Jak założyć firmę Etsy

Etsy jest na rynek sprzedaży ręcznie robionych przedmiotów i wyrobów rzemieślniczych. Jeśli szukasz bocznego zgiełku lub punktu wyjścia dla swojej przyszłej marki, Etsy jest idealny.

Platforma rośnie z roku na rok, co jest fantastyczne pod względem dotarcia do klientów. Oznacza to również, że na Etsy jest ponad 4,3 miliona aktywnych sprzedawców, co oznacza wzrost o 2,7 miliona w porównaniu z poprzednim rokiem. Tak więc, oczywiście, istnieje wiele konkurencji, która prawdopodobnie będzie jeszcze bardziej zaciekła w nadchodzących latach. 

Nie bój się! W tym przewodniku nauczymy cię, jak badać i planować sukces, odpowiednio skonfigurować sklep Etsy i skutecznie promować swoje produkty, aby zwiększyć sprzedaż.

Łatwe Części rozpoczęcia działalności Etsy

Rozpoczęcie działalności Etsy jest łatwiejsze niż zbudowanie sklepu ecommerce od podstaw. Dzięki Etsy masz gotową platformę, na której możesz wystawiać swoje przedmioty i wbudowaną grupę odbiorców. Jest to również proste, aby rozpocząć i niedrogie. Możesz zarejestrować się za darmo, i to tylko $0.20 do listy pozycji na Etsy. 

Następnie należy pamiętać, że Etsy pobiera 5% wyświetlonej ceny plus opłatę manipulacyjną w wysokości 3% + 0,25 USD za sprzedaż.

Inną rzeczą w Etsy jest to, że masz gotową publiczność, którą możesz wykorzystać. Weź pod uwagę fakt, że jeśli utworzyłeś witrynę e-commerce od zera, musisz poświęcić czas i pieniądze na budowanie ruchu.

Etsy ma również konkretny rynek docelowy, do którego można łatwo dotrzeć za pośrednictwem mediów społecznościowych. Typowy nabywca na Etsy jest w wieku 18-35 lat i identyfikuje się jako kobieta. Etsy ma również pewne aspekty kultury, ponieważ zaczęła się i pozostaje w dużej mierze społecznością rzemieślniczą.

Daje to tak wiele do pracy, aby zidentyfikować rentowne produkty, zrozumieć grupę docelową i sprzedać im.

Trudne części rozpoczęcia działalności Etsy

Wszystko ma swoje wady. Ograniczenia Etsy mogą oznaczać, że wolisz użyć go do utworzenia zgiełku pobocznego lub punktu wyjścia do rozwoju marki.

Biorąc pod uwagę ogólnie niską cenę przedmiotów na Etsy, musisz zrobić mnóstwo sprzedaży, aby uzyskać wystarczający roczny dochód. Oznacza to również, że twoje przedsięwzięcie Etsy może być pracochłonne. 

Jeśli nie jesteś sprzedawcą vintage, musisz włożyć dużo krwi, potu i łez, aby stworzyć wszystkie swoje przedmioty. W niektórych przypadkach będziesz mógł tworzyć artykuły zbiorczo. Ale to oznacza, że musisz zainwestować w sprzęt. I nie działa w innych przypadkach, powiedzmy, jeśli tworzysz szytą na miarę, ręcznie robioną biżuterię.

Będziesz także musiał samodzielnie zarządzać stroną biznesową. Obejmuje to takie zadania, jak śledzenie produktów i sprzedaży, zarządzanie finansami i promocja.

Istnieją jednak Narzędzia automatyzacji, które pomogą Ci przyspieszyć takie procesy. Bufor, na przykład, to narzędzie do zarządzania mediami społecznościowymi, którego możesz użyć do planowania, planowania i publikowania treści.

Buffer ma plan forever-free, dzięki któremu możesz zarządzać maksymalnie trzema kanałami mediów społecznościowych. Możesz też uzyskać dostęp do pełnego zestawu narzędzi do publikowania, analizy i angażowania za $5 na kanał miesięcznie.

