10 rzeczy, za które warto być wdzięcznym

Przyznaję. Mam słabość do Święta Dziękczynienia.

Po pierwsze, bo to dla mnie wymówka, żeby piec przez trzy dni. (Jeśli potrzebujesz przepisu na ostatnią chwilę na najlepsze ciasto z kremem czekoladowym na świecie, mam coś dla ciebie.)

Po drugie, przypomina mi to, żebym przestał narzekać i zaczął zauważać wszystkie niesamowite rzeczy, które mam w życiu.

Oto moja lista 10 rzeczy, które pokornie polecam dodać do własnej “listy wdzięczności” w tym roku. Zrobili wielkie rzeczy dla mojego biznesu i myślę, że zrobią wielkie rzeczy dla Twojego.

1. The crummy economy

Wiem, to wydaje się dziwne. Nie pomijam bardzo poważnych i znaczących problemów, które stworzyło to milionom ludzi. Jednym z nich możesz być ty.

Ale otwierając istniejące systemy i potrząsając nimi jak farmą mrówek, straszna gospodarka stworzyła również niesamowite możliwości.

Jeśli myślisz o dużych firmach jak o dinozaurach, które właśnie zostały trafione między oczy gigantycznym meteorytem, pamiętaj, że jesteś inteligentną, zwinną, zdolną do adaptacji małpą, która odziedziczy ziemię.

Szczerze mówiąc, gospodarka będzie do bani przez jakiś czas, bez względu na to, co o tym myślisz. Więc równie dobrze możesz poszukać kątów, które mogą Ci przynieść korzyści.

2. Sieć społecznościowa

Brian nie jest fanem tego terminu, ponieważ oczywiście wszystko o sieci zawsze było społeczne. W końcu został zbudowany przez ludzi.

Ale nie ma wątpliwości, że rewolucja w technologii komunikacji pozwala być towarzysko z większą liczbą ludzi, łatwiej, na niesamowitych odległościach geograficznych i kulturowych, z mniejszym tarciem niż kiedykolwiek wcześniej.

Co oznacza, że możesz powiedzieć o tym, co robisz za mało pieniędzy, bez specjalnych umiejętności technicznych, dziesiątkom tysięcy, a nawet milionom ludzi.

I to jest po prostu fajne.

3. Jakość bezpłatnych informacji

Stewart Brand nie tylko powiedział ” informacja chce być wolna.”Powiedział też:” informacja chce być droga, bo jest tak cenna.”

Sprowadza się to do tego, że wielu mądrych ludzi zebrało świetne wskazówki, techniki i pomoc, aby zrobić wszystko. Bardzo często zaczynają od sprzedaży tych informacji po wysokiej cenie, tym, dla których są one najbardziej wartościowe.

Potem jakiś czas mija, oni ciągle rozwijają swoje rzeczy, i “przesuwają wolną linię”, rozdając niezwykle cenne informacje za darmo.

Tak, darmowe gadżety wymagają czasu, aby je przesiać. Tak, jest mnóstwo śmieci.

Ale jeśli uruchamiasz swój projekt, możesz poświęcić trochę więcej czasu i energii i znaleźć odpowiedzi, które chcesz.

Ponieważ obecny etos polega na “rozdawaniu niewiarygodnie cennych rzeczy za darmo, aby budować zaufanie i relacje”, możesz z tego skorzystać.

Musisz wybrać mądrze, oczywiście. Nie trać czasu na oglądanie lub czytanie czegokolwiek od ludzi, których nie szanujesz lub nie odnosisz się do nich. Ale jeśli trzymasz się ludzi, których przeczucie mówi, że jesteś dla Ciebie odpowiedni, możesz nauczyć się niesamowitych rzeczy, nie wydając ani grosza.

4. Jakość płatnych informacji

Ponieważ istnieje tak wiele doskonałych darmowych materiałów, oznacza to, że dla ludzi, którzy tworzą płatne produkty informacyjne (witryny członkowskie, e-booki, kursy do nauki w domu itp.), ich rzeczy MUSZĄ BYĆ na najwyższym poziomie.

Więc kiedy znajdziesz się przekraczania tej linii, gdzie masz trochę wolnych pieniędzy, ale nie dużo wolnego czasu, masz coraz doskonalsze możliwości, aby kształcić się w Internecie.

Nie ma znaczenia, czy uczysz się latać ryby, wspinać się po drabinie korporacyjnej, projektowanie ogrodów, nocnik trenować swoje dziecko, być szczęśliwszą osobą, a nawet (tak) rynek swój biznes online, istnieją wspaniałe zasoby, które nauczą cię to zrobić za bardzo rozsądną opłatą. I można uzyskać dostęp do tych kursów z dowolnego miejsca na ziemi.

5. Szukaj na Twitterze

Firmy podjęły setki milionów dolarów na finansowanie VC, aby zbudować narzędzia, które “wsłuchują się” w rozmowy brzęczące po Internecie.

To dobrze, ale możesz zrobić niesamowitą robotę za darmo, rejestrując się na koncie na Twitterze.

Zbyt wiele osób uważa, że Twitter polega głównie na informowaniu ludzi, jaki rodzaj kanapki jedzą dzisiaj na lunch. Ale dla inteligentnych ludzi biznesu Twitter polega głównie na słuchaniu.

Wyszukaj na Twitterze rodzaje fraz, o których rozmawiają twoi klienci. Może to przepisy na desery niskowęglowodanowe lub znalezienie szkoły karate dla swoich dzieci.

