Jak skonfigurować swoją przyjazną dla SEO witrynę WordPress w 15 minut

Dla poważnych wydawców WordPress z określonymi celami biznesowymi online nie ma bardziej krytycznego składnika długoterminowej wartości Twojej witryny niż jej rankingi w wyszukiwarkach.

Brian Clark powtórzył to kilka dni temu, kiedy ogłosił premierę Scribe 4.0:

“…uważamy ukierunkowany ruch w wyszukiwarkach za najcenniejszych odwiedzających witrynę, które możesz uzyskać, jeśli chodzi o realizację celów biznesowych.”

Hostujemy najpoważniejszych użytkowników WordPressa w Internecie w Synthesis i pomogliśmy wielu ludziom zapewnić, że odpowiednie podstawy SEO są na miejscu od samego początku. I to zaskakująco łatwe.

Pokażę Ci, jak zrobić to dla siebie.

Wbrew powszechnemu przekonaniu, dobre SEO nie ma nic wspólnego z magią, wróżkowym pyłem, czy ponętnymi czarnoksiężnikami w czarnych kapeluszach rzucającymi tajemnicze zaklęcia na domeny i ich czynniki rankingowe.

Dobre SEO is wszystko o tworzeniu przydatnych treści dla real ludzie, którzy są wygodni do czytania i dzielenia się, przy jednoczesnym przestrzeganiu pewnych uświęconych czasem, cenionych algorytmów zasad struktury i stylu.

Możesz nie być w stanie napisać dobrego kawałka treści w 15 minut. Ale ty can przygotuj podstawy swojej witryny mniej więcej w tym czasie. Wystarczy postępować zgodnie z prostymi wskazówkami poniżej …

Wybierz odpowiednią nazwę domeny

Wybór odpowiedniej nazwy domeny szczyci się dychotomią bycia najbardziej przereklamowanym oraz niedoceniany element strony przyjaznej SEO.

Niektórzy ludzie całkowicie ignorują wszystkie obawy dotyczące marki i przesadzają w próbach uzyskania nazwy domeny bogatej w słowa kluczowe. Często powoduje to, że domeny są zbyt długie lub zbyt dzielone, aby były skuteczne.

A wraz z najnowszymi aktualizacjami Penguin / Panda przez Google, a także ostatnią aktualizacją wpływającą na domeny exact-match, korzyści z takiego przepychania słów kluczowych zmniejszyły się.

Mimo to inne osoby całkowicie go ignorują, wybierając zamiast tego nazwę domeny, która nie oferuje żadnej wartości słowa kluczowego. Może to być właściwa decyzja, tak jak w przypadku, gdy nie-słowo kluczowe istotne słowo reprezentuje markę. Ale możesz być w stanie zrobić to lepiej.

Weźmy na przykład skrybę. Termin “skryba” ma minimalną wartość słów kluczowych, choć jest potężny z punktu widzenia marki. Nazwa domeny ScribeContent.com zapewnia to, co najlepsze z obu światów. Obecny jest branding “skryba”, podobnie jak Znaczenie słowa kluczowego ” treść.”

Wybierając nazwę domeny, zadaj sobie pytanie:”Can Mam tu jakieś słowo kluczowe?”Jeśli możesz-z wdziękiem-to zrób to. To może tylko pomóc.

Zapewnienie indeksowalności

To będzie mega oczywiste, ale nie śmiej się:

Głównym aspektem strony SEO-friendly jest … jej zdolność do indeksowania przez wyszukiwarki!

Możesz być zaskoczony tym, jak wielu ludzi przypadkowo to grzebie.

WordPress ma stronę ustawień pulpitu nawigacyjnego o nazwie “Prywatność”, która pozwala blokować wyszukiwarki z twojej witryny. Niektórzy ludzie lubią korzystać z tej opcji podczas tworzenia witryny, więc niekompletne strony nie są indeksowane i powiązane z domeną. Jeśli jednak zapomnisz Odblokować Wyszukiwarki po uruchomieniu, Twoje strony nie będą indeksowane.

To nie jest zbyt przyjazne SEO.

Permalinki i adresy URL

Domyślne struktury permalink WordPress nie oferują wartości SEO. Jednak dość łatwo jest zmienić strukturę permalink na taką, która jest przyjazna dla SEO.

Po prostu przejdź do łącza “Permalinks” w ustawieniach na pulpicie nawigacyjnym, a otrzymasz szereg opcji do wyboru.

Jeśli masz treści wrażliwe na czas, to uwzględnienie roku i miesiąca w strukturze permalink jest korzystne. To właśnie robię w MSF.

Jeśli jednak Twoje treści są w większości wiecznie zielone — co oznacza, że są istotne dla każdego w dowolnym momencie-wszystko, czego potrzebujesz, to możliwość użycia słów kluczowych w adresie URL. Domyślną opcją WordPress presents jest % title%, który po prostu weźmie tytuł postu, podzieli go, a następnie dołączy do niego domenę.

Na poziomie edycji postu możesz edytować łącze, aby wyświetlić je w dowolny sposób. Tutaj w Copyblogger i na innych stronach internetowych przyjaznych SEO, zwykle oznacza to dwa do trzech odpowiednich słów kluczowych w adresie URL.

Jeśli masz indeksowalną, bogatą w słowa kluczowe domenę, która wykorzystuje odpowiednie słowa kluczowe w adresie URL, jesteś na dobrej drodze do organicznego zbudowania potężnej, przyjaznej SEO witryny.

