“Telewizja jest średni bo cokolwiek dobra robota. is rzadko.”
Zawsze lubiłem ten sprytny cytat z komika Freda Allena. Jako gwiazda radiowa lat 30. i 40. Allen mógł być nieco stronniczy, ale tutaj jesteśmy ponad pół wieku później i wielu z nas z całego serca zgadza się z jego odczuciami dotyczącymi ogólnej jakości telewizji. I pomimo ogromnej ilości szumu o tym w 2006 roku, można prawdopodobnie zastąpić “telewizja” “wideo online” i stwierdzenie byłoby jeszcze bardziej oczywiste.
Z pewnością fajnie jest oglądać te rzadkie talenty tworzące świetną rozrywkę wideo online i programy informacyjne, takie jak zefrank, Amanda Congden, Cali Lewis i oczywiście ludzie Rocketboom, aby wymienić tylko kilka z bardziej znanych. You Tube oznacza, że każdy może być gwiazdą, więc każdy musi spróbować. Nawet Paris Hilton.
Oczywiście istnieją inne zastosowania wideo online, które mają ogromny potencjał poza rozrywką. Niektórzy już zaczęli używać go jako narzędzia nauczania i osobiście uważam, że to tam można uzyskać wiele wielkich możliwości za pomocą tego potężnego medium komunikacyjnego.
Wracając do mojego 6-miesięcznego etapu Copybloggera, wspomniałem mimochodem, że pracuję nad nowym projektem. To blog wideo, a my jesteśmy prawie gotowi, aby go uruchomić.
(Co jest kodem na “jest tak wiele do zrobienia, że nie widzę, jak kiedykolwiek to zrobimy”)
Strona zawiera samouczki wideo, które uczą ludzi, jak skutecznie tworzyć, publikować, sprzedawać i robić interesy online. Możesz zapisać się do kanału lub powiadomień e-mail, a po uruchomieniu jako pierwszy otrzymasz wstępne samouczki.
O tak… nazywa się Tubetorial.
Wspominałem, że jest za darmo?