Słyszałeś to określenie rzucane około milion razy. Content marketing. Zdanie wydaje się dość proste, ale co to właściwie jest?
Content marketing jest po prostu tym, jak brzmi. To proces angażowania i zwiększania bazy klientów poprzez wysokiej jakości treści.
Content marketing to inwestycja.
To część szerszych ram marketingowych.
Wymaga strategicznego wglądu.
Jest skierowany do użytkowników w całym lejku konwersji.
Powinien być odpowiedzialny za standardowy zestaw wskaźników sukcesu.
Content marketing to nie Media społecznościowe, praca stażysty lub ograniczony do bloga firmowego. Jak każda inna praktyka marketingowa, wymaga zaangażowania w systemy i standardy. Powinna być rozliczana z wymiernych wyników.
Teraz, gdy konsumenci są całkowicie pod kontrolą procesu zakupu, widzisz, że marki korporacyjne pracują nad dostosowaniem się do tego. Cały ruch, aby znaleźć się w wyszukiwarce lub prowadzić potencjalnych klientów online lub tworzyć możliwości biznesowe za pomocą mediów społecznościowych, rozpoczyna się i kończy strategią content marketingową.
Aby cokolwiek z tego działało, marki przedsiębiorstw muszą mieć coś sensownego, aby powiedzieć, że w jakiś sposób łączy się z ich celami marketingowymi i biznesowymi.
Joe Pulizzi, założyciel i CEO w Content Marketing Institute via
Strateg Treści
Content Marketing to
Narzędzie Budowania Relacji
Content marketing to coś więcej niż tylko tworzenie i dystrybucja treści. Jest to narzędzie, które po prawidłowym wykonaniu pozycjonuje Twoją markę jako influencer.
Content marketing to sztuka Tworzenia i dystrybucji istotnych i wartościowych treści w celu przyciągnięcia, pozyskania i zaangażowania grupy docelowej — w celu prowadzenia rentownych działań klientów.
Instytut Content Marketingu
Zaczyna się od opowiadania historii o koncepcjach, które klienci cenią najbardziej.
Dobre opowiadanie historii może być trudne, zwłaszcza jeśli jesteś marketerem lub właścicielem firmy, który pochodzi z tła sprzedaży. Z content marketingiem absolutnie nie możesz i nie powinieneś sprzedawać. Zamiast oferować usługi z góry, skup się na zwiększaniu świadomości na temat swojej marki i przywództwa myślowego w swojej dziedzinie wiedzy. Pomyśl o przenoszeniu perspektyw przez lejek konwersji. Sprzedaż stanie się naturalnym produktem ubocznym tej relacji, którą budujesz ze swoimi klientami i perspektywami.
Spójrz na platformę Spark firmy Qualcomm jako przykład. Ta firma enterprise tworzy innowacyjne treści, aby utrzymać zaangażowanie czytelników. A czego oni nie robią? Sprzedaż.
Zamiast tworzyć treści od zespołu marketerów, firma zatrudnia dziennikarzy, liderów biznesu i blogerów technologicznych. W najlepszym możliwym zakresie marka stara się usunąć z równania. Nie mówią o sobie. Zamiast tego poruszają tematy, na których naprawdę zależy ich odbiorcom.
Skoncentruj się na czymś więcej niż tylko blogowaniu
Content marketing to coś więcej niż tylko pisanie. Istnieje wiele kanałów, które Twoja marka może wykorzystać, aby połączyć się z potencjalnymi klientami. Należą do nich:
Filmy
Mogą to być zabawne lub edukacyjne filmy wyprodukowane w imieniu Twojej marki. Skoncentruj się na konkretnym temacie związanym z Twoim produktem lub usługą.
Dollar Shave Club, startup z Santa Monica, był w stanie rozpocząć pozyskiwanie użytkowników poprzez produkcję przezabawnego wideo. Stało się wirusowe i wygenerowało ponad 12 000 rejestracji użytkowników w ciągu kilku dni od premiery.
