Wszyscy tam byliśmy.…
Tworzysz idealny kawałek treści; naciskasz przycisk Publikuj; i po prostu siedzisz i czekasz, aż ruch zacznie się pojawiać, prawda? Jedynym problemem jest to, że ruch nigdy “nie wchodzi”.
Jak już wiesz, zachęcanie ludzi do czytania, udostępniania i mówienia o twoich treściach jest najtrudniejszą częścią marketingu treści. Jest to jeden z głównych powodów, dla których większość blogów zawodzi.
W istocie jest to” marketingowa ” część content marketingu, z którą zmagasz się. Ale nie musi tak być.
Oto sposoby 30 na czytanie, udostępnianie i omawianie treści na imprezach:
Jak odczytać treść
Wyobraź sobie, że przeglądasz magazyn. Jak zdecydować, czy przeczytać artykuł, czy nie?
Czy chodzi o zdjęcia, nagłówek, Długość artykułu czy autora? To nagłówek Cię wciąga. Bez względu na to, jak dobra jest Twoja treść, jeśli twój nagłówek jest do bani, nikt go nie przeczyta.
Oto 10 sposobów na to, aby twój nagłówek był magnetyczny:
- Gdzie jest zasiłek? – ludzie lubią czytać artykuły, które czegoś ich uczą. Użyj nagłówka, aby powiedzieć czytelnikom, czego nauczą się w twoim artykule.
- Nie ma potrzeby odkrywania koła na nowo – ludzie lubią nagłówki, które są” jak “i” lista ” zorientowane. Więc użyj ich… nawet jeśli wydają się być zagrane.
- Statystyki są lepsze od opinii – jeśli masz dane, które tworzą kopię zapasową Twojego głównego punktu, użyj go w nagłówku.
- Umieść ludzi w wyszukiwarkach – dodawanie słów kluczowych do nagłówka, aby uczynić go bardziej przyjaznym dla wyszukiwarek, nie jest dobrym pomysłem, jeśli sprawia, że nagłówek jest nudny i nudny. Pisz je dla ludzi w wyszukiwarkach.
- Stwórz poczucie pilności – informując swoich czytelników, że mają tylko krótkie okno na działanie na Twoich informacjach, bardziej prawdopodobne jest, że nakłonią ich do przeczytania.
- Dźwignia lenistwa – ludzie nie lubią pracować, więc wykorzystaj to w nagłówku. Na przykład, twój nagłówek może zacząć się od … “The lazy man’ s way to…”.
- Odwołanie się do emocji – wszyscy jesteśmy ludźmi, a wywołanie emocjonalnego uczucia w nagłówku to świetny sposób na zwrócenie uwagi czytelnika.
- Wykorzystaj błędy – ludzie popełniają błędy, więc tworzenie nagłówka, który pokazuje, czego ludzie mogą się nauczyć od twoich lub innych błędów, może łatwo przyciągnąć dużą publiczność. Mój najpopularniejszy post na Quick Sprout jest nadal o garści błędów biznesowych, które straciły mi pieniądze.
- Wzbudzać ciekawość – ludzie są naturalnie ciekawi, więc zrobienie nagłówka jako pytania zachęci ich do klikania i czytania Twoich treści.
- The double whammy – przeczesując kilka powyższych elementów i używając ich w jednym nagłówku, możesz stworzyć efekt podwójnego whammy. Na przykład twój nagłówek może brzmieć”jak zwiększyć ruch SEO za pomocą tych prostych kroków 3″.
Mam nadzieję, że te wskazówki pomogą Ci stworzyć nagłówek, który zachęci ludzi do czytania Twoich treści. Jeśli nadal masz problemy z wymyśleniem dobrego nagłówka, możesz sprawdzić ten szablon formuły nagłówka lub użyć tego narzędzia.
Teraz, gdy wiesz, jak odczytać treść, skupmy się na udostępnieniu jej.
Jak udostępnić swoje treści
Niezależnie od tego, czy kochasz, czy nienawidzisz serwisów społecznościowych, takich jak Twitter i Facebook, nie masz wyboru, jak tylko z nich korzystać. Są to jedne z najpopularniejszych miejsc w Internecie, a jeśli ich nie wykorzystujesz, tracisz tysiące odwiedzających miesięcznie.
