Wszystkie kampanie treści zaczynają się od tego samego:
badania słów kluczowych.
I jest ku temu powód. Kierowanie słów kluczowych doprowadzi do długoterminowego i, być może, krótkoterminowego ruchu organicznego wyszukiwania dla Twojej witryny.
Zła wiadomość jest taka, że 80% SEO i marketerów źle bada słowa kluczowe.
Podłączają główne słowo kluczowe do Planera słów kluczowych Google, pobierają wyniki, a następnie zaczynają je sortować w arkuszu kalkulacyjnym.
Ale rzecz w tym, że dosłownie tysiące innych marketerów i SEO już szukali, że dokładnie to samo słowo kluczowe.
Jeśli nie masz dużego szczęścia, nie znajdziesz niczego, co przypominałoby słowo kluczowe o niskiej konkurencji.
Jeśli masz stronę z autorytetem Quick Sprout, to nic wielkiego. Ale jeśli pracujesz z domeną mniej autorytatywną lub zupełnie nową, możesz musisz znaleźć realistyczne słowa kluczowe do rangi.
Na dobre wieści jest to, że Planer słów kluczowych pokazuje tylko bardzo małą część słów kluczowych, które można kierować.
Jeśli znajdziesz “ukryte” słowa kluczowe, które mają przyzwoitą liczbę wyszukiwań, ale mniejszą konkurencję, Twój organiczny ruch w wyszukiwaniu szybko wzrośnie.
Przeprowadzę Cię przez nowoczesne metody badania słów kluczowych 5, których możesz użyć do odkrycia słów kluczowych, które nie zostały skierowane przez setki lub tysiące twoich konkurentów.
Wszyscy korzystaliście wcześniej z narzędzia słów kluczowych Google AdWords? Nie będziemy tego tutaj omawiać. Zamierzamy wyjść poza wspólne narzędzia do badania słów kluczowych i zbadać kilka mniej mówionych sposobów, aby znaleźć najlepsze słowa kluczowe do kierowania na swojej stronie.
Zrozumieć, czym tak naprawdę są badania słów kluczowych
Badanie słów kluczowych to sztuka, nie nauka.
Chociaż istnieje kilka dobrych narzędzi tam, powinny one być start twoich badań, a nie koniec.
Większość SEO wykorzystuje badania słów kluczowych, aby dowiedzieć się, ile ruchu w wyszukiwarce mogą potencjalnie przyciągnąć za darmo.
Doświadczeni SEO wykorzystują badania słów kluczowych do zrozumieć swoich czytelników.
Słowa kluczowe, i ich ilości wyszukiwania, powiedzieć kilka rzeczy:
- Jakie są główne problemy odbiorców – jeśli ludzie 5,000 szukają konkretnego słowa kluczowego, pokazuje to, że jest to powszechny i ważny problem w twojej niszy. Twórz treści wokół najpopularniejszych problemów.
- Język, którego używają – ludzie opisują problemy na różne sposoby. Jeśli potrafisz zrozumieć, które słowa Twój czytelnik używa do opisywania problemów, możesz pisać bardziej atrakcyjne treści.
- Które tematy stają się z czasem ważniejsze lub mniej ważne – w miarę rozwoju nisz słowa kluczowe zyskują i tracą popularność. Dobre badanie słów kluczowych pomoże Ci zidentyfikować, które Wyszukiwania stają się coraz bardziej powszechne, dzięki czemu możesz tworzyć więcej treści wokół nich.
Metody w tym poście nie mają na celu pomóc Ci znaleźć podstawowe frazy kluczowe, takie jak “najlepszy toster.”Mają pomóc ci zrozumieć, co jest ważne dla Twojego czytelnika i pomóc w stworzeniu osoby czytelnika.
Gdy zrozumiesz, w jaki sposób czytelnik szuka pomocy, będziesz w stanie znaleźć niewykorzystane słowa kluczowe, które są idealne do kierowania.
Studenci są twoją najlepszą publicznością
Robisz marketing internetowy, żeby coś sprzedać.
Najczęściej jest to wiedza.
Nie każdy zapłaci za wiedzę; wielu chętnie próbuje wchłonąć wszystko za darmo.
Ale najcenniejszymi czytelnikami są ci, którzy wiedzą, że opłacenie wysokiej jakości szkoleń jest tego warte. Mają największą szansę na sukces i zaoszczędzą dużo czasu.
Ten idealny typ czytnika głównie wisi w kilku różnych miejscach:
- Duże sklepy e-commerce – kupują książki i audiobooki z takich marketów jak Amazon
- Blogi – śledzą influencerów w niszy i kupują kursy szkoleniowe bezpośrednio od nich
- Targowiska edukacyjne – zapotrzebowanie na wysokiej jakości szkolenia online szybko rośnie. Witryny takie jak Udemy i Skillshare sprzedają tysiące kursów chętnym uczniom.
Dzięki tej metodzie patrzymy na trzecią lokalizację wymienioną powyżej. Użytkownicy Udemy są bardzo zmotywowanymi uczniami i są gotowi zapłacić znaczne kwoty za dobre szkolenie.
Mimo że jeszcze nic nie sprzedajesz, chcesz tworzyć treści wokół słów kluczowych, które przyciągną tych odbiorców.
W ten sposób, gdy jesteś gotowy do sprzedaży, masz bardzo otwartą publiczność.
Istnieją dwa główne sposoby wyszukiwania słów kluczowych w Udemy.
Opcja # 1-Zobacz, co już lubią uczniowie: Najlepsze kursy w każdej kategorii na Udemy mają kilka ważnych cech wspólnych.
Po pierwsze, Są one tworzone przez ekspertów w niszy. Są to ludzie, którzy od lat piszą i uczą, więc znają język i zwroty, których zwykle używa publiczność.
Po drugie, możemy sortować kursy według popularności. Przeglądając najpopularniejsze kursy, możemy zobaczyć wszystkie najczęściej uczęszczane kursy. Oznacza to dla naszych badań nad słowami kluczowymi, że uczestnicy kursu silnie odnoszą się do kopii kursu. Możemy generować pomysły na słowa kluczowe z tych stron sprzedaży.
