Wpływ na tworzenie przedsiębiorstw z powodu koronawirusa Covid-19

Globalna pandemia wywarła ogromny wpływ zarówno na duże, jak i małe przedsiębiorstwa.

Dla wielu przedsiębiorstw nie tylko codzienne operacje musiały ulec zmianie (np. regularne usługi sanitarne, dystans społeczny), ale niektóre z nich dostrzegają zmiany na dużą skalę-a wiele z nich może mieć charakter stały, np. praca zdalna.

Zmiany te będą miały krótko – i długoterminowe implikacje dla gospodarek na całym świecie. W Stanach Zjednoczonych świetnym tego przykładem jest tworzenie biznesu.

Dla właścicieli firm sposób, w jaki ostatecznie zdecydujesz się utworzyć swoją firmę, jest jednym z najbardziej konsekwentnych, jakie możesz zrobić. Określa wszystko, od tego, w jaki sposób jesteś opodatkowany i jak szukasz finansowania (jeśli w ogóle to robisz) do zysków, które możesz osiągnąć i rodzaju usług, które możesz świadczyć klientom.

Ale ze wszystkim, co stało się z powodu globalnej pandemii, czy jest to właściwy czas na rozpoczęcie działalności gospodarczej? Jeśli tak, jaki jest najlepszy rodzaj działalności, aby rozpocząć w tym niepewnym okresie?

To właśnie zainspirowało nas do napisania tego przewodnika.

Chcemy zagłębić się w liczby stojące za formacjami biznesowymi i w jaki sposób COVID-19 wpłynął na nie, jednocześnie dając kontekst dla tego, jak wpłyną one na Ciebie. Później przekażemy Ci również pewne zasoby, które pomogą Ci rozwijać nową firmę, bez względu na to, jaką formację biznesową wybierzesz.

Zanurzmy się.

Disclaimer: Wszystkie informacje, które omówimy w tym artykule, skupią się przede wszystkim na Stanach Zjednoczonych. Przepraszamy naszych międzynarodowych czytelników! Jeśli jednak współpracujesz z partnerami biznesowymi w Stanach Zjednoczonych lub masz tutaj klienta lub dostawcę, będziesz w stanie uzyskać o wiele więcej kontekstu na temat środowiska gospodarczego i biznesowego, w którym pracują, dzięki informacjom i danym, które przedstawimy w tym artykule.

COVID-19 i formacje biznesowe: 4 kluczowe elementy danych

Dane mają kluczowe znaczenie dla Twojej firmy, pomagają w podejmowaniu decyzji biznesowych i zapewniają kontekst dla świata, w którym będziesz pracować.

Jednak informacje te opowiadają tylko część historii. Dlatego chcemy przedstawić kilka kluczowych informacji na temat tworzenia przedsiębiorstw i wpływu COVID-19 na nie—a także powodów, dla których są one ważne.

DANE # 1: formacje biznesowe znacznie spadły z powodu środków zamknięcia w 2020

W marcu 2020 r. Stany Zjednoczone dopiero zaczęły radzić sobie z faktem, że nowy koronawirus był śmiertelnie poważnym problemem. Kiedy to się stało, widzieliśmy pęd nowych środków ochronnych, a także mandatów ze stanów w całym kraju, aby zablokować i egzekwować obowiązkowe rozkazy pobytu w domu.

Kiedy to się stało, firmy były zmuszone do podjęcia trudnej decyzji, aby zamknąć swoje drzwi, aby nie dodać do rozprzestrzeniania się COVID-19. W związku z tym odnotowaliśmy również znaczny spadek formacji biznesowych.

W rzeczywistości w Stanach Zjednoczonych odnotowano 20% spadek nowych aplikacji biznesowych od 1 marca 2020 r.do 11 kwietnia 2020 r. w porównaniu z rokiem poprzednim.

Źródło: Economic Innovation Group

Dane z United States Census Bureau odkryły również, że różne regiony kraju miały wpływ na różne sposoby.

Na przykład w północno-wschodnim regionie kraju odnotowano 31% redukcję rejestracji przedsiębiorstw, podczas gdy w regionie zachodnim “tylko” odnotowano redukcję o 15%. W sumie w Stanach Zjednoczonych odnotowano większy spadek w zastosowaniach biznesowych niż w jakimkolwiek innym czasie podczas Wielkiej Recesji w latach 2008-2009.

Przedstawia to ponury obraz formacji biznesowych. Ale to ma sens-w końcu są to ponure czasy. A kiedy liczba wniosków spadła w “trwałym okresie czasu” podczas Wielkiej Recesji, nigdy nie powróciły do poziomu sprzed recesji, według Economic Innovation Group.

