5 etapów pisania nieodpartej kopii strony docelowej

Strony docelowe to niezwykle potężne narzędzia do konwersji i SEO, które zamieniają ruch w pieniądze.

Zmuszają czytelników do skupienia się na jednej rzeczy-i tylko na jednej rzeczy.

Aby zwiększyć liczbę subskrybentów biuletynu e-mail lub bloga … sprzedaj więcej swojego cyfrowego lub fizycznego produktu … lub zdominuj słowo kluczowe w rankingach wyszukiwania … musisz użyć stron docelowych.

I wiele z nich.

Ale tworzenie kopii na stronę docelową to sztuka, która wykracza poza pisanie nagłówków magnetycznych i kopiowanie, które sprzedaje.

Zobacz, musisz wiedzieć, na jakim etapie zaawansowania (koncepcja Eugene ‘ a Schwartza) znajduje się twój rynek, zanim wybierzesz odpowiedni szablon strony docelowej. Szablony pomagają nam generować pomysły. Etapy wyrafinowania pomagają nam wybrać właściwe pomysły.

Pokażę Ci, jak to działa.

Po pierwsze, istnieją dwa pojęcia, które musisz zrozumieć.

Strony docelowe budynku 101

W przeszłości budowanie stron docelowych oznaczało, że trzeba było zatrudnić projektanta i kodera. Już nie.

Narzędzia takie jak Premise sprawiają, że pisarz taki jak ja może pisać i publikować skuteczne, profesjonalne strony docelowe.

Teraz, aby pomóc nam uporządkować te etapy wyrafinowania, będziemy mówić o nagłówku i pod-nagłówku. Tak wyglądają w Twoim adminie WP, jeśli używasz Premise:

A kiedy opublikujesz nagłówek i pod-nagłówek, renderuje się w ten sposób:

Są to dwa terminy, które są dla nas najważniejsze.

1. Złóż obietnicę

Gdy twój idealny klient nie jest świadomy swojego produktu lub korzyści, jakie oferuje, to pierwszy etap wyrafinowania wymaga po prostu złożyć obietnicę w nagłówku:

  • Buduj Mięśnie W Dowolnym Miejscu
  • Pokonać Zadłużenia Karty Kredytowej
  • Czytaj Więcej Książek

A w podkategorii opisałbyś mechanizm:

  • Ta 15-minutowa rutyna koncentruje się na każdym mięśniu twojego ciała
  • Tylko z kalendarzem i arkuszem kalkulacyjnym
  • Pierwsza na świecie aplikacja do szybkiego czytania

Celowo wybrałem trzy rynki, które przeszły wszystkie pięć etapów, aby pomóc ci zobaczyć, jak rozwijają się rynki.

2. Przenieś swoją obietnicę na wyższy poziom

Gdy rynek zaczyna być edukowany na temat Twojego produktu, a konkurenci wchodzą na ten rynek … moc twojej pierwotnej obietnicy zacznie zanikać. Klienci będą dążyć do wyróżnienia.

Na tym etapie musisz jeszcze wyraźniej wyrazić swoją obietnicę …

  • Zbuduj mięśnie na prawie każdym centymetrze swojego ciała
  • Jak wyeliminować 3000 dolarów długu w zaledwie 30 dni
  • Przeczytaj 24 Książki w 24 godziny

Wzmocnij też subheadline (mechanizm). Jak możesz sobie wyobrazić, będziesz przesuwać granice wiarygodności. Ale pozwól mi być bardzo Wyczyść …

Choć przekraczasz granice, musisz never lie, nigdy nie wprowadzaj w błąd twój produkt i unikaj hiperboli za wszelką cenę.

Jeśli nie możesz potwierdzić swojej obietnicy lub roszczenia faktem, nie mów tego.

3. Ołów z mechanizmem, obietnica druga

W trzecim etapie wyrafinowania znajdujemy konsumenta zmęczonego Twoim produktem i innymi.

Byli narażeni na ekstremalne obietnice i nauczyli się stronić od tych twierdzeń. Potrzebujesz techniki, aby zresetować ich oczekiwania.

Na tym etapie mechanizm jest na pierwszym miejscu, a twierdzenie na drugim. Mechanizm staje się punktem różnicy.

  • Ta 15-minutowa rutyna na krześle buduje mięśnie na prawie każdym calu twojego ciała
  • Hands-Down: najprostsza metoda na pokonanie długu
  • Przedstawiamy nową aplikację, która rozwiąże dylemat powolnego czytelnika

A obietnica jest następnie rozwijana w subheadline.

4. Przenieś Mechanizm na inny poziom

Gdy kopia trzeciego etapu została zreplikowana na rynku i osiągnęła nasycenie, moc tego nagłówka zanika. Czas rozwinąć i powiększyć mechanizm.

Zrób to łatwiej, szybciej i lepiej. Rozwiąż więcej problemów i pokonaj stare ograniczenia.

  • Teraz … Zbuduj napięcie mięśniowe w mniej niż 7 minut dziennie
  • Księgowi Wall Street Journal przysięgają, że jest to najszybszy i najłatwiejszy sposób na pokonanie długu
  • Przeczytaj wojnę i Pokój dziś po południu z naszej wciągającej” Angry Reader ” App Game

Jest to etap upiększania, podobnie jak etap drugi. W końcu osiągniesz punkt, który wypycha upiększenie ze sfery wiary i musisz odkryć nowy znaczący i wiarygodny mechanizm.

5. Identyfikuj się z konsumentem

Na tym etapie rynek jest żmudny.

Pole jest wyczerpane i jest to najtrudniejszy etap do osiągnięcia zysku. W tym miejscu ożywia się martwy produkt, strzelając bezpośrednio do konsumenta.

  • Dlaczego Niektórzy Faceci Są Tacy Chudzi
  • Dlaczego niektórzy nigdy nie wyjdą z długów
  • Wstydzisz się mówić ludziom, że nigdy nie czytałeś klasyki?

Mechanizm jest wyjaśniony w podpowiedzi.

Pomyśl o tym.

Sprawa wygląda tak. Jest to ten sam cykl życia dla każdego rynku. Rozpoczyna się w pierwszym etapie, a kończy w piątym. Jak widać, stanowi to pewne wyzwania dla właścicieli firm, a mianowicie, muszą się dostosować lub zginąć.

Możesz wejść na nowy rynek i czysty dom, tylko po to, aby pozostać w tyle, gdy konkurenci wchodzą i kradną udział w rynku. Biznes udanej sprzedaży polega na ciągłym doskonaleniu. Ciągłe zmiany.

Nie oznacza to, że nie możesz wylądować na kontroli (najlepiej działający nagłówek i kopia sprzedaży-na przykład jest to nasza obecna kontrola dla StudioPress), która działa przez dwadzieścia pięć lat.

Jest to jednak raczej wyjątek niż reguła.

Bardziej prawdopodobne, silna kontrola będzie miała dwa lub trzy lata życia, zanim będziesz musiał przejść do następnego etapu wyrafinowania.

Oto dlaczego jest to ważne …

Na naszym forum autorytetów widzimy wielu członków dzielących się swoimi stronami docelowymi w celu uzyskania opinii … a jednym z najbardziej oczywistych problemów, jaki widzę, jest brak zrozumienia, jeśli chodzi o wyrafinowanie rynku: prawie każdy zaczyna w pierwszym etapie, gdy rynki, w których konkurują, są w zaawansowanym stadium … jeśli nie w finale.

To nie załatwi sprawy.

Oto zadanie domowe: weź jeden ze swoich produktów lub usług i przepracuj go przez te pięć etapów. Pisz nagłówki i podtytuły dla każdego etapu. Nie jest to łatwe, ale im więcej ćwiczysz, tym lepiej dostaniesz.

I oczywiście, jeśli potrzebujesz łatwego sposobu na skonstruowanie tych stron docelowych, nie możesz zrobić znacznie lepiej niż Premise.

Total
0
Shares
Related Posts