Jak założyć firmę sprzątającą okna

Możesz rozpocząć działalność w zakresie mycia okien raczej tanio. W wielu przypadkach największe wydatki, które napotkasz, obejmują tworzenie witryny, projektowanie logo i tworzenie dokumentów biznesowych. 

Ale jeśli masz odpowiednie narzędzia i możesz wykonać niektóre lub wszystkie z tych zadań samodzielnie, możesz utrzymać minimalne koszty uruchamiania. 

Po uruchomieniu firmy możesz zacząć budować swoją bazę klientów i cieszyć się wzmocnieniem, które wiąże się z byciem właścicielem firmy. 

Rozpoczęcie działalności w zakresie mycia okien nie musi być trudne ani kosztowne. 

Jeśli włożysz dodatkowy wysiłek w opracowanie własnej strony internetowej, logo lub innych niezbędnych materiałów, będziesz ustawiać swoją firmę na sukces i oszczędzać jeszcze więcej pieniędzy. 

Łatwe Części rozpoczynania działalności w zakresie mycia okien

Rozpoczynając działalność w zakresie mycia okien, będziesz miał kilka zalet. Po pierwsze, mycie okien jest usługą na żądanie. Jeśli wykonasz badania rynku starannie, można ustawić swoją firmę, aby rozwiązać potrzebę wielu właścicieli domów i właścicieli firm, co ułatwia pozyskiwanie nowych klientów. 

Technologia sprawiła, że założenie strony internetowej jest łatwe i niedrogie. 

Twórcy stron internetowych mogą pomóc Ci stworzyć profesjonalną stronę internetową, nawet jeśli nie masz doświadczenia w projektowaniu. Hosting stron internetowych stał się również bardzo przystępny cenowo, dzięki czemu możesz tworzyć i uruchamiać swoją witrynę przy minimalnej inwestycji. Jeśli nie czujesz się komfortowo rozwijając własną stronę internetową, zawsze możesz zatrudnić profesjonalistę, który zajmie się nią za Ciebie, dostosowując ją do Twoich potrzeb.

Canva może pomóc w projektowaniu strony internetowej, tworzeniu logo, a nawet opracowywaniu materiałów marketingowych. Jeśli zapłacisz profesjonalistom za każdy z tych elementów, możesz wydać tysiące dolarów. Canva ułatwia tworzenie ich samodzielnie, oszczędzając pieniądze i dając pełną kontrolę nad każdym aspektem. Canva ma nawet opcję bezpłatnego konta z ponad szablonami 250,000 na początek.

Jeśli chcesz uaktualnić swoje konto Canva do płatnego planu, pakiet Pro wynosi $ 12.99 miesięcznie lub $119.99 rozliczane rocznie. Dostajesz wszystko w Darmowym planie plus mnóstwo dodatkowych funkcji i funkcjonalności. Jeśli nie masz pewności co do płatnego planu, możesz wypróbować go za darmo przez 30 dni.

Trudne części rozpoczęcia działalności w zakresie mycia okien

Rozpoczęcie działalności w zakresie mycia okien jest również pełne wyzwań. Znalezienie pierwszych klientów może zająć trochę czasu, a może nie mieć wystarczającej liczby klientów, aby przez jakiś czas wspierać cię w pełnym wymiarze godzin. 

Jeśli to możliwe, zaplanuj rozpoczęcie działalności w zakresie mycia okien w niepełnym wymiarze godzin, aby mieć inne dochody, na których możesz polegać podczas uruchamiania tej działalności. Różne strategie, takie jak tworzenie programu lojalnościowego klienta lub programu poleceń klienta, mogą również pomóc w szybszym budowaniu bazy klientów.

Inne wyzwania, z którymi możesz się zmierzyć, to ustalanie konkurencyjnych cen, przeprowadzanie wielu dogłębnych badań rynku, zatrudnianie pracowników i wykonywanie prac administracyjnych, takich jak księgowość i fakturowanie. 

Wiele z tych rzeczy można zlecić Na Zewnątrz, zautomatyzować lub po prostu poświęcić czas na naukę. Wyzwania tutaj nie są w ogóle nie do pokonania. Po prostu zabierają Ci czas i wysiłek.

Krok 1: opracowanie biznesplanu

Ważne jest, aby poświęcić czas na stworzenie biznesplanu. Pomyśl o swoim biznesplanie jako o planie działania dla Twojej firmy. Zawiera szczegółowe informacje na temat wszystkiego, od grupy docelowej po to, jak będziesz sprzedawać swoją firmę i plany dotyczące tego, jak Twoja firma odniesie sukces. 

