Jak powstrzymać wiadomości e-mail przed oznaczeniem jako Spam

Nie ma znaczenia, jaki rodzaj firmy masz lub w jakiej branży jesteś, e-mail marketing musi być priorytetem dla Twojej firmy.

W rzeczywistości, 89% marketerów nazwany e-mail jako ich podstawowa metoda generowania ołowiu.

Jeśli wkładasz więcej wysiłku w swoją strategię e-mail marketingu, masz odpowiedni sposób myślenia.

To powiedziawszy, tylko dlatego, że wysyłasz wiele promocyjnych e-maili, nie musi oznaczać, że są skuteczne.

Niektóre z Twoich e-maili mogą być oznaczone jako spam.

Poświęciłeś czas na uważne pisanie treści, ale nie uzyskałeś oczekiwanych rezultatów. Dlaczego to się stało?

Jak wkrótce się dowiesz, istnieje kilka różnych powodów, dla których twoje e-maile są oznaczane jako spam. To była moja inspiracja do napisania tego przewodnika.

Chcę pomóc ci zidentyfikować, co umieszcza twoje wiadomości w folderze spam.

Nawet jeśli obecnie nie otrzymujesz treści oznaczonych jako spam, nadal możesz skorzystać z tego przewodnika. Zrozumienie tych zasady i najlepsze praktyki e-mail do pisania treści marketingowych pomoże Ci uniknąć tych błędów w przyszłości.

W idealnym świecie twoje e-maile powinny trafiać bezpośrednio do skrzynki odbiorczej, być otwierane i generować kliknięcia.

Ale nie możesz uzyskać konwersji, jeśli twoja zawartość jest oznaczona jako spam.

Jeśli nie przemyślasz swojej kampanii marketing automation, możesz odnieść wrażenie, że jesteś przypadkowym spamerem.

Wpadka w treści może być czymś więcej niż tylko niewinnym błędem. Nawet nie zdając sobie z tego sprawy, możesz łamać prawo.

Pamiętaj o moich zaleceniach i skorzystaj z tego przewodnika jako punktu odniesienia, aby pomóc chronić swoje e-maile przed oznaczeniem jako spam. Wskakujmy.

Potrzebujesz Pomocy Z E-Mail Marketingiem?

Uzyskaj pomoc w ulepszaniu kampanii e-mail, ruchu i przychodów.

Rozpocznij

Zrozumienie, jak konsumenci definiują spam

Spam był dość łatwy do zidentyfikowania.

Dostajesz wiadomość, że wygrałeś konkurs, w którym nie brałeś udziału. W temacie będzie pełno gwiazdek i innych szkicownych postaci.

Wiadomość miała pochodzić od nieznanego nadawcy.

W swoim życiu, prawdopodobnie nawet dostał kilka wiadomości spam z tematów zawierających treści NSFW. Chyba nie muszę podawać tego przykładu, ponieważ jestem pewien, że masz pojęcie, o czym mówię.

Lata temu spam zawierał nawet złośliwe treści, np. załączniki zawierające wirusy lub oszustwa phishingowe.

Ale oprogramowanie e-mail poprawiło się z czasem, a te wiadomości zwykle trafiają bezpośrednio do folderu spamu.

Jednak teraz legalne marki otrzymują e-maile oznaczone jako spam, ponieważ definicja konsumenta of it has changed:

define spam

Jak widać, konsumenci zgłaszają wiadomości jako spam, nawet jeśli znają nadawcę. Będą nawet oznaczać spam od nadawców, którzy mają pozwolenie na wysyłanie im e-maili.

To wielki przełom.

Ktoś może dobrowolnie zarejestrować się, aby otrzymywać e-maile od Twojej marki i nadal wysyłać Twoje treści do folderu spam.

Badania pokazują, że 57% osób powiedzmy, że otrzymywanie zbyt wielu wiadomości e-mail od nadawcy lub odbieranie nieistotnych wiadomości powoduje, że oznaczyć zawartość jako spam.

