9 lekcji perswazji od 4-latka

Jak bardzo jesteś pewny swoich umiejętności perswazji?

Po wielu miesiącach dostarczania najcenniejszego nauczania, czy słyszysz świerszcze ćwierkające, kiedy w końcu składasz ofertę publiczności?

Brak opinii. Brak sprzedaży. Zarabianie subskrybentów list e-mail jest jak wyrywanie zębów.

A jednak inni wydawcy wydają się mieć ogromną odpowiedź na wszystko, co robią online.

Wiesz, kim są ci ludzie. Dostają ruch, komentarze i sprzedaż. Ludzie na nie reagują.

Zmęczony jedzeniem ich kurzu? Jeśli tak, pozwólcie, że pokażę wam, jak przekonujący Czteroletni dzieciak może uratować sytuację.

I tak, napisałem to poprawnie, a czterolatek

Odkrywanie tajemnic perswazji

Wejdź Elijah. To dziecko, które dostaje to, czego chce — prawie za każdym razem.

Jak bardzo jest przekonujący?

Namówił kobietę w spożywczaku, by otworzyła dla niego paczkę chipsów, za które jeszcze nie zapłaciła.

Dostaje średnio dwie porcje cukierków przy każdych drzwiach w Halloween.

Losowo wybrał nieznajomego na imprezie sportowej i — zanim mogłem interweniować-namówił faceta, aby kupił mu dużą torbę gumowych ratowników z automatu. Nadal Nie wiem dokładnie, co Elijah mu powiedział, ale zadziałało.

Takie rzeczy zdarzają się cały czas i cieszę się, że jest moim dzieckiem – bo mogę go uziemić do końca życia, jeśli pójdzie do pracy dla konkurencyjnego marketera.

On że znawca sztuki perswazji. Oto dziewięć rzeczy, których nauczył mnie mój syn, jak nakłaniać ludzi do robienia tego, czego ty chcesz – za każdym razem …

1. Sztuka zadawania pytań

Pomimo wielokrotnego zapewnienia Elijaha, że podczas ostatniej podróży nie znajdzie tortu w sklepie z narzędziami, Elijah i tak podszedł do pracownika i zapytał: “Czy masz tort?”

Zamiast go odrzucić, pracownik zaprowadził nas do salonu pracowniczego, gdzie przypadkowo ktoś właśnie obchodził urodziny.

Szczęśliwie Dali Elijahowi duży kawałek tortu urodzinowego, a ja na nowo nauczyłem się jednej z najbardziej podstawowych lekcji perswazji.

Przekonująca Wskazówka # 1: Musisz pytać o to, czego chcesz, albo nigdy nikogo do niczego nie przekonasz.

I podobnie jak prośba o ciasto w sklepie z narzędziami, są dwa wspólne miejsca, w których większość pisarzy często nie myśli, aby poprosić o to, czego chcą. Są to:

# 1 Zapytaj na końcu artykułu – Za każdym razem, gdy dajesz komuś coś wartościowego (na przykład artykuł informacyjny na twojej stronie), jest to świetny czas, aby dać ludziom delikatny szturchnięcie, aby dołączyli do twojej listy e-mailowej lub zajrzeli dalej do oferowanej usługi lub produktu.

# 2 zapytaj ponownie po podjęciu działań – Jeśli ktoś właśnie podjął działania-np. dołączył do twojej listy e-mailowej lub coś kupił – natychmiast zaproś go do podjęcia dalszych działań. Mają impet działania i to świetny czas, aby złożyć im ofertę, której nie mogą odrzucić.

Cokolwiek robisz, nie pisz niczego bez uwzględnienia konkretnego wezwania do działania.

2. Znajdź odpowiedni kąt

Elijah zbyt wiele razy oglądał “Alicję w Krainie Czarów” Disneya. Więc kiedy powiedziałem mu, żeby zrobił coś, czego nie chce, oświadczył:

“Tato-wyłącz głowę!”

“To nie jest zbyt miła rzecz do powiedzenia,” powiedziałem.

Elijah zmienił ton. “Off with your head … proszę.?”

