Wskazówki 16, Aby Poprawić Konwersje W Mediach Społecznościowych

Marketing w mediach społecznościowych musi być priorytetem dla każdej firmy we wszystkich branżach.

Bądź z duchem czasu i poznaj najnowsze trendy. Twoi klienci są aktywni na platformach społecznościowych, więc musisz również ustanowić obecność.

Niektórzy z was mogli już to opanować. Zdobywasz mnóstwo nowych obserwujących w mediach społecznościowych. Ale co teraz?

Liczba obserwujących rośnie, ale sprzedaż osiągnęła plateau lub może nawet spadła. Jak to możliwe?

Jeśli to brzmi jak twoja obecna sytuacja, oto, co musisz wiedzieć. Tylko dlatego, że ktoś śledzi Cię na jednym z twoich profili w mediach społecznościowych, nie oznacza, że jest klientem.

Firmy, które odnoszą sukcesy, wiedzą, jak zmienić swoich zwolenników w Klientów. Oczywiście, media społecznościowe są świetne dla świadomości marki, ale są bezużyteczne, jeśli nie prowadzą do konwersji.

Mogę cię nauczyć, jak wykorzystać te platformy społecznościowe, aby zdobyć więcej klientów.

Ilu masz zwolenników? Przygotuj się na to, że ta liczba przełoży się na dolary.

Oto, co musisz wiedzieć, aby skutecznie zwiększyć liczbę kliknięć i zamienić obserwujących w więcej klientów.

1. Rozwiń swoje kanały marketingowe

Na początek musisz mieć aktywną obecność na jak największej liczbie platform społecznościowych.

Oto spojrzenie na aktywni użytkownicy miesięcznie w najpopularniejszych sieciach społecznościowych:

image3 10

Na ilu z tych platform jesteś obecny? Jeśli Twoja odpowiedź jest tylko jedna lub dwie, popełniasz błąd i tracisz ogromną szansę.

Konsultowałem się z wieloma firmami, które mają tę teorię. Są aktywni na Facebooku, więc nie muszą mieć innych profili społecznościowych.

Skoro Facebook ma najbardziej aktywnych użytkowników, po co przejmować się czymkolwiek innym?

Ten rodzaj mentalności jest jednym z powodów, dla których nie przekształcasz obserwujących w Klientów.

Nie zrozum mnie źle, Facebook jest świetny. Będzie on nadal królem marketingu w mediach społecznościowych przez wiele lat. Ale to nie wystarczy.

Ludzie korzystają z różnych platform mediów społecznościowych z różnych powodów. W zależności od grupy docelowej możesz mieć więcej szczęścia na jednej platformie nad drugą. Wkrótce omówimy tę koncepcję bardziej szczegółowo.

Oto przykład, aby pokazać, dlaczego ludzie mogą korzystać z różnych platform społecznościowych, w zależności od ich celów.

Facebook może być śledzony przez kogoś, ale może przede wszystkim używać Facebooka do udostępniania zdjęć członkom rodziny. Mogą śledzić cię na Twitterze, ale mogą używać Twittera tylko po to, aby otrzymywać aktualizacje wiadomości. Widzisz, co mam na myśli?

Dywersyfikacja zasięgu na platformach społecznościowych w jak największej liczbie sieci zwiększy szanse, że Twoi obserwatorzy staną się klientami.

2. Poznaj swoją grupę docelową

Aby odnieść sukces na rynku mediów społecznościowych, musisz jasno określić swój rynek docelowy.

Prowadzić badania i rozwijaj osobowość klienta aby pomóc ci przez to przejść.

Zobacz, jak różni się korzystanie z mediów społecznościowych (według platformy) w zależności od grupa wiekowa użytkowników :

image4 10

Jaki jest Przedział wiekowy Twojego rynku docelowego?