Co to oznacza dla Ciebie jako marketera?

Oznacza to, że Twoje wiadomości promocyjne są podatne na oznaczenie jako spam. Bycie renomowaną marką i wysyłanie wiadomości tylko do subskrybentów nie czyni cię na to odpornym.

Zanim zanurzę się w rzeczywistych wskazówek pozwala omówić e-mail marketingu prawa w ogóle, że należy badać i przestrzegać przed wysłaniem jednego e-maila.

Znajomość prawa

Pamiętaj, przed przeczytaniem tej sekcji, że nie jesteśmy prawnikami i nie sprawdziliśmy tej sekcji z żadnym prawnikiem. Raportujemy, czego nauczyliśmy się z podstawowych badań internetowych, aby pomóc ci dowiedzieć się, jakie są martwe punkty i jakie pytania zadać. Postępuj ostrożnie i skonsultuj się z prawnikiem i/lub oficjalnym źródłem rządowym przed przejściem do przodu.

Zacznijmy od prawa. Prawdopodobnie jesteś świadomy, że we wczesnych dniach Internetu, podejrzani marketerzy nadużywali e-maili. To, co się stało w rezultacie, było Federalnym stłumieniem szkicowej działalności marketingowej.

Ustawa CAN-SPAM z 2003 roku została podpisana przez prezydenta George ‘ a W. Busha w 2003 roku. Ustawa ustanowiła pierwsze krajowe standardy e—mail w USA-egzekwowalne przez Federalną Komisję Handlu (FTC).

Pełna nazwa CAN-SPAM law kontroluje napaść na nielegalną pornografię i ustawę o marketingu z 2003 roku. Celem jest ochrona konsumentów przed niechcianymi wiadomościami e-mail. Prawo jest nadrzędne wobec wielu przepisów państwowych, które w przeciwnym razie pozwoliłyby na nieuregulowane lub częściowo regulowane działania e-mail marketingowe.

Zrelaksuj się—nie musisz się martwić. FTC dostarczyła jasny zestaw (zaskarżalnych) wytycznych, aby utrzymać cię w czystości.

Oto prawo, bezpośrednio z FTC (w ich słowach):