Przejdźmy przez ten proces krok po kroku.
Najpierw kliknij “Przeglądaj kursy” Po utworzeniu konta lub zalogowaniu się (bezpłatnie).
Spowoduje to wyświetlenie menu po lewej stronie ze wszystkimi różnymi kategoriami kursów:
W tym poście użyję blogu marketingowego jako przykładowej strony do prowadzenia badań nad słowami kluczowymi. Tak więc z powyższej listy wybrałbym kategorię “Marketing”.
Po wybraniu głównej kategorii otrzymasz listę polecanych kursów. Możesz wybrać, aby wiertła w dół trochę więcej. Mógłbym wybrać marketing cyfrowy, SEO lub marketing w mediach społecznościowych, gdyby mój blog miał bardziej konkretnych odbiorców:
Niezależnie od tego, czy wybierzesz podkategorię, kursy, które widzisz, niekoniecznie są najbardziej popularnymi kursami, więc nie chcemy na nie patrzeć.
Zamiast tego wybierz “Wszystkie kursy” z górnego menu i zmień opcję” Sortuj według ” NA “popularność” na następnej stronie:
Zauważysz, że masz dodatkowe opcje filtrowania z boku.
Najciekawszą opcją dla mnie jest” poziom”, który opisuje trudność kursu. Gdybym stworzył treści dla początkujących marketerów na moim blogu, chciałbym spojrzeć na najpopularniejsze kursy dla początkujących.
Ale gdybym chciał tworzyć treści dla ekspertów, chciałbym odfiltrować wyniki do kursów na poziomie “eksperckim”. Ponieważ odbiorcy stają się bardziej doświadczeni i zaawansowani, zwykle używają różnych słów kluczowych do opisania swoich problemów.
Jest to ważne, ponieważ nie chcesz tworzyć treści, które rozwiązują problem, który eksperci mają za pomocą języka, którego używałby początkujący. Twoje treści nie przyciągną żadnych ekspertów od marketingu, a nawet gdyby tak było, nie byliby pod wrażeniem Twojego pisania (tj.
Po odfiltrowaniu kursów do tylko najlepszych kursów, którymi zainteresują się Twoi odbiorcy, możemy wreszcie znaleźć kilka słów kluczowych.
Oto początek opisu kursu dla pierwszego najlepszego kursu, który wybrałem:
Zauważysz, że autor pogrubił już większość fraz kluczowych ważnych dla tej publiczności. Zna frazy, których szukają potencjalni uczniowie (z wieloletniego doświadczenia) i wyróżnia je.
Nie wszyscy autorzy kursów będą to robić, ale jest to obszar, w którym można znaleźć kilka słów kluczowych.
W tym momencie chcesz rozpocząć nagrywanie słów kluczowych. Możesz kierować je bezpośrednio później lub użyć ich do wygenerowania dodatkowych pomysłów na słowa kluczowe. Na razie po prostu zacznij z nimi arkusz kalkulacyjny.
Pamiętaj, że nie musisz kopiować ich dokładnie tak, jak się pojawiają. Na przykład wątpię ,aby ktokolwiek szukał ” jak przyciągnąć ultra ukierunkowany ruch.”Ale zdanie takie jak” Jak przyciągnąć ukierunkowany ruch ” jest prawdopodobnie dość powszechne.
Po zakończeniu wyodrębniania słów kluczowych z opisu kursu przewiń w dół do ” programu nauczania.”Zawiera listę każdego “wykładu” w trakcie kursu.
Będą one zazwyczaj na najważniejsze (i intrygujące) tematy dla potencjalnych klientów:
Z tych pierwszych trzech sekcji, chciałbym dodać następujące słowa kluczowe do mojego arkusza kalkulacyjnego słów kluczowych:
- Co to jest budowanie listy
- Dlaczego musisz zbudować listę
- Narzędzia do tworzenia listy (e-mailowej)
- Jak utworzyć lejek sprzedaży
Ponownie, wyjmij każde słowo(słowa), które nie będą używane bardzo często przez wyszukiwaczy.
To, co właśnie pokazałem, było częścią strony sprzedaży dla jednego kursu. Często możesz wygenerować dziesiątki pomysłów na słowa kluczowe wysokiej jakości dla swojej listy z jednego kursu. Przejdź przez tyle kursów, ile chcesz, aż zaczniesz widzieć zbyt wiele zduplikowanych pomysłów na słowa kluczowe.
Opcja # 2-zobacz, czego szukają uczniowie: Każda duża strona internetowa, która sprzedaje coś, zwykle ma sugestie autouzupełniania, ponieważ posiadanie tej funkcji zwykle zwiększa konwersje.
Udemy jest jedną z tych witryn, które zawierają sugestie w pasku wyszukiwania.
Kiedy zaczniesz wpisywać słowo, pokaże Ci najczęściej wyszukiwane słowa zawierające to, co do tej pory wpisałeś:
Chciałbym zapisać wszystkie te sugestie słów kluczowych w moim arkuszu kalkulacyjnym na później. Są one bardzo przydatne, ponieważ są już klasyfikowane od najczęściej wyszukiwanych do najmniej wyszukiwanych.
Na koniec nie zatrzymuj się na głównym słowie kluczowym. Jeśli zaczniesz wpisywać którąkolwiek z tych sugestii, możesz uzyskać więcej sugestii.
Na przykład, gdy zacząłem pisać “marketing free”, pojawiła się sugestia dotycząca” marketing freelance”, co byłoby dobrym dodatkiem do mojej listy.
Znajdź pytania, które zadają czytelnicy
Najlepsze słowa kluczowe to te, które pochodzą od samych czytelników.
Lata temu trudno było je znaleźć, ale teraz masz do dyspozycji sporo opcji.