Tworzenie biznesplanu wymaga dużo trudnego myślenia, ale sprostanie wyzwaniom, które napotkasz na początku, może pomóc w zapewnieniu solidnego planu, który zadziała. Możesz znaleźć wiele szablonów biznesplanów dostępnych online, aby przeprowadzić Cię przez proces.

Najważniejsze, aby pamiętać, jest brutalnie szczery o swoich umiejętnościach, harmonogramów i planów finansowych dla firmy przy opracowywaniu planu.

Wykonaj badania rynku i zdefiniuj swoich odbiorców

Rozpocznij swój biznes plan, przeprowadzając badania rynku dotyczące potrzeby mycia okien w Twojej okolicy. Jeśli to możliwe, przepytaj właścicieli firm lub właścicieli domów o proces mycia okien, czy używają profesjonalisty i ile byliby skłonni zapłacić za usługę. 

Niezbędne jest również zbadanie lokalnych konkurentów. Sprawdź ich ceny i oferowane usługi. Sprawdź, czy możesz określić niszę lub usługę, która jest obecnie niezaspokojona w tym obszarze, lub inny sposób na wyróżnienie swojej firmy. Czytanie opinii klientów konkurenta może pomóc zidentyfikować wszelkie niedociągnięcia, a mogą to być okazje, które można wykorzystać, aby wyróżnić się lub zaspokoić potrzeby i przyciągnąć nowych klientów.

Określ swoje usługi i ceny

Twoje badanie rynku pomoże Ci dowiedzieć się, jakie usługi są najbardziej poszukiwane w tym obszarze. Musisz dokładnie przemyśleć rodzaje usług, które są wygodne i kwalifikowane do zaoferowania. Na przykład mycie okien w wieżowcach wymaga dużego doświadczenia, wiedzy, umiejętności i specjalistycznego sprzętu. Twój sprzęt i wiedza specjalistyczna mogą również określać usługi, które świadczysz. 

Po przedstawieniu swoich usług należy określić strukturę cenową. Będziesz chciał wybrać rozsądne ceny dla lokalizacji, a powinieneś już mieć pewne informacje na ten temat z badań rynku.

Aby określić ceny, Oblicz koszt dostaw i całkowity koszt prowadzenia firmy. Chociaż ważne jest opracowanie odpowiedniej początkowej struktury cenowej, rozsądnie jest również dokonać ponownej oceny cen w ciągu sześciu miesięcy i dostosować je w razie potrzeby. W miarę zdobywania większej liczby klientów i doświadczenia rozsądne jest podniesienie cen.

Zdefiniuj Swoją Unikalną Propozycję Sprzedaży

Unikalna propozycja sprzedaży (USP) jest tym, co odróżnia Twoją firmę od innych. Może chcesz być znany ze swojej najwyższej jakości obsługi klienta, a może używasz tylko ekologicznych środków czyszczących i chcesz być lokalnym, świadomym ekologicznie środkiem do czyszczenia okien. 

Ta wyjątkowa propozycja sprzedaży będzie kluczem do Twojego marketingu, więc poświęć trochę czasu, aby upewnić się, że ten przekaz jest jasny, wyjątkowy i niezapomniany. 

Burza mózgów i zdecydować się na nazwę firmy

Każda wielka firma potrzebuje równie wspaniałej nazwy. Twoje imię musi być oryginalne i łatwe do zapamiętania. Co ważniejsze, Twoje imię powinno znacznie różnić się od nazw innych lokalnych środków do czyszczenia okien. 

Aby wymyślić nazwę, zacznij burzę mózgów wszelkiego rodzaju potencjalnych nazw. Zapisz wszystkie te pomysły. Nawet jeśli myślisz, że nie użyjesz konkretnej nazwy, może to prowadzić do pomysłu na inną, lepszą. Zaangażuj znajomych i rodzinę w ten proces, aby pomóc generować więcej pomysłów. Możesz także wypróbować darmowy generator nazw firm, aby uzyskać więcej inspiracji i pomysłów. BusinessNameGenerator.com ma dobry, a także pokaże, czy pasująca nazwa domeny jest dostępna.

Gdy masz listę możliwości, zacznij zawężać listę do ulubionych. Po wybraniu czterech lub pięciu najlepszych nazw, sprawdź, czy nie są one znakami towarowymi, nie są nazwami innych lokalnych firm, a ich domeny są dostępne. Stamtąd możesz wybrać swoją ulubioną i oficjalnie nazwać swoją firmę. 