Na początku pandemii wiosną 2020 roku sytuacja wyglądała źle. Ale czy to oznacza, że sprawy pozostały tak ponure, czy też znów będą tak złe? Niekoniecznie…

DANE # 2 :formacje biznesowe odbiły się w dużym stopniu w 2020 r.

Wraz z upływem roku i nadejściem lata ludzie zaczęli zyskiwać większą pewność siebie w ubieganiu się o firmy. Do III kw. Stany Zjednoczone piły więcej aplikacji biznesowych niż miało to miejsce w ciągu ostatnich 15 lat.

Prawie 1 600 000 firm zgłosiło się do formacji od początku roku!

Źródło: Spis Powszechny USA

Do października 2020 r.odnotowaliśmy wzrost aplikacji biznesowych o 38,5% w porównaniu do tego samego okresu w 2019 r.

Źródło: Spis Powszechny USA

W sumie rok 2020 jest na dobrej drodze, aby być rokiem z większą liczbą nowych, wysoce skłonnych aplikacji biznesowych niż jakikolwiek rok w najnowszej historii. I to nawet przy spadku w aplikacjach na wiosnę.

Źródło: Brookings

Istnieje kilka teorii, dlaczego jest to:

  1. Bezrobocie. Wiele osób straciło pracę w wyniku pandemii. Bez konsekwentnej kariery, aby przejść do każdego dnia, wielu mogło wziąć to jako okazję do rozpoczęcia własnych przedsięwzięć biznesowych.
  2. Bodziec. $ 1,200 stimulus check, jak również Program Ochrony wypłaty wdrożony przez Kongres w 2020 może zrobić swoje zadanie w pobudzanie zaufania do przedsiębiorców, aby rozpocząć własne firmy.
  3. Zaległości. Niektóre państwa i miasta wymagają aplikacji biznesowych, aby przejść przez sądy do zatwierdzenia. Kiedy doszło do początkowych zamknięć, oznaczało to, że sądy również musiały zostać zamknięte. Kiedy otworzyli kopię zapasową, prawdopodobnie zajmowali się dużymi zaległościami aplikacji biznesowych.
  4. Nowe możliwości. Wraz z pandemią pojawiły się nowe potrzeby na rynku. Produkty i usługi, od masek i środków dezynfekujących po dostawy do domu, odnotowują boom popytu konsumentów. Wiele osób mogło uznać te wymagania i luki na rynku i starało się je spełnić we własnych firmach.
  5. Gig economy. Ten punkt łączy się z pierwszym. Istnieją dowody sugerujące, że masowe bezrobocie doprowadziło do tego, że wielu z nich stało się niezależnymi kontrahentami za pośrednictwem usług takich jak Uber, Lyft, Grubhub i Postmates. Większość niezależnych wykonawców podlega formacji biznesowej “jednoosobowej działalności gospodarczej” (choć mogą to być również korporacje, LLC lub spółki osobowe).

Niezależnie od przyczyny wielu ludzi powinno pocieszać fakt, że formacje biznesowe znów rosną. W rzeczywistości silne liczby zakładania przedsiębiorstw są dużym wskaźnikiem wzrostu gospodarki. Oznacza to więcej miejsc pracy i Dochodów dla ludzi w tej gospodarce.

Pomyśl teraz o gospodarce jak o beczce prochu. Każdego dnia do beczki dodaje się coraz więcej prochu (tj. Wszystko to czeka na odpowiedni moment-kiedy pandemia się skończy lub, przynajmniej, kiedy szczepionka będzie powszechnie dostępna-abyśmy ją rozpalili.

DANE # 3: formacje biznesowe wyglądają lepiej niż Wielka Recesja

Wspominaliśmy już o Wielkiej Recesji. I należy o tym wspomnieć.

Krach na rynku mieszkaniowym w 2008 roku przyniósł ze sobą recesję, na którą wciąż cierpi wielu Amerykanów. Obserwujemy wiele podobnych skutków, takich jak masowe bezrobocie i utrzymujące się bezrobocie, spowodowane obecną globalną pandemią.

Jednak jednym z obszarów, w którym nie jest to samo, są formacje biznesowe. W rzeczywistości formacje biznesowe robią dużo lepiej niż w porównywalnym czasie podczas Wielkiej Recesji.