Przekonująca Porada #2: Każda wiadomość stanie się bardziej przekonująca, gdy przetestujesz różne podejścia i zobaczysz, co działa najlepiej. Niektóre skuteczne sposoby testowania kopii to:

  • Split testing: Pokaż połowie odwiedzających jedną wiadomość, a drugiej połowie nieco inną wersję wiadomości. Zobacz, który z nich daje lepsze wyniki.
  • Zapytaj potencjalnych klientów: Znajdź swój rynek docelowy online i poproś go o ocenę Twojej oferty i wiadomości. Zauważyłem, że grupy LinkedIn są dość responsywne.
  • Skargi: To naprawdę tylko okazje do poprawy. Skargi dotyczące twojej firmy lub skargi dotyczące konkurencji są równie przydatne.
  • Zapytaj klientów: Zapytaj każdego kupującego, co skłoniło go do przyjęcia Twojej oferty i odpowiednio dostosuj wiadomość.

Zawsze testuj i ulepszaj swoją kopię. Profesjonalni copywriterzy i marketerzy są fanatykami testowania i dostosowywania swoich wiadomości, aby odkryć najbardziej przekonujące podejście.

3. Podziel cały proces na łatwe do opanowania kroki

Nasza kolekcja dziecięcych płyt DVD znajduje się poza zasięgiem Eliasza. Po wielokrotnym proszeniu mnie, żebym go podniósł, aby mógł przez nie grzebać (i zostać odrzuconym), Elijah zastosował nową strategię.

“Tatusiu … wstań.”Po prostu wielokrotnie odrzucałem jego inne prośby, więc zobowiązałem się.

Kiedy stałem, powiedział ” Podnieś mnie.”Ok. Odebrałem go.

“Stań tam.”Wskazał, gdzie znajdują się Płyty DVD.

Musiałem się śmiać. Dzieciak zaprowadził mnie już w połowie drogi, więc podszedłem tam, gdzie były filmy, i Elijah zaczął je przeglądać.

Dobrze rozegrane, synu.

Perswazyjna Porada # 3: Jeśli ludzie nie robią tego, co ty chcesz, czy możesz rozbić ten proces na kroki, które ludzie podejmą?

Czy możesz wykonać telefon, bezpłatny okres próbny lub specjalną ofertę? Spróbuj tam, gdzie ludzie nie podejmują działań.

Jako trener marketingu internetowego, znalazłem bezpośrednie boisko sprzedaży do moich nowych znajomych na Facebooku nie działa.

Ale kiedy daję im darmowe porady przez e — mail, potem bezpłatne konsultacje przez telefon, a następnie zaoferowałem bezpłatny okres próbny do mojego programu — tylko po to, aby go wypróbować-wielu moich znajomych na Facebooku łatwo stał się płatnymi klientami, ponieważ każdy krok był dla nich bardzo prosty.

Spróbuj tego wszędzie tam, gdzie masz trudności z przekonaniem ludzi do zrobienia czegoś.

4. Naśladuj skuteczne strategie

“Lauren!- Elijah krzyknął po podwórku do naszego sąsiada-wyglądasz wspaniale w tej sukience!”

“Dziękuję Elijah!”Lauren oddzwoniła.

– Mamo-wyszeptał Eliasz pod nosem. “Co robi wspaniały wredny?”

Perswazyjna Porada # 4: Jeśli działa na innych, wypróbuj go sam.

Spójrz na strony internetowe konkurencji, dołącz do ich listy e-mailowej, przestudiuj ich reklamy i zawieś ich webinaria. Jakie perswazyjne rzeczy mówią i jak je mówią? Czy to działa?

Następnie przyjrzyj się uważnie działom sprzedaży i przekonującym kopiom spoza twojej branży. Co mówią, że cię przekonują? Co Cię pobudza do działania? Możesz dostosować go do swojej kopii?

Za każdym razem, gdy ktoś z powodzeniem zmusza cię do zakupu czegokolwiek, zadaj sobie pytanie ” Jak to zrobili? I czy mogę go dostosować w sposób, który miałby sens dla moje interesy?”

5. Zbieraj komplementy

Elijah ma dość wysoką opinię o sobie i nie ma problemu ze znalezieniem ludzi, którzy się zgadzają. Usłyszał zdanie ” jesteś taki słodki!”tyle razy myślał, że to jego imię.

