Siedząc przy biurku, “szlifowanie go” jest więc ubiegłego wieku.
Rzecz w tym, że w zeszłym wieku też nie zadziałało.
Pisanie treści, które chwytają, poruszają i sprzedają jest nie o wyciąganiu inspiracji z nieba. Nie musisz się pocić krwią, żeby wymyślić coś wspaniałego.
Jeśli chcesz być następnym Dostojewskim, to inna gra.
Jeśli chcesz pisać treści, które przyciągają ludzi do Ciebie i Twojej firmy, relax.
Przestań pisać. Zrób więcej … badania naukowe.
Znajdź wszystko, co możesz o swojej firmie, branży, produkcie. Nigdy nie przestawaj zadawać pytań swoim klientom. Nigdy nie przestawaj oglądać trendów, nowości i innowacji Twojej firmy.
Zbierajcie się. Zbieram. Łączenie …
Start montaż.
Jesteś bardziej detektywem niż pisarzem.
Złóż kawałki razem. Twoja osobowość — Twój głos-Wola naturalnie bądź wtopiony w to, co stworzyłeś, czyniąc to wyjątkowym.
Nie wierzysz mi? Weź to od jednego z największych copywriterów bezpośrednich odpowiedzi, którzy kiedykolwiek żyli:
Kopia nigdy nie jest pisana. Kopia jest zmontowane. ~ Eugene Schwartz
Spróbuj. Spodoba ci się.
O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.