Oto trzy różne sposoby znajdowania pytań, które zadają czytelnicy, abyś mógł wyodrębnić dodatkowe słowa kluczowe.
Wariant 1 – Faqfox: Faqfox to poręczne małe narzędzie, które może być używane do generowania pomysłów na treści lub pomysłów na słowa kluczowe.
Na podstawie wprowadzonego słowa kluczowego narzędzie zeskrobuje listę wątków na różnych forach i agregatorach.
Na początek wprowadź słowo kluczowe w pierwszym polu tekstowym. Następnie możesz wejść na forum (które może działać lub nie) lub wybrać jedną z gotowych kategorii witryn startowych.
Po kliknięciu jednej z kategorii adresy URL odpowiednich forów i subredditów zostaną automatycznie załadowane do narzędzia. Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniej kategorii, wybierz “generic”, który przeszukuje wszystkie największe witryny, takie jak Reddit i Yahoo Answers.
Po kliknięciu przycisku szukaj otrzymasz długie lista tytułów wątków (z linkami) odpowiednich dla Twojego słowa kluczowego.
Z tej listy możesz zacząć wybierać frazy kluczowe i pełne pytania, które Twoi odbiorcy już zadali w innych miejscach:
Otrzymasz listę co najmniej 100 wątków dla Twojego słowa kluczowego. Właśnie z wyników na powyższym zdjęciu zapisałbym:
- Z jakiej usługi e-mail marketingu powinienem korzystać
- Mój e-mail Gmail trafi do folderów śmieci
- Platforma marketingu wideo
- Jak zdobyć pracę w reklamie
- Jak przejąć pracę webmastering
- Darmowe narzędzia marketingu internetowego
Wszystkie te słowa są potencjalnymi słowami kluczowymi, które można kierować w przyszłych treściach.
Wariant 2-zeskrobać forum: Narzędzie takie jak Faqfox obejmuje wszystkie największe fora i strony z pytaniami i odpowiedziami—ale nie wszystkie z nich.
Jeśli znajdziesz forum w swojej niszy, możesz spojrzeć na wątki, tak jak zrobiliśmy to powyżej, aby wyodrębnić słowa kluczowe dla swojej listy.
Ponadto możesz dowiedzieć się więcej o rodzaju języka, którego używają czytelnicy.
Aby to zrobić, skopiujemy tytuły wątków, a następnie umieścimy je w narzędziu do zagęszczania słów kluczowych. Patrząc na słowa i krótkie zwroty, które są najczęściej używane, zaczniesz widzieć obraz tego, co ma największe znaczenie dla odbiorców.
Na przykład, załóżmy, że chcesz dowiedzieć się więcej o publiczności w głównej sekcji marketingu internetowego na Warrior Forum.
Najpierw zaznacz wszystkie tytuły wątków:
Skopiuj i wklej to do pustego arkusza kalkulacyjnego, a następnie usuń wszystkie niepotrzebne dane:
Skopiuj pozostałe dane (pierwszą kolumnę), które powinny być wszystkimi tytułami wątków.
Wklej je do darmowego narzędzia analizatora gęstości słów kluczowych-upewnij się tylko, że wybrałeś opcję “Tekst” :
Wszystkie te narzędzia działają tak samo, więc używaj dowolnego.
Po uruchomieniu narzędzia otrzymasz długą listę pojedynczych słów, fraz 2-wyrazowych i fraz 3-wyrazowych wymienionych w kolejności od najczęściej używanych do najmniej używanych:
Szczerze mówiąc, moje wyniki nie są świetne na powyższym zrzucie ekranu. To dlatego, że zeskrobałem tylko jedną stronę wyników forum. Idealnie, chcesz co najmniej kilkaset, aby trendy zaczęły stawać się bardziej oczywiste.
Mimo to możesz dowiedzieć się trochę o swoich odbiorcach z krótkiej analizy, takiej jak ta. Na przykład, prawdopodobnie używają słowa “najlepszy” zamiast ” top.”Ponadto są zainteresowani “znalezieniem” odpowiedzi na swoje problemy.
Opcja 3-strony z pytaniami i odpowiedziami: Ostatnią metodą, którą opiszę tutaj, aby znaleźć pytania od czytelników, jest przejście na strony z pytaniami i pytaniami, takie jak Quora.
Quora jest prawdopodobnie największym, ale są inne miejsca z pytaniami i odpowiedziami, których możesz użyć do badań:
- Yahoo Answers
- Giełda Stosów
- Odpowiedzi Wiki
- Zapytaj Metafilter
Powodem, dla którego strony z pytaniami i odpowiedziami są często bardziej przydatne niż fora do badania słów kluczowych, jest to, że w przeciwieństwie do forów, które są uporządkowane według ostatniej odpowiedzi, witryny z pytaniami i odpowiedziami mają algorytmy wyświetlające popularne treści, zarówno dawne, jak i obecne.
Pierwszym krokiem jest wprowadzenie głównej niszy do głównego paska wyszukiwania.
Użyj filtra po lewej stronie, aby zawęzić wyniki do ” tematy.”Tematy są w zasadzie zbiorem wszystkich pytań w danej niszy.
Możesz śledzić temat, który ułatwi monitorowanie nowych pytań w przyszłości. Możesz też po prostu kliknąć link do głównego tematu.
Kiedy kliknąłem “Marketing”, który jest ogromnym tematem (1,7 miliona obserwujących), dało mi to kilka mniejszych kategorii do wyboru.
Bezpośrednio z tych małych podglądów kategorii, można już znaleźć kilka dobrych słów kluczowych:
Gdy skończysz wydobywać pomysły na tę stronę, kliknij jeden z tematów podrzędnych, aby zagłębić się nieco dalej.
W moim przypadku kliknąłem główny nagłówek “Digital Marketing”:
Podczas przewijania w dół zobaczysz mieszankę nowych i starych pytań.
Możesz sprawdzić liczbę głosów, jakie ma każde pytanie (lewy dolny róg dowolnego pytania), aby sprawdzić, czy jest popularne. Najlepiej poszukaj pytań z co najmniej kilkoma głosami.