Prawo z FTC

  1. Nie używaj fałszywych lub wprowadzających w błąd informacji nagłówka. Informacje “Od”, “Do”, “Odpowiedz” i routing – w tym nazwa domeny i adres e – mail-muszą być dokładne i identyfikować osobę lub firmę, która zainicjowała wiadomość.
  2. Nie używaj zwodniczych tematów. Temat musi dokładnie odzwierciedlać treść wiadomości.
  3. Zidentyfikuj wiadomość jako reklamę. Prawo daje Ci dużą swobodę w tym, jak to zrobić, ale musisz jasno i wyraźnie ujawnić, że Twoja wiadomość jest reklamą.
  4. Powiedz odbiorcom, gdzie się znajdujesz. Twoja wiadomość musi zawierać twój prawidłowy fizyczny adres pocztowy. Może to być twój obecny adres, Skrzynka pocztowa zarejestrowana w Us Postal Service lub prywatna Skrzynka pocztowa zarejestrowana w komercyjnej agencji odbierającej pocztę ustanowionej na mocy przepisów o usługach pocztowych.
  5. Poinformuj odbiorców, jak zrezygnować z otrzymywania przyszłych wiadomości e-mail od Ciebie. Twoja wiadomość musi zawierać jasne i wyraźne wyjaśnienie, w jaki sposób odbiorca może zrezygnować z otrzymywania wiadomości e-mail od Ciebie w przyszłości. Stwórz powiadomienie w sposób, który jest łatwy do rozpoznania, odczytania i zrozumienia dla zwykłej osoby. Kreatywne wykorzystanie rozmiaru tekstu, koloru i lokalizacji może poprawić przejrzystość. Podaj zwrotny adres e-mail lub inny łatwy sposób internetowy, aby umożliwić ludziom poinformowanie Cię o swoim wyborze. Możesz utworzyć menu, aby umożliwić odbiorcy rezygnację z niektórych rodzajów wiadomości, ale musisz uwzględnić opcję zatrzymania wszystkich wiadomości komercyjnych od Ciebie. Upewnij się, że filtr antyspamowy nie blokuje tych żądań rezygnacji.
  6. Respektuj żądania rezygnacji natychmiast. Każdy oferowany przez Ciebie mechanizm rezygnacji musi być w stanie przetwarzać żądania rezygnacji przez co najmniej 30 dni po wysłaniu wiadomości. Musisz spełnić żądanie rezygnacji odbiorcy w ciągu 10 dni roboczych. Nie można pobierać opłaty, wymagać od odbiorcy podania jakichkolwiek danych osobowych poza adresem e-mail ani zmuszać odbiorcy do podjęcia jakichkolwiek kroków innych niż wysłanie wiadomości e-mail z odpowiedzią lub odwiedzenie pojedynczej strony w witrynie internetowej jako warunku spełnienia żądania rezygnacji. Gdy ludzie powiedzą ci, że nie chcą otrzymywać więcej wiadomości od ciebie, nie możesz sprzedawać ani przenosić ich adresów e-mail, nawet w formie listy mailingowej. Jedynym wyjątkiem jest to, że możesz przenieść adresy do firmy, którą zatrudniłeś, aby pomóc ci przestrzegać ustawy CAN-SPAM.
  7. Monitoruj, co inni robią w Twoim imieniu. Prawo wyjaśnia, że nawet jeśli zatrudnisz inną firmę do obsługi e-mail marketingu, nie możesz anulować swojej odpowiedzialności prawnej za przestrzeganie prawa. Zarówno firma, której produkt jest promowany w wiadomości, jak i firma, która faktycznie wysyła wiadomość, mogą być pociągnięte do odpowiedzialności prawnej.

Każdy osobny e-mail z naruszeniem ustawy CAN-SPAM podlega karze do 42 530 PLN, więc nieprzestrzeganie może być bardzo kosztowne.

Przed wysłaniem pojedynczego e-maila upewnij się, że skonsultujesz się z prawnikiem, aby upewnić się, że zachowasz zgodność ze wszystkimi przepisami.

Upewnij się, że jesteś zgodny. Rozumiesz?

Ok przejdźmy do mojego najlepsze wskazówki 11, które pomogą Ci uniknąć oznaczania wiadomości e-mail jako spamu.

1. Nie kupuj abonentów

Jak właśnie powiedziałem, nawet odbiorcy, którzy subskrybują otrzymywanie wiadomości e-mail od marki, nadal oznaczają wiadomości jako spam.

Jeśli kupujesz listy e-mailowe i wysyłasz treści do osób, które nigdy nie zarejestrowały się, aby je otrzymywać, istnieje jeszcze większa szansa, że trafisz do folderu spam.

Ponadto narażasz się na naruszenie ustawy CAN-SPAM, która jest egzekwowana przez Federalna Komisja Handlu.

Ogólnie rzecz biorąc, wysyłanie niechcianych wiadomości e-mail jest po prostu przegraną strategią. Oprócz konsekwencji prawnych, jest to straszne dla reputacji Twojej marki.

An przeciętny człowiek kto pracuje w biurze otrzymuje 121 e-maili każdego dnia. Nie będą tracić czasu na sprawdzanie niechcianych wiadomości.

Postaw się na ich miejscu. Jeśli otrzymasz wiadomość promocyjną od marki, o której nigdy nie słyszałeś i nigdy się nie zapisałeś, czy zamierzasz kupić coś od nich? Prawdopodobnie nie.