Filmy mogą wahać się w cenie od kilku tysięcy do kilkudziesięciu tysięcy dolarów. Jeśli chcesz wyprodukować film i potrzebujesz wyceny, sprawdź SmartShoot.
Portale Treści I Mikrostrony
Są to centra treści zaprojektowane, aby angażować i edukować odbiorców na tematy, na których im zależy. Qualcomm Spark jest jednym z przykładów portalu treści.
Innym przykładem jest platforma Life and Money LearnVest, która ma na celu edukowanie konsumentów w zakresie ich osobistych wyborów finansowych. Ten portal treści zbiera historie i praktyczne taktyki od ludzi uczących się jak najlepiej wykorzystać swoje pieniądze.
Artykuły dla portali treści zwykle kosztują $200-$1,000 do wyprodukowania.
Ebooki
Są to dłuższe fragmenty treści, przeznaczone do celów edukacyjnych. Można je samodzielnie opublikować za pośrednictwem Amazon lub hostować na swojej stronie internetowej. Aby uzyskać świetny przykład, sprawdź przewodnik kariery 2013 od Wealthfront. Wealthfront to oprogramowanie do zarządzania inwestycjami, które zapewnia doradztwo finansowe online. Dlaczego kariera ma znaczenie? Bo młodzi profesjonaliści też mają pieniądze na inwestycje. Zespół kierowniczy firmy składa się z doświadczonych przedsiębiorców z Doliny Krzemowej (pomogli zbudować LinkedIn). Wiedzą, jak poruszać się po Dolinie Krzemowej lepiej niż ktokolwiek inny.
Clarity, platforma, która łączy osoby poszukujące porad z doświadczonymi liderami biznesu i ekspertami tematycznymi, niedawno wyprodukowała e-book z historiami na temat przedsiębiorczości. Zasób, “Straight Up Startup Advices” dzielenie się historiami o rozpoczęciu, rozwoju i uruchomieniu firmy. Ten temat ma sens dla publiczności Clarity liderów biznesu i nowych przedsiębiorców.
W zależności od długości, ebooki kosztują od $1,000 do $10,000 napisać. Wynajęcie projektanta w celu uzupełnienia pisma może również kosztować do $10,000 lub więcej.
Infografiki
Są to narzędzia do opowiadania historii i wizualne reprezentacje danych. Infografiki koncentrują się na ogólnym temacie, takim jak najwięksi podatnicy w historii lub dobre i złe nawyki inteligentnych ludzi. Kluczem jest, aby opowiedzieć swoją historię wizualnie. Podziel złożone informacje na prosty, łatwy do naśladowania formularz.
Oto infografika (o infografice) od magnetyzmu klienta.
W zależności od poziomu zaawansowania, infografiki kosztują od 1000 do 5000 USD. Spodziewaj się zapłacić od 500 do kilku tysięcy dolarów za promocję i dystrybucję.
Online (lub osobiście) Klasy
Jednym ze sposobów budowania relacji z odbiorcami jest nauczanie klasy w swojej dziedzinie wiedzy. Możesz uczyć tej klasy za pośrednictwem poczty e-mail, filmów umieszczonych na swojej stronie internetowej lub w sklepie fizycznym. Platformy internetowe, takie jak Udemy, zapewniają również zasoby, które pomagają tworzyć, hostować, udostępniać i zarabiać na filmach.
Oto kilka przykładów:
QuickSprout oferuje bezpłatny kurs, który pomoże właścicielom witryn zwiększyć ich ruch:
Erica Swallow, ekspert od PR startupów, prowadzi zajęcia w swojej dziedzinie (poprzez Udemy):
Onboardly uczy klasy pozyskiwania klientów poprzez blogowanie:
Ritika prowadzi i współprowadzi zajęcia indywidualne poprzez Walne Zgromadzenie:
Zarówno Michaela (sklep z artykułami artystycznymi) i Lululemon (damski sprzęt do biegania i jogi) organizuj wydarzenia w sklepie:
Webinaria
Jednym z cennych sposobów na zbudowanie odbiorców jest zorganizowanie webinarium: seminarium w wersji online. Mogą one być wolne do tanich. Piękno webinariów polega na tym, że są one skalowalne, aby pomieścić tyle osób, ile chcesz, z dowolnego miejsca na świecie. KISSmetrics często organizuje seminaria internetowe, aby pomóc klientom i potencjalnym klientom w opracowaniu strategii analizy witryny.
