Jak Blogerzy Czerpią Zyski Z Niszowych Zakłóceń W Mediach

Ten post jest przez Jason z World Fitness Network.

Wybrałem się na wycieczkę do księgarni Borders i przechadzałem się po dziale czasopism. Zazwyczaj nie jestem zbyt troskliwy w takich sprawach, ale tym razem coś mnie uderzyło.

Spojrzałem na setki publikacji na wystawie i czułem się pod wrażeniem liczby czasopism, które kwitną na tematy od biegania, do sztuki, a nawet dekadenckich łazienek.

Kto na świecie czyta czasopismo o łazienkach?

Najwyraźniej istnieje grupa ludzi, którzy z pasją interesują się czytaniem o łazienkach. W przeciwnym razie magazyn ten nie mógłby się z zyskiem utrzymać. Nie tylko ten rynek istnieje, ale ktoś już nauczył się na nim zarabiać.

Ale czy to objawienie (jeśli można to tak nazwać) o starych mediach coś dla nas znaczy? Odpowiedź brzmi: tak; to wiele dla nas znaczy.

Oto dlaczego.

Wykorzystanie Przełomowych Technologii

W swojej książce, Dylemat innowatora, Autor Clayton Christensen wyjaśnia, dlaczego pozornie wielkie firmy często tęsknią za łodzią i nie wykorzystują nowych technologii. Ich problemem jest to, że słuchają swoich klientów.

Tak, duża firma słuchająca swoich klientów może być problemem. Kiedy firma stara się zaspokoić swoją obecną bazę klientów, Firma zwykle koncentruje się na ulepszaniu swojej obecnej oferty produktowej. Weźmy na przykład stary przemysł magnetowidów.

Większość z nas była na tyle szczęśliwa, że włożyła taśmę do magnetowidu i zobaczyła, jak gra. Oczywiście, aby zadowolić więcej klientów, producenci magnetowidów sumiennie dodali więcej funkcji, aby ulepszyć swój produkt. Mamy magnetowidy z programowalną funkcją Nagrywania, skomplikowany Pilot Zdalnego Sterowania, ładny zegar z przodu itp.

Oczywiście nikt z nas nie miał czasu na przeczytanie 60-stronicowego podręcznika, który do niego dołączono, więc nie ustawiliśmy zegarów, a wszystkie magnetowidy migały “12:00” dzień po dniu. Zasadniczo magnetowidy już przekroczyły podstawowe potrzeby konsumentów głównego nurtu. Gdy nowsza technologia lepiej spełnia te podstawowe potrzeby, klienci migrują do nowego standardu i następuje zmiana paradygmatu. Patrz ilustracja poniżej.

Disruptive technology chart

Oczywiście cyfrowe wideo cicho pojawiało się w tle. Cyfrowe wideo zaczęło się niezręcznie od odtwarzaczy wideo, które używały gigantycznych płyt CD wielkości talerzy obiadowych.

Kilka osób wypróbowało nowy format, ale niektórzy dostawcy magnetowidów chętnie kontynuowali Ulepszanie własnego, bardziej dochodowego modelu biznesowego. Z czasem format cyfrowy został ulepszony, pojawiło się DVD i wszyscy wiemy, jak idzie reszta historii. Magnetowidy należą już praktycznie do przeszłości.

Czy czasopisma są jak magnetowid?

Przełomowa technologia to coś, co oferuje nową funkcję, tańszy sposób robienia rzeczy lub bardziej wydajną formę dostawy. Blogowanie jest dla każdej niszy czasopisma tym, czym były DVD dla analogowego wideo. Podobnie jak cyfrowy format wideo powoli zastępuje magnetowidy, każda nisza starych publikacji medialnych może zostać zastąpiona cyfrowymi odpowiednikami.

Oznacza to, że każde czasopismo, które widzisz teraz na półkach księgarni, może potencjalnie przełożyć się na dochodową niszę dla blogerów. Czasopisma papierowe prawdopodobnie nie umrą całkowicie (przynajmniej nie od razu), ale mówimy o możliwościach, jakie dają nam nowe media.

Blogerzy mogli już zacząć robić postępy w kilku niszach, ale wiele innych nisz czeka tylko na blogerów, aby zaprezentowali swoje zainteresowania w wygodniejszym formacie. Aby dać ci wyobrażenie o liczbie dostępnych nisz, oto kilka przykładów tytułów czasopism, które widziałem, które mogą reprezentować opłacalne możliwości blogowania:

  • Guitar Legends
  • Drum!
  • HD Video Pro
  • Electronic House
  • Fotograf Plenerowy
  • Amerykański Kolekcjoner Sztuki
  • Miesięcznik Ceramika
  • PC Gamer
  • Nintendo Power
  • DirtRag (Kolarstwo Górskie
  • Stock Car Racing
  • Golf dla kobiet
  • Triathlonista
  • Nagrywanie (Dla Muzyków)
  • Jazz Improv
  • Skateboarder
  • BMX Plus
  • Kite Boarding
  • Magazyn Surfer
  • Kajak & Kajak
  • Snowboardzista
  • Fitness dla mężczyzn
  • Inside Kung Fu
  • Pole i strumień
  • Strzelec
  • Lotnictwo Rekreacyjne
  • Kolekcjonerski Samochód
  • Życie Żeglarskie
  • Quad (ATV, 4×4)
  • Psy USA
  • Quilt Mania
  • Designerskie Wanny
  • Elegancka Panna Młoda
  • Ogród Przyrody
  • Drzeworyt Ilustrowany
  • Styl Koralików
  • Kwartalnik Lalka Artystyczna
  • Model Railroader
  • Linux User
  • Web Designer
  • Windows Vista
  • Photoshop Creative
  • Po Prostu Dziewiarstwo

W końcu każde czasopismo na półkach księgarni stanowi potencjalną niszę, która może być z zyskiem replikowana w blogosferze. Bloger niekoniecznie musi odkrywać koło, jeśli chodzi o zarabianie pieniędzy, ale powinniśmy uczyć się na sukcesie starych mediów i zastosować tę wiedzę do tej nowszej, bardziej przełomowej technologii.

Patrząc na Stare media, możemy uzyskać świetne wyczucie, dla których nisze mogą być opłacalne i jakie są ich produkty. W tych niszach często możemy zarabiać pieniądze w taki sam sposób, jak robią to stare publikacje medialne, takie jak następujące:

  1. Płatne subskrypcje: My blogerzy nazywamy to płatnymi witrynami członkowskimi.
  2. Reklamy: Magazyny oferują reklamy drukowane. Możemy zaoferować banery, reklamy tekstowe itp.
  3. Bezpośrednia Sprzedaż Produktów: Magazyny robią to cały czas. Publikacja może stworzyć produkt komplementarny, który może, ale nie musi, być ogólny, a następnie sprzedać go swoim odbiorcom. Blogi mogą również wykorzystywać sprzedaż partnerską lub otwierać sklep internetowy z powiązanymi produktami.

Jak Brian powiedział wcześniej, musimy po prostu przyciągnąć 1000 osób, które są skłonne wydać pieniądze na konkretną dziedzinę zainteresowań. Lokalne stoisko z czasopismami może Ci powiedzieć, jakie są te dziedziny zainteresowania, a także na co ci ludzie są gotowi wydać pieniądze.

Więc, która nisza będzie zakłócać?

O autorze: Jason jest autorem World Fitness Network, bloga, który pomaga nauczyć się podnosić ciężary, żyć mocno i przestać być takim tłustym.

Total
0
Shares
Related Posts