Landing Page Makeover Clinic #21: The-100-Best.com

Jest to kolejny dodatek do naszej trwającej serii samouczków i studiów przypadków na temat stron docelowych, które działają.

Singapurski Pearlin Siow jest go-getter! Pisarka i autorka książek motywacyjnych dla biznesu, wie, że pisanie książki może dodać ładnego tłustego blasku autorytetu osobom i firmom.

Jej nowe przedsięwzięcie polega na zastosowaniu tej sprawdzonej taktyki i uczynieniu jej opłacalną. Wraz ze swoim współautorem, Cayden Chang, Pearlin chce przyciągnąć właścicieli firm, którzy rozumieją wartość bliskości. W tym przypadku, mając swój artykuł biznesowy/info / bio obok artykułów napisanych przez znanych azjatyckich przedsiębiorców w jej nadchodzącej serii książek, 100 Najlepszych Pomysłów Na Biznes, Abyś Był Bogaty.

Zaczynajmy.

  • Gol: Zdobądź 95 artykułów pay-to-play
  • Wyzwanie: Pearlin i Chang chcą zacząć działać z uruchomieniem nowej strony
  • Bieżąca Strona Docelowa: d www.the-100-best.com
  • Wartość: 998 $za wpis artykułu

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

10-punktowa krytyka Mavena

ROZWAŻANIA PROJEKTOWE

#1-Upewnij się, że projekt strony docelowej działa na większości monitorów i ekranów.

Oglądałem stronę na moim ekranie 20″ / 1680 x 1050 rozdzielczość i wyglądał na trochę duży dla mnie. Następnie testowałem go na monitorze 15″ o standardowej rozdzielczości. Strona rozlała swoje granice i była całkowicie nieczytelna. Na pewno będziesz chciał przerobić ogólny układ projektu, aby większość odwiedzających mogła wygodnie czytać stronę bez zbędnych zabawek.

# 2-Użyj jednego silnego obrazu ustanowienia ‘ powyżej krotnie.’

Zdjęcia nagłówka i okładki książki są duże-moim zdaniem zbyt duże — i konkurują ze sobą. Twój nagłówek gubi się pomiędzy, a lost środki nie czytane. Wycofałbym rozmiar banera i uprościłbym go do jego istotnej wiadomości. Potem przycinałem okładkę, żeby pokazać tylko przód książki.

Tylna okładka jest zbyt trudna do odczytania, nawet w tym super-rozmiarze. Nie pokazuj tego, czego odwiedzający nie mogą strawić.

#3-pamiętaj o tym, co komunikuje okładka książki, zarówno bezpośrednio, jak i pośrednio.

Nie można oceniać książki po okładce, ale w takim czy innym stopniu wszyscy tak robimy. Dlatego inteligentni wydawcy poświęcają czas i pieniądze, aby ich okładki książek były w sam raz.

Twoja obecna okładka mnie zdezorientowała. Dlaczego wygląda na pomarszczoną? Dlaczego efekt pisma ręcznego? Dlaczego Przetestowane i zatwierdzone odznaka-przez kogo? Twoja okładka musi spodobać się dwóm rynkom-nabywcom produktu książkowego po opublikowaniu i ludziom biznesu, którzy zapłacą za uwzględnienie go w książce. Zadaj sobie pytanie-czy chcesz pojawić się w książce, która tak wygląda i czy chcesz zapłacić za ten przywilej?

$ 998 to dużo kasy na marketing. Wysokiej jakości, elegancka okładka książki ułatwi Twoim potencjalnym klientom wyobrażenie sobie własnego imienia i artykułu w środku.

#4-podaj przykład tego, jak może wyglądać “moja strona”.

Za $998 chcę zobaczyć próbkę tego, jak może wyglądać moja strona. Zaproponuj atrakcyjną makietę typowej strony. Pokaż mi, co kupuje moja inwestycja-moje imię tutaj, Moje zdjęcie tutaj, Informacje o mojej firmie (imię, adres URL itp.) tutaj itp.