Zazwyczaj koszt webinarium to oprogramowanie, którego używasz do jego hostowania (chyba, że chcesz zatrudnić eksperta do wygłoszenia prezentacji). GoToWebinar i Mezzanine umożliwiają hostowanie i nagrywanie webinarów.
Gdy dobrze wykonane, wszystkie formy treści są cenne, więc nie odczuwaj presji, aby upuścić $100k na microsite dla przedsiębiorstw, jeśli nie masz pod ręką budżetu. Pamiętaj, że zwrot z inwestycji zależy od poziomu komfortu Twojej marki.
Cokolwiek robisz, rób to dobrze. W miarę rozwoju firmy zawsze jest miejsce na tworzenie większej ilości treści.
Content Marketing może być
Major Referral Traffic Driver
KISSmetrics, CrazyEgg i QuickSprout zawsze budują swój organiczny ruch w wyszukiwarce poprzez content marketing. Jest niedrogi i zapewnia szybkie rezultaty.
Dzięki blogowaniu i tworzeniu infografik, KISSmetrics był w stanie uzyskać ponad 100,000 miesięcznych odwiedzających organicznych w mniej niż rok. To samo z QuickSprout-Google dyskuje blisko 100,000 miesięcznie na blogu.
CrazyEgg przechodzi podobny proces.
Jest to świetne narzędzie do poprawy konwersji strony internetowej. W pierwszym tygodniu listopada 2011 uruchomiliśmy nasz blog, The Daily Egg, więc blog ma tylko ponad rok. W pierwszym roku mieliśmy pół miliona gości. Wzrost ruchu był średnio 10 do 15 procent miesiąc na miesiąc, a wzrost abonentów naprawdę podniósł się w ciągu sześciu miesięcy.
Russ Henneberry, były kierownik bloga w CrazyEgg via
Strateg Treści
Oto kilka kluczowych wniosków wyciągniętych z trzech stron internetowych:
- Bądź szczegółowy i konsekwentny. Krótkie posty na blogu zwykle otrzymują mniej linków niż dłuższe fragmenty treści. Nie odczuwaj presji, aby codziennie dostarczać ogromne ilości treści. Priorytet jakości nad ilością.
- Spraw, aby zawartość była strawna za pomocą wizualizacji. Przeciążenie informacji jest normą w Internecie. Spraw, aby informacje były tak proste do strawienia, jak to możliwe, a czytelnicy pokochają cię… co oznacza, że udostępnią Twoje treści.
- Bądź konsekwentny. Jeśli nie możesz regularnie publikować treści, trudno będzie uzyskać zwrot z inwestycji. Upewnij się, że publikujesz regularnie.
- Pisz niesamowite nagłówki. Jeśli Twoje nagłówki są nudne, nikt nie będzie chciał czytać twoich treści. Musisz być atrakcyjny, ostry i mówić do dokładnych potrzeb odbiorców. Twoje nagłówki są pierwszą szansą, aby zrobić silne pierwsze wrażenie.Średnio 8 na 10 osób przeczyta nagłówek, ale tylko 2 na 10 przeczyta resztę twojego postu, wyjaśnia CopyBlogger.Nagłówki powinny być krótkie, słodkie i kuszące.
Uczynić zawartość częścią
Ekosystem Ruchu Referencyjnego
Produkcja to tylko 20% formuły content marketingu. Reszta to dystrybucja. Oprócz tworzenia treści wysokiej jakości, musisz podjąć aktywny wysiłek, aby zrekrutować gałki oczne.
Jednym ze sposobów na przyciągnięcie odwiedzających do twojej witryny jest marketing e-mailowy. Jeśli masz bloga, upewnij się, że jest jasne miejsce dla użytkowników, aby zarejestrować się, aby być częścią listy e-mail. Jeśli publikujesz ebooka? To samo. Zbieraj tropy. Zrób rejestracje pierwszym krokiem do pobrania.