Krok 1: Przygotuj się na rozpoczęcie działalności Etsy

Jeśli chcesz stworzyć udany biznes Etsy, nie możesz iść z przypadkowym podejściem. Właściwe badania i planowanie stanowią fundament sukcesu. Oto, co musisz zrobić, zanim zanurzysz się:

Wymyśl Pomysł Na Produkt

Produkty Etsy dzielą się na trzy główne kategorie: ręcznie robione przedmioty, materiały rzemieślnicze i towary vintage. Platforma tętni kreatywnością i wyjątkowością. Tak więc, jeśli chodzi o generowanie pomysłów dla Twojego sklepu Etsy, możesz użyć swojej wyobraźni i uzyskać kreatywność. 

Rozważ swoje hobby i zainteresowania, aby wymyślić świetny pomysł na produkt. Być może chcesz podzielić się swoją pasją do zbierania zabytkowych guzików, tworzyć jedyne w swoim rodzaju ozdoby lub sprzedawać niestandardowe artykuły papiernicze, aby inni mogli je wykorzystać w swoich unikalnych kreacjach.

Zbadaj Swój Pomysł

Biorąc pod uwagę, że większość produktów na Etsy jest niestandardowa lub wyjątkowa, trudno powiedzieć na pewno, czy twój produkt(y) będzie wielkim sukcesem. Istnieje jednak kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby ocenić, czy są chętni klienci dla Twojego produktu.

Znajdź pięć do dziesięciu sklepów Etsy, które sprzedają przedmioty podobne do twojego pomysłu. Będziesz mógł zobaczyć, ile przedmiotów sprzedano w każdym sklepie. Na przykład tutaj możesz zobaczyć, że ten ręcznie robiony sprzedawca mydła dokonał ponad 8400 sprzedaży:

Znajdź ich najwcześniejszą recenzję, aby dowiedzieć się, ile czasu zajęło dokonanie tak wielu sprzedaży:

Ten sprzedawca działa od 2015 roku. Kiedy schrupać numery, można zobaczyć, że sprzedają ponad 100 przedmiotów miesięcznie.

To oczywiście nie oznacza, że sprzedasz ponad 100 przedmiotów miesięcznie, ponieważ istnieje wiele zmiennych. Ale to dowodzi, że jest popyt na tego typu przedmioty na Etsy.

Tworzenie prototypu

Największa część tego, czy odniesiesz sukces, czy nie, sprowadza się do produktu. Świetne produkty równają się świetnym recenzjom, a tym samym większej sprzedaży.

Warto więc stworzyć prototyp swojego produktu i zebrać opinie. Jeśli nie jest to przedmiot ręcznie robiony, możesz pracować z typowym produktem, który sprzedasz, np. zestawem vintage buttons. 

Jednym ze sposobów zbierania informacji zwrotnych są odpowiednie społeczności na forach i platformach mediów społecznościowych. Pamiętaj, aby wziąć wszystkie rodzaje opinii na pokładzie. Jeśli pojawią się pewne prośby lub krytyki, dostosuj odpowiednio swój produkt lub strategię.

Wyceń Swój Produkt

Nawet jeśli dobrze się bawisz, robiąc całą Etsy, ostatecznym celem jest stworzenie dochodowego biznesu. Jeśli nie ważysz prawidłowo kosztów, możesz obniżyć cenę swoich przedmiotów.

Biorąc to pod uwagę, nowi sprzedawcy muszą konkurencyjne ceny swoich produktów, aby dokonać pierwszej sprzedaży i zacząć budować dobrą reputację swojego sklepu Etsy. Więc musisz znaleźć właściwą równowagę.

Oto koszty, które należy wziąć pod uwagę przy wycenie przedmiotu:

  • Materiały
  • Wyposażenie
  • Rodzaj opakowania
  • Wysyłka
  • Opłaty Etsy
  • Twój czas i wiedza

Jak dodać, ile to naprawdę kosztuje, aby i sprzedać każdy przedmiot, obliczyć, ile trzeba go sprzedać, aby osiągnąć zysk. Nie chcesz się wyrównać lub zarabiać tylko kilka centów za zamówienie, ponieważ nie będzie to zrównoważone.

Spójrz na konkurentów na Etsy, aby zobaczyć ich ceny i zastanów się, jak możesz przyspieszyć proces tworzenia przedmiotów lub obniżyć koszty (ale nie Jakość). Chcesz być konkurencyjny w swoich cenach-nie znacznie wyższe lub niższe niż podobnych sprzedawców.

Rozważ Branding

Powinieneś zbudować niezapomnianą i profesjonalnie wyglądającą markę od samego początku. Pomoże to w pozyskaniu i utrzymaniu klientów.