Przejdź przez tyle pytań, ile chcesz znaleźć słowa kluczowe. Możesz łatwo znaleźć 50-100, aby dodać do listy za pomocą tej metody.
Ukradnij przypadkowe słowa kluczowe swojego konkurenta
Duże witryny, wiodące witryny w twojej niszy, które produkują dużo treści, kierują wiele słów kluczowych bez robienia tego celowo.
Mogą wspomnieć o jednym w nagłówku artykułu i / lub kilka razy w całym artykule.
Nie możesz konkurować z tymi witrynami o główne słowa kluczowe, które kierują. Jeśli jednak zostaną one przypisane do któregokolwiek z tych innych słów kluczowych, możesz can spróbuj ich wyprzedzić.
Jeśli utworzysz świetną treść wokół tych słów kluczowych, będziesz miał lepszą treść dla tych konkretnych słów kluczowych, ponieważ jest bardziej ukierunkowana.
Jest to trudna metoda w użyciu, ale może dostarczyć przydatnych wyników. Najlepiej jest użyć go jako drugiej lub trzeciej opcji do innych metod w tym artykule.
Krok 1-Użyj Planer słów kluczowych Google: Przejdź do Planera słów kluczowych i wklej adres URL konkurenta w miejscu, w którym prosi o “Twoją stronę docelową”. Pozostaw pole tekstowe słowa kluczowego puste. Główny adres URL bloga zazwyczaj działa najlepiej.
Google zwróci do 800 słów kluczowych, które kojarzy z witryną, posortowanych według trafności.
Możesz również wprowadzić określony adres URL posta na blogu w obszarze strony docelowej. Na przykład, jeśli mój nowy hipotetyczny blog skupi się na marketingu w mediach społecznościowych, mogę wprowadzać posty na temat mediów społecznościowych z Quick Sprout do narzędzia:
Otrzymasz kilka pomysłów na słowa kluczowe, które nie pojawiłyby się, gdybyś po prostu wpisał “marketing” (lub pokrewny) w polu słowa kluczowego narzędzia.
Polecam pobranie wszystkich wyników do arkusza kalkulacyjnego (przycisk” Pobierz ” w prawym górnym rogu). Skopiuj wszystkie słowa kluczowe, które wydają się dobre do głównej listy.
Krok 2-Podłącz te słowa kluczowe do narzędzia do śledzenia pozycji: Jedną z głównych idei tej strategii było znalezienie słów kluczowych, które są łatwe do sklasyfikowania. Jeśli konkurent może oceniać słowo kluczowe nawet bez próby, powinno być łatwiej dla Ciebie wysoko.
Tylko dlatego, że narzędzie kojarzy te słowa kluczowe ze stroną, nie oznacza, że witryna zajmuje dla nich wysokie miejsce. Musisz je podłączyć do narzędzia do śledzenia pozycji lub ręcznie sprawdzić w Google (czasochłonne).
Ze względu na ten przykład użyłem Pro Rank Tracker. Darmowy plan da ci Wyniki 20 słów kluczowych, ale oczywiście będziesz potrzebował konta premium, jeśli traktujesz to poważnie.
Dodaj domenę konkurenta wraz ze słowami kluczowymi z poprzedniego kroku:
Kliknij przycisk “Zapisz” i daj narzędziu minutę, aby sprawdzić ranking dla tych słów kluczowych.
Po przejściu do widoku URL w menu bocznym zobaczysz wszystkie słowa kluczowe, które właśnie wpisałeś pod adresem URL konkurenta:
Idealnie, szukasz słów kluczowych, które są w rankingu na pierwszych dwóch stronach i nie są w pełni uwzględnione w tytule. To zazwyczaj najlepsi kandydaci.
Czaty na Twitterze to kopalnia złota
Wszyscy marketerzy wiedzą, że Twitter jest potężną platformą marketingową, ale niewielu wie, jak skutecznie korzystać ze wszystkich jego funkcji.
Czaty na Twitterze są jedną z tych funkcji. Kiedy ludzie chcą rozmawiać na temat na Twitterze, jedynym sposobem na to jest umieszczenie hashtagu w swoich tweetach. Następnie inni użytkownicy mogą wyszukiwać ten hashtag, aby zobaczyć najnowsze wyniki i wchodzić w interakcje z nimi.
Czat na Twitterze używa określonego hashtagu, dzięki czemu Grupy Użytkowników mogą dyskutować na tematy na żywo. Zazwyczaj są one hostowane lub moderowane przez krótki czas w celu pobudzenia dyskusji w razie potrzeby.
Aby w pełni korzystać z czatów na Twitterze, musisz użyć narzędzia zaprojektowanego specjalnie dla nich. Oto kilka opcji:
- Tweetchat.com
- Twitterfall.com
- TweetGrid.com
- Twubs.com
Wszystkie te narzędzia działają dość podobnie. Musisz wprowadzić hashtag dla konkretnego czatu (pokazany na Tweetchacie poniżej), aby zobaczyć tweety od innych użytkowników:
Technicznie, można wprowadzić dowolny hashtag. Na przykład “# SEO “wyświetli ostatnie tweety, które zawierają “# SEO” :
Nie jest to jednak zbyt przydatne dla naszych badań nad słowami kluczowymi.
Oto dwie opcje, które są.
Opcja 1-Obserwuj ustalone czaty na Twitterze: Zdecydowanie najlepszym sposobem na skorzystanie z czatów na Twitterze do badania słów kluczowych jest faktyczne uczestnictwo w nich w czasie rzeczywistym.
Chodzi o to, aby obserwować czaty, które zazwyczaj składają się z obserwatorów zadających pytania wpływowym. Pytania te często zawierają przydatne słowa kluczowe, podobnie jak na forach.
Po wprowadzeniu hashtagu dla starego czatu Zwykle zobaczysz tylko najpopularniejsze (ponownie tweetowane i udostępnione) posty. Niestety, zazwyczaj nie są to pytania, ale raczej odpowiedzi.
