Właśnie zakończyłem trzeci miesiąc sekretów żywieniowych i muszę powiedzieć, że okazał się to świetny miesiąc.
Jeśli spojrzysz na statystyki ruchu odwiedzających 33,562, możesz jednak pomyśleć, że rzeczy nie postępują, ponieważ ruch wzrósł tylko o odwiedzających 1,297. Ale wszystkie sygnały kierują się we właściwym kierunku.
Oto co wydarzyło się w miesiącu czerwcu…
Zaczął bardziej skupiać się na ruchu w wyszukiwarkach
Nasz ruch w wyszukiwarkach nie wspiął się zbytnio, ale blog ma tylko 3 miesiące. Technicznie rzecz biorąc, możesz nawet powiedzieć, że ma 2 miesiące, ponieważ nazwa domeny została zmieniona po pierwszym miesiącu.
W miesiącu czerwcu, Nutrition Secrets otrzymał 3675 odwiedzin wyszukiwarek, co stanowi wzrost o 106% w stosunku do poprzedniego miesiąca.
Zazwyczaj za każdym razem, gdy zaczynasz nowy blog, musisz poczekać 5 do 6 miesięcy, zanim zaczniesz dostrzegać dobry wzrost ruchu w wyszukiwarce. Dlaczego? Ponieważ wyszukiwarki nie patrzą tylko na kod strony i linki. Przyglądają się czynnikom, takim jak współczynnik odrzuceń, czas na stronie itp.
Gdy Twoje wskaźniki utrzymują się na stałym poziomie lub się poprawiają, nagradzają cię z czasem. Zapobiega to pojawianiu się nowych Witryn i spamowaniu ich na szczyt Google.
Duży spadek ruchu na Facebooku
20 czerwca wszystkie moje blogi miały spadek ruchu z moich fanpage ‘ ów na Facebooku. Nutrition Secret zobaczył coś podobnego, i skończyło się na wielkim hitem, ponieważ większość ruchu pochodziła z sieci społecznościowej.
Oprócz tego tytuły postów i tematy skupiały się bardziej na kierowaniu SEO, a nie na mediach społecznościowych. Na przykład tematy takie jak “13 tłustych potraw, które są zaskakująco zdrowe”, naprawdę dobrze wypadły na Facebooku, ponieważ były na unikalnych tematach, które wywoływały ciekawość.
Ale kiedy spojrzysz na objętość wyszukiwania dla tych fraz, zauważysz, że objętość jest naprawdę niska. Zamiast tego kazałem Mike ‘ owi skupić się na pisaniu na tematy, które były bardziej popularne i na dłuższą metę zwiększały ruch w wyszukiwarkach.
Stworzyłem nawet dla niego arkusz kalkulacyjny Excel, który pomaga mu generować pomysły na temat w oparciu o liczbę wyszukiwań i popularność w sieci społecznościowej. (Podzielę się nim z Tobą w przyszłym miesiącu, abyś mógł go użyć na swoim blogu.)
Produkcja treści w górę
Jeśli spojrzysz na Czerwiec, zauważysz, że publikowaliśmy mniej więcej 5 razy w tygodniu. Nauczyłem Mike ‘ a dokładnego procesu, którego używam na Quick Sprout, aby pisać treści w szybkim tempie.
Nawet zepsułem proces Na Quick Sprout w tych postach na blogu 2 dla Ciebie:
- Jak podwoić szybkość pisania bez obniżania jego jakości
- 13 Ważne pytania, które musisz zadać sobie przed blogowaniem
Mike jest teraz w stanie napisać post na blogu w ciągu 1,5 do 2 godzin. W ciągu najbliższych 30 dni chcę, aby był w stanie napisać post na blogu w mniej niż 1,5 godziny, więc mogę zmusić go do pisania postów 2 dziennie. Jasne, treść może być nieco krótsza, ale powinna być wykonalna, ponieważ nie pisze postów o treści 5,000, takich jak ja na Quick Sprout.
Na dłuższą metę pomoże to stronie wygenerować więcej komentarzy, ruchu w wyszukiwarce i udziałów społecznościowych.
Komentarze pochodzą z poczty elektronicznej
Jeśli spojrzysz na komentarze na blogu Nutrition Secrets, zauważysz, że wiele z nich pochodzi od tych samych ludzi. Dlaczego? Ponieważ ci ludzie są subskrybentami naszej listy e-mailowej.
Około 81% wszystkich komentarzy na blogu pochodzi od osób, które są subskrybowane na liście e-mail. Obecnie lista e-mailowa rośnie tylko o kilku subskrybentów dziennie, a co jakiś czas widzimy wzrost liczby opt-inów, jeśli post dobrze sobie radzi na Facebooku, ale generalnie nie rośnie wystarczająco szybko.
Ruch jest tam, ale oferta opt-in nie jest zbyt atrakcyjna. Każę Mike ‘ owi stworzyć jakiś 30-dniowy kurs żywienia, który wykorzystamy jako łapówkę. Powinno to pomóc zwiększyć liczbę opt-in do kilku tysięcy miesięcznie.
