Jak tworzyć światowej klasy treści, nigdy więcej “nie pisząc”

Siedząc przy biurku, “szlifowanie go” jest więc ubiegłego wieku.

Rzecz w tym, że w zeszłym wieku też nie zadziałało.

Pisanie treści, które chwytają, poruszają i sprzedają jest nie o wyciąganiu inspiracji z nieba. Nie musisz się pocić krwią, żeby wymyślić coś wspaniałego.

Jeśli chcesz być następnym Dostojewskim, to inna gra.

Jeśli chcesz pisać treści, które przyciągają ludzi do Ciebie i Twojej firmy, relax.

Przestań pisać. Zrób więcej … badania naukowe.

Znajdź wszystko, co możesz o swojej firmie, branży, produkcie. Nigdy nie przestawaj zadawać pytań swoim klientom. Nigdy nie przestawaj oglądać trendów, nowości i innowacji Twojej firmy.

Zbierajcie się. Zbieram. Łączenie …

Start montaż.

Jesteś bardziej detektywem niż pisarzem.

Złóż kawałki razem. Twoja osobowość — Twój głos-Wola naturalnie bądź wtopiony w to, co stworzyłeś, czyniąc to wyjątkowym.

Nie wierzysz mi? Weź to od jednego z największych copywriterów bezpośrednich odpowiedzi, którzy kiedykolwiek żyli:

Kopia nigdy nie jest pisana. Kopia jest zmontowane. ~ Eugene Schwartz

Spróbuj. Spodoba ci się.

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Total
0
Shares
Related Posts