Jak założyć firmę ogrodniczą

Jeśli jesteś gotowy zainwestować i założyć własną firmę krajobrazu, masz szczęście.

Przemysł krajobrazu jest lukratywne przedsięwzięcie dla tych z ducha przedsiębiorczości i zielony kciuk. Ponadto w Twoim mieście zawsze będą tysiące trawników czekających na opiekę, niezależnie od tego, gdzie mieszkasz, więc masz pewność, że masz obfite możliwości pracy. 

Co więcej, wejście do branży nie jest trudne-nawet jeśli nie masz doświadczenia.

W tym przewodniku, dam ci zarys krok po kroku, aby wyeliminować wszelkie przeszkody w drodze do sukcesu krajobrazu.

Łatwe Części rozpoczynania działalności krajobrazu

Rozpoczęcie działalności krajobrazu pozwala być własnym szefem. Masz pełną kontrolę nad pracą i klientami, Ustalasz własne godziny pracy, wybierasz usługi i ustalasz ceny.

Nikt nie daje Ci żadnych poleceń. Nikt nie zmusza cię do pracy wbrew Twoim życzeniom. 

Nie musisz też wydawać ani grosza na formalne przeszkolenie lub wykształcenie. Chociaż dyplom lub certyfikacja może pomóc przyciągnąć więcej klientów, brak referencji akademickich nie jest łamaczem umowy.

Nieograniczony potencjał to kolejna korzyść. Większość landscapers ustawić swoje harmonogramy w sposób, który pozwala im podjąć się jak najwięcej klientów, jak mogą, co kończy się w nich zarabiać więcej pieniędzy. To powiedziawszy, powinieneś akceptować pracę tylko do tego stopnia, że możesz sobie z nią poradzić. Jeśli pozwolisz sobie na przepracowanie lub podwójną rezerwację, możesz skończyć z rozczarowanymi klientami i negatywnymi opiniami.

Masz również pewność powtarzania spraw. Zarządzanie zaimponowaniem klientom swoimi usługami prawie zawsze prowadzi do tego, że zatrudniają cię ponownie do przyszłej pracy. Tak więc, oprócz większej liczby klientów, tworzysz również lojalną bazę klientów-pod warunkiem, że za każdym razem dostarczasz wysokiej jakości pracę.

Aby upewnić się, że dotrzymujesz terminów i usprawnisz swój proces, zalecamy korzystanie z oprogramowania do planowania w celu koordynowania spotkań i rezerwacji. Rezerwacja Koala to nasz najlepszy wybór dla każdej firmy opartej na usługach, takiej jak architektura krajobrazu. 

Formularze rezerwacji online są dostosowane do urządzeń mobilnych i zawierają inteligentny harmonogram, aby wyświetlać tylko dostępne godziny spotkań w czasie rzeczywistym. Booking Koala ma również wbudowane przetwarzanie płatności, dzięki czemu możesz zadbać o fakturowanie i płatności za pośrednictwem tego samego systemu. 

Ponadto Booking Koala ma czat na żywo w aplikacji oraz powiadomienia SMS i e-mail, aby szybko reagować na zapytania klientów. Za dodatkową opłatą możesz również uzyskać dostęp do narzędzi marketingowych, śledzić pracowników terenowych i uzyskać dostęp do systemu poleceń, którego możesz użyć, aby zachęcić klientów do polecania Twoich usług.

Rezerwacja Koala zaczyna się od $27 miesięcznie. Wypróbuj go za darmo dzięki 14-dniowej bezpłatnej wersji próbnej już teraz.

Trudne części rozpoczęcia działalności krajobrazu

Praca fizyczna związana z prowadzeniem firmy krajobrazu może stać się niezwykle wymagająca. 

To nie jest sekret krajobrazu wymaga ciężkiej pracy i pracy fizycznej. Oznacza to dla ciebie męczący dzień każdego dnia, w którym pracujesz, zwłaszcza jeśli planujesz prowadzić firmę jako jednoosobową działalność.