Tak więc, jeśli naprawdę chcesz skorzystać z czatów, zaplanuj udział w kilku nadchodzących.
Oto cztery miejsca, w których można znaleźć czaty na Twitterze:
- http://twubs.com/twitter-chats
- https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AhisaMy5TGiwcnVhejNHWnZlT3NvWFVPT3Q4NkIzQVE&hl=en#gid=52
- http://www.gnosisarts.com/index.php?title=Tweetchat_Wiki/By_Day
- http://tweetreports.com/twitter-chat-schedule/
Żadne nie są szczególnie dobrze zorganizowane, ale możesz użyć polecenia “Znajdź” w przeglądarce (ctrl + f ) i wpisać wspólne niszowe słowo kluczowe, aby znaleźć dobre czaty:
Stwórz listę czatów, w których chciałbyś uczestniczyć, z każdego z czterech źródeł, a także z czasów, w których działają.
Po wprowadzeniu hashtagu do jednego z narzędzi czatu, które dałem ci na początku sekcji, podczas gdy czat jest rzeczywiście uruchomiony, zobaczysz wiele pytań od obserwujących. Zapisz to.
Ponadto, ty can wpisz hashtag w pasku wyszukiwania na Twitterze, chociaż nie jest to tak skuteczne, jak bycie na czacie na żywo.
Będziesz musiał przewijać niektóre Tweety “odpowiedz”, ale powinieneś być w stanie wykopać kilka dobrych pytań i słów kluczowych:
Opcja 2-Obserwuj stare czaty lub dowolny odpowiedni hashtag: Jak właśnie pokazałem, można obserwować części starych czatów.
Ponadto możesz wpisywać inne hashtagi, które niekoniecznie są czatami na Twitterze.
Nie ma łatwego sposobu, aby je znaleźć, ale zazwyczaj można je odgadnąć. Spróbuj połączyć:
“nisza” + “pytania”
Na przykład wypróbowałbym hashtag # marketingquestions:
Jeśli wpiszesz Stary czat, możesz znaleźć kilka słów kluczowych, jeśli chcesz przekopać się przez kilka innych tweetów:
Nie wkładaj wszystkich jajek do jednego koszyka
Wszystkie metody i narzędzia do badania słów kluczowych mają swoje ograniczenia.
Aby uzyskać najbardziej kompletny zestaw słów kluczowych, need aby użyć co najmniej kilku różnych narzędzi.
Teraz, gdy masz dużą listę potencjalnych słów kluczowych do kierowania, powinieneś uruchomić je za pomocą narzędzia słów kluczowych, aby uzyskać jeszcze więcej wyników, które mogą nie pojawić się na standardowej liście Google Keyword planner.
Istnieje kilka różnych narzędzi, których możesz użyć do tego celu.
Narzędzie # 1 – Keywordtool.io: Powiedziałem ci o tym, jak potężna może być Funkcja autouzupełniania sugestii na dużych witrynach-nie bardziej niż samo Google.
To narzędzie słów kluczowych wpisuje słowo kluczowe oraz różne litery, pojedynczo i rejestruje sugestie autouzupełniania.
Wpisz dowolne słowa kluczowe (z arkusza kalkulacyjnego) w narzędziu i kliknij ikonę wyszukiwania.
Spowoduje to wyświetlenie dużej listy sugestii słów kluczowych:
Nie wszystkie z nich będą dobre, ale będziesz w stanie znaleźć sporo słów kluczowych do kierowania.
Istnieją inne narzędzia, które wykorzystują tę samą metodę, np.:
Narzędzie # 2 – Term Explorer: To narzędzie wydaje się wykorzystywać dane z planowania słów kluczowych Google, ale jest w stanie dać ci więcej niż standardowe wyniki dla słowa kluczowego.
Po utworzeniu konta wybierz narzędzie zbiorcze słowa kluczowe z Pulpitu nawigacyjnego lub górnego menu:
Nadaj zadanie nazwę, a następnie wprowadź jedno lub więcej słów kluczowych.
Term explorer to naprawdę. potężne narzędzie, jeśli masz płatne konto. Darmowe konta są ograniczone do małych zadań (1000 słów kluczowych), co jest nadal lepsze niż podstawowe wyszukiwanie Planera słów kluczowych.
Jednak płatne konta mogą zmienić rozmiar wyników do 90 000 słów kluczowych, co ujawni wszystkie rodzaje ukrytych klejnotów słów kluczowych.
Po uruchomieniu zadania zostanie wygenerowana lista słów kluczowych, podobna do wyświetlacza Adwords.
W razie potrzeby możesz filtrować wyniki za pomocą lewego paska bocznego:
Jeśli zaczynasz od szerokiego terminu (takiego jak “marketing” w moim przykładzie powyżej), nie kończ na tym.
Wybierz jedne z najlepszych słów kluczowych o długim ogonie i stwórz dla nich kolejną pracę, aby ujawnić jeszcze bardziej unikalne pomysły.
Stworzyłem nowy dla słowa kluczowego “strategia marketingu internetowego” i skończyłem z kilkoma słowami kluczowymi o długim ogonie, które prawdopodobnie byłyby dobre do celowania.
Badania słów kluczowych i konkurencja idą w parze
Badanie słów kluczowych pozwoli Ci skompilować listę setek lub tysięcy odpowiednich słów kluczowych.
Jest to jednak bezużyteczne, dopóki nie ocenisz poziomu konkurencji dla każdego słowa kluczowego.
Jeśli kilku specjalistów celuje w konkretne słowo kluczowe, zazwyczaj lepiej jest je przekazać i znaleźć łatwiejsze do naśladowania.
Analiza istniejących wyników wyszukiwania dla słowa kluczowego i określenie ich konkurencyjności to zupełnie inny temat.
Większość narzędzi do badania słów kluczowych lub śledzenia pozycji ma wbudowaną metrykę konkurencji. Jednak niektóre są bardziej dokładne niż inne.
