Jak zbudować plan SEO od podstaw

web traffic

Niedawno przemawiałem na konferencji i ktoś zadał mi interesujące pytanie.…

Gdybyś od podstaw zaczął optymalizować stronę pod kątem wyszukiwarek, co byś zrobił?

Odpowiedź na to pytanie byłaby nieco łatwiejsza lata temu, ponieważ aby zdominować rankingi, wystarczyło zbudować bogate linki do anchor text.

Niestety, SEO nie jest już takie proste… to, co kiedyś działało, już nie.

Dzieje się tak po prostu dlatego, że stan SEO jest ostatecznie w rękach Google, który nieustannie ulepsza i ulepsza swój algorytm dla optymalnego doświadczenia użytkownika.

Oznacza to duży potencjał dla tych, którzy są na bieżąco i ciągle na nowo przemyśleć swój plan gry.

Dla mnie sukces w dużej mierze wynika z planowania z wyprzedzeniem i zawsze posiadania strategii dotarcia tam, gdzie muszę.

Dlatego burza mózgów niektóre kluczowe aspekty SEO, które uważam za najważniejsze.

Są to elementy, które na pewno chcesz włączyć do swojej ogólnej strategii, aby pomóc ci dotrzymać kroku.

Mając to na uwadze, oto moje wskazówki, jak stworzyć plan SEO killer.

1. Oceń, jak przyjazna dla wyszukiwarek jest Twoja strona

Zanim dokonasz jakichkolwiek zmian w swojej witrynie, musisz wiedzieć, na czym stoisz. Musisz wiedzieć, czy Twoja treść jest widoczna dla wyszukiwarek, aby mogły indeksować i wyświetlać Twoją witrynę.

Teraz, jeśli masz wszystko w formacie tekstowym HTML, to prawdopodobnie jesteś dobry. Jednak obrazy, aplety Java, pliki Flash i inne rodzaje treści nietekstowych są praktycznie niewidoczne dla pająków wyszukiwarek. Chociaż twierdzą, że mogą indeksować niektóre z nich, nawet najbardziej zaawansowane technologie indeksowania nie mogą dokładnie zobaczyć tej treści.

Gdy cała twoja zawartość to HTML, Wyszukiwarki ją zobaczą. Ale jeśli chcesz użyć innych formatów dla swojej treści, istnieją sposoby, w których można uczynić go widocznym dla wyszukiwarek. Na przykład:

  • Możesz przypisać atrybuty alt do obrazów w formacie gif, jpg lub png. Daje to wyszukiwarkom coś do indeksowania, jeśli chodzi o treści wizualne, co pomaga w rankingu trafności strony.
  • Style CSS można również stosować na obrazach jako zamiennik tekstu.
  • Możesz po prostu powtórzyć dowolną zawartość na stronie z wtyczkami Flash lub Java.
  • Możesz dostarczyć transkrypcję dla dowolnych plików audio lub wideo. Jest to kolejny świetny sposób na umożliwienie wyszukiwarkom indeksowania treści, pomagając Ci w rankingu.

Nawet jeśli uważasz, że masz całą zawartość w HTML i nie uważasz, że masz jakiekolwiek istotne problemy z treścią, która jest indeksowalna, powinieneś jeszcze dwukrotnie sprawdzić. Oto jak to zrobić.

Narzędzia takie jak Google cache lub MozBar mogą pomóc ci zobaczyć, jakie elementy są widoczne dla wyszukiwarek.

Oto migawka Quick Sprout w pamięci podręcznej Google. To jest wersja tekstowa:

quick sprout html

Możesz zobaczyć cały tekst, co jest dobrą rzeczą. Oznacza to, że wszystkie wyszukiwarki indeksują tę witrynę i oceniają ją na podstawie treści.

Oto strona, która jest flash:

flash quick sprout html

Jejku!

Mimo że na początku na tej stronie było bardzo mało treści, Nawet to się nie pojawia. To nie jest dobre, ponieważ wyszukiwarki nie mogą indeksować żadnej treści, w tym linków.

Jeśli chcesz pójść o krok dalej i ocenić, jakie terminy i frazy wyszukiwarki mogą zobaczyć na stronie internetowej, możesz wypróbować narzędzie SEOmoz Term Extractor.

Pokazuje słowa zgodnie z ich częstotliwością na stronie. Oto najczęściej używane słowa na moich blogach:

quick sprout keywords

Jak więc wykorzystać te informacje? Dobre pytanie. Cóż, te warunki powinny odzwierciedlać słowa i terminy, które kierujesz. Jeśli nie, będziesz chciał wprowadzić zmiany w tekście na stronie. Nie zapomnij też zmienić tytułu i znaczników nagłówka.

2. Ocena konkurencji

Po dokonaniu ogólnej oceny treści na swoim blogu innym znaczącym sposobem na sprawdzenie, na czym stoisz pod względem SEO, jest sprawdzenie, jak radzisz sobie z konkurencją.

