Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi

Nie musisz być geniuszem, aby opanować marketing internetowy.

Coś nam mówi, że jesteś po prostu … mądrzejszy niż większość ludzi, którzy chcą sprzedawać w Internecie.

Nie interesują Cię kiepskie programy “szybko się wzbogać”. Nie szukasz magicznej srebrnej kuli, która nie wymaga pracy, czasu i sensu.

Nie trzeba być Einsteinem, żeby to” dostać”. Ale trzeba być idiotą, aby wierzyć w niektóre rzeczy sprzedawane przez tradycyjnych guru marketingu internetowego.”

Marketing internetowy buduje autorytet za pomocą treści, aby informować i budować zaufanie z perspektywy i klientów.

Istnieje lepszy sposób na zrozumienie marketingu online i chcemy się nim z Tobą podzielić.

Wprowadzenie marketingu internetowego dla inteligentnych ludzi

Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi to systematyczny, prosty sposób na zrozumienie i wdrożenie skutecznego marketingu online.

Poznasz “metodę Copyblogger” tworzenia dochodowego biznesu online lub marketingu firmy offline online.

Cztery filary sukcesu marketingu internetowego

Copyblogger dostarcza bezpłatne porady marketingowe online od 2006 roku i znaleźliśmy cztery tematy, które wciąż się pojawiają.

Te cztery tematy systematycznie wprowadzają cię w najważniejsze koncepcje, o których każdy marketer online musi wiedzieć.

Są to fundamenty tego, jak zbudować i sprzedać firmę za pomocą modelu Copyblogger, wykorzystując wszystko, czego nauczyliśmy się przez lata.

Gotowy?

Filar 1: Relacje

Tworzenie silnych relacji z publicznością ma kluczowe znaczenie dla wszystkiego, co robimy tutaj.

Zamiast stale polować na nowych klientów, wolelibyśmy stworzyć cenione środowisko, które przynosi korzyści naszym obecnym czytelnikom i klientom i stale je wycofuje.

Nie reklamujemy się w tradycyjnym sensie. Zamiast tego nasi czytelnicy wykonują świetną robotę “głoszenia Słowa” dla nas.

  • Chodzi o to, aby zawsze mieć doskonały szacunek dla odbiorców i rynku.
  • Chodzi o skupianie się niemal obsesyjnie na swoich potrzebach, ponad własnymi (i uzyskiwanie tego, czego chcesz, niemal magicznie, w procesie).
  • Chodzi o zobowiązanie się do tworzenia wysokiej jakości doświadczeń dla czytelników i subskrybentów.

Filar 2: Direct response copywriting

 Z pewnością jesteśmy na bieżąco z najnowszymi trendami w mediach społecznościowych (i czasami je tworzymy), ale u podstaw wszystkiego, co robimy, są solidne techniki copywritingu.

Począwszy od zabójczego nagłówka i strategicznego przechodzenia przez kopię do poruszającego wezwania do działania, tradycyjne techniki copywritingu działają niesamowicie dobrze w mediach społecznościowych.

“Staromodne” porady dotyczące copywritingu mogą sprawić, że cała różnica między firmą lub blogiem, który kuleje, a tym, który naprawdę się rozwija.

Pokażemy Ci dokładnie, co mamy na myśli w początkowych wydaniach kursu.

Filar 3: Content marketing

 Jaka jest podstawa formuły Copybloggera?

Dostarczaj świetne treści.

Następnie dostarczaj świetne treści, ale w sposób strategiczny i skoncentrowany.

Raz na jakiś czas zrób świetną ofertę, która przynosi korzyści czytelnikowi i wiąże się z wymianą pieniędzy gotówkowych.

Oczywiście podamy Ci Więcej Szczegółów, Jak to zrobić, gdy już będziesz na pokładzie.

Filar 4: mieć coś, co warto sprzedać

 Każdy coś sprzedaje. Może to być produkt, usługa, plik do pobrania, pomysł lub godna sprawa.

Cokolwiek sprzedajesz, musi być warte swojej ceny. (I nigdy nie zapominaj, że uwaga czytelnika jest cennym towarem, który jest w ściśle ograniczonej podaży.)

Niezależnie od tego, czy prosisz o dolary, euro, Jeny, czy cenny czas i uwagę, musisz dostarczyć coś, co przewyższa Twoją cenę wywoławczą.

Pokażemy Ci, jak to działa.

Łącząc to wszystko razem

Każdy z tych czterech filarów wzmacnia Pozostałe. Razem są o wiele silniejsi, niż byliby, gdyby brakowało któregoś z filarów.

Jeśli chcesz wzmocnić swoje umiejętności pisania w praktyczny i skuteczny sposób, pozwól nam poprowadzić Cię do najlepszych zasobów na Copyblogger.

Ponieważ kiedy otrzymasz dokładne właściwe informacje, możesz natychmiast rozpocząć grę jako pisarz treści. I to właśnie da ci pożądane rezultaty.

Subskrybuj Copyblogger już dziś, aby otrzymywać najnowsze informacje o praktycznym, nowoczesnym content marketingu — co tydzień

Słowo pisane napędza sieć. Zawsze tak było i zawsze będzie.

Nawet jeśli pracujesz z dźwiękiem lub wideo, właściwe słowa są nadal tym, co robi różnicę.

  • Słowa napędzają zaangażowanie.
  • Słowa napędzają doświadczenie klienta.
  • Słowa napędzają sprzedaż, wzrost i zysk.

A jeśli chcesz opanować sztukę używania słów do napędzania wyników biznesowych, trafiłeś w idealne miejsce — Copyblogger pomógł przyspieszyć kariery pisarzy takich jak ty od 2006 roku.

Total
0
Shares
Related Posts