Co więcej, znalezienie rzetelnych i profesjonalnych ludzi, którzy rozumieją pracę i wykonują ją poprawnie, może być czasochłonne i trudne, gdy zatrudniasz zespół. Wielu pracowników krajobrazu są początkujący, więc nie zawsze można znaleźć doświadczonych osób.

Zmiany sezonowe i niesprzyjająca pogoda stwarzają inne wyzwania—te, nad którymi nie masz kontroli.

Krok 1: Wybierz swoje usługi niszowe i krajobrazu

Architektura krajobrazu jest pojęciem parasolowym. Istnieje wiele różnych usług, które wchodzą w jego zakres. 

Podczas gdy ty can Zacznij jako firma zajmująca się kompleksową obsługą krajobrazu, najlepiej skupić się na jednej usłudze, gdy zaczynasz. Ponadto wybór niszy krajobrazu pomoże Ci również zaoszczędzić pieniądze w początkowym budżecie, dając więcej miejsca na zakup sprzętu, zatrudnianie ludzi i reklamowanie swojej firmy.

Badanie rynku

Pierwszym krokiem do budowania udanego biznesu krajobrazu jest znajomość lokalnego rynku. Nazywa się to badaniem rynku i potwierdza, że twój pomysł na biznes dobrze pasuje do twojego obszaru.

Powinieneś wiedzieć, kim są twoi konkurenci, czy rynek jest przesycony, punkty bólu Twoich klientów i średnie ceny usług. Skorzystaj z tej wiedzy, aby określić usługi, które chcesz zaoferować.

Pytanie lokalnych landscapers opinii. Oto lista pytań, które należy zadać:

  • Jak łatwo jest znaleźć klientów?
  • Czy napotykasz trudności z utrzymaniem swojej klienteli?
  • Czy marketing jest czasochłonny czy drogi?
  • Czy uważasz, że żonglujesz więcej prac krajobrazowych, niż możesz sobie poradzić?

Powyższe pytania daje sprawiedliwy pomysł, czego się spodziewać po rozpoczęciu działalności krajobrazu. 

Możesz również zadawać pytania potencjalnym klientom i zadawać im takie rzeczy, jak:

  • Ile zapłaciłbyś za usługę X lub Y?
  • Czy masz obecnie firmę zajmującą się projektowaniem krajobrazu, z którą współpracujesz?
  • Czy kiedykolwiek miałeś negatywne doświadczenia z firmą zajmującą się projektowaniem krajobrazu?

Wybierz Swoją Niszę Krajobrazu / Usługi

Jak wspomniano, nie znajdziesz się coraz krótki opcji przy wyborze krajobrazu nisze. Oto lista najpopularniejszych:

  • Pielęgnacja trawników i drzew
  • Nawożenie, pielenie i zwalczanie szkodników
  • Instalacja Sod i trawników
  • Architektura krajobrazu i projektowanie
  • Budowa tarasów i patio

Gdy zawęzisz swoją ofertę, miej oko na konkurencję i ogólny zakres w swojej niszy. Pomoże to zidentyfikować potencjalnych klientów.

Innym aspektem jest podjęcie decyzji, czy chcesz zaspokoić klientów komercyjnych lub klientów mieszkaniowych. Każdy ma swoje zalety, więc naprawdę sprowadza się do osobistych preferencji.

Przeanalizuj Swoją Konkurencję 

Zasada jest prosta: Nie. rozpocznij swoją działalność w zakresie kształtowania krajobrazu bez odrabiania lekcji. 

Potrzebujesz dobrego zrozumienia konkurencji, Aby stworzyć solidny plan marketingowy i zapewnić lepsze wyniki. Poza tym powinieneś zwracać uwagę na każdą firmę, która robi dobrą robotę, abyś mógł poprawić swoje strategie.