Skorzystaj z listy kontrolnej Raven Tools SEO Competitor Analyst, aby pomóc ci zidentyfikować i śledzić zarówno szerokich, jak i niszowych konkurentów, sprawdzić pozycję konkurencyjną na miejscu za pomocą słów kluczowych i zobaczyć, jak mierzysz się z czynnikami zewnętrznymi.

Dlaczego więc ważne jest śledzenie konkurencji? Cóż, po pierwsze, to trochę jak uzyskanie darmowego wglądu w SEO. Twoi konkurenci, zwłaszcza jeśli są dużymi markami, prawdopodobnie wydadzą dziesiątki tysięcy dolarów, aby osiągnąć swoje rankingi. Możesz wtedy zobaczyć, co działa, a co nie, nie wydając wszystkich pieniędzy.

3. Generowanie profili grupy docelowej

Następnym krokiem, który musisz podjąć, aby poprawić swoje SEO, jest ustalenie, kto jest twoją grupą docelową. Czy znasz jego wiek, płeć i punkty bólu? Wiesz, gdzie mieszkają ci ludzie?

Aby dowiedzieć się, jak rozwijać osobowość w oparciu o Dane grupy docelowej, przejdź do usability.gov i przeczytaj opisy postaci. Powiedzą ci nawet, jak wykonać analizę zadań i scenariusze, aby rozwinąć persony.

To, co próbujesz zrobić, to skupić swoją strategię SEO na punktach bólu odbiorców. Czego tak naprawdę potrzebuje twoja publiczność? Zaspokajasz jego potrzeby? Zrozumienie tych informacji pomoże Ci opracować plan dla treści, który zeruje te punkty bólu.

Możesz się zastanawiać, dlaczego wskakuję do twojej grupy docelowej, zanim dotrę do części badawczej dotyczącej słów kluczowych. Są dwa powody:

  1. Strategia treści – Treści, które publikujesz na swojej stronie internetowej / blogu, muszą być skoncentrowane na grupie docelowej i jej potrzebach. W rzeczywistości, kiedy zaczynasz tworzyć treści w oparciu o problemy odbiorców, automatycznie tworzy to linkbait. Na przykład na tej stronie udostępniam informacje na temat analityki internetowej, blogowania, prowadzenia firmy i SEO. Kiedy dowiaduję się, że przedsiębiorcy nie mają czasu, aby dowiedzieć się, jak korzystać z mediów społecznościowych, piszę dla nich artykuł, aby pomóc usunąć bałagan, jak zrobiłem z zasobami mediów społecznościowych 57 dla przedsiębiorców. Dobra strategia treści zależy od dokładnej wiedzy o tym, czego chcą twoi odbiorcy…i dając im.
  2. Badania słów kluczowych – Tak jak chcesz pisać treści skierowane do odbiorców, chcesz dodać słowa kluczowe, które są skoncentrowane na punktach bólu odbiorców (oczywiście bez farszu). Wiedząc dokładnie, kim są moi odbiorcy, mogę wyeliminować wszystkie słowa kluczowe, które przemawiają do ogólnej populacji i przynieść mojej zawężonej grupie czytelników treści, które pomogą im rozwiązać ich problemy za pomocą słów kluczowych, które z nimi rezonują.

4. Tworzenie skutecznego planu słów kluczowych

Czy wolisz otrzymywać 1,000,000 odwiedzających z Google co miesiąc lub 1,000? Twoje przeczucie prawdopodobnie mówi ci, żebyś wybrał 1,000,000, ale rzeczywistość jest taka, że nie masz wystarczająco dużo informacji, aby podjąć świadomą decyzję.

Gra słów kluczowych Nie dotyczy tylko ruchu. Chodzi również o jakość. Musisz spojrzeć na współczynniki konwersji, aby podjąć świadomą decyzję.

Oznacza to, że musisz spojrzeć na większe cele i przełomową objętość słów kluczowych.

W ciągu moich dziesięciu lat w branży priorytetem stało się tworzenie planów badań nad słowami kluczowymi o wysokiej konwersji. Więc, pozwól, że podzielę się z Tobą moim planem 3 kroków:

Krok # 1: badania słów kluczowych dla SEO

Kiedy szukasz słów kluczowych na własnej stronie, jest to o wiele łatwiejsze, ponieważ znasz treść na wylot. To prawie instynktowne.

Ale jeśli pracujesz nad nową stroną, najlepiej jest przeprowadzić wiele badań nad słowami kluczowymi. Oznacza to rozpoczęcie od listy słów kluczowych. Jeśli nie masz listy, przejrzyj jak najwięcej treści.

Kiedy to robisz, pomyśl o tym…

  • Pomyśl o jakimkolwiek słowie lub kategorii, których nie rozumiesz – Wrzuć te słowa do Google i zobacz, jakie wyniki się pojawią.
  • Czy te wyniki pasują do tego, co próbujesz osiągnąć – Czy konkurują z Twoim celem? Jak zobaczysz, przejdziemy do części konwersji badania słów kluczowych, słów kluczowych, które nie konwertują marnowania czasu i odwiedzających.