Poniżej znajduje się wykres pokazujący zmiany w aplikacjach biznesowych w ciągu tygodnia 45 (listopad 2-8, 2020):

Źródło: Economic Innovation Group

W 2008 roku Stany Zjednoczone spadły o 16,4% w zastosowaniach biznesowych. Jednak w 2020 r.odnotowano wzrost aplikacji biznesowych o 14,3% w porównaniu z rokiem poprzednim.

Jednym dużym czynnikiem, który pomógł w tym (oprócz czterech punktów, które omówiliśmy powyżej) jest to, że fundamenty gospodarcze kraju są nadal całkiem dobre. Ceny mieszkań są stabilne, podobnie jak większość klas aktywów.

Wszystkie rzeczy są równe, Stany Zjednoczone są w dobrym stanie.

Stan amerykańskiej formacji biznesowej jest jak dom, który obecnie przechodzi bardzo złą burzę. Nasze okna są wybite. Drzewo przebiło się przez sufit. I prawdopodobnie nie możemy spać w kilku sypialniach. Ale fundamenty budynku są nadal dobre i będziemy w stanie odbudować po zakończeniu burzy.

Dane # 4: firmy jednoosobowe są popularne (a pandemia prawdopodobnie sprawiła, że stały się bardziej popularne)

Jeszcze przed pandemią, jednoosobowe przedsiębiorstwa były najpopularniejszym rodzajem formacji biznesowych. Wynika to z połączenia łatwości rozpoczęcia i braku podwójnego opodatkowania.


Źródło: Fundacja Podatkowa

W rzeczywistości nie musisz nawet rejestrować się jako jednoosobowa firma, chyba że zamierzasz prowadzić działalność pod inną nazwą (tj.

Jednoosobowych obejmuje wiele różnych rodzajów przedsiębiorstw. W tym punkcie danych skupimy się na freelancerach o różnych możliwościach i branżach.

Freelancerzy są często wyłącznymi właścicielami ze względu na to, jak łatwo jest zacząć. Znajdujesz klienta, wypełniasz formularz 1099 i jesteś w drodze.

I chociaż nie mamy zbyt wielu twardych danych na temat tego, ilu jednoosobowych właścicieli pojawiło się z powodu pandemii, możemy zgadywać na podstawie kilku czynników:

  1. Więcej ludzi pracuje jako freelancer niż kiedykolwiek wcześniej. W rzeczywistości 36% amerykańskiej siły roboczej składa się z freelancerów. To wzrost o 2 miliony ludzi od poprzedniego roku.
  2. Od 2019 r. freelancerzy wnieśli do amerykańskiej gospodarki 1,2 biliona dolarów. To o 22% więcej niż rok wcześniej.
  3. 88% obecnych freelancerów twierdzi, że prawdopodobnie utrzyma freelancing w przyszłości. Oznacza to, że prawdopodobnie w przyszłości będzie więcej firm jednoosobowych.

Czy to oznacza, że powinieneś zostać jedynym właścicielem lub że jednoosobowe firmy są najlepszą metodą tworzenia biznesu? Niekoniecznie. To tylko wskaźnik tego, jak ludzie w całym kraju radzą sobie ze skutkami pandemii.

Jednak mówi nam, że istnieje zapotrzebowanie na freelancerów—zwłaszcza, że zdecydowana większość obecnych freelancerów zamierza nadal to robić w przyszłości. W rzeczywistości 75% freelancerów, którzy rzucili pełnoetatową pracę na rzecz freelancera, twierdzi, że zarabiają więcej teraz niż wtedy, gdy byli zatrudnieni przez inny podmiot.

Jak założyć firmę podczas pandemii

Rozpoczęcie działalności w środku pandemii to nie małe zadanie. Cholera, założenie firmy, kiedy nie jesteśmy w pandemii, jest wystarczająco trudne.

Jednak, istnieje wiele osób rozpoczynających własne firmy teraz do wielkiego sukcesu. Tak długo, jak istnieje popyt na twoje produkty lub usługi, będzie dla Ciebie biznes.

W tym celu oto kilka wskazówek, o których należy pamiętać podczas tworzenia firmy podczas pandemii.

Jeśli nie wiesz od czego zacząć, zacznij od małych

Istnieje pięć różnych rodzajów formacji biznesowych, które może podjąć Twoja firma:

  • Jednoosobowa działalność gospodarcza
  • Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (LLC)
  • Partnerstwo
  • S-corporation
  • C-corporation

Niektóre z nich wymagają złożenia firmy w swoim stanie lub mieście. Jeśli jednak nie masz dużo pieniędzy na start lub po prostu nie jesteś pewien, od czego zacząć, zalecamy rozpoczęcie działalności mniejszej od jednoosobowej. Jest to najprostszy rodzaj tworzenia biznesu i najłatwiejszy do rozpoczęcia.