Po zidentyfikowaniu najlepszych wykonawców w wybranej niszy, przyjrzyj się im długo i ciężko:

  1. Strona internetowa —  Jakie usługi krajobrazowe oferują? Ile pobierają za swoje usługi? Kto jest ich docelową klientelą?
  2. Pracownicy — Jak duża jest ich firma? Czy są bezpośrednimi konkurentami dla Ciebie? Jak duże są ich zespoły serwisowe?
  3. Marketing — Czy są one wymienione na stronach takich jak HomeAdvisor? Czy wysyłają ulotki w e-mailu? Mają reklamy?

Nie powinieneś kopiować swoich konkurentów. Ale możesz ich użyć jako inspiracji do założenia firmy ogrodniczej i podejmowania dobrych decyzji biznesowych i marketingowych.

Krok 2: Załóż Firmę Zajmującą Się Projektowaniem Krajobrazu

Teraz, gdy wiesz, jakie usługi zamierzasz zaoferować, nadszedł czas, aby skupić się na logistycznej części założenia firmy. Obejmuje to rejestrację firmy, stworzenie biznesplanu i uzyskanie niezbędnych licencji.

Zdecyduj nazwę swojej firmy

Wybór nazwy firmy to poważna sprawa. Chcesz coś, co dokładnie przekazuje usługi, które oferujesz, zwłaszcza, że nazwa firmy jest pierwszym wrażeniem, które zrobisz na kliencie.

A zmiana nazwy po zarejestrowaniu firmy może być bardzo żmudna. Jeśli więc chcesz uchronić się przed dodatkową papierkową robotą, upewnij się, że skupiasz się na burzy mózgów. 

Najlepsza nazwa firmy jest prosta, krótka i trafna. Powinien być łatwy do zapamiętania, ale wystarczająco wyjątkowy, aby wyróżnić się na tle konkurencji. 

Brzmi myląco, prawda? Zaufaj mi, to nie będzie, kiedy będziesz miał burzę mózgów.

Zawsze możesz użyć generatora nazw firm do pomysłów, jeśli masz problemy z wymyśleniem nazwy firmy lub potrzebujesz dodatkowej inspiracji.

Stwórz biznes Plan

Biznes plan to żywy dokument, który przedstawia przyszłość Twojej firmy. Zawiera kilka istotnych szczegółów dotyczących Twojej firmy, w tym twoich celów, finansów, strategii i zarządzania. 

Twój biznes plan pomaga zwiększyć swoje szanse na sukces firmy krajobrazu. Ponadto przedstawia misję firmy i długoterminowe cele, a także wyszczególnia wydatki, które ułatwiają podejmowanie lepszych decyzji.

Biznesplan ułatwia również zabezpieczenie pożyczek biznesowych lub innych opcji finansowania od bankierów i inwestorów. 

Pisanie biznesplanu nie musi być onieśmielające. Znajdziesz mnóstwo przykładowych biznes planów dostępnych w Internecie. Aby dać ci krótki pomysł, oto co ogólnie obejmuje biznes plan:

  • Misja i cele
  • Opis firmy
  • Usługi, które zaoferujesz klientom
  • Analiza rynku
  • Strategie sprzedażowe i marketingowe
  • Struktura organizacyjna i zarządcza
  • Dane budżetowe i prognozy finansowe

Nie trzeba przygotowywać zbyt szczegółowego biznesplanu. Jednak im więcej szczegółów podasz, tym lepiej dokument będzie służył jako Mapa Drogowa dla Twojej firmy.

