Wskazówki 7, aby zabrać swoje treści z ” Meh ” do niesamowitego

Jednym z największych zmagań marketerów treści jest tworzenie angażujących treści. Ponad 70% marketerów postawiło sobie za najwyższy priorytet w tym roku zajęcie się tym i nawiązanie silniejszych kontaktów ze swoimi odbiorcami.

Myślę, że główną przyczyną tej walki jest to, że jesteśmy zaledwie kilka lat po aktualizacjach w wyszukiwarkach, które dość szybko zmieniły sposób tworzenia treści. Dni krótkich, płytkich treści na rzecz budowania linków minęły.

Ale czasami zmiana przychodzi powoli. Jeśli chcesz się wyróżnić, musisz stworzyć lepszą treść. To wszystko.

Twoi klienci nie zadowolą się czymś nudnym, płytkim i nieciekawym. Mają problemy i chcą odpowiedzi, które pomogą im rozwiązać te problemy.

Oto, jak możesz przekształcić swoje treści ” meh ” w coś niesamowitego, za czym tęsknią Twoi odbiorcy.

1. Zaczep je w otworze

Wprowadzenie do treści powinno mieć największy wpływ, zaczepiając odbiorców, gdy po raz pierwszy je przeczytają. Potrzebujesz przekonującego wstępu, który nie jest zbyt długi, ale zapewnia skuteczną drażliwość na temat tego, co nadejdzie.

Mądrym posunięciem jest wywarcie emocjonalnego wpływu na publiczność w pierwszych kilku zdaniach. Jeśli przeprowadziłeś badanie odbiorców, możesz użyć wstępu, aby stworzyć poczucie empatii wokół głównego punktu artykułu.

Kolejny segment intro może określić potrzebę lub pragnienie rozwiązania, a następnie obietnicę nadejścia informacji. Inne silne wprowadzenia mogą obejmować:

  • Angażujące wykorzystanie opowiadania historii
  • Fakty i statystyki, zwłaszcza te, które mogą zaskakiwać
  • Stanowisko lub przekonanie sprzeczne z normą

2. Dodaj zaangażowanie wizualne

Nawet najsuchsze podręczniki, które miałem w szkole, miały Zdjęcia i pomoce wizualne, które pomagały rozbić bloki tekstu w każdej sekcji. Kilka rzeczy sprawi, że ktoś odbije się od twoich treści szybciej niż zostanie powitany przez ścianę tekstu.

Obrazy i inne elementy wizualne nie tylko rozbijają zawartość, aby ułatwić przeglądanie; tworzą bardziej wciągające wrażenia, które pomagają czytelnikowi zapamiętać Twoje treści. To również sprawia, że są bardziej skłonni go przeczytać.

Dodawanie odpowiednich zdjęć zwiększa gotowość ludzi do czytania nawet o 80%.

Wizualizacje są tak skuteczne w promowaniu zaangażowania, że 55% marketerów twierdzi, że tworzenie treści wizualnych jest jednym z ich priorytetów na rok 2016.

Po prostu nie polegaj na zdjęciach stockowych.

Znajdź lub twórz obrazy, które są bardzo istotne i pasują do kontekstu kotenta. Użyj Pixabay, Flickr i Zaawansowanego Wyszukiwania obrazów Google, aby znaleźć obrazy creative commons, lub spróbuj użyć Canva do stworzenia własnych.

3. Właściwy nagłówek ma znaczenie

Za każdym razem, gdy tworzysz artykuł lub post, twórz nagłówki odpowiadające tym kryteriom:

  • Krótki-trzymaj go poniżej 20 słów
  • Efektowne-przyciągają uwagę i wzbudzają zainteresowanie
  • Odpowiednie-brak clickbait; dopasuj intencję odbiorców do treści.

Nawet najbardziej wartościowe treści zostaną zignorowane, jeśli nie masz świetnego tytułu, który łączy się z czytelnikami.

Pamiętaj, że tylko około 80% osób przeczyta Twój nagłówek, a z tych 80% tylko około 20% przeczyta Twoje treści.

Kiedy tworzę treści, czasami mogę mieć szczęście i szybko wymyślić świetny nagłówek. Częściej niż nie, spędzam tyle czasu wymyślając nagłówek, co piszę treści.