Naprawdę to robisz, ale nie ma tego na stronie docelowej. Znajduje się zakopane na stronie kliknięcia, Warunkach i Zasadach. Chcesz go na stronie docelowej. Pokaż część przykładowej strony i link do wyskakującego okna (które utrzymuje czytelnika na stronie), które pokazuje typowy artykuł. Zamiast statycznego pliku PDF, może być fajnie zrobić to jako mini-film, aby można było robić Zbliżenia itp.

Z emocjonalnego punktu widzenia jest to projekt próżności. Dlatego trzeba pomóc perspektywy wyobrazić i wizualizacji siebie w książce i sprawiają, że mówią Wow, chcę być częścią tego.

#5-rozważ format dwukolumnowy, dzięki czemu możesz uruchamiać zdjęcia wszystkich znanych osób, z którymi przeprowadziłeś wywiady w poprzednich książkach sąsiadujących z treścią strony.

Konsystencja może być hobgoblinem małego umysłu, ale lubię bio shoty w jednym podstawowym formacie i rozmiarze. Pomyślałbym o ponownym zrobieniu tych zdjęć z profesjonalnymi ujęciami głowy (jak Yap używa w Twoim przykładowym wywiadzie) i zdecydowałbym się na jeden rozmiar do wyświetlenia.

image of landing pageKliknij obraz, aby powiększyć widok

UWAGI DOTYCZĄCE KOPIOWANIA

#6-Umieść swoją podstawową obietnicę z góry.

W branży gazetowej, niewykonanie tego nazywa się zakopaniem ołowiu. W marketingu nazywamy to mniej niż inteligentnym, zwłaszcza gdy masz zaledwie kilka sekund, aby uchwycić czyjeś zainteresowanie na tyle długo, aby nadal angażować się w Twoją wiadomość.

Teraz masz 4 (4!) ekrany rozgrzewki i duże zdjęcia, ale na dole ekranu 4 znalazłem to:

Czy nie byłoby wspaniale, aby uzyskać natychmiastową wiarygodność ze swoimi klientami i klientami, będąc opisywany w bestsellerowej książce biznesowej, o nazwie 100 Najlepszych Pomysłów Na Biznes, Abyś Był Bogaty, obok czołowych przedsiębiorców jak…”

Nie jest to idealne zdanie, ale trafia w sedno — Zyskaj natychmiastową wiarygodność, dzieląc się swoją wiedzą wraz z innymi ekspertami biznesowymi w nowej książce biznesowej. Dodałbym również coś o tym, że nie musisz pisać słowa, Jeśli nie jesteś pisarzem lub jesteś zbyt zajęty, aby to zrobić. Napiszemy to dla ciebie!

# 7 – nie podkreślaj niczego w kopii, co nie jest linkiem. A jedyne linki, które powinieneś mieć na swojej stronie, to wezwania do działania lub linki wspierające wezwania do działania, kropka.

Podkreśliłeś Tytuł książki, sprawiając, że chcę ją kliknąć. Kiedy nic się nie dzieje, jestem sfrustrowany. Możesz użyć pogrubienia, kursywy lub koloru, aby wyróżnić swój tytuł. Tylko ich nie podkreślaj.

Mówiąc o linkach, masz kilka, które odwracają uwagę odwiedzających od twojej strony i zmuszają ich do opuszczenia. Linki do Amazon mogą sprzedawać kilka innych Twoich książek, ale właśnie dałeś komuś powód, aby nie zbliżać się do $998 pay-off. Jeśli używasz linku, otwórz go na tej samej stronie.

Każdy link musi być w 100% skoncentrowany na pomocy odwiedzającemu w podjęciu pozytywnej decyzji w kierunku pożądanego działania. Nic więcej, nic mniej.