Na przykład, załóżmy, że stwierdziłeś, że twój rynek docelowy znajduje się gdzieś w grupie od 18 do 29. Masz Facebook, który jest świetny, ponieważ 86% tej publiczności ma również profil na Facebooku.

Ale jeśli nie korzystasz z YouTube, Instagram i Snapchat, nie wykorzystujesz skutecznie swoich profili.

Chociaż ważne jest, aby być aktywnym na tak wielu platformach, jak to możliwe, Twoi odbiorcy docelowi będą dyktować, jak duży nacisk musisz położyć na każdą z nich.

Dla tych z Was, którzy prowadzą wyłącznie marketing dla osób powyżej 60 roku życia, nieefektywne byłoby skupienie wysiłków marketingowych na Snapchacie i Tumblrze.

Ale niektóre firmy mogą mieć szerszą gamę produktów i usług, co przekłada się na bardziej zróżnicowany rynek docelowy. Musisz korzystać z każdej platformy społecznościowej w inny sposób, w zależności od użytkowników, do których próbujesz dotrzeć.

Na przykład, sprawdź ten post z Kohl ‘ s Strona Instagram:

image7 9

To oczywiste, że kierują się do określonej grupy odbiorców. Model, ubranie i styl są skierowane do młodych dorosłych kobiet.

Ale Kohl ‘ s sprzedaje szeroką gamę produktów dla obu płci w każdej grupie wiekowej. Identyfikacja ich rynku docelowego dla produktów na zdjęciu i zrozumienie sposobu, w jaki różne dane demograficzne korzystają z mediów społecznościowych, pomogły im stworzyć ten konkretny post.

Gdyby próbowali sprzedać ubrania 55-letniemu mężczyźnie, Instagram prawdopodobnie nie byłby platformą do tego.

Upewnij się, że Twoje promocje mają sens dla witryny społecznościowej, z której korzystasz.

3. Bądź aktywny

Gdy użytkownik zacznie cię śledzić w mediach społecznościowych, chcesz zrobić wszystko, co w twojej mocy, aby utrzymać go tak zaangażowanym, jak to możliwe. Najlepszym sposobem na to jest pozostanie aktywnym na wszystkich platformach.

Zarządzanie stronami mediów społecznościowych raz w tygodniu nie zmniejszy tego, jeśli chcesz zamienić swoich obserwujących w Klientów.

Bycie aktywnym na co dzień stworzy bardziej autentyczną interakcję z obserwującymi. Oto przykład, aby pokazać, co mam na myśli.

Spójrz na tę interakcję z Best Buy Strona na Facebooku:

image1 10

Obserwujący zapytał o zniżkę. Zespół marketingu społecznościowego Best Buy postąpił słusznie, natychmiast odpowiadając użytkownikowi.

Nie tylko odpowiedzieli na pytanie użytkownika, ale nawet podali link do strony ze zniżkami. Ta prosta strategia osiąga kilka rzeczy.

Po pierwsze, to świetna obsługa klienta. Oryginalny użytkownik, który opublikował pytanie, powinien być zadowolony z odpowiedzi.

Po drugie, pokazuje innym obserwatorom, jak poważne jest reagowanie na komentarze w BestBuy. Ktoś inny mógł mieć to samo pytanie, ale teraz nie musi pytać, ponieważ odpowiedź na nie została udzielona.

Ludzie wiedzą, że jeśli mają pytania w przyszłości, mogą dotrzeć do Best Buy w mediach społecznościowych i uzyskać szybką odpowiedź.

Szybka i niezawodna obsługa klienta może naprawdę wyróżnić Twoją markę w mediach społecznościowych. Upewnij się, że odpowiadasz na wszystkie komentarze i wiadomości tak szybko, jak to możliwe.

Jeśli to zrobisz, Twoi obserwatorzy będą bardziej skłonni kupić od ciebie.

4. Użyj narzędzi automatyzacji

Chociaż ważne jest, aby pozostać aktywnym w mediach społecznościowych, nie jest rozsądne, aby wszystkie firmy poświęcały na to każdą sekundę swojego dnia.