Jeśli użyłeś metod opisanych w tym artykule, aby znaleźć słowa kluczowe, wybrany wskaźnik konkurencji będzie znacznie niższy dla Twoich słów kluczowych niż te łatwe, które Google Keyword Planner daje wszystkim innym.
Beyond Google AdWords Keyword Research
Wiele osób otrzymuje dane słów kluczowych z AdWords. Ale są też inne źródła słów kluczowych i ilości wyszukiwań. Przejdziemy teraz przez kilka z nich!
-
Bing
Nowsze narzędzie do badania słów kluczowych Bing, choć wciąż w fazie rozwoju, jest dobrym miejscem do sprawdzenia.
Zaloguj się (lub załóż konto)
Zacznij od podstawowych ustawień. Narzędzie słów kluczowych Bing jest trochę inny niż Google. jeśli jest ustawiony na 30 dni, daje dokładna ilość poszukiwań z tych 30 dni.
Możesz wyeksportować dane
Skorzystaj z dokładnych numerów wyszukiwania, aby ocenić long tail:
Możesz wprowadzić dane Google AdWords w celu porównania wskaźników wolumenu wyszukiwania:
Teraz dopracujmy się trochę. Ustaw język na angielski (zakładając, że to twój język docelowy) – i rozszerzyć zakres dat do 6 miesięcy. To da ci duży zestaw danych do podejmowania dobrych decyzji:
Ustaw na “tryb ścisły” dla zasadniczo wersji Bing “dokładne dopasowanie”
-
Narzędzia do badania słów kluczowych Wordtracker i SEO Book
Te wersje są bezpłatne. Możesz także zarejestrować się i zapłacić za wersje pro.
Uruchom raport w książce SEO, aby wyeksportować pliki CSV
Wykorzystaj ogólne dzienne szacunki do pomiaru potencjalnego ruchu w całej sieci:
-
Wordpot
Wordpot to kolejne źródło słów kluczowych, o których nie pomyślałeś.
Pokazuje również definicje, synonimy, słowa pokrewne i Powiązane słowa
-
Narzędzia Słów Kluczowych YouTube
Oczywiście, jeśli robisz optymalizacji dla YouTube będziesz zainteresowany w ilości wyszukiwania – ale jeśli nie, jest to nadal fantastyczne narzędzie bardzo Generowanie więcej pomysłów słów kluczowych.
Przejdź do dołu, kliknij “Dodaj wszystkie 100”, a następnie kliknij Eksportuj do CSV lub wybranego pliku
Również-powiedzmy, że chcesz rangi w youtube dla “search marketing”.
-
Szukaj terminu “search marketing” w YouTube
-
Znajdź najlepsze wideo w rankingu
-
Wprowadź ten film w narzędziu słowa kluczowe — to daje najlepsze słowa kluczowe dla tego filmu
Możesz dodać je do istniejącego raportu lub zacząć od nowa
-
Lokalne Źródło Marketingu-Lokalne Narzędzie Słów Kluczowych
Jest to przydatne narzędzie do generowania lokalnych zmian słów kluczowych. Nie daje wyszukiwanych woluminów, tylko listę słów kluczowych.
Zacznij od kodu pocztowego, promienia i słów kluczowych
Wygeneruj listę i eksportuj do pliku CSV
-
Użyj Wyszukiwania Zaproponuj Skrobaki Do Szybkich Pomysłów Na Słowa Kluczowe
Sieć zbiera dane każdego dnia. Dane, które ludzie faktycznie wpisują-mówią nam, czego szukają.
Sugestie wyszukiwania są doskonałym miejscem do wyszukiwania słów, które ludzie wpisują. Często może to przynieść natychmiastowe pomysły dotyczące treści, a także perspektywy słów kluczowych. Ważną częścią tego procesu jest zebranie jak największej liczby pomysłów.
Wiele SEO tam brakuje niektórych z najbardziej przydatnych narzędzi. Przejdźmy teraz przez niektóre!
Po pierwsze, lista sugerowanych skrobaków
- http://www.ubersuggest.org
- http://soovle.com/
- http://tools.seobook.com/general/keyword-information/
- http://www.zuula.com/
- http://www.keywordbuzz.net/
Wszystkie są świetne (dużo tam na ubersuggest) ale pokażę Ci kilka sztuczek z Soovle i KeywordBuzz
Soovle
Są dwa sposoby użycia Soovle ‘ a. Najpierw użyjemy go jako ogólnego skrobaka.
-
Zestaw to 15 silników. Chcemy jak najwięcej słów kluczowych!
-
Zacznij wpisywać główne słowo kluczowe otaczające badany temat
-
Użyj skrobaka dla Chrome, aby Kluczować je w dokumencie Google
- Kto chce wyciąć i wkleić te wszystkie słowa? Możemy je dostać w google Doc z małym ulepszeniem do skrobaka XPath
- Zobaczysz, że domyślne wyniki nie zawierają każdego słowa kluczowego.
- Eliminacja [4]
- Zeskrobać ponownie (lub wcisnąć enter)
- Eksportuj wyniki do Dokumentów Google.
-
Filtruj i sortuj surowe dane
- Zauważysz, że jest tam trochę dodatkowych rzeczy do posprzątania. Jest kilka danych z innych Div I zduplikowanych słów kluczowych.
- Usuń dodatkowe dwa wiersze na dole
- Sortuj według słowa kluczowego Alfabetycznie
- Teraz musimy filtrować duplikaty! Na komórka B2 wpisz ten wzór;
= if (A2=A3,true, false)
Spowoduje to true, Jeśli elementy są takie same i false, jeśli są różne. - Następnie najedź na róg (poczekaj, aż krzyż się ukaże) i kliknij dwukrotnie.Oznacza to każdy element jako duplikat lub nie.Zanim zrobimy następny krok, skopiuj wyniki true/false i Wklej jako wartości na siebie. To nie będzie wizualnie Zmień prawdziwe / fałszywe wyniki-ale usunie formuły i pozostawi tylko słowa.