Nie można oczekiwać, aby zobaczyć wyniki od innych osób, które otrzymują te niechciane wiadomości.

Zamiast tego powinieneś skupić się na jak rozwijać swój e-mail lista poprzez pozyskanie nowych subskrybentów. Dołącz formularze rejestracji na swojej stronie internetowej.

Badania pokazują że najczęstsze miejsce umieszczenia formularzy rezygnacji z poczty e-mail znajduje się w stopce każdej strony.

footer

Wypróbuj tę strategię i obserwuj, jak rośnie Twoja lista e-mail.

Teraz będziesz wysyłać treści promocyjne do osób, które naprawdę chcą usłyszeć od Ciebie, w przeciwieństwie do losowych adresów e-mail, które kupiłeś.

2. Ogranicz częstotliwość wysyłania

Jako właściciel firmy myślisz o swojej marce 24 godziny na dobę. Mogę się do tego odnieść.

Zawsze wymyślasz nowe pomysły na promocję swojej firmy.

Ale twoi klienci i subskrybenci wiadomości e-mail nie zawsze myślą o Tobie w ten sam sposób, w jaki o nich myślisz. To tylko rzeczywistość. Winisz ich?

Mają ważniejsze sprawy na głowie i nie chcą słyszeć od ciebie tak często.

Codzienna Dystrybucja promocyjnych wiadomości e-mail nie pomoże twojej sprawie. Musisz być selektywny, gdy wysyłasz nową wiadomość.

Jeśli chodzi o odbieranie e-maili, konsumenci zgłaszają, że wysyłanie e-maili zbyt często jest numerem jeden najbardziej irytujące działanie zrobione przez marketerów:

annoying

Polecam ograniczyć te wiadomości do maksymalnie raz w tygodniu.

Możesz nawet zmienić częstotliwość wysyłania w zależności od tego, co preferuje abonent.

Gdy nowy klient zarejestruje się, aby otrzymywać Twoje treści, zapytaj go, jak często chce się z tobą kontaktować. Możesz podzielić tę listę przez osoby, które chcą cotygodniowych wiadomości lub po prostu miesięcznego biuletynu.

Podanie subskrybentom dokładnie tego, o co proszą, zmniejsza szanse na to, że zostaną oznaczeni jako spam.

3. Użyj wyraźnie oznaczonego adresu pola “from”

Wyjaśnij, od kogo pochodzi e-mail.

Niektórzy z was mogą mieć wiele adresów e-mail w swojej domenie, w zależności od wielkości firmy.

Na przykład, jeśli ktoś złoży skargę lub prośbę o pomoc w Twojej witrynie, może uzyskać odpowiedź od support@yourdomain.com.

Ale jeśli próbują dokonać zakupu lub zwrócić przedmiot, zapytania e-mail mogą być dokonywane za pośrednictwem sales@yourdomain.com.

Nie zmieniaj pola nadawcy zbyt często. Staraj się trzymać z tym, który działa najlepiej dla wiadomości promocyjnych.

Unikaj dziwnych wyborów, takich jak donotreply@yourdomain.com lub 372as2y9@yourdomain.com.

Upewnij się, że tworzysz solidną reputację dla tych pól nadawcy. Zbuduje zaufanie Twoich subskrybentów, a nawet zwiększy szanse, że dodadzą adres do swoich list kontaktów.

Jeśli są przyzwyczajeni do otrzymywania e-maili marketingowych od tego samego adresu nadawcy, a pewnego dnia pochodzi z innego, mogą pomyśleć, że to spam.

Nawet jeśli ta wiadomość pochodzi z Twojej firmy, jest to mylące dla subskrybentów.

4. Nie próbuj oszukać odbiorcy

Widzę, że ludzie cały czas popełniają ten błąd.

W próbie zwiększ otwarte stawki e-mail, starają się być podstępni i oszukać swoich subskrybentów, aby kliknęli wiadomość.