Większe firmy mają dedykowane zespoły do zarządzania mediami społecznościowymi. Ale jeśli prowadzisz małą operację i nie możesz sobie pozwolić na zatrudnienie kogoś do tego, Twoim obowiązkiem jest jednoczesne uruchamianie wszystkich tych platform.

Jest to wysokie zamówienie, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że masz również inne obowiązki. Możesz użyć narzędzi automatyzacji, aby zaoszczędzić czas i usprawnić proces.

Sprawdź niektóre zasoby online, takie jak Bufor, aby zacząć we właściwym kierunku:

image8 7

Codzienne logowanie do każdego z serwisów społecznościowych w celu publikowania treści jest żmudne. Facebook, Twitter i Instagram to jedna z najbardziej popularnych witryn internetowych na świecie.

Łącznie 63 postów w tygodniu.

Ale dzięki narzędziom automatyzacji, takim jak bufor, możesz zarządzać i planować swoje posty na każdym profilu z jednej platformy. W ten sposób możesz poświęcić tylko jeden dzień w tygodniu na planowanie postów i pozwolić programowi zrobić resztę za Ciebie.

Nadal jednak będziesz musiał uważnie obserwować wszystkie swoje strony społecznościowe, pamiętając o naszej wcześniejszej dyskusji na temat szybkiej i skutecznej obsługi klienta.

Narzędzia takie jak Sprout Social może kierować wszystkie wiadomości z platform społecznościowych do jednej skrzynki odbiorczej. Pozwala Ci odpowiadać na wiadomości Twoich obserwujących w kolejności, w jakiej zostały otrzymane.

Dodatkowo możesz to zrobić z jednego miejsca, w przeciwieństwie do odbijania się od jednej platformy na drugą.

5. Oferuj ekskluzywne promocje

Teraz, gdy utworzyłeś obecność na wielu platformach mediów społecznościowych, zidentyfikowałeś swoich odbiorców i zautomatyzowałeś swoje posty, nadszedł czas, aby porozmawiać o rodzaju treści, które powinieneś publikować.

Nie chcesz spamować swoich obserwujących. Upewnij się, że każdy post dodaje im wartość, a także pomaga osiągnąć większe cele marketingowe.

Publikowanie losowego obrazu na Instagramie tylko dlatego, że nie napisałeś przez cały dzień, nie jest skuteczne.

Musisz dać swoim obserwatorom mediów społecznościowych powód, aby cię śledzić. Oczywiście są zainteresowani Twoją marką, jeśli początkowo Cię śledzili. Ale jeśli Twoje posty nie dodają żadnej wartości do ich życia, mogą łatwo przestać cię obserwować.

Dlatego musisz oferować ekskluzywne promocje swoim obserwatorom w mediach społecznościowych. Daj im coś, czego nie mogą dostać na swojej stronie internetowej lub gdziekolwiek indziej.

Oto przykład jak KAOHS wykorzystali tę strategię w swojej historii na Instagramie:

image5 10

To proste i skuteczne. Ten kod promocyjny nie można znaleźć, surfując po internecie lub przeglądając stronę internetową.

Został zaprojektowany specjalnie dla obserwujących markę na Instagramie. Użytkownik, który podążał za marką, ponieważ był zainteresowany, ale nigdy niczego nie kupił, ma teraz zachętę do zostania klientem.

Oferta 30% zniżki to świetna okazja. Wystarczy Zniżka, aby zwiększyć sprzedaż i zwiększyć bazę klientów.

Spróbuj wymyślić sposoby zastosowania tej samej taktyki do strategii marketingowej w mediach społecznościowych.

6. Uruchom konkursy

Serwisy społecznościowe to jeden z najlepszych sposobów na prowadź dochodowy giveaway. To dlatego, że zachęca treści generowane przez użytkowników.