Kiedy publikujesz nowy post na blogu, film lub ebook, poinformuj o tym swoich subskrybentów. Wyślij im e-mail za każdym razem, gdy powstaje nowa historia. Nie martw się o przekształcenie tego w promocyjny biuletyn. Zrób to krótką, przyciągającą uwagę i przekonującą osobistą notatkę.
Oto jak to się robi dla QuickSprout:
Oto jak robi to LearnVest:
Kilka Ogólnych Wskazówek:
- Tytuł wiadomości e-mail z atrakcyjnymi nagłówkami, które mogą być tytułami najnowszych lub najbardziej atrakcyjnych postów na blogu.
- Bądź niezwykle osobisty i osobisty. Wyjaśnij, że po drugiej stronie ekranów komputera Twojej firmy znajdują się prawdziwi ludzie.
- Nie bądź spamem na temat swoich e-maili. Poinformuj użytkowników, jak często będziesz do nich wysyłać e-maile, gdy zdecydują się na Twoją listę mailingową.
- Wysyłaj maile raz lub dwa razy w tygodniu, max!
- Uważnie monitoruj stawki rezygnacji z subskrypcji. Użyj tych liczb, aby określić, jak często należy wysyłać wiadomości e-mail.
- Gdy lista subskrybentów jest wystarczająco duża, obiekt testowy A / B nagłówki na części subskrybentów, aby zobaczyć, które inspirują najbardziej otwiera. Ważnym wskaźnikiem do monitorowania są otwarte stawki (odsetek otwartych wiadomości e-mail w stosunku do liczby wysłanych.)
Ale porozmawiamy o e-mail marketingu ponownie w rozdziale 8.
Cokolwiek robisz, nie próbuj sprzedawać!
Jednym z podstawowych celów content marketingu jest budowanie społeczności wokół Twojej marki. Marketerzy i liderzy biznesu to rozumieją. Ale z jakiegoś powodu marki czują, że cała treść musi pochodzić od nich. To złe podejście do twojego content marketingu. Powinieneś produkować tylko część swoich treści we własnym zakresie. Zatrudniaj pisarzy i producentów treści. Oto dlaczego:
- Profesjonalni pisarze i eksperci tematyczni często mają własną publiczność. Renomowani pisarze pomogą Ci uruchomić lub wzmocnić odbiorców.
- Profesjonalni pisarze mają tendencję do pracy z wieloma klientami. Inteligentni pisarze będą promować posty między klientami.
- Wielcy pisarze zostawiają ślady w sieci.
- Ludzie chcą uczyć się od swoich rówieśników w społeczności. Jeśli twój CEO używa bloga firmowego jak megafonu do wysyłania wiadomości korporacyjnych, natychmiast odstraszysz czytelników. Zatrudnij pisarzy, aby zneutralizować swoją sprzedaż.
- Pisarze mogą pisać szybciej niż ty. Nie masz czasu spędzać godzin na blogu, który Twoi pisarze mogą wybić w ciągu godziny. Poświęć swój czas na budowanie swojego produktu i zostaw go swoim freelancerom, aby produkowali treści greatw.
Spójrz na niektóre z najpopularniejszych blogów w Internecie. Zazwyczaj ci ludzie będą zbierać informacje od wielu pisarzy. Takie podejście przyjęły KISSmetrics i CrazyEgg. To nieoceniony sposób na wzmocnienie sieci i zbudowanie społeczności wokół marki — wykorzystaj społeczność, którą inni zbudowali wokół własnych marek.
(Oto zrzut ekranu z bloga Unbounce. Zobacz, ile akcji otrzymali! To wszyscy gościnni pisarze, którzy nie są w żaden sposób związani z Unbounce jako pracownicy.)