Krok 2: załatw formalności biznesowe

Aby prowadzić działalność zgodnie z prawem, musisz wypełnić pewne dokumenty, w tym licencje biznesowe i dokumenty podatkowe. Niektóre z tych dokumentów mogą zająć trochę czasu, więc rozpocznij papierkową robotę wcześnie, abyś nie musiał opóźniać otwarcia firmy. 

Złóż wniosek o EIN

Musisz ubiegać się o federalny numer identyfikacyjny pracodawcy lub EIN dla swojej firmy. Ten EIN działa podobnie do numeru ubezpieczenia społecznego i pomaga śledzić dochody i odpowiednie podatki. 

Jeśli masz EIN, możesz uniknąć konieczności korzystania z osobistego SSN do celów biznesowych. Zapewnia to bezpieczniejszą i bezpieczniejszą opcję, która zapobiega przepływowi danych osobowych ze wszystkimi umowami biznesowymi. Niektóre rachunki biznesowe wymagają również EIN. Będziesz także potrzebował EIN, aby otworzyć konto bankowe firmy.

Uzyskaj licencję biznesową 

Będziesz potrzebował licencji do prowadzenia działalności w zakresie mycia okien. Specyficzne wymagania licencyjne będą się różnić w zależności od miasta i stanu, w którym mieszkasz. Opłaty mogą się również różnić. 

Aby uzyskać najbardziej dokładne informacje, zadzwoń lub odwiedź swojego urzędnika miejskiego. Sprawdź, czy twój powiat lub stan wymaga licencji biznesowej i upewnij się, że wykonasz wszystkie kroki, aby ją uzyskać, jeśli tak się stanie.

Ubezpiecz Się

Będziesz potrzebował kilku rodzajów ubezpieczeń dla swojej firmy. Oprócz ogólnego ubezpieczenia od odpowiedzialności biznesowej, będziesz również potrzebować ubezpieczenia biznesowego dla swojego pojazdu. 

Plany ubezpieczeniowe i składki mogą się różnić, więc skontaktuj się z wieloma firmami ubezpieczeniowymi, aby uzyskać wycenę. Porównując te kwotowania, zastanów się, jak różnią się składki i jak porównać zakres, wykluczenia i odliczenia.

Opracowywanie umów i dokumentów

Jest to również czas na tworzenie umów i dokumentów potrzebnych do prowadzenia firmy. Te konkretne dokumenty będą się różnić w zależności od potrzeb biznesowych, ale planuj przygotować przynajmniej umowę o świadczenie usług i dokument faktury. 

Canva może pomóc w opracowaniu profesjonalnie wyglądających dokumentów. Canva oferuje szeroki wybór szablonów faktur, a wiele z nich jest darmowych. Możesz wybrać szablon, a następnie dostosować go do marki swojej firmy. Może to zaoszczędzić czas i pieniądze w stosunku do kosztów zatrudniania projektanta do przygotowania tych dokumentów. 

Krok 3: Opracowanie Materiałów Marketingowych

Aby znaleźć nowych klientów i promować swój biznes, potrzebujesz wysokiej jakości materiałów marketingowych. Od zaprojektowania dziennika do stworzenia strony internetowej, ważne jest, aby rozwijać profesjonalny marketing i branding, który dobrze reprezentuje Twoją firmę. 

Twoje logo będzie na wszystkich markowych materiałach, więc zacznij od opracowania logo wysokiej jakości. Musisz pomyśleć o kolorach marki, tekście i ogólnym projekcie. 

Podczas gdy niektórzy właściciele firm zatrudniają projektanta logo, może to być drogie i czasochłonne. Canva oferuje szeroki wybór szablonów logo, które można w pełni dostosować do projektowania własnego logo. Alternatywnie możesz użyć Canva, aby zaprojektować swoje logo od podstaw.

Gdy będziesz zadowolony ze swojego logo, możesz je pobrać i dodać do swojej strony internetowej, oznakowania pojazdów, mundurów, wizytówek i innych.

Stwórz Swoją Stronę

Musisz również utworzyć stronę internetową. Canva może w tym pomóc. Canva ma szablony do tworzenia stron internetowych, które wyglądają bardzo profesjonalnie. Wystarczy edytować tekst, czcionkę, kolory i zdjęcia, aby całkowicie dostosować projekt i stworzyć własną witrynę. Jeśli masz już hosta lub domenę za pośrednictwem Kreatora witryn, takiego jak Wix lub WordPress, możesz zamiast tego użyć wbudowanych szablonów na tych platformach.