Dowiesz się, co mówią, jakiego języka używają, aby o tym mówić, co ich denerwuje, a co zachwyca.

Są to niezwykle przydatne rzeczy, które warto wiedzieć, gdy próbujesz sprzedać produkt lub usługę. I można go uzyskać, spędzając może 6 lub 7 minut dziennie, za darmo.

6. Kontakty z niesamowitymi ludźmi

Cokolwiek lubisz blogować lub pisać, są niesamowicie fajni ludzie, którzy lubią blogować i pisać o tym.

Publikują wspaniałe artykuły, ciekawe perspektywy i zadają fascynujące pytania. Możesz je poznać po prostu pisząc o ich rzeczach (oczywiście z linkiem), publikując rozsądnie inteligentne komentarze na swoim blogu i śledząc je na Twitterze.

Inteligentni, zabawni, wredni, interesujący, mili i całkowicie wspaniali ludzie, których spotkałem podczas blogowania, zaskoczyli mnie. I zawsze znajduję nowych ludzi. (To prawda, zanim zacząłem pisać dla “wielkiego bloga”, nawiasem mówiąc. W rzeczywistości, to jest jak ja rozpoczęty pisanie na dużym blogu.)

7. Aweber

Aweber (www.aweber.com) to moje narzędzie do zarządzania biuletynem e-mail. Robią świetną robotę, wysyłając pocztę do skrzynek pocztowych (głównie dlatego, że nienawidzą spamerów jeszcze bardziej niż ty). Mają przydatne narzędzia, fantastyczny blog, łatwy do zrozumienia interfejs i nie mogę ich wystarczająco polecić.

Świetna Sekwencja Autoresponder E-mail to moje ulubione narzędzie marketingowe (nawet nad blogiem), a Aweber to narzędzie, które moim zdaniem jest najlepsze do tej pracy.

8. Plecak

37Signals to kolejna firma, która moim zdaniem jest wspaniała, a ja byłbym tostem bez ich produktu plecakowego.

Plecak trzyma wszystko co robię w jednym miejscu. Na wpół napisane posty na blogu, listy GTD, mój kalendarz, notatki referencyjne dla projektów klientów, pomysły na nowe przedsięwzięcia, plany ogrodnicze, listy kontrolne rzeczy, które buduję, a nawet kopie zapasowe milionów e-booków i produktów audio education, które kupuję.

Dla mnie mają dokładnie odpowiednie połączenie elastyczności i prostoty, w doskonałej cenie. Jeśli nie zmieści się w moim plecaku, prawdopodobnie mogę bez niego żyć.

9. Moja biblioteka copywritingu

Wiele z tych “sekretów internetowych pieniędzy-zdobywanie milionerów” pochodzi z książek, które można kupić za $12 na Amazon.

Nie można zarabiać pieniędzy, chyba że można przekonać kogoś, aby zwrócić uwagę na to, co masz, a następnie zbudować sprawę na jego wartość. To copywriting. (To nawet copywriting, jeśli robisz to z wideo.)

Klasyka jak Reklama Naukowa oraz Sprawdzone Metody Reklamy dołączają do nich nowsi giganci, tacy jak Robert Cialdini Wpływ and Seth Godin ‘ s Permission Marketing i garść świetnych referencji internetowych, takich jak kule marketingowe Gary ‘ ego Bencivengi.

Nauka pisania wspaniałej perswazyjnej kopii to głównie kwestia przestudiowania technik (które nie zmieniają się zbytnio, ponieważ ludzka natura się nie zmienia), a następnie wypróbowania ich. Nie ma usługi “push button”, która w magiczny sposób zrobi to za Ciebie. Ale prawda jest taka, że to jest w Twoim zasięgu. Musisz tylko wyjść i zacząć próbować.

10. Trzecie Plemię

Był to pomysł, który pojawił się na Copybloggerze w lutym, po tym, jak zadano nam pytanie ” po czyjej jesteś stronie?”

Brian i ja rozmawialiśmy trochę o tym pytaniu i zdaliśmy sobie sprawę, że zdecydowanie nie jesteśmy po stronie ścisłego, żółtego zakreślacza. Ale nie byliśmy też na stronie “bloga przez 20 lat, zanim odważysz się poprosić kogokolwiek o sprzedaż”.

Więc stworzyliśmy trzecią stronę. 🙂

Właściwie, to było tam przez cały czas, począwszy od czterech lat, kiedy Brian po raz pierwszy stworzył tego bloga. Ale kiedy już masz Etykietę, okazuje się, że zaczynasz wyraźniej wyrażać to, co robisz.

Doprowadziło to bezpośrednio do zupełnie nowego biuletynu e-mail Copyblogger, który rozpoczyna się od 20-częściowego kursu na temat tego, jak być etycznym, nie-obleśnym, opartym na relacjach blogerem kumbaya i nadal zarabiać na życie. Jeśli brzmi to jak coś, co Cię zainteresuje, możesz dowiedzieć się więcej o biuletynie tutaj.

Co jest na twojej liście?

Za co jesteś wdzięczna w tym roku? Jak myślisz, za co inni czytelnicy byliby wdzięczni, gdyby wiedzieli o tym więcej? Daj nam znać w komentarzach.

O autorze: Sonia Simone jest starszym redaktorem Copybloggera i założycielką niezwykłej komunikacji.

Total
0
Shares
Related Posts