8 (łatwo uniknąć) sposoby, aby stracić zaufanie perspektywa

Wyobraźmy sobie, że przychodzę do twojej witryny – lub Google Twojej firmy-i mam swoją kartę kredytową na biurku przed sobą: jestem gotowy do zakupu.

Ale po kilku minutach (lub, bardziej prawdopodobne, kilka sekundy) Zamykam przeglądarkę i robię sobie filiżankę herbaty … nie kupując niczego.

Byłem gotowe żeby dać ci moje pieniądze. Ale coś widziałem na swojej stronie dał mi poważne wątpliwości.

Co to było? I jak to naprawić?

Oto osiem sposobów na utratę mojego zaufania i zaufania wielu twoich potencjalnych klientów.

Błąd # 1: Pisanie dla wyszukiwarek zamiast ludzi

Treści Online, które są wyraźnie skierowane do wyszukiwarek, a nie do klientów, są ogromnie odpychające. Jest to również efekt przeciwny do zamierzonego: SEO nie polega już na wypychaniu słów kluczowych (i nie było ich od blisko dekady).

Jeśli masz tekst na swojej stronie, który czyta coś takiego …

Nasze kubki do kawy są w kilku rozmiarach; mamy małe kubki do kawy, średnie kubki do kawy i duże kubki do kawy. Jeśli szukasz specjalnego kubka do Kawy, na pewno będziemy mieć kubek do kawy, który Ci odpowiada.

… wtedy klienci zauważą i pójdą gdzie indziej. Ponadto Google i inne wyszukiwarki mogą cię za to ukarać.

Bądź inteligentny, dowiedz się, jak tworzyć atrakcyjne treści, które dobrze plasują się w wyszukiwarkach oraz prace dla czytelników.

Błąd # 2: Szalenie wyolbrzymianie zalet Twojego produktu

Czy kiedykolwiek natknąłeś się na stronę sprzedaży, która posunęła się za daleko? Może obiecał, że można zarobić tysiące dolarów surfowania w Internecie przez godzinę dziennie, lub twierdził, że rewolucyjna nowa dieta może dodać dziesięcioleci do twojego życia.

Chociaż niektórzy klienci mogą być trochę naiwni, powinieneś nigdy skorzystaj z tego faktu. Nigdy.

I, nawet jeśli ludzie nie iść do przodu i kupić, prawdopodobnie będą rozczarowani, aby dowiedzieć się, że to, co kupili nie spełnia oczekiwań, które stworzyłeś. Jeśli kiedykolwiek widziałeś całkiem dobry film, który został absurdalnie przeceniony, będziesz wiedział, jakie to może być rozczarowanie.

Sonia Simone tak prosto i mądrze stwierdziła o pisaniu kopii do sieci (lub gdziekolwiek indziej):

Usuń wszystkie hype.

Błąd # 3: nie dostarczając tego, co mówisz, będziesz

Jeśli strona rejestracji e-mail obiecuje biuletyn dwa razy w miesiącu, właśnie tego oczekuje twój potencjalny klient i dokładnie to powinieneś dostarczyć.

Kiedy się zarejestrują, mając nadzieję na kilka przydatnych wskazówek, nie będą zadowoleni, jeśli odkryją, że pozwolili sobie na niemal codzienne wyprzedaże, z okazjonalnym skrawkiem przydatnych treści.

Jeśli nie mogą ci zaufać, że spełnisz taką małą obietnicę, nie będą Ci ufać w niczym innym. Zrezygnują z subskrypcji i nie wrócą.

E-mail marketing to najpotężniejsze narzędzie, z którego mogą korzystać producenci treści. Nie nadużywaj tego.

Błąd # 4: wdawanie się w walki online

Denerwujące jest otrzymywanie złej recenzji lub negatywnego komentarza. Jeśli kiedykolwiek skusisz się na odpowiedź w gniewie, zadaj sobie pytanie, czy chcesz, aby Twoja odpowiedź była wyświetlana na billboardzie poza Twoją firmą.

Obrażanie klienta (jakkolwiek nierozsądnego jest) to pewny sposób na jego utratę – i wszystkich innych czytających. Twoja strona na Facebooku, kanał na Twitterze i komentarze na blogu to otwarte forum.

