Wiesz, że siedzisz na kopalni złota, prawda?
Ta świeżo zainstalowana witryna WordPress jest gotowa być źródłem dochodów, perspektyw i możliwości dla Twojej firmy. Ma potencjał, aby stać się potężnym zasobem, ale jest kilka rzeczy, które musisz najpierw uporządkować.
Ten post udostępnia najlepsze źródła zasilania 12, do których możesz podłączyć swoją nową witrynę WordPress.
To może wydawać się dużo do zrobienia, ale są one wymienione w kolejności ważności. Pracuj najpierw na górze listy. Jak już to przygotujesz, przejdźmy do reszty.
Zanim się zorientujesz, będziesz mieć witrynę WordPress, która jest w pełni naładowana i gotowa do zasilania Twojej firmy.
1. Podejmij decyzję: Strona główna czy strona bloga?
Jedną z pierwszych decyzji, które musisz podjąć, jest sposób uporządkowania witryny.
Gdy odwiedzający wpiszą nazwę domeny, zobaczą stronę główną lub stronę bloga? Dzięki witrynie WordPress każda z nich jest łatwa do stworzenia. Pytanie brzmi, Jakie są zalety każdego z nich?
Strony główne z ogólnymi informacjami o Twojej witrynie i formularzem opt-in to świetny sposób na powitanie nowych użytkowników.
Ale załóżmy, że masz bloga-czy nie zgubi się, jeśli nie ma go na stronie głównej?
Niekoniecznie. Kiedy mówisz o swoich postach na blogu — w mediach społecznościowych, w wiadomości e — mail lub w innej witrynie-udostępnisz link, który przechodzi bezpośrednio do nich.
Ludzie mogą również znaleźć twojego bloga za pomocą menu nawigacyjnego.
Z drugiej strony, jeśli twój blog jest gwiazdą programu, możesz chcieć, aby był pierwszą rzeczą, z którą ludzie się angażują.
Nie ma tu dobrej ani złej odpowiedzi. To strategiczna decyzja, która powinna być częścią ogólnego planowania terenu. Łatwo jest to zmienić później, więc nie myśl o tym zbytnio: po prostu wybierz jeden i przetestuj go.
2. Zbuduj połączenie z listą e-mail
Aby zbudować prawdziwe, ciągłe połączenie z czytelnikami, nic nie przebije poczty e-mail.
Skrzynka e-mail to intymna przestrzeń i uprzywilejowane miejsce do zamieszkania. Jesteś tam tylko na zaproszenie, i z tego powodu, jesteś skłonny do uzyskania uwagi, którą chcesz.
Nie wiesz, co uwzględnić w wiadomościach e-mail? Na Copybloggerze są dobre informacje na temat tworzenia e-maili, na które ludzie będą czekać i dlaczego powinieneś traktować swoich czytelników jak psy (naprawdę). Zacznij od pomysłów w tych postach i buduj stamtąd.
3. Podaj nam powód do udostępnienia naszego adresu e-mail
Ta intymna, uprzywilejowana przestrzeń skrzynki odbiorczej jest również dość zagracona dla większości z nas. Nie chcemy więcej e-maili niż już mamy, więc musisz dać nam przekonujący powód, aby zaprosić cię do naszej skrzynki odbiorczej.
O ile Twoja witryna nie jest już dobrze znana i uznana, nie wystarczy obiecać ” aktualizacji.”Daj nam coś, co możemy trzymać w rękach, słuchać, oglądać lub oczekiwać.
- Utwórz e-booka, który rozwiązuje problem i rozdaj go w zamian za adres e-mail.
- Nagraj do pobrania Wywiad audio, rozmowę lub prezentację.
- Zrób film lub samouczek, który pokazuje nam technikę, której się nauczyłeś.
- Utwórz krótki kurs, który dostarczasz przez autoresponder, jak Marketing internetowy dla inteligentnych ludzi.
Cokolwiek zdecydujesz się stworzyć, upewnij się, że jest to tak pożądane, że odwiedzający będą skłonni udostępnić swój adres e-mail, aby dostać w swoje ręce.
4. Śledź swoje postępy
Wiedza to potęga, a aby dokładnie zrozumieć, jak działa Twoja witryna, potrzebujesz Google Analytics.
Po zainstalowaniu możesz zajrzeć pod maskę swojej witryny i zobaczyć, które strony uzyskują największy ruch, skąd pochodzi i jak ludzie podróżują po twoich stronach.
Uzbrojony w te informacje, możesz odpowiedzieć, tworząc więcej tego, co jest oczywiście popularne, i dodając oferty do stron, które są często odwiedzane.
5. Wykorzystaj moc SEO, aby pracować dla Ciebie
Search engine optimization może wydawać się jeszcze jedną rzeczą na liście rzeczy do zrobienia. Łatwa naprawa? Zainstaluj Scribe, oprogramowanie do optymalizacji SEO i treści Copyblogger Media.
Scribe analizuje kopię na twojej stronie. Sugeruje to łatwe poprawki, które możesz wprowadzić, aby zwiększyć ruch.
Pomaga twojej witrynie wspiąć się na szczyt wyników wyszukiwania w oparciu o zalety silnej treści, aby ominąć zasięg Pandy, pingwina, dziobaka, robaka ziemniaczanego lub innej nowej aktualizacji Google.
A w niedalekiej przyszłości Scribe będzie robić jeszcze więcej, więc bądźcie czujni.
6. Stwórz doświadczenie marki
Aby Twoja witryna była niezapomniana, warto oznaczyć ją kombinacją czcionek, kolorów i obrazów, które są unikalne dla Twojej firmy.