To duży błąd. Oszukiwanie Klientów może zaszkodzić Twojej marce.

Poza oznaczeniem wiadomości jako spam, odbiorca może ostatecznie wypisać się z listy e-mail. Ponad połowa konsumentów twierdzą, że czuli się oszukani lub oszukani w otwieraniu promocyjnego e-maila:

deceptive

Podzielę się z wami niektórymi strategiami, które są postrzegane jako zwodnicze przez odbiorców.

Nie zaczynaj tematu od “Fwd: “lub” Re:”, aby spróbować uzyskać więcej otwarć. Ten typ tekstu oznacza, że miałeś już wcześniejszą komunikację z abonentem.

Odkrycie, że tak nie było, wprawia ich w zły smak.

Nie wysyłaj wiadomości mówiącej ludziom, że wygrali nagrodę, jeśli w rzeczywistości nic nie wygrali. Ponownie, jest to szybki sposób na rozczarowanie odbiorcy i oznaczenie treści jako spam.

Widziałem też, jak niektórzy marketerzy ukrywają treść spamu, tworząc obraz z tekstem na nim napisanym.

Możesz oszukać filtry spamu, ale nie oszukasz osoby, która otwiera wiadomość e-mail. Nadal wyślą cię do folderu ze spamem.

5. Wybierz odpowiedniego usługodawcę

Pracuj z partnerem, który ma pozytywne osiągnięcia. Istnieją tysiące automatyzacji marketingu i firm marketingu e-mailowego—niektóre z nich z pewnością są spamem, z wątpliwymi historiami.

Bez względu na to, co Ci obiecano, nie ryzykuj—nigdy.

Pracuj tylko z firmami, które mają pozytywne osiągnięcia.

6. Potwierdź swoje IP

Pomoże Ci to uzyskać dobrą stronę wielu dostawców poczty e-mail. Prawdopodobnie będzie to kosztować tysiące dolarów rocznie, więc upewnij się, że wykonasz rygorystyczną analizę kosztów/korzyści.

7. Ustaw jasne oczekiwania

Jednym z pierwszych e-maili, które wysyłasz, powinien być krótki e-mail wprowadzający, który określa oczekiwania dotyczące treści, które planujesz wysłać. W najlepszym możliwym zakresie Udostępnij te informacje przed opisaniem ich przez odbiorców.

Oto oczekiwania, które należy wyjaśnić:

  • Zawartość: Powiedz odbiorcom dokładnie, co dostarczą twoje przyszłe wiadomości e-mail-od postów na blogu po wskazówki i oferty promocyjne.Oto przykład z Pinteresta:
  • Częstotliwość: Upewnij się, że subskrybenci wiedzą, ile e-maili można oczekiwać od ciebie. I nie bądź sporadyczny. Jeśli między wiadomościami upłynie zbyt dużo czasu, Twoi subskrybenci mogą stracić zainteresowanie.
  • Projekt: Dlaczego nie pokazać widzom podglądu kampanii newslettera? Zachowaj spójność projektu-nie zaskocz ich niespodziewanymi (lub niepożądanymi) niespodziankami. Powiedz odbiorcom dokładnie, co dostarczą twoje przyszłe wiadomości e-mail-od postów na blogu po wskazówki i oferty promocyjne.

8. Bądź trafny

Musisz skupić się na treści wiadomości.

Zadaj sobie te pytania przed naciśnięciem wyślij: dlaczego wysyłasz ten e-mail? Czy ta wiadomość dodaje wartość abonentowi?

Jeśli nie masz jasnej odpowiedzi na te pytania, prawdopodobnie powinieneś ponownie ocenić wiadomość.

Nie wysyłaj treści tylko po to, aby się przywitać lub zapewnić przyjazne przypomnienie, że Twoja firma istnieje. Twoi subskrybenci nie dbają o to.