Wybierz Strukturę Swojej Firmy

Przed zarejestrowaniem firmy musisz wybrać swoją strukturę biznesową. Większość firm krajobrazu wybrać jedną z następujących trzech opcji:

  • Jednoosobowa Działalność Gospodarcza. Własność jednej osoby odpowiedzialnej za wszystkie zobowiązania prawne, podatki i długi firmy. Chociaż jest to najprostszy i najtańszy rodzaj działalności, możesz zostać pociągnięty do odpowiedzialności za zobowiązania i długi swojej firmy (ograniczona odpowiedzialność).
  • Partnerstwo. Obejmuje dwie lub więcej osób, które łączą się, aby utworzyć firmę. Istnieją dwa rodzaje spółek: Spółka Komandytowa (jeden komplementariusz z nieograniczoną odpowiedzialnością) i Spółka Komandytowa (każdy wspólnik z ograniczoną odpowiedzialnością).
  • Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (LLC). LLC pozwalają cieszyć się korzyściami zarówno ze struktur partnerskich, jak i korporacyjnych. Właściciele muszą złożyć proste zeznanie podatkowe i płacić podatki według stawki podatku dochodowego od osób fizycznych—cały czas majątek osobisty pozostaje chroniony przed procesami sądowymi lub upadłością osób trzecich.

Jak widać, każda struktura biznesowa ma swoje zalety i wady. Rozważ konsultację z adwokatem, aby pomóc ci dokonać właściwego wyboru.

Uzyskaj wymagane licencje branżowe

Założenie firmy ogrodniczej nie wiąże się z zakupem specjalnych licencji przemysłowych, ale potrzebujesz państwowej licencji biznesowej. Skontaktuj się z urzędem hrabstwa, aby dowiedzieć się, jakie są wymagane licencje, jakie są opłaty licencyjne dla firm i czy istnieją jakiekolwiek potencjalne ograniczenia. 

Chociaż uzyskanie licencji na prowadzenie działalności gospodarczej jest prostym procesem, możesz zostać odrzucony, jeśli masz kartotekę karną, naruszasz przepisy dotyczące zagospodarowania przestrzennego, składasz złe dokumenty lub nie płacisz podatków.

Ważne jest również uzyskanie numeru identyfikacyjnego pracodawcy (ein). 

Dla tych z Was, którzy nie są świadomi, EIN jest federalnym identyfikatorem podatkowym Twojej firmy, który sprawia, że możesz otworzyć konto bankowe firmy, zatrudnić pracowników i ubiegać się o lokalne zezwolenia. Możesz ubiegać się o to za darmo za pośrednictwem strony IRS.

Krok 3: Dowiedz Się, Ile Pieniędzy Potrzebujesz

Kiedy wiesz, ile kosztuje rozpoczęcie działalności ogrodniczej, automatycznie będziesz bardziej czujny ze swoimi pieniędzmi, które z kolei pomogą Ci utrzymać biznes.

Utrzymanie dodatnich przepływów pieniężnych jest kluczem do zapewnienia, że możesz kupić niezbędne narzędzia i zapłacić członkom zespołu bez popadania w długi. Dlatego warto zaplanować swoje pieniądze i podjąć świadome decyzje przy wynajmie lub zakupie sprzętu i narzędzi.

Przeanalizuj Swoje Wymagania Biznesowe

Musisz dowiedzieć się, ile pieniędzy potrzebujesz jak najszybciej.

Znalezienie odpowiedzi nie jest łatwe, ponieważ koszt rozruchu w krajobrazie zależy od różnych czynników. Musisz wziąć pod uwagę swoją lokalizację, wymagania dotyczące pojazdu, ile już masz sprzętu, rodzaj marketingu, który chcesz zrobić, opłaty biznesowe i tak dalej. 

Zdezorientowany? Pozwól mi wyjaśnić bardziej szczegółowo. 

Jeśli masz już ciężarówkę, dmuchawę do liści, nożyce do żywopłotu i kosiarkę, prawdopodobnie potrzebujesz tylko około $2,000-$4,000 dodatkowego wyposażenia do krajobrazu. Ale jeśli zaczniesz od zera, będziesz potrzebował dużo więcej pieniędzy, aby wszystko zostało usunięte z listy.

Ubezpieczenie firmy zajmującej się kształtowaniem krajobrazu ma również kluczowe znaczenie dla ochrony przed kosztownymi procesami sądowymi.