Wszędzie zbiera komplementy i Ty też powinieneś.

Perswazyjna Porada # 5: Komplementy i referencje są niezwykle przekonujące, jeśli są właściwie stosowane-zwłaszcza te dwa rodzaje niedostatecznie wykorzystywanych referencji:

Historia Referencje
Jeśli naprawdę znokautowałeś jednego z nich dla swojego klienta, napisz szczegółową opowieść o tym, co się stało. Im bardziej obrazowo malujesz historię tego klienta, tym lepiej. Opisz, jak twój klient czuł się przed, w trakcie i po twoim wejściu. Historia referencje będzie naprawdę mówić do potencjalnych klientów, którzy mają do czynienia z tej samej sytuacji, jak twój klient — i nie jesteś chwaląc, bo to twój klient robi rozmowy.

Skomentuj Referencje
Czy kiedykolwiek spojrzałeś na pozytywne komentarze na swojej stronie jako na kilka mini referencji? Zebrałem pozytywne komentarze i umieściłem je na mojej stronie subskrypcji e-mail, a na tej stronie otrzymuję wskaźnik rejestracji 37%.

Co o tym myślisz? Czy widzisz, jak te pozytywne komentarze działają tak jak opinie klientów na stronie produktu? Są szczere i spontaniczne, więc są bardzo przekonujące.

6. Użyj bogatego języka

Elijah często próbuje zwabić mnie z mojego biura jakąś” okropną”,” niesamowitą”,” niebezpieczną “lub” ekscytującą ” sytuacją, która wymaga mojej interwencji.

Dziś przycisnął usta do pęknięcia pod moimi drzwiami i opisał mi, jak jego Pluszak złośliwie zjadał wyimaginowane ważne dokumenty. “Tato, Kitty je Twoje papiery. Jestem przerażony!”

Perswazyjna Porada # 6: Trzymaj swoją kopię pełną bogatych w energię sformułowań, takich jak” przerażony”, a twoi czytelnicy będą mieli energię do podjęcia działań, gdy ich o to poprosisz.

Słowa takie jak: niesamowite, wspaniałe, straszne, wspaniałe, odpychające, wykwintne, ostateczne, oszołomione, ogromne, ogromne …

Używane z myślą, słowa te mogą dodać ekscytacji, magnetyzmu i osobowości do pisania. Jeśli czytelnicy czują się pobudzeni do czytania Twojej kopii, podjęcie działań jest łatwe.

7. Maluj żywe obrazy dla swoich czytelników

– Elijah, nie zwisaj z uchwytów lodówki-rozkazałem mu.

Zamiast odpuścić, powiesił się do góry nogami z uchwytów i zapytał: “czy upadnę i rozwalę sobie głowę?”

Perswazyjna Porada # 7: Im bardziej żywe obrazy rysujesz w umysłach swoich czytelników, tym bardziej angażują się ich umysły w twoje pisanie.

“Rozwal głowę”, jedno z wielu graficznych zwrotów, których używam, ma większy wpływ niż standardowa linia rodzicielska “Stop or you’ ll hurt yourself.”Nie myślimy słowami — myślimy obrazami.

Jak więc zastosować tę technikę wizualnej perswazji? Co powiesz na przeprowadzenie kogoś przez proces zamawiania?

Lub, aby uzyskać dodatkową perswazyjność, co powiesz na przeprowadzenie ich przez proces zamawiania za pomocą referencji?

To może brzmieć mniej więcej tak …

“Kliknąłem, że Zamów teraz przycisk i wypełniłem moje informacje tak szybko, jak mogłem ” twój zadowolony klient ilustruje. “Przeleciałem przez proces zamawiania i natychmiast pobrałem twój ebook i nie mogłem przestać go czytać! Informacja miała niemal natychmiastowy wpływ.”

Jeśli umieścisz to na końcu filmu sprzedażowego, na przykład, Twoi potencjalni klienci oglądający ten film mogą wizualizować złożenie zamówienia, a następnie czerpanie korzyści.

Jeśli już to widzieli w swoich umysłach, podjęcie tego działania w prawdziwym życiu jest o wiele łatwiejsze.

8. Show them some love

Nic nie pomaga załagodzić faktu, że fotel jest teraz pokryty koktajlem mlecznym, jak deklaracja uczucia.

