7 Wartościowe Linki Content Marketingowe

W tym tygodniu na The Lede

  • Jak George Lucas napisałby Post na blogu
  • 6 składników sukcesu Marka Zuckerberga
  • Jak sprawić, by Twoje treści stały się wirusowe
  • Różnica między dobrym A świetnym content marketingiem

Jeśli chcesz więcej linków, których możesz użyć niż siedem, które podkreślamy tutaj co tydzień, śledź @ copyblogger na Twitterze .

//

Różnica między dobrym Content marketingiem a świetnym content marketingiem
Pan Pulizzi oferuje fascynującą krótką historię content marketingu, a także strawną listę sześciu cech, które zadecydują, czy Twoje treści są świetne, czy po prostu dobre. I nie przegap jego formuły skutecznego udostępniania treści w sieciach społecznościowych na dole artykułu …

//

Układ okresowy treści
Aby określić swoją strategię treści, najpierw potrzebujesz podstawowej wiedzy na temat różnych “elementów” content marketingu. Ta niezwykle kreatywna grafika dostarcza tego zrozumienia i nie tylko … ” kiedy już dowiemy się, co znajduje się w układzie okresowym treści, będziemy gotowi zacząć rozbijać cząstki w akceleratorze treści .”

//

Jak sprawić, by Twoje treści stały się wirusowe
Zanim odrzucisz ten artykuł jako kolejną bezsensowną listę “wirusowych taktyk”, poświęć chwilę. Pani Dietrich opowiada się za znacznie lepszą alternatywą dla wymuszonej viralności (nie istnieje) i oferuje swoją odpowiedź na produkcję i dystrybucję treści, które naprawdę się rozprzestrzeniają.

//

98 artykułów Content marketingowych, które utrzymają Cię na nogach przez tygodnie
Masywny, zadbany i dobrze zorganizowane lista bardzo przydatnych linków. Weź filiżankę kawy, i tak nie będziesz dziś spał. …

//

6 składników sukcesu Marka Zuckerberga
Pan Zuckerberg odniósł sukces. Nie można zaprzeczyć. Równie dobrze możesz nauczyć się wszystkiego, co możesz, korzystać z tego, co przydatne i kontynuować swoją działalność. Ten artykuł formułuje i proponuje 10,000 ft. zobacz, jak to zrobił.

//

Jak George Lucas napisałby Post na blogu
Wygląda na to, że Pan Lucas miał ” tajny szablon do tworzenia oryginału Gwiezdne Wojny trylogia”. Jeśli to prawda, ten szablon może okazać się nieoceniony dla marketera treści. Szczególnie, content marketer dostrojony do potęgi dobrego opowiadania historii …

//

BONUS: Nie klikaj tego linku
Nie ma tu nic do oglądania, proszę przejść dalej. Coś o prezesie, multimedialnym newsletterze e-mailowym i biznesie nowych treści medialnych. Nie chcesz wiedzieć nic o budowaniu publiczności lub przyszłości przedsiębiorczości internetowej. A Ty?

Przegapiłeś coś w Copybloggerze w tym tygodniu?

  • 7 kluczowe taktyki pisania Szalenie udanego postu gościa
  • 8 szybkie wskazówki dotyczące pisania punktorów ludzie rzeczywiście chcą czytać
  • “Nowa” tajna broń SEO
  • Jak odzyskać zdrowie po kacu w mediach społecznościowych
  • Staromodny model biznesowy mediów oparty na marketingu Online

O autorze: Robert Bruce jest głównym copywriterem Copyblogger Media i rezydentem odludka.

Zapisz

Total
0
Shares
Related Posts