Aby to jeszcze bardziej uprościć, potrzebujesz informacji dla następujących dwóch pytań:

  1. Ile masz już pieniędzy i aktywów?
  2. Co więcej aktywów lub sprzętu, zanim można rozpocząć przyjmowanie klientów?

Dowiedz się, jak wypełnić lukę między powyższymi pytaniami. Na przykład możesz ubiegać się o pożyczkę osobistą lub pożyczkę biznesową.

Kup swoje narzędzia i sprzęt

Gdy już wiesz, jakie usługi krajobrazowe chcesz świadczyć, możesz utworzyć listę wszystkich potrzebnych narzędzi.

Znalazłem tę doskonałą listę przygotowaną przez Spyker, która obejmuje wszystkie standardowe urządzenia używane w branży krajobrazu, wraz z ich średni koszt:

  • Ręczne narzędzia ogrodnicze (łopaty, grabie, nożyce, kielnie itp.): $10- $ 50 każdy
  • Kosiarka pchająca: 200-1000 zł
  • Kosiarka spalinowa: 1000-5000 zł
  • Dmuchawa do liści: $100 – $500
  • Rozrzutnik trawnika: $100 – $500
  • Opryskiwacz (do nawozów, pestycydów itp.): $50-$200
  • Przycinarka: $50 – $300
  • 80-350 zł
  • Piła Wodna: 500-4000 zł
  • Zagęszczarka płytowa: 300-5000 zł
  • Zwiastun: 1500-5000 zł
  • Ciężarówka o dużej ładowności: $10,000 – $50,000
  • Generator przenośny: $500 – $2,000

Jeśli masz budżet startowy na pokrycie wszystkiego na liście, jesteś złoty. Ale jeśli nie, można wynająć droższe narzędzia początkowo, a następnie kupić je, gdy masz wystarczająco dużo pieniędzy.

Dobrą zasadą jest kupowanie mniejszej ilości wysokiej jakości sprzętu, a nie kupowanie od razu pełnej gamy narzędzi do kształtowania krajobrazu gorszej jakości. Pamiętaj, że narzędzia zużywają się z czasem, więc im bardziej wysokiej jakości narzędzia, tym dłużej będą ci służyć.

Zdecyduj O Cenach

Średnia godzinowa płaca landscaper jest około $14.25 za godzinę, według Payscale. Możesz jednak ustawić stawkę na podstawie doświadczenia, lokalizacji i oferowanych usług.

Gorąco polecam spojrzenie na to, co ładują twoi konkurenci. Chodzi o to, aby wycenić swoje usługi bliżej ich, aby pozostać konkurencyjnym-nie chcesz być zbyt wysoki lub zbyt niski.

Możesz także sprawdzić, jaka stawka godzinowa daje Ci najwięcej projektów krajobrazu. Gdy zdobędziesz więcej doświadczenia, możesz odpowiednio podnieść swoje stawki.

Ponadto już wiesz, jakiego rodzaju pieniędzy potrzebujesz, aby utrzymać pozytywny przepływ środków pieniężnych i kupić sprzęt/Narzędzia. Nie zapomnij więc zaplanować tych wydatków i podatków podczas ustalania stawek.

Krok 4: wynajmij załogę 

Podczas gdy niektóre projekty krajobrazu są pracą dla jednej osoby, będziesz potrzebował zespołu niezawodnych ludzi podczas obsługi większych zadań.

Znalezienie dobrych pracowników jest jednym z najtrudniejszych części prowadzenia działalności krajobrazu. Chcesz doświadczonych i przyjaznych osób, którym możesz zaufać-bez przekraczania budżetu.

Zamieść Ogłoszenia O Pracę 

Rynku pracy jak Linkedin i Monster.com są doskonałymi miejscami do znalezienia wysokiej jakości pracowników. Możesz również skontaktować się ze szkołami handlowymi i Uczelniami, aby znaleźć kandydatów szukających pracy.