W rezultacie zwiększysz również ekspozycję swojej marki. Jeśli możesz zachęcić swoich obserwujących do wzięcia udziału w konkursie, publikując treści na własnych profilach, ich Obserwujący również to zobaczą.

Doprowadzi to do większej liczby obserwujących na twojej stronie, co ostatecznie doprowadzi do większej liczby klientów.

Mniej więcej 59% osób powiedzieli, że śledzili markę w mediach społecznościowych, ponieważ byli zainteresowani promocjami, które oferowała Marka.

image2 10

Jeśli zawsze uruchamiasz nowe konkursy i inne promocje, zwiększasz szanse na zdobycie większej liczby obserwujących. Ponadto ten rodzaj treści utrzymuje zaangażowanie odbiorców.

Ponadto ponad 75% konsumentów dokonało zakupu z powodu mediów społecznościowych. Użytkownicy są 57.5% bardziej skłonni kupić coś od marki, którą śledzą w sieci społecznościowej.

Wymyśl prosty konkurs. Na przykład poproś swoich obserwujących, aby opublikowali zdjęcie z Twoimi produktami. Niech oznaczą post określonym hashtagiem, aby wziąć udział w konkursie.

Po określonym terminie wybierz najbardziej kreatywne zdjęcie lub ten, który ma najwięcej polubień, i daj im nagrodę. Upewnij się, że nagroda jest tego warta.

Ludzie nie wezmą udziału w konkursie, jeśli rozdajesz $5. To nie jest warte ich czasu i wysiłku. Ale na pewno zainteresujesz ludzi, jeśli oferujesz kartę podarunkową o wartości 250 USD.

7. Wykorzystaj influencerów społecznościowych

Innym sposobem na pozyskanie większej liczby klientów z mediów społecznościowych jest współpraca z influencerami społecznościowymi.

Ta strategia jest nieco inna niż inne metody, które omówiłem. Dzieje się tak dlatego, że dzięki influencerom społecznościowym możesz próbować przekonwertować ludzi, którzy nie śledzą Twojej marki, na klientów. Ale podążają za twoimi wpływowymi.

Współpraca z influencerami to skuteczna strategia, ponieważ ich zaangażowanie jest wysokie. Mikro influencerzy mogą zwiększ konwersje kupna o ponad 22-krotność aktualnej stawki.

Co więcej, Obserwujący ufają tym influencerom: 94% twierdzi, że influencerzy mediów społecznościowych mają wiedzę.

A 82% ludzi częściej stosuje się do zaleceń wydawanych przez wpływowych.

Oto przykład jak Labrada Nutrition współpraca z influencerką mediów społecznościowych na Instagramie:

image6 10

Użyli James Tollefson jako ambasador marki promować swoje produkty na swoim osobistym profilu. To pozwoliło im zdobyć klientów od swoich zwolenników, w przeciwieństwie do ich własnych.

Posiadanie linku do promowanego produktu w bio influencera zwiększa szanse na zakup tego produktu. To dlatego, że jest to łatwiejsze dla klienta.

Kliknięcie linku na stronie, którą już przeglądają, jest znacznie łatwiejsze niż próba wyszukania produktu w Internecie. Ogólnie rzecz biorąc, jest to zwycięska strategia.

8. Użytkownicy Twittera kochają zdjęcia

Przez prawie cały 2014, za każdym razem, gdy tweetowałem nowy post na blogu Quick Sprout, dołączałem nagłówek postu i link do mojej strony.

Średnio otrzymywałem około 6,000 odwiedzających miesięcznie z Twittera. Na przykład otrzymałem 5,992 odwiedzających w grudniu po prostu tweetując moje posty na blogu.

twitter traffic

Jak widać na tym wykresie, od tego czasu byłem w stanie zwiększyć mój ruch na Twitterze do odwiedzających 12,470 miesięcznie. Jak udało mi się go zwiększyć?