Gdy znajdziesz niekonwertujące słowa kluczowe, Wyszukaj i usuń inne podobne słowa kluczowe. Gdy to zrobisz, Twoja lista kategorii prawdopodobnie zmieni się, gdy zaczniesz rozumieć witrynę. Nawiasem mówiąc, zawsze łatwiej jest zacząć od zbyt wielu niż zbyt niewielu kategorii, ponieważ zawsze możesz je później zredukować.

Sprawdź szacunkową liczbę wyszukiwań i upewnij się, że odpowiadają oczekiwaniom.

Na przykład, czy więcej osób szuka “konsultant SEO “lub”usługi SEO”? “Kwiaciarnia ” czy”kwiaty”?  “Pralka” czy “pralki”?

Chociaż możesz skłaniać się ku bardziej poprawnym technicznie “usługom SEO”, może się okazać, że więcej osób szuka “konsultantów SEO.”Więc, będziesz chciał pracować więcej przypadków “konsultant SEO” w swojej kopii.

Jesteś teraz gotowy do użycia tych pytań 5, aby zmaksymalizować swoje badania słów kluczowych. Poniższe ćwiczenie jest polecane przez Jenny Halasz i jest bardzo pomocnym sposobem na skuteczne i skuteczne odkrywanie słów kluczowych dla klientów.

  1. Jak opisałbyś swoją stronę? – Po poświęceniu czasu na ocenę witryny i stworzenie własnego wiadra słów kluczowych na podstawie tego, co czytasz, zadajesz sobie pytanie, aby opisać witrynę. Zauważysz, że prawdopodobnie powiesz sobie wiele z tego, co czytasz na własnej stronie. Ale tylko dlatego, że możesz zrozumieć swoje treści i żargon techniczny, nie oznacza to, że inni to zrobią. Pomoże Ci to dowiedzieć się, na czym się skupić i co należy zmienić.
  2. Dlaczego ktoś miałby wybrać ciebie zamiast konkurenta? – Co sprawia, że twój produkt jest wyjątkowy? Są to pytania typu konwersja słów kluczowych. Odpowiadanie na nie prawidłowo ostatecznie dyktuje, czy pojawisz się w wyszukiwaniach w porównaniu z konkurentem.
  3. Jakie produkty są takie jak twoje, ale nie konkurencyjne? – Producent e-czytnika może powiedzieć, że smartfony są podobnymi produktami, ponieważ ludzie mogą czytać na swoich telefonach, ale nie konkurenci, ponieważ ludzie będą używać smartfonów do zupełnie innych rzeczy.
  4. Masz flagowy produkt? – Czy to twój najbardziej dochodowy produkt? Jakie są powody promowania jednego produktu nad drugim? Odpowiedź na te pytania pomoże Ci się skupić. To pomoże Ci najpierw skupić całą swoją energię na rankingu tego produktu zamiast innych.
  5. Jakie są Twoje najważniejsze słowa kluczowe? – To pytanie pomoże Ci uciec od błędnego przekonania, że musisz rankingować tysiące słów kluczowych. Jest tylko dziesięć naprawdę ważnych słów kluczowych. Są też inni.

Gdy już masz bazę słów kluczowych, musisz ich użyć, aby odkryć niewykorzystane możliwości. Widzisz, badanie słów kluczowych nie jest ważne tylko dla budowania Twojej obecnej firmy. To pomoże Ci również zidentyfikować możliwe szanse lub zaniedbane rynki.

To nie musi być czasochłonne. Wystarczy tylko zwrócić uwagę na dane, które mogą pomóc w budowaniu obecnej firmy i znalezieniu nowych rynków.

Korzystanie z narzędzi, takich jak narzędzie słów kluczowych i trendy, stworzy większość słów, w których, tylko przy swobodnym skanowaniu, możesz zidentyfikować możliwe nowe możliwości.

Krok # 2: badania słów kluczowych dla zrozumienia semantycznego

Rozwijając kluczowe słowa kluczowe dla SEO, następnie chcesz przejść do obszaru semantycznych słów kluczowych wyszukiwania. Istnieje wiele zalet posiadania takiej bazy słów kluczowych:

  • Wyższy CTR – Gdy używasz wysoce ukierunkowanych słów kluczowych, Twój CTR poprawi się. Jeśli wszystkie elementy ścieżki konwersji są na miejscu i zoptymalizowane pod kątem wyszukiwania semantycznego, Twój CTR wzrośnie.
  • Zmniejsz kwotę oferty – Oczywiście, jeśli tworzysz słowa kluczowe, które są bardziej dopasowane do tego, czego chcą wyszukiwacze, zmniejszysz koszty kampanii pay-per-click: mniej kliknięć, ale wyższej jakości, spowoduje mniej wydanych pieniędzy.
  • Podnieś wynik jakości – Ta sytuacja prowadzi następnie do semantycznie większego znaczenia dla Twoich słów kluczowych, za które Wyszukiwarki chętnie Cię wynagrodzą, ponieważ przyczyniasz się do wartości w Internecie.