Wskaźniki sukcesu do obejrzenia
Content marketing jest cenny dla łączenia się z użytkownikami na wszystkich etapach ścieżki konwersji. Upewnij się, że monitorujesz odpowiednie wskaźniki, aby zoptymalizować wydajność programu content marketingowego:
Zaręczyny
Te wskaźniki określają ilościowo relacje, które budujesz z potencjalnymi klientami i klientami. Zwróć uwagę na następujące wskaźniki, aby uchwycić tę ważną koncepcję:
- Przegląd stron: Całkowita liczba stron wyświetlanych na twojej stronie w danym okresie czasu.
- Średni czas wizyty: Jak długo odwiedzający spędzają na twojej stronie.
- Wizyty powrotne: Liczba wszystkich odwiedzin od użytkowników, którzy odwiedzili wcześniej Twoją witrynę.
- Współczynnik odrzuceń: Procent użytkowników, którzy odwiedzają Twoją stronę, a następnie natychmiast odchodzą.
- Średnia oglądanych stron na wizytę: Średnia liczba odwiedzonych stron w danym okresie czasu.
Viralność
Ta koncepcja rejestruje wpływ, dystrybucję i zasięg Twoich treści. To wskaźnik tego, czy odbiorcy znajdują wartość w tym, co produkujesz. Poniższe wskaźniki pomogą Ci określić ilościowo tę koncepcję:
- Akcje w mediach społecznościowych: Udostępnienie za pośrednictwem kanałów mediów społecznościowych, takich jak Facebook, Twitter i Pinterest, zwiększa prawdopodobieństwo uzyskania widoczności Twoich treści.
- Unikalni odwiedzający: Całkowita liczba różnych odwiedzających, którzy przychodzą na Twoją stronę w danym okresie czasu.
Leady i konwersje
Najważniejszym zadaniem marketera jest prowadzenie potencjalnych klientów i konwersje. Content marketing powinien być zgodny z tymi celami.
- Leads: Liczba leadów, które można bezpośrednio i pośrednio przypisać content marketingowi.
- Konwersje: Liczba sprzedaży / zamówień, które trafiają do Twoich treści.
- Zapisy i zapytania: Liczba osób, które wyrażają zainteresowanie prowadzeniem interesów z Twoją organizacją po spożyciu kawałka (lub wiele kawałków) treść.
Ważne jest, aby zrozumieć, w jaki sposób leady wchodzą w interakcję z Twoją marką w całym lejku zakupu. W zależności od firmy i modelu biznesowego, zwykle trwa szereg kroków, aby ostatecznie przekształcić się w leada lub płacącego klienta. Content marketing powinien pomóc Twoim klientom poprzez ten lejek zakupu. Proces powinien być emocjonalnie angażujący, zabawny i bez tarcia.
Dochody
Ile z twojego wyniku finansowego napędza twój program treści? Aby to zmierzyć, musisz być w stanie powiązać sprzedaż z działaniami content marketingowymi.
- Dochody Cykliczne: Określ przychody generowane przez program treści w określonym przedziale czasu. Poszukaj procentu przychodów pochodzących z content Marketingu, a także przychodów z działań marketingowych powiązanych stycznie.
Dożywotnia wartość i koszty pozyskania klientów
Ile kosztuje pozyskanie każdego użytkownika poprzez content marketing? Średnio, ile wartości klienci będą jeździć w ciągu całego życia? Te wskaźniki pomogą Ci stworzyć inteligentny budżet na strategię content marketingową — aby upewnić się, że zwrot z inwestycji jest pozytywny i nie tracisz pieniędzy z inwestycji.
Content Marketing Poprzez Webinaria:
Historia Unbounce
Unbounce to przykład, który opisaliśmy w tym przewodniku, ale jeśli przegapiłeś dyskusję — są niesamowitą firmą i generują fenomenalne przywództwo w społeczności marketingowej. Ich firma specjalizuje się w oprogramowaniu, które pomaga marketerom tworzyć wydajne strony docelowe bez projektantów stron internetowych lub IT. Nie wspominając o tym, że mają silną obecność w content marketingu z wysokiej jakości pisarzami i pasjonatami czytelników.
