Jak pisać dogłębne artykuły, które kocha Google

Hej marketer, czy jesteś miłośnikiem długich treści? Dogłębne raportowanie? Wtedy pokochasz tę statystykę:

Dziesięć procent.

To procent, według niedawnego badania Google o nazwie codzienne potrzeby informacyjne, ludzi, którzy mogą chcieć szczegółowych, długich informacji z wyszukiwania.

I jak zawsze mówimy tutaj, ” idź tam, gdzie wskazują dane.”

6 sierpnia 2013 Google właśnie to zrobił i ogłosił włączenie dogłębnych artykułów w wynikach wyszukiwania na temat szerokich wyszukiwań, takich jak ser, inwestycje, szachy, terroryzm, piłka nożna, cenzura czy aborcja.

Ale ten ruch naprawdę nie powinien nas zaskoczyć … Google zmierza w tym kierunku od dłuższego czasu, zwłaszcza ze swoimi aktualizacjami Panda.

Nie powinno cię też dziwić, że inżynierem stojącym za tą nową funkcją wyszukiwania jest nikt inny, jak Pandu Nayak — facet stojący za algorytmem Pandy.

Na blogu w wyszukiwarce Google Pandu pisze:

Cieszę się, że ludzie nadal inwestują w przemyślane, dogłębne treści, które pozostaną aktualne przez miesiące, a nawet lata po publikacji. To jest dokładnie to, co znajdziesz w nowej funkcji. Oprócz znanych wydawców znajdziesz również wspaniałe artykuły z mniej znanych publikacji i blogów. Jeśli jesteś wydawcą lub webmasterem, sprawdź nasz artykuł w Centrum pomocy i opublikuj go na blogu Webmaster Central, aby dowiedzieć się więcej.

Jak można to czytać i nie pomyśl o praktyce pisania treści z kamienia węgielnego — podstawy, którą Copyblogger głosi od pierwszego dnia? To dobra wiadomość dla marketerów treści.

Pod maską artykułu dogłębne wyniki wyszukiwania

Oto jak działa ta nowa funkcja.

Wyszukaj “reforma więziennictwa”, a otrzymasz migawkę artykułów z Washington Monthly, The Daily Beast i American Conservative — w tym miniaturkę, tytuł, krótki opis, źródło i logo.

To jest dobre i dobre dla polityki i kultury, ale czy ta nowa funkcja ma znaczenie dla świata biznesu? W rzeczy samej.

Wyszukaj “marketing”, a otrzymasz dogłębne wyniki z Fast Company, New York Times i Mashable.

Muszę przyznać, że te wyniki nie miały związku z pojęciem “marketing”.”Ponadto, gdy szukam “content marketingu”, “e-mail marketingu”, “stron docelowych” lub “copywritingu”, nie było dostępnych dogłębnych artykułów (chociaż nasze strony docelowe z kamieniem węgielnym dla tych tematów plasują się w widocznym miejscu).

Z góry mogę wymyślić co najmniej jeden artykuł dla każdego z tych tematów, który może kwalifikować się jako dogłębny artykuł. Coś się dzieje.

Jasne jest, że artykuły o długości od 2000 do 5000 słów oraz pisane przez duże marki dominują w nowych wynikach wyszukiwania. Niezbyt inspirujące, biorąc pod uwagę obietnicę Google, że ” znajdziesz również świetne artykuły z mniej znanych publikacji i blogów.”

Search Engine Land, jednak pojawił się na “search engine — – ale renderowany artykuł był osobliwym wyborem:

Tak jak inni.

Zastanawia się, czy nowość i zaskoczenie są wyróżniającymi wymaganiami integracji. Być może nie jest to zbyt odległe założenie, biorąc pod uwagę Wikipedię, może dać nam szczegółowe, ale waniliowe, informacje na takie tematy jak ser, Facebook i Szachy.

Moja największa troska sprowadza się do tego: dlaczego te trzy artykuły, a nie trzy inne? Dziwne wybory jak na tak szerokie terminy. A czy wyszukiwanie semantyczne jest w ogóle w grze? Czy można w ogóle wywęszyć intencje użytkowników za pomocą tak szerokich terminów?

Jest jeszcze wcześnie w grze, a Google może ulepszać system, aby ostatecznie uszeregować dogłębne artykuły na temat słów kluczowych o długim ogonie, które dokładniej odzwierciedlają intencje użytkowników.

Warto więc inwestować w dogłębne artykuły?

Tak. W rzeczywistości, mam nadzieję, że ty już były w ramach strategii content marketingu. 

I nie martw się. Nie każdy artykuł, który piszesz, musi być Epicki. Jedna na miesiąc to dobra zasada. Ale musisz zoptymalizować swoje artykuły pod kątem dogłębnego wyszukiwania.

Oto jak …

Dostosuj znaczniki artykułu schematu

Dla nietechnicznych spośród nas, nie pozwól, aby cię to przestraszyło.

Google wykorzystuje zoptymalizowane metadane do wyszukiwania i prawidłowego indeksowania treści. Mikrodane, o których mówimy, obejmują:

  • Nagłówek
  • SEO title tag
  • Indeksowalny i indeksowalny obraz
  • Opis
  • Data publikacji
  • Article body

Jeśli korzystasz z Genesis Framework dla WordPress i innych narzędzi, takich jak Scribe, to jesteś już zaznajomiony z tymi Warunkami. Znaczniki artykułu schematu po prostu przenosi te informacje na inny poziom.