Zacząłem umieszczać zdjęcia w moich tweetach.

twitter picture

Kiedy tweetuję link do postu na blogu Quick Sprout, staram się umieścić zdjęcie z postu w tweecie. Samo to pomogło wygenerować wzrost o 108% w moim ruchu na Twitterze.

9. Udostępniaj tylko najlepsze treści

Bez względu na to, jaką sieć próbujesz wykorzystać, dzielenie się przeciętnymi informacjami tylko cię skrzywdzi. Nauczyłem się tego na własnej skórze, ponieważ kiedy jestem leniwy i dzielę się przeciętnymi informacjami, widzę, że mój ruch społeczny spada.

Dlaczego? Ludzie zakładają, że wszystkie treści, które udostępniasz, są przeciętne, nawet jeśli tak nie jest. ale jeśli treści, które udostępniasz, są zawsze świetne, ludzie będą czekać na Twoje aktualizacje i faktycznie klikną.

facebook traffic

Jeśli spojrzysz na powyższy obrazek, zauważysz, że mój ruch na Facebooku spadł o 74%. Jasne, niektóre z moich treści w grudniu wypadły lepiej na Facebooku, ale napisałem również mniej postów w tym miesiącu.

Jednym z głównych powodów spadku było to, że aktualizacje, które zostawiłem na Facebooku, były przeciętne. Zamiast spędzać 4 godziny w miesiącu myśląc o dobrych aktualizacjach, spędziłem 30 minut. To również spowodowało, że otrzymałem mniej polubień na post.

10. Postępuj zgodnie z zasadą 80/20

Możesz wymyślić własny idealny stosunek, ale odkryłem, że udostępnianie treści z własnej witryny 20% czasu jest idealne. Jeśli promujesz tylko treści z własnej witryny, ludzie uznają cię za zbyt autopromocyjnego.

Na początku zazwyczaj będziesz chciał ćwierkać cztery razy o rzeczach, które nie są związane z Twoją firmą, zanim udostępnisz własne treści.

Upewnij się, że aktualizacje, które publikujesz, które nie dotyczą Twojej firmy, są wysokiej jakości. Publikowanie przeciętnych aktualizacji, jak wspomniano powyżej, zmniejszy tylko ogólną liczbę kliknięć.

11. Umieść swoje linki na początku swoich postów społecznościowych

Za każdym razem, gdy publikujesz tweeta lub post na Facebooku, możesz kontrolować, gdzie umieścisz link. Zawsze umieszczam linki pod koniec moich aktualizacji, ponieważ jest to wygodniejsze, ale nie zawsze powoduje to najwięcej kliknięć.

link traffic

Jak widać z powyższej mapy ciepła, linki, które są mniej więcej jedną czwartą aktualizacji statusu, zwłaszcza na Twitterze, zwykle otrzymują najwięcej kliknięć.

Więc następnym razem, gdy napiszesz aktualizację na Twitterze, nie dodawaj linku na końcu swojego tweeta — dodaj go w Kwadransie.

12. Nie publikuj na Facebooku, chyba że umieścisz zdjęcie

Podobnie jak na Twitterze, użytkownicy Facebooka uwielbiają obrazy. W rzeczywistości kochają obrazy tak bardzo, że aktualizacje statusu Facebooka zawierające obrazy generują 104% więcej komentarzy, 54% więcej polubień i 84% więcej kliknięć.

Jeszcze bardziej interesujące jest to, że jeśli umieścisz wezwanie do działania w swoim obrazie, średnio powinieneś zobaczyć dodatkowy wzrost współczynnika klikalności o 14%.

call to action

Ponadto, używając szesnastkowego koloru # 4c66a4 w zdjęciach lub kolorów, takich jak szary i biały, których używa Facebook, powinieneś zobaczyć, że współczynniki klikalności skoczą o kolejne 16% do 28%.

