Jak jedna kula może skłonić klienta do zakupu

Pamiętam, że w 2003 roku byłem na warsztatach.

Cena warsztatu wynosiła 8000 dolarów. Poza tym były podróże zagraniczne. I tak, zwykłe koszty zakwaterowania i wyżywienia.

W sumie kosztowało mnie to prawie $12,000 dostać się do tego jednego warsztatu.

A ja podjąłem decyzję na podstawie jednej kuli.

Nie, to nie był rodzaj kuli, którą widzisz na zdjęciu tego posta. O jakiej kuli mówię?

Są to fascynujące punkty, które można zobaczyć na skutecznych stronach sprzedaży. Lub w bardzo czytelnej treści bloga. Na okładkach czasopism i gazet zobaczysz również kule, nawet jeśli nie używają one rzeczywistego symbolu kuli.

Jeśli chcesz sprzedawać skuteczniej, oto jak kule mogą Ci pomóc.

Kiedy piszesz kopię-lub tworzysz przemówienie, przećwiczasz prezentację lub piszesz artykuł — nie siadaj i nie zaczynaj od tekstu lub kopii sprzedażowej.

Zamiast tego zacznij od kul

Gdy już masz nagłówek, ale zanim zaczniesz pisać pełny tekst, kule pomogą Ci oczyścić umysł. Skupiają Twój przekaz marketingowy.

Podam przykład kul w materiałach marketingowych.

  • Tajemnica pająka. Jak sprawić, by klienci dzwonili do ciebie, zamiast ich gonić.
  • Jak za każdym razem wpłacić opłatę w 100% z góry.
  • Jak stworzyć ogromny popyt na swój produkt lub usługę. Ten sekret ma ponad 10 000 lat i działa za każdym razem. A większość firm jej nie używa.
  • Dlaczego Twoja strona Internetowa, Wizytówka i reklama mogą okazać się całkowitym marnowaniem zasobów i wysiłku. Jak oko widzi rzeczy i co powoduje, że klienci kupują.
  • Sekrety możliwości sprzedaży tego samego produktu lub usługi po nawet 400% wyższych cenach.
  • Jak stworzyć system sekwencyjny, który przyniesie biznes, nawet jeśli nie masz ani jednego nowego klienta.
  • System trzech bolców. To narzędzie zmieni sposób, w jaki patrzysz na swoją firmę na zawsze. Ignoruj na własne ryzyko.
  • Jak w tym roku zdobyliśmy produkty o wartości ponad 40 000 dolarów za darmo … i jak ty możesz to zrobić.
  • Piggybacking: będziesz się śmiać i płakać, gdy zobaczysz, jak łatwo jest piggyback na sukces innych. Im bardziej inni odnieśli sukces, tym bardziej wy odnieśliście sukces. A wszystko to bez żadnych kosztów dla Ciebie.
  • Sekrety nawrócenia. Jak zaangażować i sprawić, że twój klient nigdy nie chce cię opuścić, a zamiast tego stale kupuje od ciebie.

To, co widzicie, to tylko niektóre kule, których użyliśmy, gdy sprzedaliśmy jeden z naszych kursów. W tym momencie kurs nie był gotowy. Tylko kule były.

Kule są twoim podstawowym materiałem. Kule uwalniają cię do szaleństwa myślami i tworzą zarys swojej kopii sprzedaży i syllabusu. Zazwyczaj są mocno skoncentrowani na korzyściach, więc są atrakcyjni dla klientów. I pomagają klientowi podjąć decyzję.

Często klient może być zbyt zajęty, aby przeczytać każde słowo Twojej kopii. Więc będą sprawdzać, aż dotrą do kul. Potem wcisnęli hamulce.

Co sprawiło, że w 2003 r.

Jedna kula sprawiła, że przestałem i zdecydowałem się wydać wszystkie pieniądze na ten pojedynczy Warsztat.

Ta jedna kula była moim punktem wyjścia. Od tego czasu wszystko, co przeczytałem na tej stronie sprzedaży, było tylko dodatkowym bonusem. Im więcej czytałam, tym bardziej czułam, że to jest dokładnie to, czego szukałam.

Ale wyjaśnijmy sobie jedną rzecz.:

Jedna kula nie wytrzyma całego ładunku. Reszta strony sprzedaży musi również wykonać zadanie.

Wiemy, że to prawda, ponieważ gdybyśmy odwrócili sprawy i umieścili tylko jedną kulę na stronie – i żadnej innej kopii sprzedażowej-z pewnością nie kupiłbym warsztatu.

Ale jedna kula działała jak hamulec. To mnie powstrzymało, a potem zmusiło do ponownej oceny wszystkiego innego. I dlatego kule są tak cholernie ważne.

Bez względu na to, jak dobry materiał marketingowy, twój klient zazwyczaj kupuje tylko z jednego powodu.

Wybiorą jedną kulę i powiedzą: “Tak, to jest to, czego naprawdę, naprawdę chcę!’I kupią. Więc zanim przejdziesz do tej długiej prezentacji; zanim napiszesz kopię; zanim cokolwiek zrobisz:

Pisz Naboje.

Są kluczem do tego, aby klienci przestali, przeczytali, a następnie kupili.

Przy okazji …

Być może zastanawiasz się, o co chodzi z tą “jedną kulą”, od której zacząłem.

Ta kula nie miała znaczenia, bo była ważna dla mnie (i tylko dla mnie). Warsztaty były warsztatami marketingowo-biznesowymi, ale powodem, dla którego poszedłem, było obiecanie ” rewolucyjnej metody oszczędzania czasu.”

I jak się okazało, ta metoda nie była niczym wielkim. Niestety Warsztat nie miał gwarancji zwrotu pieniędzy, w przeciwnym razie wziąłbym go.

Ale rzecz w tym, że kula dotyczyła mnie i mnie samego. W rzeczywistości nawet nie uwzględniłem go w początkowej wersji tego artykułu. To nie jest magiczna kula. To była dla mnie magiczna kula. Zmusiło mnie to do działania. I to właśnie kula może zrobić dla twojej publiczności.

Nie wiesz, która kula zmusi ich do działania. Więc upewnij się, że masz wiele doskonałych kul, aby znaleźć “magiczny” jeden dla Twojej firmy.

O autorze: Sean D ‘Souza oferuje świetny bezpłatny raport na temat “Dlaczego nagłówki zawodzą”, gdy subskrybujesz jego Biuletyn Psychotaktyczny. Koniecznie zajrzyj też na jego bloga.

P. S.

Szukasz pomocy w tworzeniu potężnych kul — i reszty kopii sprzedaży, która musi iść z nimi?

Spójrz na założenie. Pomoże Ci szybko zbudować świetnie wyglądającą stronę sprzedaży, kopię rzemieślniczą, która konwertuje (w tym te fascynujące kule) i zoptymalizować stronę, aż zacznie działać dokładnie. tak jak chcesz.

Total
0
Shares
Related Posts

Click, Whirr, Buy

Właścicielka sklepu jubilerskiego z Indianami w Arizonie miała problemy ze sprzedażą jej zapasów niektórych turkusów. Pomimo tego, że…