskać mi dostęp do popularnych profili społecznościowych.

Model działa tak dobrze, że go skalowałem, a teraz mam 3 pełnoetatowych ludzi, którzy nieustannie budują relacje z zaawansowanymi użytkownikami mediów społecznościowych, którzy mają tysiące, jeśli nie miliony, obserwujących z dużym zaangażowaniem.

Co sądzisz o modelu?

Total
0
Shares
Related Posts