13. Nie zapomnij użyć hashtagów

Jeśli nie miałeś okazji przeczytać tej infografiki, powinieneś to zrobić teraz. Rozbija to, w jaki sposób używanie hashtagów we wszystkich sieciach społecznościowych może zwiększyć ruch – w wielu przypadkach dwa razy ilość ruchu-w porównaniu do braku użycia hashtagów.

Dla każdej sieci społecznościowej Twoje podejście musi być nieco inne; infografika rozbija to dla ciebie. Po prostu upewnij się, że hashtagi, których używasz, są odpowiednie.

Lata temu, gdy zdałem sobie sprawę z wartości hashtagów, zacząłem ich używać we wszystkich moich aktualizacjach. Początkowo niewiele to pomogło, bo tylko spamowałem, ale kiedy zdałem sobie sprawę z wartości istotne hashtagi, widziałem wzrost klikalności.

14. Bądź krótki i do rzeczy

Próbowałem znaleźć idealną długość aktualizacji statusu w mediach społecznościowych, ale zależy to od sieci. Z Twitterem i tak nie masz dużo miejsca, ponieważ platforma ogranicza liczbę znaków, których możesz użyć.

Z innymi platformami, takimi jak Facebook, możesz jednak pisać akapity.

Niemniej jednak odkryłem, że krótsze aktualizacje mają tendencję do uzyskiwania większości kliknięć. Na przykład przetestowałem aktualizacje na Facebooku, które są długie na akapity i odkryłem, że współczynniki klikalności w tych aktualizacjach są od dwóch do sześciu razy rzadsze niż aktualizacje, które mają długość jednego zdania i długość około 40 znaków.

Jeśli chcesz uzyskać jak najwięcej kliknięć, postępuj zgodnie z poniższymi licznikami znaków:

character counts

15. Uważaj, jakich słów używasz

Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, czy słowa, których używasz w aktualizacjach, generują więcej udziałów, komentarzy i kliknięć? Dla każdej sieci społecznościowej jest inaczej.

Oto słowa 20, które powinieneś rozważyć na Twitterze:

twitter words

Oto najbardziej udostępniane słowa, które należy użyć na Facebooku:

facebook words

16. Test, test i test jeszcze

Nawet jeśli złamałem 10 taktyk, aby pomóc ci zwiększyć klikalność, nie wierz mi na słowo. To, co działa dla mnie, może nie działać dla Ciebie. I vice versa.

Więc, co powinieneś zrobić? Powinieneś przetestować wszystkie taktyki i wymyślić własną. Pomoże to zmaksymalizować współczynnik klikalności w czasie.

Należy również pamiętać, że sieci społecznościowe zmieniają się z czasem. Z tego powodu musisz nieustannie dostosowywać i testować swoje strategie. Niezastosowanie się do tego spowoduje spadek liczby kliknięć.

Wniosek

Posiadanie wielu obserwujących w mediach społecznościowych jest świetne. Ale musisz znaleźć sposoby na przekonwertowanie tych obserwujących na klientów.

Zacznij od ustanowienia obecności na jak największej liczbie platform społecznościowych. Następnie zbadaj swoją grupę docelową, abyś mógł odpowiednio sprzedawać na każdym kanale.

Bądź aktywny regularnie. Upewnij się, że zawsze odpowiadasz swoim obserwatorom, utrzymując ich w zaangażowaniu.

Użyj narzędzi automatyzacji, aby zaoszczędzić czas, jeśli chodzi o zarządzanie treściami.

Oferuj ekskluzywne rabaty i promocje oraz organizuj konkursy. Współpracuj z influencerami mediów społecznościowych, aby zwiększyć świadomość marki.

Skup się na zwiększaniu liczby kliknięć. Używaj obrazów, obserwuj swój język, używaj hashtagów i trzymaj się Sedna.

Jeśli zastosujesz się do tych wskazówek, będziesz miał więcej niż wielu obserwujących. Skończy się to wzrostem przychodów ze sprzedaży i gotówki w banku.

 

Total
0
Shares
Related Posts