- Sortuj malejąco wg kolumny BTo powinno umieścić wszystkie prawdziwe na szczycie. To twoje duplikaty.
- Usuń wszystkie” prawdziwe ” wiersze.
Pozostało Ci około 100 unikalnych i zróżnicowanych słów kluczowych!
Soovle Złapać Trendy
Następnie użyjemy Soovle do przechwytywania trendujących słów kluczowych, jeśli chcesz szybko tworzyć i złapać trend.
-
Kliknij na Gwiazdkę
To doprowadzi Cię do trendów słów na dzień.
-
Wykonaj control-f w swojej przeglądarce. Szukaj słów otaczających Twoją niszę
-
Następnie-wprowadź To słowo z powrotem do sugerowanego skrobaka.
KeywordBuzz
Chcę Ci tylko pokazać jedną rzecz z keywordbuzz.net – nie znam innych skrobaków.
- Pierwszy – wejdź na ekran wyszukiwania i wprowadź słowo kluczowe.
- Wtedy – nie tylko można pobrać jako plik tekstowy. Możesz błyskawicznie sprawdzić dostępność domen dla. com. NET i. org
- Wystarczy kliknąć “Sprawdź” – i od razu będziesz miał świetne pomysły na niszowe nazwy domen.
- Możesz nawet uzyskać pomysły, aby zatrzasnąć się w ruchu marki za pomocą pomocniczego Samouczka lub strony informacyjnej.
Użyj Google Correlate
Google correlate to kolejne nieczęsto omawiane narzędzie do badania słów kluczowych, zwłaszcza trendów sezonowych. http://www.google.com/trends/correlate/
Oto przykład – jeśli wpiszesz “czerwone wino” jest to wynik:
Widać, że daje nam słowa kluczowe, w których objętość wyszukiwania w czasie ma silną korelację. Jest to przydatne narzędzie do odkrywania trendów i wymyślania nieszablonowych pomysłów na słowa kluczowe-zbadajmy kilka!
Dodatkowe Pomysły Na Tematy
Załóżmy, że jesteś blogerem kulinarnym-i lubisz co jakiś czas pisać artykuł o czerwonym winie. Nie chciałbyś poznać innych tematów, które mógłbyś przyczepić do czerwonego wina?
Wynik korelacji dla czerwonego wina wynosi:
Widać, że wielu ludzi szuka rzeczy związanych z serem w tym samym czasie, w którym szukają wina. Jest to nieco oczekiwane, ale istnieje wiele ukierunkowanych pomysłów na słowa kluczowe, o których mogłeś nie pomyśleć. I znasz ten trend wraz z czerwonym winem – więc możesz też nieco lepiej dopasować swoje treści do sezonowych trendów.
Możesz pokazać więcej słów, a także zrobić Eksport CSV
Pomysły Według Lokalizacji
Funkcja lokalizacji w Google Correlate doskonale nadaje się do kierowania odbiorców w określonej lokalizacji, z równoległym zainteresowaniem. Działa to świetnie w przypadku przedmiotów sezonowych lub zainteresowań, które zmieniają się we wzorcach wyszukiwania w ciągu roku.
Na przykład załóżmy, że jesteś sklepem eCommerce, który sprzedaje grille itp. Być może zainteresują cię osoby szukające “imprezy plenerowej”. Wiesz, że ten wzorzec wyszukiwania odpowiada sezonowości i zainteresowaniom Twoich klientów.
Początkowa korelacja pokazuje:
Pokazuje to podobne wzorce wyszukiwania dla “poison oak” i “BOAT registration”. Ale bądźmy bardziej ukierunkowani i uzyskajmy korelacje dla lokalizacji.
A wyniki To:
Tutaj masz ludzi w Stanach Connecticut i Karolina Południowa zainteresowany Antigua All inclusive wakacje.
Więc czym się zajmujesz?
Robisz wakacyjne prezenty dla Antigua dla klientów z tych państw o tej porze roku ludzie zaczynają mieć imprezy plenerowe (i kupując Grille).
Śledzenie Wewnętrznego Wyszukiwania Witryny
Wielu właścicieli witryn często pomija najbardziej oczywiste miejsce, aby uzyskać słowa kluczowe. Twoja własna strona internetowa. Nie mówię tylko o słowach kluczowych, których ludzie używają, aby dotrzeć do twojej witryny. Raczej wyszukiwania użytkowników dokonują w Twojej witrynie.
Działa to szczególnie, jeśli masz większą witrynę — e-commerce lub dużą witrynę redakcyjną. Będziesz miał wiele danych do pracy i wiele możliwości, aby dowiedzieć się, jak ludzie używają Twojej witryny i pomysłów na słowa kluczowe, o których nigdy nie pomyślałbyś inaczej.
Zakładam, że masz już funkcję wyszukiwania w swojej witrynie. Pokażę Ci, jak to skonfigurować w analytics i efektywnie wykorzystać dane.
Sprawdź jak Twoja witryna działa w wyszukiwarce
Będziesz potrzebował parametru adresu URL używanego przez witrynę do śledzenia wyszukiwania w witrynie.
Na przykład strona, na której to demonstruję, wygląda następująco;
Widzisz paameter wyszukiwania?
/ Szukaj.php?search=Szukaj + przykład
gdzie” search example ” jest wpisanym słowem kluczowym.
Parametrem jest” Szukaj” (podpowiedź:jeśli w php jego po znaku zapytania)
Skonfiguruj go w Analytics
Przejdź do swojego profilu analitycznego.
Przejdź do panelu administracyjnego. Kliknij Ustawienia profilu
W ustawieniach profilu przewiń w dół do “Ustawienia wyszukiwania w witrynie”
Wpisz parametr zapytania, który znaleźliśmy w pierwszym kroku w polu. Wybierz również, aby usunąć parametry zapytania z adresu URL.