Oto 10 sposobów udostępniania treści w sieci społecznościowej:
- Nie umieszczaj zbyt wielu ikon społecznościowych na swojej stronie – najprostszym sposobem na udostępnienie treści jest dołączenie przycisków społecznościowych do treści. Możesz to łatwo zrobić za pomocą wtyczek, takich jak Sharebar, ale jeśli dasz czytelnikom zbyt wiele opcji, nie klikną żadnego z przycisków społecznościowych. Ogranicz liczbę przycisków społecznościowych do 3, Jeśli nie 2.
- Nie wszystkie serwisy społecznościowe są sobie równe – nie proś czytelników o promowanie swoich treści we wszystkich witrynach społecznościowych. Wybierz tylko te, na których znasz swoich czytelników. W większości przypadków będzie to Twitter i Facebook.
- Zbuduj swoje konta w mediach społecznościowych – blogi, które mają duży ruch w mediach społecznościowych, zwykle mają również potężne konta w mediach społecznościowych. Zainwestuj czas w budowanie konta na Twitterze i rozważ uruchomienie reklam na Facebooku, aby rozwinąć swój fan page.
- Wykorzystaj blokery treści – czy kiedykolwiek myślałeś o umieszczeniu bramy przed treścią, która zmusza ludzi do udostępnienia jej, zanim będą mogli ją przeczytać? Możesz zobaczyć tę strategię w grze tutaj i możesz zrobić to samo na swojej stronie za pośrednictwem WP Lead Magnet.
- Zapytaj o retweet – poprzez włączenie “proszę RT” w swoim tweecie, jesteś cztery razy bardziej prawdopodobne, aby uzyskać retweet. Brzmi to prosto, ale działa.
- Zbuduj swoją sieć – dzięki usługom takim jak Tiberr, możesz zachęcić setki osób do dzielenia się Twoimi treściami w sieci społecznościowej.
- Poproś swoich czytelników o pomoc – pod koniec wpisu na blogu powiedz swoim czytelnikom, aby udostępnili swoje treści w wybranej sieci społecznościowej, ale nie rób tego zbyt często, ponieważ straci to efekt. Generuję średnio 38% więcej akcji społecznościowych, gdy używam tej taktyki na końcu posta na blogu.
- Uruchom konkursy – dzięki prostym rozwiązaniom programowym, takim jak dominacja w konkursie, możesz prowadzić konkursy i szybko zwiększyć liczbę fanów na Facebooku, nie wydając dolara na płatną reklamę.
- Nie zapomnij wziąć udziału – nie możesz po prostu czerpać nagród, nie dostarczając niczego w zamian. Aby dobrze radzić sobie w sieci społecznościowej, musisz najpierw wziąć udział, a następnie promować własne witryny. Na przykład, powinieneś regularnie tweetować lub publikować aktualizacje statusu na Facebooku, które nie są związane z Twoim produktem lub usługą.
- Zbieraj wiadomości e-mail – za każdym razem, gdy ktoś trafi na Twojego bloga, zaoferuj mu bezpłatny ebook w zamian za adres e-mail. Następnie, gdy publikujesz nową zawartość, zawsze możesz wysłać ją e-mailem do swojej listy. Jest to tak skuteczne, że w październiku e-maile stanowiły 21% ruchu na Quick Sprout. Ponadto subskrybenci e-maili są 3.9 razy bardziej skłonni do udostępniania treści za pośrednictwem sieci społecznościowej.
Teraz, gdy wiesz, jak udostępnić swoje treści, porozmawiajmy o tym, jak możesz sprawić, że staną się wirusowe.
Jak uzyskać treści mówione na imprezach
Jeśli ludzie mówią o twoich treściach na imprezach, opanowałeś viralność. Nie jest to łatwa rzecz do zrobienia, ale jest to możliwe.
Wiesz, co sprawia, że większość rzeczy staje się wirusowa? To nie strategia marketingowa… to właściwie treść. Tworząc treści, które są wyjątkowo dobre, zwiększysz swoje szanse na to, że ludzie o tym mówią.
Oto 10 sposobów na tworzenie wyjątkowo dobrych treści:
- Jakość ponad Ilość – Odkryłem, że pisanie długich i dokładnych treści, takich jak przewodniki 40,000 word, generuje większy ruch niż pisanie krótkich postów na blogu. Moje zaawansowane przewodniki na temat Quick Sprout mogą z łatwością wygenerować ponad 300 000 odwiedzających.
