Znasz Tima Ferrissa jako bestsellerowego autora 4-Godzinny Tydzień Pracy, człowiek stojący za popularnymi Eksperymenty w projektowaniu stylu życia blog, a teraz jako autor swojej nowej książki, 4-Godzinne Ciało. Ale oczywiście nie zawsze tak było.
Co zawdzięcza Timowi za jego szybkie pojawienie się w oczach opinii publicznej? Jego blog i strategia dotarcia do blogera, który zabrał go z nieznanego do udanego autora, Anioła inwestora i gwiazdy mediów społecznościowych to kilka krótkich lat.
W tym odcinku Tim i ja dyskutujemy:
- Jak opracować trwałą strategię treści
- Dlaczego pitching blogerów nie działa (i co robi)
- Strategia akceleracji, która zabrała Tima poza książki i blogi
- Nowatorską taktykę startu zastosował w nowej książce
- Korzyści wiarygodności hojnego content marketingu
Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:
Inne opcje odsłuchu:
- Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 46,4 MB | 38:35
- Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
- Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)
Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.
Linki z programu:
- Tim Ferriss: eksperymenty w projektowaniu stylu życia
- 4-Godzinny Zwiastun Wideo
- 4-godzinne ciało w Amazonii
- 1000 Prawdziwych Fanów
O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.