Tim Ferriss o tym, jak na nowo odkryć siebie za pomocą marketingu blogów

Znasz Tima Ferrissa jako bestsellerowego autora 4-Godzinny Tydzień Pracy, człowiek stojący za popularnymi Eksperymenty w projektowaniu stylu życia blog, a teraz jako autor swojej nowej książki, 4-Godzinne Ciało. Ale oczywiście nie zawsze tak było.

Co zawdzięcza Timowi za jego szybkie pojawienie się w oczach opinii publicznej? Jego blog i strategia dotarcia do blogera, który zabrał go z nieznanego do udanego autora, Anioła inwestora i gwiazdy mediów społecznościowych to kilka krótkich lat.

W tym odcinku Tim i ja dyskutujemy:

  • Jak opracować trwałą strategię treści
  • Dlaczego pitching blogerów nie działa (i co robi)
  • Strategia akceleracji, która zabrała Tima poza książki i blogi
  • Nowatorską taktykę startu zastosował w nowej książce
  • Korzyści wiarygodności hojnego content marketingu

Naciśnij Flash player poniżej, aby posłuchać teraz:

Inne opcje odsłuchu:

  • Kliknij tutaj aby pobrać mp3 | 46,4 MB | 38:35
  • Kliknij tutaj, aby subskrybować przez iTunes
  • Kliknij tutaj, aby uzyskać kanał RSS (non iTunes)

Chcesz odkryć najmądrzejsze sposoby łączenia mediów społecznościowych, marketingu treści i SEO? Mamy cię pokryte z marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi. Jest to bezpłatny 20-częściowy kurs i biuletyn e-mailowy, który dostarcza technik i strategii, które musisz znać jako marketer online.

Linki z programu:

  • Tim Ferriss: eksperymenty w projektowaniu stylu życia
  • 4-Godzinny Zwiastun Wideo
  • 4-godzinne ciało w Amazonii
  • 1000 Prawdziwych Fanów

O autorze: Brian Clark jest założycielem Copyblogger i CEO Copyblogger Media. Dowiedz się więcej od Briana na Twitterze.

Total
0
Shares
Related Posts