Oto spojrzenie na najważniejsze powody dlaczego e-maile są zgłaszane jako spam:

reasons consumers mark spam

Spójrz na główny powód.

Wcześniej mówiłem o tym, jak częstotliwość Twoich e-maili może spowodować, że zostaniesz oznaczony jako spam. Cóż, jest druga część tej zasady.

Twoje treści muszą być odpowiednie.

Nawet jeśli wysyłasz wiadomości e-mail tylko co tydzień lub co dwa miesiące, nadal możesz zostać wysłany do folderu spam, jeśli subskrybenci uważają, że wiadomość jest nieistotna.

Na przykład, załóżmy, że prowadzisz witrynę e-commerce sprzedającą meble do domu. E-mail marketingowy aktualizujący subskrybentów o pogodzie nie wnosi wartości do ich życia. Nie ma to również nic wspólnego z Twoją marką.

Staraj się zawsze pozostać na marce.

Jeśli minęło trochę czasu, odkąd komunikowałeś się ze swoimi subskrybentami i czujesz, że nadszedł czas, aby wysłać nową wiadomość e-mail, prawdopodobnie nie możesz się pomylić, wysyłając rabat lub kod promocyjny.

Uruchom sprzedaż flash lub wyślij ekskluzywną spersonalizowaną ofertę.

Tego typu wiadomości mogą zostać otwarte i prowadzić do konwersji.

9. Segmentuj swoją listę

Grupuj odbiorców według zmiennych demograficznych lub źródła ruchu w sieci. Niezależnie od wymiarów, które wybierzesz do segmentacji, upewnij się, że odzwierciedlają one jasno określony zestaw cech użytkownika.

Oto analiza tego, co się dzieje, gdy marketerzy segmentują swoją listę. Jak zobaczysz w tej próbce, segmenty były wyższe—zarówno pod względem liczby otwartych, jak i klikalności-w porównaniu ze średnią na liście e—mail.

10. Opanuj tematykę

Udana kampania e-mail marketingowa zaczyna się od tematu.

Możesz mieć najlepszą wiadomość promocyjną na świecie, ale nikt jej nie zobaczy, jeśli nie otworzy wiadomości.

W Twoim najlepszym interesie jest, aby temat był jak najkrótszy. Badania pokazują te wiadomości e-mail o tematach od 1 do 20 dają najwyższe otwarte stawki, niezależnie od rodzaju wysyłanej wiadomości e-mail.

Wynika to częściowo z faktu, że 55% e-maili są otwierane na urządzeniach mobilnych.

Jeśli temat jest zbyt długi, zostanie on odcięty podczas oglądania na telefonie komórkowym. Jeśli abonent nie może odczytać pełnego tematu, zmniejsza to szanse, że otworzy wiadomość.

Odłóżmy na chwilę otwarte stawki i wróćmy do tematu dyskusji: spamu.

Badania pokazują że prawie 70% e-maili jest oznaczanych jako spam tylko na podstawie tematu:

subject line

Nauka jak napisać temat wiadomości e-mail pomoże zmniejszyć szanse na uzyskanie oznaczony jako spam.

Polecam personalizację tematów. Przedmioty osobiste mają wyższe współczynniki otwarcia i klikalności. Mają również tendencję do zwiększania ruchu w witrynie i zwiększania sprzedaży.

Użyj tematu, aby stworzyć poczucie pilności. Przedstaw ofertę, która nie będzie trwała wiecznie, i upewnij się, że jest prawidłowo przedstawiona w temacie.

Opowiedz historię. Dostarczaj najświeższe wiadomości. Pobudzić ciekawość.

Są to wszystkie świetne typy tematów, które zachęcą subskrybentów do otwierania wiadomości zamiast zgłaszania ich jako spamu.

11. Sprawdź ryzyko spamu przed naciśnięciem wyślij

Większość programów e-mail dla marketerów ma wbudowaną funkcję, która sprawdza spam.