Poproś o skierowanie

Inną opcją jest praca z kontaktami. Skontaktuj się z aktualnymi dostawcami, klientami i innymi współpracownikami w swojej społeczności i poinformuj ich, że zatrudniasz. Poproś ich, aby przekazali kontakty niezawodnych i profesjonalnych ludzi, którzy uważają, że dobrze pasują do tej pracy. 

Rozdawanie ulotek może również działać.

Krok 5: Uporządkuj Branding i Marketing swojej firmy

Jako właściciel firmy chcesz stworzyć silną tożsamość marki, która odróżni Twoją nową firmę od konkurencji. Potrzebujesz również skutecznych strategii marketingowych, aby przyciągnąć stały strumień klientów dla Twojej firmy.

Dostosuj markę swojej firmy

Nie mogę wystarczająco podkreślić siły Wielkiego brandingu. To naprawdę może mieć znaczenie, jeśli chodzi o przyćmienie lokalnych konkurentów. 

Twoja marka to sposób, w jaki postrzegają cię twoi klienci, więc musisz opracować strategię w sposób, który najlepiej odzwierciedla to, kim jesteś i oferowane przez Ciebie usługi. Ponieważ mamy już nazwę firmy i misję, możesz pracować nad zrozumieniem swojego unikalnego punktu sprzedaży (USP).

Twój USP jest charakterystyczną cechą, która odróżnia Cię od innych landscapers. Zastanów się, co czyni twoją firmę wyjątkową. Czy masz zróżnicowany zespół projektantów? Czy oferujecie całodobową obsługę klienta? Czy skupiasz się tylko na luksusowych krajobrazach?

Następnie musisz udoskonalić wiadomości marki, aby jak najlepiej podkreślić swój USP. Zastanów się, co chcesz, aby Twoja firma powiedziała i jak skutecznie przekazać to grupie docelowej.

Na koniec potrzebujesz unikalnego logo dla swojej firmy i zbuduj profesjonalną stronę internetową, aby umieścić swoją firmę na mapie online. 

Zareklamuj Swoją Firmę Ogrodniczą

Potrzebujesz solidnej obecności w Internecie, aby zdobyć więcej klientów i, oczywiście, zacząć zarabiać pieniądze.

Dobrą wiadomością jest to, że istnieją strategie marketingowe online i offline do wdrożenia. Facebook, Instagram i LinkedIn oraz regularnie publikować treści odpowiednie dla docelowych odbiorców. 

Publikowanie wysokiej jakości, zoptymalizowanych pod kątem SEO treści na swojej stronie to kolejny skuteczny sposób na zwiększenie ruchu organicznego w wyszukiwarkach. Jeśli chodzi o taktyki offline, możesz skupić się na budowaniu silnych relacji w lokalnej społeczności, aby zdobyć nowe możliwości pracy. 

Innym doskonałym sposobem na zwiększenie klientów jest dostarczanie najlepszych możliwych usług. Zadowoleni klienci są bardziej niż szczęśliwi, aby skierować swoje usługi do swoich znajomych, przyjaciół i rodziny.

Możesz również użyć narzędzi marketingowych Booking Koala i zautomatyzowanego programu poleceń, aby dalej promować swoją firmę. 

Krok 6: Zacznij Rezerwować Klientów

Po złożeniu wszystkiego i przygotowaniu zespołu do pracy jesteś gotowy, aby rozpocząć rezerwację klientów i pracę nad zleceniami!

Użyj Booking Koala, aby pomóc Ci zarządzać wszystkimi rezerwacjami w czasie rzeczywistym i zapewnić doskonałą obsługę klienta. 

Poradzisz sobie!

Sukces twojej nowej firmy ogrodniczej zależy od jakości pracy i Relacji z klientami. I chociaż powinieneś dać z siebie wszystko w pracy, nie zapomnij o budżecie i zawsze bądź na bieżąco z pojawiającymi się trendami marketingowymi, aby zapewnić sukces krajobrazu.

Total
0
Shares
Related Posts