Ale Elijah nie mówi tego tylko wtedy, gdy ma kłopoty. Jego sekretem perswazji jest wyrażać swoje uczucia regularnie, w różnych sytuacjach.

Perswazyjna Porada # 8: Jeśli chcesz, żeby ludzie coś zrobili, okaż im trochę miłości. Krótkie komentarze, takie jak poniższe, zachęcą ludzi do robienia więcej rzeczy, które chcesz:

Chcesz więcej komentarzy? Poinformuj swoich czytelników: “naprawdę doceniam to, gdy ludzie odpowiadają przemyślanymi komentarzami. Szczerze, to mój dzień.”

Chcesz więcej sprzedaży? Zanim jeszcze kupią, powiedz: “dziękuję za zakup! Nie mogę się doczekać współpracy z tobą.”

Chcesz więcej Tweetów, polubień i plusów? Spróbuj powiedzieć: “największym komplementem, jaki możesz mi dać, jest dzielenie się tym z innymi. Szczerze to doceniam.”

Daj im znać, co chcesz, żeby zrobili, mówiąc im, że to doceniasz.

9. Powiedz im swoje nadzieje

Więc Elijah wchodzi do łazienki, kiedy biorę prysznic, wyłącza światło i mówi: “Jest ciemno!”i zgadzam się z nim.

Potem snickers, ” mam nadzieję, że baw się dobrze w ciemności, poopy jaskini!”(czyli czym, jak sądzę, jest łazienka bez światła), a potem zamyka drzwi. Więc spędziłem drugą połowę mojego prysznica w całkowitej ciemności.

Perswazyjna Porada # 9: Kluczowe zdanie to “mam nadzieję”, a sekretem perswazji jest wiedza, jak użyć tych dwóch słów, aby Twoi czytelnicy wiedzieli, że ci zależy.

Czy kiedykolwiek napisałeś w artykule ” oto, co mam nadzieję, że weźmiesz z tego artykułu …”, a następnie opowiedział im wszystkie rzeczy, które miałeś nadzieję, że nauczą się i doświadczą podczas czytania tego, co napisałeś?

Dzięki temu czytelnik zatrzyma się i pomyśli o Tobie. Zdadzą sobie sprawę, że jesteś prawdziwym człowiekiem, który poświęcił swój czas i zaoferował najlepszą swoją wiedzę w nadziei, że mogą skorzystać.

Spróbuj. Napisz wypowiedź końcową zatytułowaną ” co mam nadzieję wziąć z tego artykułu.”Napisz to z serca, a twoja publiczność prawdopodobnie odpowie od swoich …

Co mam nadzieję wziąć z tego artykułu …

Mam nadzieję, że wyciągnąłeś coś cennego z każdego z “sekretów perswazji”, które tu czytasz. Spędziłem dużo czasu próbując upewnić się, że każda z powyższych wskazówek nie była czymś, co słyszałeś dwadzieścia razy wcześniej lub, jeśli tak było, mam nadzieję, że przynajmniej dałem ci kilka unikalnych sposobów włączenia ich do pisania online.

Mam nadzieję, że znalazłeś przynajmniej jedną lub dwie rzeczy, których nie możesz się doczekać. A jeśli doświadczysz różnicy w pisaniu, mam nadzieję, że napiszesz do mnie i dasz mi znać. Chciałbym zobaczyć, jak włączyłeś niektóre z tych sugestii.

Jeśli nic więcej, mam nadzieję, że masz dobry śmiech czytając o wyczynach Elijaha i że jesteś zainspirowany jego wytrwałością. Praktykuje bezlitośnie. 😉

I to jest jeden wielki sekret pisania przekonująco-dowiedz się o czymś, co może zadziałać i przetestuj to.

Jeśli coś, co przeczytałeś w tym artykule, wywołało pomysł, zapisz go, zanim go zapomnisz! A potem przetestuj to na swoim własnym piśmie.

Wszystko, co publikujesz dla swoich odbiorców – czy to nie powiedzie się, czy nie — nauczy Cię, jak lepiej im służyć i pomoże Ci stać się częścią tego, kim jesteś: osobą naturalnie przekonującą.

Total
0
Shares
Related Posts