Spójrzmy więc na niektóre sposoby znajdowania semantycznych słów kluczowych. Nie są one tak łatwe do określenia, jak słowa kluczowe SEO. Pokażę Ci narzędzia, których używam podczas analizowania witryny i budowania semantycznej bazy słów kluczowych.

  • Optymalizacja semantycznych słów kluczowych wokół trendów  Jedną z moich ulubionych strategii, jeśli chodzi o pozostanie w oczach opinii publicznej i na szczycie rankingów wyszukiwania, jest rozwijanie słów kluczowych wokół trendujących tematów. Na szczęście istnieje kilka świetnych narzędzi, takich jak Google Trends
  • Studiowanie tagów social bookmarking – Analizowanie, jak Tagi są używane w platformach zakładek społecznych jest kolejnym dobrym sposobem na generowanie semantycznych słów kluczowych.

Aby posunąć się o krok dalej, możesz również skorzystać z wyszukiwania zaawansowanego. Najszybszym sposobem na znalezienie semantycznych słów kluczowych jest wyszukiwanie w Google i przeglądanie zaawansowanych wyników wyszukiwania:

keyword research

Teraz kliknij ” powiązane wyszukiwania,

keyword research

Pojawią się wszystkie twoje warunki:

keyword research

Na podstawie powyższych wyników można stwierdzić, że ludzie zazwyczaj szukają marek podczas zakupów. Wiedząc, że to złoto.

Google Instant poda również dalsze sugestie dotyczące semantycznych pomysłów, które nie pojawiają się w wynikach wyszukiwania powiązanego:

keyword research

Pokażę wam, na czym polega wyszukiwanie semantyczne. Szukaj “naprawa laptopów”,

keyword research

zobaczysz wszystkie podobne frazy kluczowe. Ale kiedy spojrzysz na Google Instant, dostaniesz to:

keyword research

Teraz masz opcje związane z lokalizacją.

Oczywiście, nie zgrywasz wszystkich tych terminów i nie wysyłasz ich do bazy danych. Badanie słów kluczowych polega na starannym sortowaniu i zrozumieniu każdej frazy. Niektóre będą oczywiste, z których można korzystać, podczas gdy inne nie tak bardzo. Następnie powinieneś użyć Google Insights, aby zawęzić listę słów kluczowych według kategorii:

keyword research

Semantyczne badanie słów kluczowych polega tak samo na znalezieniu rzeczywisty słowa kluczowe, których możesz użyć w swoich kampaniach SEO, ponieważ chodzi o budowanie pełnego profilu docelowego klienta. A im lepiej zrozumiesz klienta docelowego,tym lepsze będą wyniki kampanii!

Krok # 3: tworzenie słów kluczowych do konwersji

W tym momencie powinieneś mieć dziesiątki plików wyeksportowanych z dziesiątek narzędzi słów kluczowych. Przerzucanie tam i z powrotem między tymi plikami nie jest skuteczne, więc musisz utworzyć tabelę główną w bazie danych, którą możesz ostatecznie wyeksportować do programu Excel.

To sztuczka, której nauczyłem się od Toma Schmitza, i nie musisz wiedzieć, jak pracować z bazą danych, aby to zrobić. Potrzebujesz Microsoft Access. Oto, co robisz:

  1. Umieść wszystkie słowa kluczowe w jednym pliku głównym.
  2. Sortuj wszystkie słowa kluczowe na liczbę słów, a następnie liczbę wyszukiwań.
  3. Zidentyfikuj wszystkie istotne słowa kluczowe pod trzema słowami.
  4. Zidentyfikuj wszystkie słowa kluczowe osadzone w większych frazach.
  5. Ustaw limity ruchu, które są istotne dla witryny, którą próbujesz zoptymalizować. Polecam, aby Witryna, która generuje mnóstwo ruchu, miała wyższy limit ruchu niż witryna o mniejszym ruchu.
  6. Zachowaj wszystko, co zostało, ale tylko wtedy, gdy jest to istotne.

Na koniec skopiuj wszystkie zaznaczone słowa kluczowe do jednej tabeli. To są kandydaci ze słowem kluczowym.

Powyższe kroki są dość typowe dla badania słów kluczowych SEO, które odbywa się na praktycznym, wydajnym i skutecznym poziomie.

Jesteś teraz gotowy, aby spojrzeć na stronę konwersji badania słów kluczowych. Podstawowa zasada jest taka: musisz przypisać słowa kluczowe do strony docelowej. Jeśli nie ma strony docelowej, masz bezużyteczne słowo kluczowe.

Przejrzyj słowa kluczowe i przypisuj strony docelowe. Ten post autorstwa Rand powie Ci, jak kierować więcej niż jedną frazę na stronę.