Parowanie Canva z wieloma dostępnymi tańszymi programami do hostingu i budowania witryn może pomóc w stworzeniu witryny przy minimalnej inwestycji. Podczas gdy wiele witryn biznesowych może kosztować tysiące dolarów, Canva pozwala łatwo i szybko obsługiwać prace projektowe. Nawet jeśli nie masz umiejętności projektowania, użycie szablonu do przewodnika może pomóc zapewnić, że Twoja witryna nadal wygląda świetnie.

Tworzenie Dodatkowych Materiałów Marketingowych

Dzięki stworzeniu logo możesz łatwo umieścić je na dodatkowych materiałach marketingowych. Możesz wybrać tworzenie wizytówek, broszur, ulotek, plakatów i innych. Canva ma szablony dla tych wszystkich. 

Po przygotowaniu tych materiałów marketingowych będziesz mógł profesjonalnie reprezentować swoją firmę. Wysokiej jakości materiały marketingowe mogą być niezbędne do uzyskania pierwszych klientów i rozpoczęcia budowania firmy.

Krok 4: Zakup Materiałów Eksploatacyjnych

Chociaż możesz zaoszczędzić pieniądze, projektując swoje logo i materiały marketingowe samodzielnie, będziesz musiał przeznaczyć trochę pieniędzy na początkowe zakupy zaopatrzenia i sprzętu. Jeśli jednak rozejrzysz się i porównasz ceny, możesz pomóc obniżyć koszty uruchamiania. 

Znajdź odpowiedni pojazd

Jeśli nie masz jeszcze ciężarówki lub furgonetki, naprawdę musisz kupić ją dla swojej firmy. Szukaj używanych lub wynajętych pojazdów dostępnych po niższych kosztach. Twoje opłaty ubezpieczeniowe będą mniejsze za te pojazdy i zawsze możesz przejść na nowszy pojazd, gdy Twoja firma będzie stabilna i rentowna. 

Upewnij się, że każdy wybrany pojazd ma wystarczającą pojemność do przechowywania większego sprzętu, takiego jak drabiny. Poszukaj pojazdu o konstrukcji umożliwiającej szybkie ładowanie i rozładowywanie drabin, jak ciężarówki z łatwo dostępnym systemem regałów.

Zainwestuj w swój sprzęt

Będziesz także musiał kupić sprzęt, taki jak węże, Opryskiwacze, drabiny, wiadra i chemikalia. Niektóre z tych produktów mogą być używane do sprzedaży, co może pomóc obniżyć początkowe koszty. 

Ważne jest, aby dokładnie zbadać zakup środków czyszczących. Poszukaj rozwiązania, które działa dobrze, a jednocześnie jest stosunkowo bezpieczne. Ważne jest, aby przed czasem przejrzeć wszelkie lokalne ograniczenia i wymagania, aby sprawdzić, czy będziesz w stanie użyć zakupionej substancji chemicznej. Jest to szczególnie ważne, jeśli będziesz czyścić budynki znajdujące się w pobliżu zbiornika wodnego. 

Nie zapomnij również odłożyć pieniędzy na zainwestowanie w sprzęt bezpieczeństwa, taki jak gogle, rękawice, Kombinezony i uprzęże. Kup swój sprzęt ochronny nowy i bądź przygotowany na jego regularną wymianę w miarę starzenia się. 

Kup Mundury

Mundury mogą pomóc ci zrobić profesjonalne pierwsze wrażenie i pokazują, że traktujesz swój biznes poważnie. Zastanów się nad zakupem koszulek polo lub kombinezonów z wyhaftowanym na nich logo. Jeśli zdecydujesz się zatrudnić pracowników, ten mundur jest łatwy i Niedrogi do powielenia, a to sprawia, że spójny, dopracowany wygląd, który jest tym, czego każdy klient będzie szukał w firmie zajmującej się czyszczeniem okien.

Co Dalej

Teraz, gdy masz wszystko, czego potrzebujesz, nadszedł czas, aby rozpocząć marketing swojej firmy i zdobyć pierwszych klientów! Pamiętaj, aby wszyscy nowi klienci podpisali umowę serwisową przed rozpoczęciem pracy. 

Wraz z rozwojem firmy może się okazać, że musisz zatrudnić pracowników, aby rozpocząć pracę. Nie zapomnij zrobić kontroli przeszłości i sprawdź referencje, aby zatrudnić godnych zaufania, niezawodnych pracowników.

Total
0
Shares
Related Posts

ZenBusiness Review

ZenBusiness jest jedną z najbardziej renomowanych i popularnych usług tworzenia biznesu na rynku. Jeśli zakładasz LLC lub korporację,…