W tej chwili najlepszą metodą na osiągnięcie tego celu jest Schema.org znaczniki artykułów. Ta strona prawdopodobnie sprawi, że głowa eksploduje, co jest jednym z powodów, dla których nasza aktualizacja Genesis 2.0 zawiera proste w użyciu znaczniki schematu.

Oto Jak to ujął Dyrektor Marketingu Copyblogger Media Dla Synthesis i StudioPress Jerod Morris:

Obsługa schematu oznacza, że Genesis 2.0 pozwala na wyprowadzenie mikrodanych w kodzie witryny. To jeszcze bardziej poprawia optymalizację witryny pod kątem wyszukiwarek, a ostatecznie jej optymalizację konwersji na wiele sposobów.

Zgłoś swoje treści za pomocą znaczników autorstwa

Gdy odbierasz swoje treści za pomocą znaczników autorstwa Google, wszystko, co piszesz online-czy to w Twojej witrynie, czy w innej — może być połączone z Twoim globalnym profilem autora.

Korzyści płynące z urywków bogatych obejmują również większą widoczność i wzrost liczby kliknięć w wyszukiwarce.

Co więcej, jak podkreślił Mark Traphagen, Google używa obecnie znaczników autorstwa jako środka do wyszukiwania odpowiednich autorytetów na określone tematy, aby wyświetlać je w wynikach wyszukiwania — pierwszy z takich publicznych przyjęć.

Czy twierdziłeś, że Twoja treść jest opatrzona znacznikami autorstwa? Możesz to zrobić w trzech prostych krokach na swojej stronie Genesis / WordPress lub przejść tradycyjną trasą.

Paginować i kanonikować długą treść

Aby rozbić długie artykuły, wielu wydawców internetowych dzieli artykuł na wiele stron.

Podczas gdy sugerowanym celem tej praktyki jest ” lepsze doświadczenie użytkownika “(co jest dyskusyjne), to, co traci, to zakres głębi artykułu …

Poprawne znaczniki paginacji to naprawią. Korzystanie z rel = next I rel = prev pomaga algorytmom Google zidentyfikować zakres artykułów.

Co więcej, ważne jest, aby kanoniczność była wykonywana poprawnie, “z rel=canonical wskazującym na każdą pojedynczą stronę lub stronę” view-all ” (a nie na stronę 1 serii wieloczęściowej).”

Google serwuje logo, aby dać użytkownikom szybki rzut oka, aby poznać źródło artykułu. Istnieje trzyetapowy proces optymalizacji tego logo pod kątem dogłębnego wyszukiwania:

  1. Połącz swoją witrynę z profilem Google+ (zobacz znaczniki autorstwa powyżej).
  2. Wybierz logo.
  3. Określ swoje logo ze znacznikami organizacyjnymi (więcej schema.org markup).

Powiedziano mi, że Twoje logo może nie pojawić się od razu w wyszukiwarce Google, więc bądź cierpliwy.

Wdrożenie First Click Free (FCF) dla treści zastrzeżonych

Ten jest opcjonalny.

Jeśli masz zawartość za subskrypcją, rejestracją lub płatną ścianą … i chcesz, aby ta zawartość była indeksowana w wyszukiwarce Google … zaimplementuj protokół FCF Google.

FCF nie tylko daje Google prawo do indeksowania ukrytych treści, indeksowania ich, a następnie podawania ich w znaczących zapytaniach wyszukiwania, ale gdy użytkownik kliknie na Twoją witrynę ze strony wyników wyszukiwania, uzyskuje dostęp do całego artykułu.

W momencie, gdy klikną jakikolwiek inny link, który prowadzi do ograniczonych treści, są jednak zmuszeni do rejestracji. Jest to oczywiście coś, z czego mogą korzystać Gazety online, ale równie skuteczne, jeśli budujesz witrynę członkowską z biblioteką treści chronionych rejestracją.

Twórz stronę killer cornerstone content

W końcu guma spotyka drogę.

Jeśli tworzysz znaczące, Oryginalne i dokładne (słowa 2,000 lub więcej) treści, Jesteś więcej niż w połowie drogi do pokazania się w Google dogłębnej funkcji wyszukiwania artykułów. Możesz pukać wszystkie powyższe kroki po południu i wrócić do pisania.

Ale jeśli jesteś nowy w świecie content marketingu, oto sześć bardziej”dogłębnych” artykułów, które pomogą Ci zacząć:

  • Jak tworzyć treści, które Google kocha (Brian Clark)
  • Jak tworzyć epickie treści (Demian Farnworth)
  • Czego magazyn New Yorker może nauczyć Cię o Content marketingu, który działa
  • Jak natychmiast stać się bardziej produktywnym (i lepszym) pisarzem (Jerod Morris)
  • Prosty Plan pisania jednego potężnego kawałka treści Online na tydzień (Pamela Wilson)
  • Jak napisać interesującą treść na” nudny ” temat (Pratik Dholakiya)

Powodzenia, a oto za rozkołysanie nowego świata “dogłębnych artykułów”!

Total
0
Shares
Related Posts