Po przypisaniu słów kluczowych możesz teraz myśleć o śledzeniu tych słów kluczowych. Oto, na co musisz spojrzeć:

  • Organiczni goście – Ilu odwiedzających Wyszukiwarki przynoszą z naturalnego wyszukiwania dla każdego konkretnego słowa kluczowego?
  • Dokładne wyszukiwanie dopasowań – Jaka jest ilość dokładnych dopasowań, gdy ludzie szukają i lądują na twojej stronie docelowej? Im wyższa liczba, tym bliżej jesteś do właściwego kierowania konsumentów.
  • Dopasowanie fraz – Patrzysz na ilość pasujących fraz do tego. Wniosek jest taki sam: im wyższa objętość, tym bliżej jesteś do prawidłowego kierowania konsumentów.
  • Różnorodność słów kluczowych – Ile różnych słów kluczowych generuje ruch? Jeśli masz wąską różnorodność słów kluczowych, musisz dowiedzieć się, jak rozwinąć tę liczbę. Czy słowa kluczowe o małej ilości wyszukiwań są istotne? Czy musisz ponownie ocenić ich skuteczność?

5. Put mobile first

W dzisiejszych czasach mobile to poważna sprawa. Oto dowód:

image02

To jest Wykres z Moz.

Jest to trochę trudne do odczytania, ale na dole wyjaśnia, że niebieski reprezentuje wyszukiwanie na pulpicie od 09 – 11/2016, a pomarańczowy reprezentuje wyszukiwanie mobilne z tego samego okresu.

Jak widać, wyszukiwanie mobilne jest znacznie bardziej dominujące.

Ponadto Moz zwraca uwagę, że ” nisze branżowe 20 na 24 widzą telefon komórkowy jako pierwsze źródło ruchu.”

Nie sugeruję, że powinieneś całkowicie porzucić pulpit. Oczywiście, będzie spora liczba odwiedzających nadal przychodzących przez pulpit.

Ale naprawdę wierzę, że 2017 jest punktem zwrotnym, w którym SEO powinny mieć podejście mobilne.

Co dokładnie oznacza SEO na pierwszy rzut oka?

  • Korzystanie z responsive web design (RWD), jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś
  • Pozbycie się interstitials (te faktycznie będą karane w 2017)
  • Uproszczenie projektowania stron internetowych
  • Minimalizacja przekierowań

Ten artykuł z Search Engine Land oferuje bardziej pomocne wskazówki.

6. Go warp speed

Posiadanie strony internetowej, która jest po prostu szybka, nie jest już wystarczająco szybkie.

To musi być prędkość warp, błyskawiczna prędkość-rozumiesz o co chodzi.

Chociaż zdecydowanie ważne było posiadanie szybkiej strony w 2016, nie mogę wystarczająco podkreślić, jak ważne będzie to w 2017.

Badania sugerują, że ” 40% kupujących online porzuci stronę internetową, której załadowanie zajmuje więcej niż trzy sekundy.”

image05

Jest to szczególnie prawdziwe w przypadku pojawienia się urządzeń mobilnych, w których użytkownicy oczekują szybkiego i płynnego doświadczenia.

Jeśli Twoja witryna znajduje się za krawężnikiem, zaszkodzi Twojej liczbie odwiedzających, potencjalnych klientów i nieuchronnie konwersji.

Google uruchomiło nawet projekt Accelerated Mobile Pages or (AMP), który “jest okrojoną wersją mobilnej strony internetowej, która działa na odnowionej wersji języka używanego do tworzenia stron internetowych: HTML.”

Krótko mówiąc, jest to narzędzie, które pomaga stronom internetowym znacznie przyspieszyć czas ładowania.

Polecam sprawdzić projekt AMP i dowiedzieć się więcej na jego temat.

7. Wyszukiwanie głosowe adresu

Jeśli kiedykolwiek widziałeś film Jej, w rolach głównych Joaquin Phoenix, gdzie jego postać zakochuje się w jego wirtualnej asystentce AI Samantha, dowiesz się, jak wielkie wyszukiwanie głosowe stało.

W rzeczywistości “Google mówi, że 20% zapytań mobilnych to wyszukiwania głosowe.”

Wystarczy spojrzeć na to, jak Popularność poleceń głosowych wzrosła w ciągu ostatniego roku:

image04

Jest to tendencja rosnąca, która będzie się tylko rozwijać. Wiem, że coraz częściej korzystam z wyszukiwania głosowego.

Jest po prostu bardziej praktyczny i wydajny niż wyszukiwanie wpisywane na maszynie. A jeśli prowadzisz, to po prostu kwestia bezpieczeństwa.

Dlatego myślę, że wyszukiwanie głosowe jest zdecydowanie czymś, co będziesz chciał popracować nad swoim planem SEO na 2017 rok.

Ale jak się do tego zabrać?

Cóż, po pierwsze, być może będziesz musiał przemyśleć sposób podejścia do słów kluczowych.

Oto co mam na myśli:

Jeśli ktoś szukał sklepu zoologicznego w Albuquerque na swoim pulpicie, może wpisać ” Sklep zoologiczny albuquerque.”

Ale gdyby robili to za pomocą mobilnego wyszukiwania głosowego, prawdopodobnie powiedzieliby coś w stylu ” gdzie jest sklep zoologiczny w Albuquerque?”