Tytuły i opisy

Najważniejszym elementem nieruchomości SEO na każdej indywidualnej stronie jest tytuł, który mówi zarówno czytelnikom, jak i wyszukiwarkom, czego można oczekiwać od reszty treści na stronie. Konsekwentne wprowadzanie odpowiednich słów kluczowych do tytułów jest niezbędne dla przyjazności dla SEO.

Opisy są również ważne. Pamiętaj, że opis jest to, co wyszukiwarka użytkownicy zobaczy, kiedy pojawi się twój wynik. Tworzenie przekonujących kopii jest tutaj kluczem. Będziesz chciał również zawierać słowa kluczowe, przede wszystkim dlatego, że są to (z definicji) słowa, które użytkownicy mają na myśli, gdy szukają tego, co oferujesz.

Świetnie jest mieć wysoką pozycję, ale jeśli twój tytuł i opis nie zainspirują poszukiwacza do kliknięcia, na co dobry jest ranking?

Standardowy ekran edycji postów w WordPress oczywiście zapewnia miejsce na tytuł, ale są chwile, kiedy możesz chcieć użyć innego tytułu dla czytelników niż dla wyszukiwarek. Aby to zrobić, musisz mieć zainstalowany framework motywu lub wtyczkę, która zapewnia miejsce dla określonego tytułu SEO.

Na przykład Genesis framework jest dostępny od ręki ze wszystkimi opcjami SEO, których potrzebujesz, aby stworzyć treści przyjazne SEO na poziomie posta.

Mapa strony

Jednym ze sposobów zapewnienia prawidłowego indeksowania treści przez wyszukiwarki jest dobrze zorganizowana mapa witryny XML. Istnieje wiele wtyczek, które zrobią to za Ciebie, aktualizując automatycznie za każdym razem, gdy opublikujesz nowy post, ale nie wszystkie są równe. Niektórzy mogą źle skonfigurować strukturę mapy witryny, podczas gdy inni mogą przeżuwać duże ilości zasobów.

Silną opcją mapy witryny, którą zalecamy w Synthesis, jest Yoast, który jest wbudowany w jego wtyczkę SEO.

A mapy witryn nie są tylko dla postów. Jeśli Twoja witryna zawiera filmy, istnieją duże korzyści SEO z prawidłowo skonfigurowanej mapy witryny wideo. Yoast ma na to również rozwiązanie.

Tagi H1

Oto podstawowa podstawa SEO, o którą nie powinieneś się martwić, ale warto o tym wspomnieć.

Tytuł postu na stronie powinien być zawinięty w znacznik <h1>. To ostrzega roboty wyszukiwarek o jego znaczeniu na stronie. Ale nie próbuj być uroczy i mieć wiele zestawów znaczników <h1>. Użyj tylko jednego. Wszystkie kolejne nagłówki powinny znajdować się w znacznikach <h2> i <H3>.

Każdy motyw WordPress, który warto zainstalować, będzie miał tytuł postu zawinięty w Tagi < h1>. Jeśli z jakiegoś powodu używasz motywu, który nie działa, wysoce wskazane jest, aby dokonać zmiany lub, co najmniej, edytować znacznik nagłówka tytułu.

Włącz i zachęcaj do dyskusji

Komentarze dodają wartości SEO.

Nie tylko dyskusja zazwyczaj koncentruje się wokół głównego tematu postu, który doda dodatkową częstotliwość słów kluczowych do strony, stały przepływ komentarzy sprawi, że strona będzie świeża dla wyszukiwarek.

Pamiętaj, że celem wyszukiwarek jest dostarczanie Użytkownikom najbardziej odpowiednich i aktualnych treści. Post z aktywną dyskusją wydaje się być jednym i drugim, nie wspominając o tym, że ludzie częściej dzielą się treścią, jeśli zostali zmuszeni do komentowania.

Niektórzy ludzie decydują się wyłączyć komentarze do postów, co jest zrozumiałe w niektórych przypadkach. Po prostu upewnij się, że masz uzasadniony powód do wyłączania komentarzy, jeśli tak. W przeciwnym razie utrzymuj je aktywne i zachęcaj ludzi do udziału, nawet jeśli tylko dla SEO.

Czysty kod

Negatywne skutki wprowadzenia tandetnego kodu uzasadniałyby ich własne stanowisko.

Wystarczy powiedzieć, że wyszukiwarki będą miały trudności ze znalezieniem treści odpowiednich dla określonych słów kluczowych, jeśli będą musiały tracić czas na brodzenie przez brzydki kod, aby znaleźć Twoją treść.

Zły kod może również negatywnie wpłynąć na inne często pomijane elementy SEO, takie jak czas ładowania strony. Co mi przypomina …

Szybkość, bezpieczeństwo i czas pracy witryny

Naprawdę nie możesz zapewnić szybka szybkość, bezpieczeństwo i czas pracy w 15 minut. Wszystkie trzy z tych istotnych elementów dobrej strony internetowej wymagają Nieustającej czujności.

Jednak z pewnością możesz znaleźć się na właściwej drodze w mniej niż 15 minut, po prostu rozpoczynając pracę z odpowiednim hostem WordPress.

Wyszukiwarki wydają się mieć większą wagę do czasu ładowania strony z każdą aktualizacją. Nie ma lepszego sposobu na odwrócenie potencjalnych odwiedzających niż ostrzeżenie przed złośliwym oprogramowaniem.

Upewnij się więc, że twój hosting jest zapięty zarówno po stronie wydajności, jak i bezpieczeństwa, aby upewnić się, że te czynniki rankingu wychodzą na Twoją korzyść.

Total
0
Shares
Related Posts