Jak Korzystać Z Danych
Pokażę Ci, jak najlepiej uzyskać dostęp do tych danych w celu badania słów kluczowych. Zrobimy to w ramach analytics, ale możesz również wyeksportować dane do dalszego wykorzystania.
Po pierwsze-Zobacz słowa kluczowe wyszukiwania witryny
Jeśli nigdy wcześniej tego nie robiłeś, najlepiej oddalić co najmniej sześć miesięcy.
Zastosujemy kilka różnych filtrów do danych. (Można to zrobić również z zaawansowanymi segmentami, aby uzyskać bardziej “stały” filtr).
Ten pierwszy filtr mówi ” Pokaż mi słowa, które zostaną przeszukane częściej ale wtedy większość ludzi natychmiast odchodzi moja strona. (Być może będziesz musiał grać z liczbami specyficznymi dla Twoich danych). Są to słowa, wokół których chcesz tworzyć nowe treści.
I może dostać coś takiego;
Albo możesz zrobić coś odwrotnego. Powiedz ” Pokaż mi słowa, które dużo się przeszukiwało ale gdzie ludzie zostają na miejscu. Ponownie, dokładna liczba będzie zależeć od zachowania osób w Twojej witrynie.
Podjęcie Działań
Tak czy inaczej, będziesz miał listę słów kluczowych, które możesz podjęcia natychmiastowych działań na.
- Wysoko wyszukiwane słowa where people leave = Utwórz treść!
- Wysoko wyszukiwane słowa, w których ludzie zostają = badanie słów kluczowych i optymalizacja wokół tych słów.
Skrobanie Szukaj sugeruj z wiersza poleceń
Wyodrębnij początkowy plik JS
Google uruchamia skrypt podczas obliczania wyszukiwanych słów. Możesz użyć następującego adresu URL w przeglądarce, a następnie wygenerować plik JS.
Wklej następujące elementy do przeglądarki.
http://www.google.com/s?sugexp=pfwl&cp=15&q= < Szukaj terminu tutaj>
Zastąp <search term here > swoim słowem kluczowym. Zróbmy marketing.
http://www.google.com/s?sugexp=pfwl&cp=15&q=marketing
Wklej w przeglądarce
Automatycznie utworzy i pobierze plik JS
Otwórz go, a zobaczysz swoje surowe warunki sugerowania
To nie jest zbyt praktyczne zastosowanie, więc jest więcej!
Utwórz plik. SH
Po prostu skopiuj i wklej ten kod do edytora tekstu
#!/ bin / bash
q = $(echo “$1 “/ sed’s/ / %20 / g’)
curl-s “http://www.google.com/s?sugexp=pfwl&cp=15&q = $q” / sed
‘s / [/n[/g’ / cut-d ‘”‘ – f2 / tail-N +4
Zapisz go jako plik. SH. Możesz go po prostu nazwać suggest.sh
Uruchom Kod W Terminalu (Mac)
Uruchom następujące polecenie w terminalu
./suggest.sh “marketing”
Które przyniosą następujące wyniki;
- marketing oferty pracy W wa
- rozwiązania marketingowe
- plan marketingowy
- rozwiązania marketingowe wa
- oferty pracy marketing
- strategie marketingowe
- marketing drive
- marketing mix
- praktyki marketingowe
(zauważ, że niektóre wyniki mogą być zlokalizowane).
Prowadzenie Własnej Analizy Częstotliwości Słów Kluczowych
Dostępnych jest wiele narzędzi do przeprowadzania analizy częstotliwości słów kluczowych. Niektóre są darmowe, inne płatne. Ale może być powód i korzyść z posiadania kontroli nad prowadzeniem własnych raportów. Pokażę Ci, jak to zrobić!
Utwórz swój kod. Sh
Zacznij od wycięcia i wklejenia tego do edytora testowego;
#!/ bin / bash
input=$1
IFS = $ ‘n’
# dla plików ze słowem kluczowym…
if [- e “$input”]; then
cat “$input “/ sed ‘s / / n / g’ > > tmp
for word in $(cat “$input ” / sed ‘s/ | n | g’ / sort / uniq); do
count = $(grep-c “^$word$” tmp)
echo-e “$countt$word ” > > tmp_o
zrobione
cat tmp_o / sort-hr
rm tmp tmp_o
# dla stron www…
elif [[“$input “= ~ ” http://”]]; then
# sprawdź czy linki są zainstalowane. znaleziono rozwiązanie na
http://stackoverflow.com/questions/592620/check-if-a-program-exists-
from-a-bash-script
wpisz linki > / dev | null 2>&1 | / {echo >&2 ” Ten skrypt wymaga
“linki”, ale nie jest zainstalowany. Przerywam.”; exit 1;}
links-dump “$input ” / sed-e ‘s/ /N / g; s / (.*) / L/ ‘/ sed ‘s / W / / g’ > > tmp
for word in $(cat tmp / sort / uniq); do
count = $(grep-c “^$word$” tmp)
echo-e “$countt$word ” > > tmp_o
zrobione
cat tmp_o / sort-hr
rm tmp tmp_o
fi
Zapisz to jako plik-wszystko będzie działać, na przykład keyword.report.sh
Uruchom skrypt
Otwórz Terminal na komputerze Mac
Skrypt można uruchomić na dwa sposoby-plik lub URL.
-
Wg Pliku
bash keyword.report.sh słowo kluczowe.plik.txt
‘keyword.report.sh’ jest nazwą Twojego pliku. SH i słowem kluczowym’.plik.txt ‘ to nazwa pliku z zawartością, którą analizujesz.
-
Przez URL
bash keyword.report.sh http://quicksprout.com
Znowu “keyword.report.sh’ jest. SH nazwa pliku, a następnie po prostu umieścić adres URL! Spokojnie!
Założę się, że masz zabójczą listę słów kluczowych i danych! Teraz Twoja strona jest szybka, indeksowalna, semantycznie poprawna i masz najlepsze słowa kluczowe. Czas kierować i tworzyć treści, które przyciągną linki podczas snu.