Chodzi o to, że skupienie się na długich frazach obejmujących pytania jest logiczną strategią.

Ten wykres przedstawia podział wzrostu w pytanych frazach z roku na rok:

image03

“Kto”, “kiedy”, “gdzie” i ” jak ” są idealnymi słowami pytającymi.

Proponuję również pisanie treści za pomocą tonu konwersacyjnego. Powinien płynąć naturalnie, prawie tak, jakbyś prowadził dialog z publicznością.

Plusem jest to, że takie podejście powinno pomóc ci natknąć się na bardziej osobiste i przyniesie poczucie ciepła do treści.

Jest to ważne dla nawiązania tych wszystkich ważnych połączeń i budowania kapitału dla Twojej marki.

8. Przemyśl treści skanowalne

Zawartość skanowalna lub” przekąskowa ” zabija dwie pieczenie na jednym ogniu.

Po pierwsze, poprawia wrażenia użytkownika, ponieważ czytelnicy mogą szybko poruszać się po dużej ilości treści i znaleźć małe bryłki informacji, których szukają.

Z kolei możesz poprawić poziom zaangażowania, zwiększyć udział, zmaksymalizować CTR i tak dalej.

Nie wspominając o tym, że jest to łatwe dla oczu z dużą ilością białej przestrzeni rozbijającej ścianę tekstu.

Po drugie, jest to bardzo pomocne z punktu widzenia SEO.

Poprzez włączenie wielu pod-nagłówków, punktorów, pogrubionego tekstu itp., pomagasz botom wyszukiwarek rozszyfrować Twoje treści i dowiedzieć się, o co w tym wszystkim chodzi.

Powinno to ostatecznie mieć pozytywny wpływ na to, gdzie twoja zawartość znajduje się w SERP.

Pisałem o temacie skanowania treści w kilku różnych miejscach, ale naprawdę polecam sprawdzenie tego postu na Quick Sprout.

Wprowadzi cię w szczegóły.

web traffic seo

Kiedy większość ludzi mówi o optymalizacji pod kątem wyszukiwarek, sprawiają, że brzmi to tak, jakbyś po prostu musiał zrobić małe badanie słów kluczowych, uzyskać linki do swojej witryny i boom! – you mieć ruch.

Ale o wielką strategię optymalizacji pod kątem wyszukiwarek wykracza poza podstawy. Właściwie zaczyna się od samego początku.

Chociaż istnieje wiele porad, większość z nich pomija niektóre, jeśli nie wszystkie, kroki, którymi zamierzam się z wami podzielić.

9. Zbuduj fan page na Facebooku

W ramach mojego konta Google Analytics mam dostęp do ponad 100 różnych stron internetowych. Czy możesz zgadnąć, co łączy każdą z tych stron? Facebook jest zawsze jedno z dziesięciu najpopularniejszych źródeł ruchu.

Jeśli nie jesteś na Facebooku, tracisz…bez względu na branżę, w której się znajdujesz. Za kilka tysięcy dolarów możesz zbudować ogromną publiczność na Facebooku, aby przyciągnąć ruch z powrotem do swojej witryny. Ponadto Polubienia stron powinny pomóc zwiększyć twoje rankingi,ponieważ sygnały społecznościowe są używane w algorytmach wyszukiwarek.

10. Stwórz profil na Twitterze

Podobnie jak Facebook, Twitter jest również jednym z dziesięciu najpopularniejszych źródeł ruchu wszystkie strony do którego mam dostęp Google Analytics. Oczywiście powinieneś zbudować swój profil na Twitterze, aby zwiększyć sygnały społecznościowe i przyciągnąć ruch z powrotem do swojej witryny.

Prostym sposobem na zdobycie większej liczby obserwujących na Twitterze jest sieć reklamowa Twittera, która nie jest zbyt droga.

Po uruchomieniu upewnij się, że wykonasz te kroki, aby uzyskać jak największą liczbę retweetów. A jeśli nie masz pieniędzy na reklamę na Twitterze, możesz również zbudować potężne konto za darmo, jeśli wykorzystasz te taktyki.

11. Pisz niesamowite treści

Blogowanie jest bardzo potężne. Przez ostatnie pięć lat był to kanał marketingowy numer jeden generujący przychody dla wszystkich moich firm. To główny powód, dla którego tak często bloguję.

Powinieneś założyć bloga, ponieważ może zdziałać cuda dla Twojej firmy. Nie oczekuj cudów w krótkim okresie czasu, ale w ciągu roku twój blog powinien skopać tyłek, jeśli piszesz świetne treści.

Jeśli nie jesteś pewien, jak rozpocząć swój blog, po prostu powtórz mój proces pisania postów na blogu i ich promowania. To naprawdę ważne, abyś kontynuował część promującą, ponieważ bez niej Twoje treści nie zrobią dla Ciebie wiele. Dzięki niemu zaczniesz zauważać, że twój blog uzyska większy ruch w wyszukiwarkach niż Twoja strona główna.