Naprawianie problemów z urządzeniami mobilnymi
Ciekawostką na temat sekretów żywieniowych jest to, że ponad 54,4% naszego ruchu pochodzi z urządzeń mobilnych i tabletów. Ale jeśli spojrzysz na czas ładowania urządzeń mobilnych, zobaczysz, że można go poprawić.
Mike skupi się na jej ulepszeniu. Wtyczki WordPress, które kompresują rozmiary obrazów i buforują blog, pomogą. Wraz z poprawą tych wskaźników ruch w wyszukiwarce zacznie również rosnąć w szybszym tempie.
Link building
Większość linków, które nabyliśmy, pochodzi z innych stron z zasobami.
Oto jak je zdobędziemy. Mike przeszukuje sieć za pomocą zapytań takich jak” zasoby żywieniowe”, aby znaleźć strony i witryny, które powinny być linkami do naszego bloga.
Spora część osób, z którymi skontaktowaliśmy się w czerwcu, nie połączyła się z powrotem, ale dzieje się tak głównie dlatego, że poszukujemy stron EDU. Jest lato, co oznacza, że większość uczelni nie ma sesji.
Dlatego skupiamy się na budowaniu linków ze stron zasobów, które nie znajdują się na stronach EDU.
Oprócz tego odkryliśmy, że kilka witryn spamowych łączy się z nami. Oto jeden z linków. Jak widać, strona nie jest najwyższej jakości, ale niewiele możemy zrobić.
Dzieje się tak w przypadku wszystkich stron internetowych i możesz wyrzec się linku za pomocą narzędzi dla webmasterów, ale nie ma sensu, jeśli jest to tylko niewielka część twoich linków.
Google jest inteligentny i wie, że nieuniknione jest posiadanie kilku złych linków. Z tego powodu zazwyczaj nie karze witryn, gdy tak się dzieje.
Mike buduje również relacje z autorami na stronach takich jak GQ, Vogue i inne magazyny, które mają idealną publiczność. Nie otrzymaliśmy jeszcze żadnych linków od nich, ale powinniśmy jak tylko zaczniemy pytać.
Obecnie Mike postępuje zgodnie z tymi krokami, zanim poprosi tych ludzi o link. Zobaczymy jak będzie za 30 dni.
Jednym wielkim problemem, na który wpadliśmy podczas budowania linków, jest to, że ludzie usuwają linki, ponieważ uważają, że Mike nie jest certyfikowany. Jego Certyfikat pozwala mu udzielać porad na temat odżywiania i kondycji. Powiedziałem mu, aby zaktualizował swoją biografię, aby to uwzględnić i stworzył stronę O, aby porozmawiać o celu bloga, a także zaprezentować swoje certyfikaty.
Gdy to zrobi, powinniśmy być w stanie wygenerować więcej linków i mam nadzieję, że będziemy je dłużej utrzymywać. W międzyczasie wysyłał e-maile do osób, które usuwają linki i wysyłają im zrzut ekranu swojego certyfikatu. Problem w tym, że nie każdy czyta wszystkie maile, co oznacza, że nadal tracimy linki.
Silne sygnały
Chociaż ruch na blogu żywieniowym nie rośnie tak szybko, jak bym tego chciał, wszystkie sygnały wskazują we właściwym kierunku. Treść jest świetna, ludzie komentują, a rankingi szybko rosną.
Na przykład blog plasuje się na stronie 5 dla słowa kluczowego ” odżywianie.”Wiem, że jest to niejasne hasło wyszukiwania i dostanie się na stronę 1 będzie trudne…ale nawet nie próbujemy oceniać tego terminu.
Zaczynamy również rangę dla terminów takich jak “trać niższy tłuszcz z brzucha.”Nie widzimy jeszcze ogromnego wzrostu ruchu, ponieważ przejście ze strony 4 na stronę 3 nie robi wiele. Ale gdy witryna rozpocznie ranking na stronie 1, nasz ruch w wyszukiwarce wzrośnie.
Obecnie nie staramy się pozycjonować żadnego konkretnego terminu i nie budujemy bogatych linków tekstowych kotwicy. Zamiast tego staramy się pisać dobre treści edukacyjne w nadziei, że ludzie będą chcieli linkować do nas, gdy pokażemy im, jak wielkie są sekrety odżywiania.
Wniosek
Jeszcze nie skupiłem się na zarabianiu na blogu, ale zacznę w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Dochody w dużej mierze będą pochodzić z listy e-mailowej, więc najpierw muszę się skupić na jej powiększeniu, co nastąpi w lipcu.
Jeśli chodzi o wydatki, zostały one mniej lub bardziej płaskie. Całkowite wydatki, Od początku projektu, wynosiły $2,889.74 dolarów. W czerwcu wydałem $219, które poszło w kierunku Aweber i ręcznie rysowanych obrazów na Facebooku.
Co sądzisz o dotychczasowych postępach? Myślisz, że będę w stanie wygenerować 100 000 $miesięcznie w ciągu 12 miesięcy?