Wstrzymujesz Się Online? 5 Sposobów na dzielenie się swoją historią z ufnością

To blogowanie i media społecznościowe jest łatwe, prawda?

Ustaw się na darmowym blogu, miej coś, o czym chcesz pisać i ruszaj. Tweetuj o tym, podłącz się do Facebooka i lecisz. Tak proste jak pieczenie cukierków.

Niezależnie od tego, czy blogujesz o swojej karierze, związkach czy branży cukierkowej, większość blogerów prędzej czy później napotyka na to, ile “ich” umieszczają na swoim blogu i ich obecność w mediach społecznościowych oraz to, co postanawiają powstrzymać.

Jak wspomina Dan Schawbel w swojej książce Generation y personal branding Me 2.0:

Personal branding polega na odkryciu tego, co jest prawdziwe i wyjątkowe w tobie i poinformowaniu wszystkich o tym.

Problem w tym, że dla wielu ludzi konsekwencje tego stwierdzenia są straszniejsze niż złowrogi klaun trzymający torbę pełną pająków.

W mojej pracy z Gen Y widziałem, że krytycznym elementem, którego brakuje we wszystkich poradach na temat mediów społecznościowych i brandingu kariery, jest gra wewnętrzna praca, która jest potrzebna, aby rzucić siebie i swoją osobistą markę w Internecie.

Potrzeba pewności siebie i odwagi, aby zadać sobie wielkie pytania, a jeszcze więcej pewności siebie, aby umieścić swoje doświadczenie i życie tam dla całego świata, aby zobaczyć.

Łatwo jest zacząć zgadywać siebie-zastanawiać się, kim naprawdę jesteś i wątpić w swoją zdolność do zebrania tego wszystkiego i napisania o tym.

Oto pięć sposobów na budowanie zaufania jako bloger, dzięki czemu możesz śmiało dzielić się sobą i swoją osobistą marką ze światem.

1. Użyj strachu

To powinno być straszne. Nie myśl przez chwilę, że ci inni ludzie (ci, których myślisz, że robią to lepiej lub łatwiej niż ty) nigdy nie czują strachu. Tam, gdzie pojawia się nowe doświadczenie, krzywa uczenia się, ryzyko lub wyzwanie, pojawia się strach.

Ten strach cię nie wykolei. To cię nie powstrzyma. Jest tam, aby dać Ci znać, że będziesz musiał się trochę rozciągnąć.

It ‘ s there to say, “Trzymajcie Czapki i klucze, zaraz idziemy.”

Więc wiedząc, że strach jest częścią umowy, prawdziwe pytanie brzmi-czy jesteś wystarczająco podekscytowany swoim tematem, marką i pomysłami, aby iść naprzód zarówno ze strachem, jak i ekscytacją jako sprzymierzeńcy?

2. Użyj swojej historii

Jednym z najlepszych atutów, jakie masz, jest twoja własna historia.

Każdy branding, blog, artykuł lub wysiłek w mediach społecznościowych staje się mistrzowski, przystający i charakterystyczny, gdy wykorzystujesz własną historię i własne doświadczenie.

To czyni cię wyjątkowym. Zapomnij o ” dopasowaniu się.”Użyj swojej historii, aby porozmawiać o tym, co dla Ciebie ważne, w sposób, który ma dla ciebie sens.

3. Użyj głosu

Nie zmieniaj swojego głosu, aby dopasować się do tego, co myślisz, że ludzie oczekują od ciebie, a na pewno nie zmieniaj swojego stylu, aby stać się popularnym lub wyglądać na eksperta.

Za wszelką cenę pomyśl o swoich odbiorcach, ale nie wpadnij w pułapkę, próbując zadowolić ich wszystkich — nie możesz pisać dla każdego z nich.

Zamiast tego wyobraź sobie, że jest ktoś, kto jest twoim dobrym przyjacielem, kimś, komu ufasz i kto idealnie pasuje do publiczności, do której docierasz. Wyobraź sobie, że rozmawiasz z nimi jeden na jednego, a następnie napisz tym prostym, prawdziwym głosem.

4. Użyj instynktu

Logika i rozsądek mogą być potężnymi sprzymierzeńcami podczas procesu brandingu, zapewniając strukturę, która pomoże Ci się poruszać. Ale te rzeczy mogą łatwo przekonać cię do podążania ścieżką, która nie jest tą, którą szczególnie chcesz podążać.

Zaufaj sobie na tyle, by użyć instynktu. Sprawdź, co twoje przeczucie mówi ci o tym, nad czym pracujesz i co piszesz.

Logika i rozsądek są narzędziami, które pomagają zrozumieć niektóre z pytań, które masz, ale całkowicie od nich zależy, sprzedając się krótko.

Masz o wiele więcej możliwości, niż możesz sobie przypisać, a twój instynkt zawsze będzie tam z spostrzeżeniami, które są warte swojej wagi w złocie.

Musisz tylko zaufać sobie na tyle, żeby słuchać.

5. Wykorzystaj swoją lukę

Twoja publiczność nie chce połączyć się z opalonym, zębatym ekspertem z plastikową okleiną. Podczas gdy czytelnicy bloga mogą szukać autorytetu w danym temacie, często równie ważne jest, aby znaleźć kogoś, kogo lubią-kogoś, z kim mogą się odnosić i łączyć.

Mów o swoich sukcesach, ale także o swoich nieudacznikach, wadach i lękach. Twoja wrażliwość czyni cię człowiekiem. Naucz się ufać, a nic cię nie powstrzyma.

Total
0
Shares
Related Posts