Gdybym był na Twoim miejscu i musiał zacząć blog od zera, skupiłbym się tylko na pisaniu postów na blogu, ponieważ w dzisiejszych czasach każdy może tworzyć świetne treści. Tam, gdzie istnieje ogromna luka na rynku, jest brak szczegółowych przewodników. Poświęć większość czasu na pisanie treści, takich jak zaawansowany Przewodnik po SEO. Gdy już to osiągniesz, wydaj pieniądze na profesjonalny projekt, aby wyglądał naprawdę dobrze. Będziesz się wyróżniać, ponieważ większość firm nie zajdzie tak daleko. To cię oddzieli od konkurencji.

12. Skoncentruj się na optymalizacji konwersji

Optymalizacja konwersji stała się popularna dopiero w ostatnich latach. Nikt się tym nie przejmował pięć lat temu., ale teraz wszyscy to robią.

“Dlaczego?”możesz zapytać. Ruch staje się coraz droższy niż kiedykolwiek wcześniej, a cena za odwiedzenie Twojej witryny będzie nadal rosła w przyszłości. Optymalizując swoją witrynę pod kątem konwersji, będziesz w stanie stale wydawać potrzebne pieniądze w przyszłości.

Zanim rozpoczniesz konwersję, zawsze zacznij od badania odwiedzających. To powie Ci, dlaczego nie kupują lub jakie części witryny uznają za mylące. Dzięki rozwiązaniom takim jak Qualaroo nie musisz się martwić o wymyślanie pytań ankietowych, ponieważ mają one wiele szablonów dostosowanych do optymalizacji konwersji.

Następnie możesz użyć tych danych, aby określić, jakie zmiany należy wprowadzić w swojej witrynie. Podczas przeprowadzania testów A / B upewnij się, że je wykonujesz, dopóki nie będą one statystycznie istotne.

Jeśli okaże się, że uruchamiasz testy, które powodują, że konwersje drastycznie przesuwają się w górę lub w dół, zwykle oznacza to, że użytkownicy są wrażliwi na te konkretne elementy sieci… co jest dobrą rzeczą.

Na przykład, jeśli przeprowadziłeś test A/B na tekście wezwania do działania, a zmiany nie poszły drastycznie w górę lub w dół, oznacza to, że ludzie nie są zbyt wrażliwi na tekst wezwania do działania. Oznacza to, że powinieneś rozważyć przejście i przetestowanie innych elementów swojej strony internetowej, np., twoja kopia nagłówka.

Powinieneś skupić się na zdobywaniu dużych wygranych konwersji, a najlepszym sposobem na to jest wprowadzenie drastycznych zmian na swoich stronach internetowych.

Jeśli chcesz kilka pomysłów na testowanie A / B, Sprawdź ten post na blogu.

13. Buduj linki

Gdy już zorientujesz się, jakie słowa kluczowe wybrać, musisz zacząć budować linki. Nie potrzebujesz tych linków, aby były bogate w anchor text, ale potrzebujesz ich, aby były bardzo istotne.

Jak więc znaleźć bardzo istotne linki? Ty ich Szukaj. Jeśli próbujesz pozycjonować słowo kluczowe, takie jak “karma dla psów”, najbardziej odpowiedni link będzie ze strony internetowej, która już plasuje się w pierwszej setce wyników wyszukiwania dla terminu “karma dla psów”. Drugi najbardziej odpowiedni link byłby ze stron internetowych, które plasują się w top 1,000 wyników dla terminu “karma dla psów”.

Oczywiście, wiele z tych stron będzie konkurentami, ale duża porcja nie będzie. Korzystając z tych szablonów wiadomości e-mail, będziesz gotowy do ręcznego wysłania e-maila do najlepszych witryn 1,000, które są klasyfikowane w danym okresie.

Podczas budowania linków powinieneś idealnie wskazać je na wewnętrzne strony, które są bardzo związane z tym słowem kluczowym. Tak więc, dla Twojej witryny z karmą dla psów, chciałbyś, aby te linki wskazywały na stronę internetową w Twojej witrynie, która tylko pokazuje wszystkie różne rodzaje karmy dla psów w porównaniu do strony głównej z setkami losowych produktów dla psów.

Postępując zgodnie z tą strategią dla wszystkich warunków, dla których chcesz uzyskać rangę, naturalnie zwiększysz swój ruch organiczny w czasie.

14. Wynajmij agencję PR

Linki ze stron autorytetów, takich jak TechCrunch lub New York Times, zawsze będą miały większą wagę niż linki z bloga twojej mamy. Jak więc zdobyć linki z tych stron?

Zatrudniasz agencję PR. Nie martw się, jeśli nie masz dużo gotówki, zawsze możesz skorzystać z agencji PR opartej na wynikach, takiej jak PR Serve. Płacisz im tylko wtedy, gdy dostarczą wyniki.