Możesz zacząć, gdy tylko znajdziesz klientów. Ponadto nie musisz się martwić o opłaty za zgłoszenie lub dokumenty do podpisania (inne niż dokumenty podatkowe).

Jednak słowo ostrzeżenia: jednoosobowe firmy oznaczają, że jesteś otwarty na odpowiedzialność.

Oznacza to, że jeśli zostaniesz pozwany przez niezadowolonego klienta i przegrasz pozew, będziesz musiał zapłacić za szkody z własnej kieszeni. To otwiera Twoje aktywa osobiste do zajęcia przez sądy, w tym twój samochód, dom lub konto oszczędnościowe.

To może wydawać się przerażające, ale szanse na to są bardzo małe. Tak więc, tak długo, jak zapewniasz dobrą obsługę i traktujesz swoich klientów uczciwie, zmniejszasz okno ryzyka dla tego wydarzenia.

Starting small odnosi się również do praktycznie każdego innego aspektu Twojej firmy, w tym strony internetowej, marketingu i dostarczanych produktów/usług. W rzeczywistości, aby uruchomić firmę, naprawdę potrzebujesz tylko strony internetowej i dobrego sposobu, aby Twoi klienci mogli się z Tobą skontaktować(co może być funkcją Twojej witryny!).

Idź głębiej: Aby uzyskać wyczerpującą listę zasobów, które pomogą Ci rozpocząć działalność, sprawdź nasze artykuły na temat przedsiębiorczości.

Znajdź wiecznie zielony biznes

Nie jest tajemnicą, że wiele firm, które prosperowały przed pandemią, teraz bardzo cierpi. Od utraty dochodów i pozwalając pracownikom przejść do katastrofalnych problemów łańcucha dostaw, lista jest nieskończona.

Jednak, istnieje wiele firm tam, które są rzeczywiście w fine fettle. W rzeczywistości jest wielu, którzy radzą sobie jeszcze lepiej niż wcześniej.

Weźmy na przykład Ten wykres:

Źródło: McKinsey i Spółka

Jak widać, te, które doświadczają największego ryzyka finansowego i najbardziej dotknięte przez pandemię, to branże takie jak usługi gastronomiczne, transport, edukacja i rozrywka.

Te, które radzą sobie dobrze, to takie, jak finanse i ubezpieczenia, zarządzanie firmą, nieruchomości, Opieka zdrowotna i budownictwo.

Czy to oznacza, że powinieneś teraz uruchomić i założyć firmę ubezpieczeniową? Wcale nie. To tylko wskaźnik rodzaju firm, które są bardziej odporne niż inne w naszej obecnej sytuacji. Te wiecznie zielone gałęzie przemysłu trwają długo i mogą przetrwać złe okresy, takie jak globalna pandemia.

Jeśli szukasz inspiracji, amerykańska Izba Handlowa zapewnia świetną listę rodzajów firm, które rozwijają się podczas pandemii. Należą do nich:

  • Usługi Kurierskie. Od artykułów spożywczych, przez Posiłki, po towary do domu, usługi dostawy wszystkich pasków są bardzo popularne, ponieważ ludzie pozostają w domu podczas blokad i w obawie przed złapaniem COVID-19.
  • Usługi sprzątania. Dotyczy to komercyjnych urządzeń sanitarnych biur i innych miejsc pracy, a także urządzeń sanitarnych klasy medycznej dla placówek medycznych.
  • Sklepy z alkoholem i winem. Crack otworzyć zimny jeden z chłopakami (over Zoom, oczywiście). Dostawcy alkoholi wszystkich pasków radzą sobie dobrze, a ludzie zwracają się do najstarszego na świecie sposobu na pozbycie się krawędzi.
  • Wirtualne korepetycje / Edukacja. Ponieważ szkoły przechodzą na naukę online, rodzice zatrudniają wirtualnych nauczycieli w wysokim tempie. Ponadto kursy online dla dorosłych przeżywają boom, ponieważ ludzie pozostają w pomieszczeniach i potrzebują sposobu na zajęcie swojego czasu.
  • Domowa służba zdrowia. Chcąc uniknąć zapychania szpitali wizytami bez nagłych wypadków, ludzie chcą przynieść opiekę zdrowotną do domu z domowymi usługami zdrowotnymi. Są to dostawcy usług medycznych, którzy skonsultują się z Tobą online i / lub przyjdą do domu, aby ci pomóc. To nie ma nic wspólnego tylko ze zdrowiem fizycznym. Dostawcy zdrowia psychicznego są również bardzo poszukiwani.