A Google ma pamięć loooong: twoja wściekła rant na niezadowolonego klienta dwa lata temu może nadal pojawiać się, gdy ludzie szukają recenzji twojego serwisu.

Zastanów się dwa razy, zanim publicznie uwolnisz swoje frustracje, nawet jeśli jesteś przekonany, że są uzasadnione.

Błąd # 5: korzystanie z zacienionych technik sprzedaży

Jeśli robisz content marketing dobrze, nie będziesz potrzebował oszustwa lub oszustwa, aby zbudować świetny biznes. I, żeby było jasne, te taktyki nigdy nie zbudowały niczego o prawdziwej wartości.

Wysokociśnieniowa, wysoko-manipulacyjna Kopia sprzedaży jest natychmiastowym Wyłącznikiem dla wielu doświadczonych kupujących w Internecie. To samo dotyczy fałszywych dat zamknięcia” odliczania ” dla zniżki-takich, które automatycznie resetują się za każdym razem, gdy czytnik przeładowuje stronę.

Przesadzone referencje (zwłaszcza te z tylko Inicjałami-bez imienia, zdjęcia lub linku) będą również liczyć na Ciebie.

Dobrym sprawdzeniem jest samodzielne sprawdzenie strony sprzedaży. Zaufałbyś mu? Z dumą pokażesz to swojej mamie?

Błąd # 6: Tanie tworzenie treści

Tworzenie świetnych treści wymaga czasu-Czasu, którego możesz czuć, że nie masz. Więc udaj się do Fiverr lub elance i zdobądź kilka postów, tweetów i aktualizacji na Facebooku napisanych tak tanio, jak to możliwe.

Tanie programy treści. Źle odbija się na Tobie i Twojej firmie.

Jeśli nie jesteś pewien swojego pisania lub czujesz się nieco przytłoczony ideą tworzenia treści, które budują cenną publiczność … Zrelaksuj się i sprawdź MyCopyblogger.

Błąd # 7: Tynkowanie witryny reklamami

Kiedy klient przychodzi do twojej witryny, chce kupić od ciebie. Wysyłanie tych ludzi z powodu kilku nędznych centów w przychodach z reklam — a nawet kilku dolców-to zły ruch.

W pewnych okolicznościach właściwe jest uruchamianie reklam: być może zajmujesz się projektowaniem stron internetowych i reklamujesz Firmy hostingowe. Jeśli to możliwe, wybierz swoje reklamy ręcznie — nie pozwól, aby Google Ads lub inna usługa je udostępniała.

Może skończyć się poparciem (w oczach klienta) kogoś, z kim naprawdę nie chcesz być kojarzony — lub może się okazać, że promujesz bezpośredniego konkurenta.

Co ważniejsze, sprzedajesz uwagę swojej cennej publiczności za bardzo mały zwrot. Znacznie lepiej poznać ich dobrze, a następnie budować i sprzedawać im produkty lub usługi, które chcą samodzielnie.

Posiadaj każdy piksel na swojej stronie.

Błąd # 8: ignorowanie literówek i błędów

Literówki, błędy ortograficzne i słaba gramatyka tworzą złe wrażenie. Żaden klient nie chce kupować od firmy, która popełnia niechlujne błędy.

Trudno jest złapać wszystko-ale upewnij się, że kluczowe strony, takie jak Strona główna, Strona o stronie, Strona kontaktowa i strony docelowe, są trzykrotnie sprawdzane pod kątem błędów.

Upewnij się, że unikasz typowych błędów: Sprawdź 15 głupstw gramatycznych, które sprawiają, że wyglądasz głupio, aby omijać te.

Jestem pewien, że unikasz już większości z nich — ale możesz dodać to do zakładek jako poręczną listę kontrolną, która pomoże Ci następnym razem, gdy piszesz post na blogu, tworzysz stronę sprzedaży, wysyłasz biuletyn lub po prostu aktualizujesz swoją stronę.

Over to you …

Czy kiedykolwiek zostałeś odłożony od zakupu, ponieważ firma popełniła jeden z tych błędów?

A może masz coś jeszcze do dodania do listy?

Daj nam znać w komentarzach …

Total
0
Shares
Related Posts

Powrót Tutorial marketingu?

Trwa interesująca dyskusja, która nastąpiła po odrzuceniu przez Michela Fortina długiego, przewijanego, wypełnionego hype listu sprzedażowego. Jak wyjaśnił…