Oto na czym skupiłabym się Twoja agencja PR:

  1. Starty – za każdym razem, gdy uruchomisz nową funkcję lub usługę, Twoja agencja PR skupi się na uzyskaniu zasięgu. Jest to najprostszy sposób, aby uzyskać prasę… zakładając, że twoje funkcje lub usługi są niesamowite.
  2. Aktualności – jeśli masz duże wiadomości, takie jak impreza charytatywna, łatwo jest uzyskać zasięg. Może nie zawsze pochodzi z TechCrunch, ale jest wystarczająco dużo witryn autorytetów, które uwielbiają opisywać wydarzenia warte wiadomości.
  3. Posty gości – jeśli jesteś dobrym pisarzem, zawsze możesz poprosić ich o gościnny post. Większość blogów odrzuci cię, ale warto spróbować.
  4. Wywiady – jeśli jesteś gwiazdą rocka, łatwo będzie Ci załatwić wywiady. Jeśli nie masz gwiezdnego CV, wymyśl kilka interesujących punktów danych, którymi chcesz się podzielić … dziennikarz będzie chciał przeprowadzić z tobą wywiad na temat danych, zakładając, że jest to interesujące.

Wszystkie cztery powyższe taktyki nie tylko pomogą Ci zbudować linki, ale także wprowadzą Twoją markę. Ludzie przeczytają o Twojej firmie i pomogą Ci zwiększyć sprzedaż.

15. Zwróć większą uwagę na wyszukiwanie lokalne

Google Possum to aktualizacja algorytmu, która nastąpiła na początku września 2016 r., która szczególnie wpłynęła na wyszukiwanie lokalne.

W szczególności wpłynęło to na ranking stron internetowych w 3-Paku i wyszukiwarce lokalnej.

Chociaż Google nigdy nie przyznał się do wprowadzania jakichkolwiek zmian, niezliczeni eksperci w społeczności SEO zauważyli duże zmiany w lokalnych wynikach wyszukiwania.

Artykuł z Search Engine Land ilustruje jak wielką falę wywołała ta aktualizacja.

Oto zrzut ekranu, który podkreśla, jak zmieniło się pozycjonowanie w lokalnych wynikach wyszukiwania:

Screen Shot 2017-01-29 at 8.44.52 AM

A oto wykres, który ilustruje te dane:

image01

Po rozbiciu wszystkiego ” 64% słów kluczowych zauważyło pewną zmianę.”To dość dramatyczne.

To mówi mi, że aktualizacja Possum była znacząca i coś, o czym marketerzy będą chcieli wiedzieć.

Jest to szczególnie ważne, jeśli prowadzisz biznes stacjonarny z grupą demograficzną ściśle zlokalizowaną w jednym mieście lub regionie. Jeśli tak jest, OPOS wymaga natychmiastowej uwagi.

Pierwszą rzeczą, którą polecam zrobić, to sprawdzić ten inny artykuł z Search Engine Land. Jest to jeden z najbardziej wszechstronnych i wypełni cię większością szczegółów.

Polecam również zwrócić większą uwagę na wyszukiwanie lokalne w 2017 roku, wykonując następujące czynności:

  • zdywersyfikuj lokalne słowa kluczowe, dla których próbujesz uszeregować pozycję. Na przykład zamiast celować w “pet store albuquerque”, celuj również w zwroty takie jak “pet store albuquerque NM” i “albuquerque pet store”
  • zaktualizuj swoją listę Google Moja Firma, jeśli nie zrobiłeś tego od jakiegoś czasu
  • należy pamiętać, że Google używa adresów IP podczas generowania wyników

16. Jak obliczyć zwrot z inwestycji w kampanię SEO

Na koniec chcę omówić pomiar twoich wyników.

Kiedy prowadziłem agencję SEO, zdałem sobie sprawę, że firmy mają jeden duży problem z SEO.

Nie mogli dowiedzieć się, czy tracą lub zarabiają na swoich kampaniach SEO.

Z tego powodu większość firm wydaje swoje dolary marketingowe na płatne wyszukiwanie, ponieważ pozwala im to łatwo śledzić zwrot z inwestycji (ROI).

Ale tak jak w przypadku płatnego wyszukiwania, możesz obliczyć zwrot z wysiłków SEO.

To też nie jest takie trudne. Aby pokazać, jak to zrobić, stworzyłem infografikę, która przeprowadzi Cię przez obliczenia, które musisz wykonać.

How to Calculate the ROI of Your SEO Campaign

Wniosek

Tworzenie nowej strategii optymalizacji pod kątem wyszukiwarek może być bardzo lukratywne na dłuższą metę.

Trzeba być cierpliwym i nie próbować ranga dla Twojego cenionego słowa kluczowego prosto z nietoperza.

Jeśli zastosujesz się do wskazówek, o których mówiłem powyżej, umieścisz się na drodze do sukcesu SEO.

Jakie kroki należy podjąć przed uruchomieniem nowej strategii SEO?

Wiem, że proces może być czasochłonny, ale jeśli nie zaczniesz od właściwego planu, skończysz spłukując swoje pieniądze w toalecie.

I jak zawsze, skuteczna kampania SEO wymaga ciągłej konserwacji, więc pamiętaj, aby być na bieżąco z trendami w miarę ich rozwoju.

Total
0
Shares
Related Posts