Jednym z pierwszych kroków jest wymyślenie nazwy sklepu Etsy. Masz 20 znaków do pracy. 

Nazwa powinna przemawiać do potencjalnych klientów i odzwierciedlać twoje produkty i markę. Na przykład, jeśli bycie przyjaznym dla środowiska jest podstawą tego, co robisz, możesz chcieć wyrazić to nazwą swojego sklepu.

Chcesz również rozważyć, jak nazwa będzie wyglądać na opakowaniu, podziękowaniach, naklejkach i innych przedmiotach, na których zamierzasz wydrukować swoje logo. I sprawdź, czy dostępne są powiązane uchwyty mediów społecznościowych. Możesz chcieć mieć dedykowaną stronę internetową w przyszłości, więc zastanów się, jak wygląda ona jako nazwa domeny i czy jest dostępna z żądaną nazwą.

Co najważniejsze, upewnij się, że żaden inny sprzedawca na Etsy nie ma już tej nazwy.

Możesz utworzyć logo i inne zasoby projektowe dla swojej marki, gdy masz swoje imię, korzystając z bezpłatnego narzędzia, takiego jak Canva. 

Krok 2: Skonfiguruj sklep Etsy

Otwarcie sklepu Etsy nie jest trudne samo w sobie, ale jest wiele pól do zaznaczenia. Dodaj wszystkie istotne informacje, a bardziej prawdopodobne jest, że zaczniesz sprzedawać od zera. Oto przewodnik krok po kroku dotyczący zakładania sklepu Etsy: 

Utwórz konto

Jeśli nie masz jeszcze konta, musisz zarejestrować się w Etsy. Następnie kliknij ikonę swojego profilu i wybierz Sprzedawaj na Etsy na początek.

Następnie zostaniesz poproszony o ustawienie kilku preferencji, w tym języka, kraju i waluty sklepu. Następnie należy wpisać nazwę sklepu i sprawdzić jego dostępność. Jeśli inny sprzedawca ma już tę nazwę, musisz dostosować swoją Lub Wrócić do deski kreślarskiej.

Dodaj Przedmioty

Następnym krokiem jest lista artykułów. Kliknij Dodaj ofertę, zostaniesz przeniesiony na stronę, na której podasz kilka szczegółów na temat produktu. Należą do nich:

  • Zdjęcia: Dodaj co najmniej pięć wyraźnych, atrakcyjnych obrazów o wysokiej rozdzielczości, które prezentują twój produkt pod różnymi kątami.
  • Tytuł wpisu: Masz do 140 znaków, aby opisać produkt. Powinieneś uczynić tytuł przyjaznym dla SEO.
  • Rodzaj produktu: Czy jest ręcznie robiony? Czy jest to gotowy produkt? Ile lat ma przedmiot?
  • Kategoria: Wybierz kategorię, w której ma się pojawić produkt, gdy użytkownicy przeglądają witrynę.
  • Opis przedmiotu: Dodaj jak najwięcej szczegółów, nie tylko o przedmiot, ale proces zakupu, np. kiedy i jak zostanie dostarczony.
  • Tagi: Użyj wszystkich dostępnych 13 tagów, aby ułatwić klientom znalezienie Twojego produktu. Dokładnie zastanów się nad słowami kluczowymi, które klienci będą wyszukiwać w danej kategorii.
  • Wariacje i personalizacja: W razie potrzeby dodaj warianty dla różnych kolorów i rozmiarów. Włącz funkcję personalizacji, jeśli chcesz zebrać informacje o kliencie, aby spersonalizować produkt, takie jak nazwy, ryciny itp.
  • Cena i opcje dostawy: Etsy może obliczyć koszty wysyłki, jeśli podasz rozmiar i wagę paczki.

Skonfiguruj Preferencje płatności i rozliczenia

Aby otrzymywać płatności za sprzedaż, musisz zarejestrować się w Etsy Payments za pomocą zintegrowanego systemu PayPal. Dzięki temu klienci mogą wybierać spośród różnych opcji płatności podczas wymeldowania. 

Nie musisz mieć konta u każdego dostawcy płatności, takiego jak Apple Pay. Wystarczy wpisać swoje dane bankowe i adres, aby otrzymywać depozyty od Etsy.

Aby uiścić opłaty za sprzedaż, musisz również dodać dane karty debetowej lub kredytowej. Sprzedawcy z USA mogą skonfigurować automatyczne rozliczanie, co oznacza, że Etsy automatycznie pobiera opłaty z twojej karty, a ty nie musisz ręcznie zajmować się miesięcznym wyciągiem.

Otwórz Swój Sklep

Po zakończeniu konfiguracji wystarczy kliknąć Otwórz Swój Sklep na żywo. Ostatnim krokiem jest dostosowanie witryny sklepowej.

Dodaj swoje logo jako zdjęcie konta, aby twój sklep wyglądał profesjonalnie. Masz również możliwość stworzenia krótkiego bio, które opisuje twój sklep. Oto przykład:

Następnie dodaj Zasady sklepu dotyczące produkcji, wysyłki, płatności oraz zwrotów i wymian. Uwzględnij szacowany czas wysyłki i akceptowane metody płatności.

W sekcji zasady spróbuj dodać jak najwięcej informacji wraz z pomocnymi instrukcjami. Ponownie, chcesz ułatwić odwiedzającym zakup od Ciebie.

W tym momencie masz również możliwość zmiany kolejności ofert i pozycji grupowych, jeśli sprzedajesz wiele produktów. Może to pomóc odwiedzającym sklep szybko i łatwo znaleźć to, czego szukają, co oczywiście pomaga w sprzedaży.

Krok 3: Zwiększ Swoją Sprzedaż

Polityka „jeśli go zbudujesz, przyjdą” nie zapewnia udanego biznesu. Jeśli nie masz ogromnego szczęścia, musisz włożyć wysiłek w rozwój swojego sklepu Etsy. Oto kilka przydatnych strategii, które możesz wdrożyć, aby zwiększyć sprzedaż:

Promuj Swoje Produkty

Dowiedz się więcej, aby przyciągnąć więcej potencjalnych klientów do twojego sklepu. 

Biorąc pod uwagę, że Etsy skupia się na rzemiośle i przedmiotach ręcznie robionych, Pinterest jest idealną platformą do promocji. W tym miejscu znajdziesz swoich odbiorców, ponieważ społeczności nakładają się na siebie.

Utwórz konto firmowe na Pintereście z linkiem do sklepu Etsy. Twórz tablice zawierające nie tylko przedmioty, które sprzedajesz, ale także inne istotne treści. Użytkownicy chcą śledzić autentyczne, ciekawe konta,a nie marki, które próbują zarobić.

Etsy dobrze integruje się z mediami społecznościowymi. Możesz udostępniać aktualizacje, oferty, recenzje itp.bezpośrednio z poziomu platformy. Lub, jeśli chcesz podnieść swój marketing w mediach społecznościowych na wyższy poziom, możesz użyć narzędzia do planowania i publikowania, takiego jak bufor.

Bufor pozwala zaplanować posty w mediach społecznościowych z wyprzedzeniem i zapewnia analizę, aby zobaczyć, co działa. Identyfikuje również najważniejsze komentarze i zobowiązania oraz nadaje im priorytety, dzięki czemu możesz szybciej na nie odpowiadać. Facebook, Instagram, Facebook, Pinterest, Twitter i LinkedIn mogą wyświetlać wszystkie zaplanowane posty w wielu kanałach, w tym na Instagramie, Facebooku, Pintereście, Twitterze i LinkedIn.

Korzystanie z narzędzia społecznościowego, takiego jak bufor, pozwala tworzyć kampanie w mediach społecznościowych i pozostać przed odbiorcami, podczas gdy ty skupiasz się na tworzeniu swoich produktów.

Monitoruj Swój Sklep

Śledź kluczowe wskaźniki, aby dowiedzieć się, co robisz dobrze i gdzie można poprawić. Wykorzystaj zebrane informacje do wprowadzania zmian, które zwiększają sprzedaż.

Na przykład, jeśli zauważysz, że konkretny przedmiot otrzymuje wiele wyświetleń, ale niewiele sprzedaży, jest coś, co uniemożliwia odwiedzającym dokonanie zakupu. 

Testuj jedno rozwiązanie na raz. Na przykład możesz zmienić opis produktu. Jeśli nie widzisz zmiany po okresie testowym, możesz wypróbować inne rozwiązanie, takie jak dodanie większej liczby zdjęć i tak dalej. Dokonując tylko jednej zmiany naraz, dokładnie określisz, co jest, a co nie działa w Twoim sklepie.

Total
0
Shares
Related Posts