Byli na tyle wspaniali, że przedstawili nam studium przypadku na temat ich niedawnego “Unwebinar.” Oto podział z Dyrektor Marketingu Unbounce, Georgiana Laudi.
Jaki problem próbował rozwiązać webinar Unbounce?
Ritika
Unbounce uruchomił swoje funkcje dla wielu klientów i wielu użytkowników jesienią ubiegłego roku. W ciągu kilku tygodni stało się oczywiste, że niektórzy z naszych klientów nie byli pewni, jak najlepiej korzystać z nowych funkcji i że komunikacja na naszej stronie internetowej nie była wystarczająca, aby pokazać wartość. Po szyje z typowym startupem fury, Ryan (Dyrektor ds. sukcesu klienta) i postanowiłem znaleźć rozwiązanie, nazwaliśmy je “Unwebinars”.
Po raz pierwszy zorganizowaliśmy wydarzenie online na żywo (chociaż w marketingu byliśmy gośćmi na kilku webinariach). To był co najmniej eksperyment. Postanowiliśmy nie ograniczać frekwencji do klientów, dając Nie-klientom szczyt w Unbounce. Ta wersja MVP nie trwała jednak długo.
Georgiana
Jakie były Twoje cele?
Ritika
Bramką pierwszego meczu był 2-krotny, 1) Komunikuj, Co nowego (możliwość wielu użytkowników i wielu klientów) oraz 2) Zbieraj opinie, które pomogą nam lepiej pracować z naszym produktem, z naszymi klientami i komunikowaniem się z potencjalnymi klientami. A ponieważ wiedzieliśmy, że pojawią się ludzie mniej zaznajomieni z Unbounce, chcieliśmy również krótko się przedstawić.
Georgiana
Jakie ważne kroki podjąłeś?
Ritika
Zbudowaliśmy fort ze śpiworów, wsadziliśmy biurko w środku z 2 mikrofonami i 3 komputerami (jeden dla Ryana, jeden dla Ricka naszego CEO, a jeden dla mnie do moderowania). Wstawiamy landing page (duh) i zapisał się na de facto standard, GoToWebinar. Następnie wysłaliśmy e-mail do naszych klientów i potencjalnych klientów, a także wysłaliśmy zaproszenia za pośrednictwem naszych kanałów społecznościowych.
Następnie nerwowo przeprowadziliśmy 30-minutowe webinarium i przystąpiliśmy do przybijania piątki za dobrze wykonaną pracę. Każdy, kto kiedykolwiek odbył webinar, wie jednak, że praca nie kończy się na tym. Następnie przekonwertowaliśmy nagranie i slajdy, zebraliśmy listę zasobów, które pojawiły się podczas nagrania, i wysłaliśmy nasz e-mail z prośbą o opinię. E-maile i Tweety były w przeważającej mierze pozytywne, dorzuć więcej przybicia piątki i planowaliśmy następny.
Georgiana
Jaki był rezultat?
Ritika
W trakcie pytań i odpowiedzi szybko stało się oczywiste, że uczestnicy mieli mnóstwo pytań na temat stron docelowych i samych testów A/B. Wiedzieliśmy, że musimy coś zmienić; teraz zamierzaliśmy skupić się na treści, aby pomóc marketerom być bardziej skutecznym, przede wszystkim i prawie całkowicie. Wiedzieliśmy, że jest miejsce na demonstrację samego Unbounce, ale marketerzy desperacko szukali porad taktycznych, więc postanowiliśmy być jak najbardziej użyteczni.
Georgiana
Czy w którymś momencie musiałeś zmienić kierunek? Dlaczego lub dlaczego nie?
Ritika
Przez nasz drugi Unwebinar przekonaliśmy scenę/aparat / audio nieśmiały Oli Gardner (Mr. Landing Page) że jego wiedza cieszyła się dużym zainteresowaniem także w tym formacie (Oli uruchomiła naszego bloga i pisze 90% naszych ebooków). Udało się, Oli i Ryan nie tylko odpowiadali na pytania ludzi dotyczące optymalizacji strony docelowej, ale też byli całkiem zabawni. Ponownie opinie były zdecydowanie pozytywne.