Skanuje Twoją wiadomość i określa prawdopodobieństwo, że zostanie wysłana do folderu spam.

Aby uniknąć wysokiego ryzyka spamu, należy ograniczyć użycie słów promocyjnych, takich jak:

Niektóre słowa są oznaczane przez klientów poczty e-mail jako “suspicious” albo spam.

Oto kilka przykładów z przestrzeni finansowej:

  • $$$
  • Niedrogie
  • Okazja
  • Beneficjent
  • Najlepsza cena
  • Big bucks
  • Gotówka
  • Porównaj ceny
  • Koszt
  • Kredyt
  • Biura kredytowe
  • Rabat
  • Zarabiaj
  • Łatwe terminy
  • Za darmo

A oto kilka przykładów z przestrzeni ecommerce:

  • Jak widać na
  • Kup
  • Kup bezpośrednio
  • Kupowanie wyroków
  • Odprawa
  • Zamów
  • Status zamówienia
  • Zamówienia wysyłane przez
  • Shopper

Nie zrozum mnie źle, możesz umieścić te słowa w swojej wiadomości, ale używaj ich oszczędnie.

Unikaj znaków specjalnych i pisania dużymi literami. Nie dokonuj niejasnych wyborów, np. dodając spacje między literami, jak F R E E.

Upewnij się, że rozmiar wiadomości e-mail nie jest zbyt duży.

Jeśli masz linki, upewnij się, że pochodzą one z renomowanych stron internetowych o wysokim autorytecie domeny.

Twoje wiadomości nie powinny być zbyt ciężkie tekst lub obraz ciężki. Balansuj tekst i obrazy.

Nie dołączaj zbyt wielu kolorów ani tekstu napisanego w trudnych do odczytania kolorach.

Oto przykład jak wygląda funkcja sprawdzania spamu na Stały Kontakt Platforma:

constant contact

Może to wyglądać nieco inaczej na innej platformie, ale nadal będziesz w stanie osiągnąć to samo.

Jeśli narzędzie do sprawdzania spamu mówi, że istnieje wysokie ryzyko, że zostaniesz oznaczony jako spam, musisz wprowadzić pewne zmiany przed naciśnięciem przycisku Wyślij.

Wniosek

To wspaniale, że skupiasz się na swoich kampaniach e-mail marketingowych. Ale jeśli Twoje treści są oznaczane jako spam, to oczywiście nie jest to skuteczna strategia.

Czasy się zmieniły. Nawet renomowane marki, które mają zgodę odbiorców na wysyłanie wiadomości e-mail, są oznaczane jako spam.

Kluczem jest możliwość zidentyfikowania, dlaczego e-maile są wysyłane do folderu spam i jak można tego uniknąć.

Nigdy nie kupuj subskrybentów ani nie wysyłaj niechcianych wiadomości e-mail. Zamiast tego użyj witryny jako narzędzia do powiększania listy e-mail.

Użyj narzędzi, aby sprawdzić zawartość pod kątem spamu przed naciśnięciem przycisku Wyślij.

Nie wysyłaj marketingowych e-maili zbyt często. Wyraźnie Oznacz pole nadawca i nie zmieniaj tego adresu.

Nie oszukuj subskrybentów, oszukując ich, aby otworzyli wiadomość. Zawsze upewnij się, że treść wiadomości e-mail jest odpowiednia.

Dowiedz się, jak pisać wiersze tematu, które prowadzą do otwierania i klikania w przeciwieństwie do folderu spam.

Przestrzeganie tych wskazówek pomoże Ci uniknąć oznaczyć jako spam. Ostatecznie doprowadzi to do wyższych konwersji dla Twojej firmy.

Potrzebujesz Pomocy Z E-Mail Marketingiem?

Uzyskaj pomoc w ulepszaniu kampanii e-mail, ruchu i przychodów.

Rozpocznij

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts