Niebezpieczeństwo darmowych narzędzi do badania słów kluczowych

Powiedzmy, że jesteś dobrym marketerem internetowym i badasz słowa kluczowe w wyszukiwarkach. Szukasz nowych trendów wyszukiwania, z których możesz czerpać zyski.

Może założysz zupełnie nowy blog, a nawet opracujesz produkt informacyjny.

Przeglądając darmowe narzędzie do wyboru słów kluczowych Yahoo / Overture, odkrywasz frazę, która otrzymuje 173 359 wyszukiwań miesięcznie. Myślisz, że trafiłeś w dziesiątkę.

Mam nadzieję, że zweryfikowałeś tę liczbę wyszukiwań z bardziej wiarygodnym źródłem przed rozpoczęciem pracy, ponieważ okazuje się, że dokładniejsze rozliczanie tej frazy może być bliższe zero.

W trakcie kręcenia odcinka mojego 7 kroków do tworzenia i sprzedaży serii niszowych produktów informacyjnych w Tubetorial, zdarzyło mi się tylko w tym scenariuszu.

Obejrzyj film tutaj, aby dowiedzieć się, dlaczego nigdy nie należy polegać na wynikach z Yahoo/Overture Keyword Selector Tool, lub jakiekolwiek inne narzędzie do badania słów kluczowych, które wyciąga wyłącznie z wyników Yahoo. Jest też kilka innych rzeczy o znalezieniu silnego tematu dla produktu informacyjnego. 🙂

Subskrybuj Copyblogger dzisiaj!

Dodaj Copyblogger do Twoich ulubionych Technorati.

Total
0
Shares
Related Posts