Znaleźliśmy nasz zwycięski Format; zaproś ekspertów (jak Anna Sawyer, Joanna Weibe, Chris Goward, Peep Laja) przyjść i porozmawiać o tematach związanych z optymalizacją współczynnika konwersji i dać uczestnikom platformę do zadawania pytań w czasie rzeczywistym.
Nadal robimy demonstrację Unbounce po każdym webinarium, ale teraz dajemy ludziom uczciwe ostrzeżenie i mogą zrezygnować. Ku naszej radości, o ? uczestników.
Co więcej, w wyniku tego, że nasze Unwebinars są bardziej skoncentrowane na treści, nasz zespół ds. sukcesu klienta nadal oferuje super przydatne cotygodniowe dema dla osób, które chcą dowiedzieć się więcej o samej Unbounce.
Georgiana
Czego się nauczyłeś?
Ritika
Nasze pierwsze webinarium sprawiło, że stało się oczywiste, że chociaż istnieje miejsce na demonstrację naszego produktu, marketerzy są głodni świetnych treści i praktycznej nauki.
Oto jak wyglądała nasza rejestracja i obecność od początku:
Webinar Topiac Rejestracja Strony Docelowej Uczestnicy Gotowebinaru Możliwe kroki do zarządzania klientami w Unbounce 190 50 Optymalizacja strony docelowej z Oli Gardner 476 178 Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o AdWords z Anną Sawyer 1021 471 Copywriting na konwersję z Joanną Weibe 2282 627 A / B testing Essentials with Michael Aagaard 1938 449 Projektowanie do konwersji z Oli Gardner 2523 589 Pomnóż swoje współczynniki konwersji z Chrisem Gowardem 2066 426 10 błędów strony docelowej i jak je naprawić za pomocą Peep Laja 3265 610 Nasze webinaria nie tylko uległy poprawie, ale zaczęliśmy robić to, co robimy najlepiej, testować dedykowane strony docelowe. Dzięki naszej integracji z Zapier, na naszym 2nd webinarium byliśmy w stanie użyć Unbounce landing pages dla naszych stron rejestracyjnych. Nie tylko są ładniejsze niż standardowy format GoToWebinar, jesteśmy w stanie przetestować, aby zobaczyć, które wiadomości działają najlepiej, a wszystko przy wysyłaniu rejestrujących bezpośrednio do GTW automatycznie. To było przełomowe. Współczynniki konwersji na naszych stronach rejestracyjnych wzrosły z 26% na naszym drugim webinarium do 65% na naszym najnowszym, co oznacza wzrost o 150%!
Mówiąc o naszym najnowszym, w tym miesiącu Unwebinar jest z Rand Fishkin, będzie mówił o dużym obrazie CRO i nie moglibyśmy być bardziej podekscytowani, że go mamy.
Georgiana
Najważniejsze Dania Na Wynos
- Content marketing to coś więcej niż tylko blogowanie. Bądź kreatywny w zakresie rodzajów treści, które produkujesz.
- Rozliczaj swój program content marketingowy, monitorując sukces za pomocą wskaźników, które przekładają się na przychody Twojej firmy.
- Skup się na zaangażowaniu, a nie na autopromocji. Pisz o tematach, na których zależy Twoim czytelnikom, i nie bądź zbyt promocyjny na temat swojej marki. Niech sprzedaż będzie naturalnym produktem ubocznym Twojej strategii content marketingowej.
- Zintegruj swój content marketing z szerszą strategią marketingową.
- Skoncentruj się na przenoszeniu klientów i potencjalnych klientów poprzez lejek konwersji sprzedaży. Spraw, aby doświadczenie było dla nich zabawne, wciągające i pozbawione tarć. Ustalaj priorytety relacji ponad transakcjami.
- Bądź nieugięty w kwestii jakości. Twoje treści powinny być niesamowite. Czytelnicy nie będą obchodzić się z doświadczeniem sub-par, ponieważ istnieje wiele innych treści.