# 8 – bądź godny zaufania. Udowodnij wszystkie roszczenia albo ich nie wysuwaj.

Hype sprawia, że perspektywy antsy i nieufny. Dlatego marketerzy (jak ty i ja), po prostu nie mogą nic powiedzieć i mieć ludzi w to uwierzyć. Krzyki też tego nie robią. Jednym z obszarów, w których jestem szczególnie wyćwiczony, jest precyzja językowa.

Jeśli nazywasz siebie najlepiej sprzedającym się autorem, udowodnij to na podstawie sprzedanych kopii, rankingu Amazon lub Barnes & Noble itp. Jeśli jesteś, na przykład, najbardziej udanym autorem biznesu w Singapurze, to świetnie. Jest konkretny i wiarygodny. Powiedz to zamiast tego.

Ponadto książka, która nie została jeszcze opublikowana, nie może być bestsellerem. Jest to przyszły/przyszły/potencjalny bestseller, ale nie bestseller teraz. Więc musisz skupić się na twierdzeniach i stwierdzeniach, które możesz przedstawić, które są udowodnione i wiarygodne. Wiarygodność prowadzi do zaufania, a zaufanie prowadzi bezpośrednio do sprzedaży, której klient nie pożałuje później.

#9-rozważ swoją publiczność, podkreślając wybranych ekspertów.

Muszę szczerze powiedzieć, że nie słyszałem o żadnym z tych, których wyróżniasz. To, że osobiście o nich nie słyszałem, nie jest ważne. Ważne jest, Czy Twoje perspektywy mają.

Jeśli wybierasz się na rynek ściśle Azjatycki, możesz być dobry. Jeśli myślisz poza Azją, warto posypać kilku ekspertów z Europy, Ameryki Północnej i Południowej, aby dopełnić listę.

#10-szczegółowo proces dla odwiedzającego, krok po kroku, po zapłaceniu $$$. Przewiduj ich pytania.

OK, więc płacę pieniądze, a potem albo przesyłam mój artykuł i materiały pomocnicze, albo ty mnie przesłuchasz i napiszesz.

I co potem? Do kogo należy? Czy mogę użyć mojego artykułu na własnym blogu? Jak sprzedasz tę książkę? Czy dostanę obniżkę ceny sprzedaży? Czy masz program partnerski? Są to pytania bieganie wokół głowy perspektywa, że z pewnością będzie potrzebował odpowiedzi.

BONUS 1-Zdefiniuj i wyjaśnij swoje wezwanie do działania.

Prześlij swoją historię oraz Dołącz teraz są dwa bardzo różne wezwania do działania. (Do czego się przyłączam?)

Prześlij swoją historię do recenzji to lepsze wezwanie do działania. Daje to trochę wyłączności na miks, ponieważ zauważyłeś, że liczba zgłoszeń będzie ograniczona.

BONUS 2-Wyjaśnienie wkładu charytatywnego.

Jestem za pro bono, oczywiście. Ale twoja kopia mówi, że 100% sprzedaży książek trafi do Twojej organizacji charytatywnej. Kiedy jednak czytam połączony dokument, jest tam napisane 40%. Rozłączenie mnie niepokoi. 🙂

Dziękuję Pearlin Siow za cierpliwość i wsparcie dla Heifer International. Poszukaj mojej kolejnej metamorfozy za około 4 tygodnie.

Chcesz uzyskać przyszły Copywriting Maven Landing Page makeover?

Masz stronę docelową, która jest bardziej kupa niż pop? Chcesz podzielić się z czytelnikami Copyblogger? Gotowy, aby umieścić trochę własnej “skóry w grze” dla Maven Makeover? Następnie postępuj zgodnie z kliknięciem, aby uzyskać wszystkie szczegóły na stronie docelowej Mavena.

Do 15.03.10 jestem zalogowany na gratisowe “jałówki”. Jeśli jesteś zainteresowany prywatną krytyką / makijażem lub innymi usługami, napisz do mnie bezpośrednio.

Total
0
Shares
Related Posts