Sekretem nr 1 w pisaniu świetnej kopii jest . . .

Używając słów, które działają na ludzi, których próbujesz przekonać.

Nie odkrywaj koła na nowo. Studiuj i czerp inspirację z doskonałej kopii to działa.

Nie mówię o tym. ty osobiście myśl jest świetna. Błędem jest Oceniać reklamę jak zwykli ludzie – jako rozrywkę. Madison Avenue ma świetny koncert produkując krótkie kawałki rozrywkowe zwane reklamami, które często nie sprzedają niczego.

Mówię o czerpaniu inspiracji z kopii reklamowej, która wykazała swoją skuteczność poprzez praca zgodnie z przeznaczeniem. Jak przesyłka pocztowa, która zarobiła miliony dolarów na sprzedaży.

Dlaczego Profesjonalni Copywriterzy Używają Plików Swipe

Copywriting “swipe file” to zbiór zwycięskich reklam. Listy sprzedażowe, reklamy kosmiczne, Kolekcje Nagłówków, a także kawałki kopii, które okazały się zarabiać duże pieniądze. Starannie zebrany plik swipe jest niezbędnym punktem wyjścia dla większości nowych kampanii copywritingowych.

To trochę tak, jak dlaczego prawnicy zaczynają od podstawowej formy przy opracowywaniu nowego dokumentu prawnego lub Dlaczego projektanci stron internetowych zaczynają od podstawowej struktury kodu. Zacznij od czegoś solidnego i dostosuj się stamtąd.

Problem z podejściem przesunięcie pliku jest kontekst. Wielu nowych i niedoświadczonych pisarzy (i często wielu profesjonalistów) przegapi znak, gdy spróbuje dostosować poprzednią kopię do nowej sytuacji.

Tak . . . zwycięska formuła staje się biustem, gdy niewłaściwie stosowane.

Sztuka słuchania

Na szczęście mamy imponujący zestaw nowych narzędzi, które pozwolą nam odkryć kontekst, aż po język, którego używają nasi potencjalni klienci.

Większość marketerów popełnia błąd, myśląc, że media społecznościowe są narzędziem do talking. Do rozpowszechniania wiadomości daleko i szeroko, i mierzenia odpowiedzi, która wraca.

I to prawda, że internet jest bezpośrednią odpowiedzią. Marketerzy nie mieli tak jasnego obrazu swoich Kupujących od czasów bazaru.

Ale sieć społecznościowa jest również najpotężniejszym badania rynku narzędzie, którego kiedykolwiek użyjesz.

Witryny takie jak Twitter i FaceBook mogą powiedzieć dokładne słowa, których używają Twoi potencjalni klienci, aby opisać swoje życzenia, nadzieje, obawy, obawy i niezadowolenie. A słowa, których ludzie używają podczas wyszukiwania informacji, sprawiają, że badanie słów kluczowych jest kopalnią złota, która wykracza daleko poza SEO.

E-mail marketing i blogi pozwalają potencjalnym klientom zaangażować cię w rozmowę, powiedzieć, czego chcą i jak tego chcą, i równie ważne jest, aby zademonstrować na co reagują.

Właściwe słowa, we właściwym kontekście

Plik swipe nadal ma miejsce, a inteligentni copywriterzy nadal je utrzymują. (Choć w dzisiejszych czasach mogą mieć Więcej nagłówków z Google Adwords niż z direct mail.)

Ale najskuteczniejsi copywriterzy pamiętają również ten klasyczny kawałek mądrości od babci:

Masz dwoje uszu i jedną buzię. Słuchaj dwa razy więcej niż mówisz.

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Uzyskaj więcej od Briana na Twitterze i Google+.

Total
0
Shares
Related Posts