Zasadniczo każda firma, która pozwala klientowi być w domu i otrzymywać produkty lub usługi, jest dobra na pandemię.

Warto również wspomnieć, że przemysł marihuany również rozwija się w tej chwili. Wraz ze stresem związanym z pandemią, a także wzrostem legalizacji marihuany, ludzie coraz bardziej zwracają się do ulubionej rozrywki Williego Nelsona. (Legalny) startup skupiony na dostarczaniu ludziom jazzowych papierosów to taki, który ma potencjał, aby zrobić naprawdę dobrze.

(Dyskusja evergreen interesy. Mam rację?)

Nail your digital marketing

Marketing cyfrowy odegrał dużą rolę w nowoczesnych firmach na długo przed pandemią. Teraz jest wręcz niezbędne, aby paznokci wszystkie aspekty to, jeśli chcesz, aby Twoja firma została odkryta i sukces.

W końcu tradycyjne metody, takie jak reklamy metra, reklamy prasowe i billboardy, odnotowują dramatyczny spadek z powodu pandemii. I chociaż reklamy cyfrowe odnotowały podobny spadek, twierdzimy, że ważniejsze niż kiedykolwiek jest, aby wiedzieć, jak pozycjonować się w Internecie, aby przyciągnąć więcej klientów.

To dlatego, że kiedy ludzie nie mogą wyjść dla rozrywki, stają się online. Jeśli masz usługę, którą mogą zrobić z domu, twoje wysiłki marketingu cyfrowego będą miały wpływ.

W tym celu należy skupić się na trzech obszarach, aby rozpocząć tworzenie podstaw dla strategii marketingu cyfrowego:

  • Poznaj historię swojej marki. Jest to jeden z najpotężniejszych sposobów na zdobycie serc i portfeli klientów. Możliwość skutecznego opowiedzenia historii firmy to dobry sposób na emocjonalne nawiązanie kontaktu z klientami. Kiedy połączysz się z nimi emocjonalnie, będą chętniej klikać, zapisywać się do newslettera lub kupować produkt. Dowiedz się więcej o tworzeniu historii marki tutaj.
  • Stwórz swoją platformę marketingową. Jest to ogólny system, który będziesz budować, aby stworzyć zrównoważoną praktykę marketingową. Pamiętaj: twój marketing to więcej niż jedna kampania czy jeden lejek. To cały Framework, który tworzysz, aby stworzyć zrównoważony, skalowalny silnik przychodów dla Twojej firmy. W końcu nie zacząłbyś budować domu bez planów-dlaczego warto przejść do marketingu bez planu? Dowiedz się więcej o tworzeniu ram marketingowych tutaj.
  • Dowiedz się, gdzie mieszkają twoi klienci. Nie, Nie mam na myśli dosłownie (chyba, że chcesz słodkiego zakazu zbliżania się). Najlepszym sposobem na zwiększenie ruchu na swojej stronie internetowej (a zatem klientów do Twojej firmy) jest przejście do miejsca, w którym są online i poinformowanie ich o twoim istnieniu. Zidentyfikuj grupy na Facebooku, które lubią odwiedzać, subreddity, do których subskrybują, lub Społeczności Quora, na których zadają pytania. Oczywiście nie jest to jedyny sposób na budowanie ruchu w sieci. Możesz je również przyciągnąć, oferując świetne i pomocne treści na swojej stronie internetowej, korzystając z zasad inbound marketingu. Dowiedz się więcej o zwiększaniu ruchu w sieci tutaj.

Tylko dzięki opracowaniu dobrej strategii marketingu cyfrowego Twoja firma może odnieść sukces w przyciąganiu klientów w epoce pandemii i poza nią.

Wniosek

Pandemia SARS-CoV-2 zmieniła sposób, w jaki tworzymy i prowadzimy interesy. Podczas gdy wokół jest dużo bólu, istnieją również oznaki dobrych rzeczy, które nadejdą.

Najlepszą rzeczą do zrobienia jest podjęcie działań na rzeczy, które można kontrolować i ignorować całą resztę. Oznacza to tworzenie biznesu i pozycjonowanie go na sukces.

Bez względu na to, jaki rodzaj działalności wybierzesz, Quicksprout jest tutaj z zasobami, które pomogą Ci przez ten czas. Pamiętaj, że siedzimy w tym razem. Chcemy być dla ciebie, gdy potrzebujesz nas najbardziej.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts