5 lekcji kreatywności z powrotu Ze Franka

To jedno z najczęstszych pytań, jakie dostajemy od wydawców internetowych: jak znaleźć pomysły na te wszystkie treści, które napędzą mój biznes?

We all face the blank strona ekran każdego dnia. To nie jest łatwe.

Ze Frank jest artystą, który dobrze ilustruje i przezwycięża tę twórczą walkę. Jeśli go nie znasz, jego rzeczy mogą wydawać się … wyjątkowe.

Jest jednym z najbardziej znanych i najbardziej utalentowanych artystów wideo/blogerów / twórców treści w Internecie. Jego” the Show ” (emitowany codziennie tylko przez rok) zaczęło się w 2006 roku. Dzięki konsekwencjom, genialnym pomysłom i geniuszowi w dobieraniu się do zmieniających się zainteresowań publiczności, szybko stała się cyfrową legendą.

Ze wrócił z nowym programem o nazwie “a Show”.

Chociaż twoja strategia treści prawdopodobnie różni się radykalnie od jego, odcinek otwierający jest rzeczywiście pouczającym i pięknym wezwaniem dla tych z nas, którzy codziennie pracują, aby zrobić coś wielkiego.

Poniżej 5 szybkich lekcji kreatywności, które podniosłem od początku nowego biegu ze Franka. Obejrzyj jego pierwszy odcinek poniżej …

Kliknij tutaj, jeśli nie widzisz odtwarzacza

1. Wszyscy nienawidzą zaczynania

Jeśli zaczynasz coś, cokolwiek i czujesz się nieswojo, jesteś w dobrym towarzystwie.

Ze wyznaje swój strach i niechęć do ponownego rozpoczęcia:

Nie chcę zaczynać. Ale zrobię to. To jest inwokacja dla każdego, kto jeszcze nie zaczął, kto utknął w strasznym miejscu pomiędzy zerem a jedynką.
– Ze Frank

On truly nie chce. Ale on truly chce. Brzmi znajomo?

Niektóre z najlepszych porad na rozpoczęcie czytałem jest po prostu zobowiązać się do minimalnej realnej ilości czasu. Na przykład praca nad czymś przez zaledwie 33 minuty może zmienić twój dzień, a tym samym twoją karierę.

Zacznij coś.

2. Perfekcja jest wrogiem wszystkiego

Wszyscy tego chcemy. Nikt z nas nigdy tego nie dostanie.

Mimo że nikt w historii świata nie osiągnął doskonałości w swoim rzemiośle, wciąż wierzymy w kłamstwo, że jest to dla nas możliwe.

Nawet jeśli byłoby to możliwe do osiągnięcia, nie byłoby lepiej …

Perfekcjonizm może dobrze wyglądać w jego błyszczących butach, ale jest trochę dupkiem i nikt nie zaprasza go na imprezy przy basenie.
– Ze Frank

Zaakceptuj to: perfekcja nie wchodzi w grę.

Wierne uczenie się, praca i podporządkowanie się prawom swojego rzemiosła jest opcją. A jeśli się przy tym zatrzymasz, to w końcu da ci to życie.

Zapomnij o doskonałości.

3. Nie potrzebujesz VC, potrzebujesz publiczności

Ze nie ma widzów, ma Zawodnicy Sportowi (Google it).

Od pierwszych dni “the Show” jego oddanie dla publiczności było jasne. Nie byli bierną masą … byli część sam program.

Wyraził swój szacunek dla nich — i dla swojej obecnej pracy-ponownie:

Nie pozwól mi myśleć o mojej pracy tylko jako o odskoku do czegoś innego. A jeśli tak, pozwól mi zafascynować się kształtem kamienia.
– Ze Frank

Ze miał dość radykalne (patrz: potencjalnie drogie) pomysły, które chciał wykorzystać w tym nowym programie. Niezależnie od tego, jakie były jego wczesne myśli lub rozmowy na temat budżetu, w końcu zwrócił się do swoich wiernych fanów z kampanią Kickstartera.

Rezultat był oszałamiający.

Służąc jego publiczności i dostosowując się do ich pragnień i potrzeb, pokazali się i dali mu wszystko on potrzebne (i nie tylko) do kontynuowania swojej pracy.

Zbuduj widownię.

4. Kill the distractions

Tak, tak, słyszysz to codziennie. Jesteśmy zajęci. Mamy podsłuch. Jesteśmy zawsze aktywni.

Ale czy wiesz, ile kosztują Twoje rozrywki?

Niech nie podskakuje mi Facebook jakby to była rura cracku … niech przeglądarka jest zamknięta.
– Ze Frank

Czy widzisz tam-w oddali – co Ty might osiągnąć, utrzymując zamkniętą przeglądarkę?

Tak sobie myślę.

Przeglądarki zabijają firmy.

5. Robienie jest rzeczą

Oto tweet od Ze, zaledwie kilka dni przed premierą swojego nowego programu …

Jeśli jesteś człowiekiem i zależy ci na pracy, wiesz dokładnie. o czym on mówi.

To koszt faktycznie robiąc coś. Im coś jest ważniejsze, tym większy dół w brzuchu.

Większość z nas to utalentowani mówcy. Niewielu spośród nas jest wiernymi czyniącymi.

Z przeprosinami, pozwolę sobie zacytować słynną wypowiedź … ” po prostu to zrób.”Jest sławny, ponieważ jest niezbędny do stworzenia.

Włącz kamerę. Więc zrób to jeszcze raz.

Ty?

Nad czym teraz pracujesz? Kim jesteś? afraid pracy w tych dniach?

Przypomnijmy sobie, że moja odwaga to dziki pies. Nie przyjdzie, kiedy to zadzwonię. Muszę go gonić i trzymać się tak mocno, jak tylko mogę.
– Ze Frank

Praca, której unikasz, może być po prostu pracą, którą powinieneś wykonać.

Zrobisz to? Poniższe komentarze sprawiają, że ładny mikrofon …

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Zdjęcie dzięki uprzejmości ze Frank

Total
0
Shares
Related Posts