Zacznij od użycia motywu premium. Dlaczego nie wypróbować takiego, który możesz dostosować, jak motyw dziecięcy prozy?
Wybierz paletę kolorów, której używasz konsekwentnie na wszystkich stronach. Wybierz czcionki, które reprezentują twoją firmę. Poświęć trochę czasu i wysiłku, tworząc unikalny nagłówek witryny, aby oznakować swoją witrynę od góry do dołu.
Używaj tego stylu wizualnego brandingu konsekwentnie w czasie, aby ludzie rozpoznali i zapamiętali Twoją witrynę.
7. Doładuj swoją witrynę za pomocą jednej wtyczki
WordPress.com teraz oferuje matkę wszystkich wtyczek dla Twojego WordPress.org instalacja strony: wtyczka Jetpack.
Wtyczka Jetpack jest jak szwajcarski nóż wojskowy: jest pełna narzędzi i gadżetów, które szybko wykonują wiele zadań związanych ze stroną internetową:
- Przeglądaj ruch w witrynie
- Zezwalaj użytkownikom na subskrybowanie komentarzy
- Udostępniaj swoje posty i strony w sieciach społecznościowych
- Wstaw podstawowy formularz kontaktowy na swojej stronie
- Sprawdź swoją pisownię i gramatykę przed naciśnięciem przycisku “Publikuj”
- Dodaj zdjęcia do paska bocznego
- Twórz krótkie linki do swoich stron i postów
- Osadzanie filmów za pomocą krótkich kodów
Zainstaluj tę jedną wtyczkę i uzyskaj wszystkie te funkcje. I to za darmo!
8. Niech spamerzy zarabiają na życie
Jeśli masz bloga, będziesz chciał aktywować Akismet na pulpicie WordPress.
Akismet pomaga odfiltrować komentarze spamowe na Twoim blogu i pozwoli zaoszczędzić niezliczone godziny, które w przeciwnym razie spędziłbyś oglądając komentarze, które mówią takie rzeczy, jak: “Hej! Ten post zawiera najbardziej zdumiewające informacje, jakie kiedykolwiek czytałem!”i próbuje zdecydować, czy są napisane przez prawdziwą osobę.
Aktywacja Akismet zajmuje tylko kilka minut, a wskazówki można znaleźć na pulpicie wtyczek w witrynie WordPress.
9. Dziękujemy pierwszym komentatorom
Jeśli piszesz bloga, wiesz, że minuty, godziny lub dni, które mijają bez komentarzy do postu, mogą być bolesne.
Komentowanie po raz pierwszy na nowym blogu też może być nerwowe.
Dziękujemy komentatorom za zrobienie skoku zaraz po tym, jak zostawią swój pierwszy komentarz na swoim blogu. Utwórz stronę z wiadomością podziękowania, a następnie użyj wtyczki, takiej jak comment Redirect przez Yoast, aby wysłać komentatorów po raz pierwszy na tę stronę.
Będą pod wrażeniem i będą chcieli wrócić i ponownie skomentować.
10. Zaplanuj swoje posty
Twoje treści będą działać najlepiej, jeśli piszesz z szeroką wizją tego, gdzie chcesz, aby Twoja firma znajdowała się w ciągu sześciu miesięcy, roku i pięciu lat. Aby upewnić się, że konsekwentnie dotykasz najważniejszych motywów, zainstaluj wtyczkę kalendarza Redakcyjnego.
Ta wtyczka pozwala planować posty i łatwo przenosić je z jednego dnia na drugi. Możesz łatwo śledzić pisanie i upewnić się, że z czasem konsekwentnie dotykasz najważniejszych tematów.
11. Wprowadź handel w obraz
Gdy Twoja strona jest gotowa, możesz wprowadzić e-commerce do obrazu. Możesz sprzedać ebooka lub zaoferować usługi doradcze. A może chcesz mieć chronioną sekcję “tylko dla członków” swojej witryny.
Aby zaoferować coś na sprzedaż, potrzebujesz strony sprzedaży — ograniczonej wersji stylu strony w Twojej witrynie, bez nawigacji, pasków bocznych lub innych zakłóceń.
Aby dostarczyć produkt lub zaprosić ludzi do prywatnej sekcji witryny, musisz mieć chronione strony, do których możesz zaoferować dostęp dopiero po dokonaniu transakcji.
Na szczęście Wtyczka Premise może to wszystko zrobić.
Po zainstalowaniu w witrynie będziesz mógł łatwo tworzyć strony sprzedaży, chronić swoje treści i wyłączać części witryny tylko dla płatnych członków.
12. Dbaj o zdrowie i bezpieczeństwo
Cała ta ciężka praca pójdzie na marne, jeśli nie masz jakiegoś systemu zapasowego. Codzienne kopie zapasowe bazy danych i pełne kopie zapasowe co tydzień są niezbędne.
Twój host może zapewniać kopie zapasowe, ale dobrym pomysłem jest również zachowanie własnych. Zajrzyj do wtyczek do tworzenia kopii zapasowych, takich jak płatna wtyczka BackupBuddy i darmowa Kopia zapasowa WordPress do wtyczki Dropbox, aby upewnić się, że Twoje informacje są bezpieczne.
Naładuj swoją witrynę dla biznesu
Jeśli ta lista cię przytłacza, po prostu weź ją od góry i idź w dół. Zanim się obejrzysz, będziesz mieć w pełni naładowaną witrynę WordPress, która wzmocni twoją firmę.
A Ty?
Jakie są Twoje ulubione sposoby na dodanie mocy do swojej witryny WordPress? Porozmawiajmy o tym w komentarzach.