4. Znajdź kąt

Jeśli wymyślisz temat dla swoich odbiorców, istnieje duża szansa, że ktoś już go omówił. Nie oznacza to, że nie możesz o tym pisać lub nie powinieneś. po prostu musisz mieć unikalne podejście i upewnić się, że dostarczasz oryginalną wartość.

Każda treść, którą piszesz, ma 3 aspekty:

  •         Temat-nadrzędny temat Twojego artykułu
  •         Punkt-kluczowy pomysł, który próbujesz osiągnąć
  •         Kąt – Twoje konkretne stanowisko na temat i punkt

Sięgnij po popularne tematy, a nawet popularne, mocno omówione tematy. Upewnij się, że masz dobry kąt. Kiedy czytelnicy zagłębiają się w temat, odświeżające będzie dla nich znalezienie treści z innej perspektywy.

5. Daj głos swoim treściom

Jednym z celów tworzenia treści jest budowanie zaufania do odbiorców w celu ustanowienia autorytetu. Nigdy tego nie osiągniesz, jeśli Twoje treści czytają się jak podręcznik lub kawałek techniczny. Ta treść nie ma dla niej głosu ani osobowości.

Jeśli promujesz własną markę, napisz własnym głosem. Pomyśl o swoich wypowiedziach używając swojego głosu, zanim je napiszesz. Brzmi jak ty?

Stwórz dla swojej marki głos pasujący do osobowości, którą już stworzyłeś. Treści tworzone przez markę o lekkim stylu, taką jak Taco Bell, mają zupełnie inny głos niż głos poważniejszej, napędzanej marki, na przykład Nike.

Kiedy piszesz konsekwentnym głosem, tworzysz silniejsze połączenie z publicznością. Treść jest bardziej jak dialog, a mniej jak doświadczenie uczenia się.

6. Chase the one thing

Jak wspomniano, Twoje treści mają punkt lub kluczowy pomysł, który próbujesz uzyskać.

To liczba pojedyncza.: jeden punkt.

Każde słowo i zdanie w treści powinno prowadzić do tego punktu i go wspierać.

Wszystko, co nie angażuje czytelnika i nie pomaga mu zrozumieć tego punktu, zajmuje tylko miejsce. Cięcie.

7. Dopasuj głębokość i długość

Wciąż natykam się na sporadyczny artykuł, który pochodzi z aktualizacji Pre-Google.

Podczas badania tematów i pomysłów, widzę, że jeden 300 – lub 400-słowo post, który wyskakuje. Brak zdjęć i podtytułów, tylko mała ogrodowa ściana tekstu.

Były krótkie, mocne i często pozbawione dużej wartości. To jest oczekiwane, biorąc pod uwagę długość.

To, co naprawdę mnie zaskakuje, to posty przekraczające słowa 1,500, które praktycznie nie mają treści i można je zredukować do słów 400, nie tracąc niczego. Są ogromne jak ocean, ale głębokie jak kałuża.

Długość treści nie jest tak naprawdę ważna, to głębokość o czym musisz pamiętać.

Seth Godin jest dobrze znany ze swoich krótkich, treściwych postów na blogu. Pracują dla niego.

Bufor, z drugiej strony, jest znany z długich postów wypełnionych wglądem i na wynos.

Bez względu na to, jak długo piszesz post, upewnij się, że głębokość pasuje do długości.

Wniosek

Wielu marketerów treści, z którymi rozmawiam, mówi to samo: “ciężko mi sprawić, aby nasze treści były naprawdę niesamowite.”

Rozumiem. To nie jest łatwe.

Aby walka była jeszcze trudniejsza, więcej firm niż ever are doing content marketing!

Dzisiaj, aby zrobić lepiej, musisz prześcignąć setki innych konkurentów.

Łatwo? Nie. Ale wykonalne? Tak.

To, co uznałem za skuteczne, to trzymając się tego i wracając do podstaw, takich jak głębia treści i zaangażowanie nagłówka.

Niekoniecznie Potrzebujesz więcej umiejętności lub talentu. Podejmując odpowiednie kroki we właściwym obszarze, będziesz w stanie podnieść poziom i ulepszyć swoją grę treści.

Total
0
Shares
Related Posts

Długi Ogon Wiatr

Nie wierzę, że kiedykolwiek widziałem, że główny temat książki biznesowej zyskuje tak ogromną trakcję – przed wydaniem książki…