- Infografiki stają się wirusowe – jeśli możesz ułatwić zrozumienie złożonych danych za pomocą obrazów wizualnych, Twoje treści będą omawiane. Kiedy to zrobiliśmy w KISSmetrics, byliśmy w stanie wygenerować ponad 2,5 miliona odwiedzających.
- Opowiadanie historii jest potężne – pomyśl, kiedy ostatnio byłeś na imprezie. Są szanse, że ktoś opowiedział ci historię. Jeśli możesz przekształcić swoje posty na blogu w małe historie, ludzie częściej o nich mówią.
- Nie Usypiaj ludzi – pamiętasz czasy, kiedy pisałeś eseje w szkole? Wszyscy to robimy, bo pisanie ich nie jest zabawne.… ale założę się, że nie pamiętasz esejów, które napisałeś. To dlatego, że eseje są nudne i uśpiają ludzi. Upewnij się, że posty na blogu są napisane tak, jakbyś prowadził rozmowę. Użyj słów ” ty “i” ja ” w swoich postach, ponieważ stworzy to iluzję rozmowy.
- Bądź kontrowersyjny – kontrowersyjne tematy rozprzestrzeniają się jak dziki ogień. Miałem kumpla, który miał bloga, który mówił o tym, dlaczego mężczyźni są lepsi od kobiet. Zrobił to dla żartu. Nie uważał, że mężczyźni są lepsi, ale temat był tak kontrowersyjny, że znalazł się na liście Dr. Phila. Program telewizyjny wywołał tak duży ruch na jego stronie, że jego serwery uległy awarii.
- Bądź wyjątkowy – choć może to zabrzmieć prosto, jest to jedna z najtrudniejszych rzeczy do zrobienia. Tworzenie unikalnych treści na tematy, które nigdy wcześniej nie były poruszane, jest trudne. Ale jeśli możesz stworzyć wyjątkowe arcydzieło, zwiększysz swoje szanse na to, że stanie się wirusowe.
- Ride the trends – jednym z najprostszych sposobów na przyciągnięcie tysięcy odwiedzających Twoją witrynę jest pisanie na popularne tematy. Możesz znaleźć te tematy, monitorując Google Trends. Jeśli zdarzy ci się napisać o czymś w ciągu pierwszych 30 minut od trendu, prawdopodobnie uzyskasz duży ruch na swojej stronie.
- Śmiech jest potężny – czy zauważyłeś, że większość popularnych filmów na YouTube to te humorystyczne? Są po prostu zabawne, dlatego ludzie będą się nimi dzielić. Ale nie musisz tworzyć zabawnych filmów, które nie mają znaczenia dla Twojego bloga, aby stały się wirusowe; zamiast tego możesz użyć podobnej koncepcji do płatków owsianych. Tworzą komiksy i animacje, które są zabawne i zabawne wokół tematów, które zainteresują ich czytelników.
- Wykorzystaj emocje o wysokim pobudzeniu – treści, które są pozytywne, mają tendencję do robienia lepszych niż negatywne treści. A treści, które wykorzystują emocje, takie jak gniew, niepokój, strach, radość i pożądanie, stają się bardziej wirusowe niż treści, które nie wywołują tych emocji “wysokiego pobudzenia”.
- Czas jest wszystkim – naciśnięcie przycisku Publikuj w złym czasie lub w złym dniu może oznaczać, że nikt nie przeczyta Twoich treści. Postępując zgodnie z tym wykresem, możesz publikować treści w optymalnych dniach i godzinach, aby zwiększyć szanse na zwiększenie ruchu.
Nie będzie łatwo rozmawiać o twoich treściach na imprezach, ale jest to możliwe. Dzięki ciężkiej pracy i ciągłym modyfikacjom powinieneś być w stanie zmaksymalizować ruch w sieci.
Wniosek
Nawet jeśli zastosujesz się do wszystkich powyższych taktyk, prawdopodobnie nie przyciągniesz tysięcy odwiedzających jednocześnie do twojej witryny. Ale w ciągu trzech miesięcy powinieneś zobaczyć drastyczny wzrost ruchu.
Content marketing nie jest inwestycją krótkoterminową. To naprawdę zaczyna płacić ofertę po sześciu miesiącach do roku. Po prostu trzeba być gotowym włożyć w to czas i energię.