Właśnie opublikowałeś Post na blogu. Oto 14 rzeczy, które musisz zrobić dalej.

whats next

Właśnie włożyłeś swoje serce i duszę w stworzenie epickiego posta na blogu, który publiczność z pewnością pokocha.

Kliknąłeś przycisk “Publikuj” … co teraz?

To może być kuszące, aby zostawić go w tym i przejść do następnego projektu. Masz więcej blogów do napisania, więcej tematów do omówienia i więcej treści do wyprodukowania, prawo?

Poczekaj chwilę.

Opublikowanie posta na blogu i szybkie przejście do następnego to strata twoich wysiłków. Pozwoli to zminimalizować wpływ treści i ich prawdziwy potencjał.

Jeśli chcesz zwiększyć ekspozycję i obieg treści bloga, wdrożyć następujące taktyki 14, które uznałem za szalenie skuteczne.

1. Przeczytaj ponownie produkt końcowy

To powinno być oczywiste … ale muszę o tym wspomnieć.

image10

Lubię myśleć, że jestem dość dokładny w korekcie i sumienny w wyłapywaniu błędów ortograficznych / gramatycznych.

Ale bez względu na to, jak skrupulatny jestem, od czasu do czasu znajduję błędy po opublikowaniu.

Czasami nie jest to nawet pisownia / gramatyka, ale formatowanie lub inny problem, który mi umyka.

Oczywiście powinieneś używać sprawdzania pisowni, a nawet usługi takiej jak Grammarly. Jednak nic nie zastąpi usług korekty przeszkolonego specjalisty.

Większość profesjonalistów ma proces, który śledzą podczas korekty dokumentu.

image06

Jeśli korekta nie jest twoją mocną stroną, oto, co możesz zrobić:

  • Wynajmij korektora z Upwork lub Fiverr.
  • Poproś kogoś z twojego zespołu, aby to dla ciebie skorygował.
  • Po napisaniu artykułu odczekaj dzień lub dwa, zanim go skorygujesz. Częściej wyłapujesz błędy świeżymi oczami.
  • Korektę po raz drugi.
  • I trzecia.
  • A może nawet czwartą.

Może chcesz wynająć edytor kopii zamiast korektora.

Co to jest edytor kopii? Edytor kopii zwraca większą uwagę na samą kopię, a nie tylko na szczegóły gramatyczne.

Wikipedia definiuje edytor kopii w ten sposób:

Copy editing (także copy-editing lub copyediting, czasami w skrócie ce) to proces pobierania surowca w celu poprawy formatowania, stylu i dokładności tekstu.

Dobry edytor kopii może nie tylko poprawić literówki i gramatykę, ale także poprawić styl, podejście, ton i dokładność treści.

Nie ma znaczenia, ile promocji robisz (poniżej). Jeśli twój artykuł jest pełen błędów, stracisz wiarygodność.

Połączenie wewnętrzne zabija dwie pieczenie na jednym ogniu.

Po pierwsze, zachęca czytelników do dalszego odkrywania Twojej witryny. Po drugie, jest pomocny w budowaniu architektury witryny i może dać ci bardzo potrzebny sok SEO.

Zawsze staram się znaleźć wcześniej opublikowane treści, które są istotne dla każdego nowego wpisu na blogu i utworzyć link, który do niego wskazuje.

Dlaczego to ma znaczenie?

Wewnętrzne linkowanie pomaga:

  • popraw strukturę swojej witryny
  • wzmocnij ogólny autorytet wewnętrznych stron swojej witryny
  • zwiększ prawdopodobieństwo potencjalnego połączenia przychodzącego do nowego artykułu
  • zacznij budować profil linku nowego artykułu
  • ustalenie ważności nowego artykułu.

Dodanie linku do nowego artykułu ze starych postów jest łatwe:

  1. Otwórz stary artykuł, który opublikowałeś.
  2. Znajdź odpowiednie miejsce w artykule, aby utworzyć link tekstowy.
  3. Dodaj link do nowej strony.

image04

To proste zadanie ma sens. Dlaczego? Ponieważ linki mają znaczenie.

Według Moz, 99,2% z 50 najlepszych wyników w Google ma co najmniej jeden link do strony internetowej z jakiejś zewnętrznej strony.

Ale to nie tylko sitewide linki, które robią różnicę. Strona itself powinny też mieć linki. Badania Moz pokazują wysoki stopień korelacji między najwyżej ocenianą stroną a linkiem specyficznym dla strony.

image11

Strony łączące w witrynie nie są uważane za Linki zewnętrzne, ale poprawiają strukturę i optymalizację witryny.

Poza tym, jest czynnik świeżości do rozważenia. Gdy strona zdobywa nowe linki, natychmiast sygnalizuje znaczenie do algorytmu, zwiększając jego potencjał w SERPach.

image12

Dodawanie linków powinno być priorytetem zaraz po publikacji.

3. Dodaj pytanie do dyskusji spark

Wiele razy, moja publiczność potrzebuje tylko trochę namówić, aby zadzwonić i rozpocząć rozmowę.

Dlatego lubię dodawać otwarte pytanie na końcu każdego postu.

To nie tylko zachęca moich czytelników do głębokiego myślenia o temacie, ale także znacznie zwiększa ich zaangażowanie.

Nie oczekuję, że ludzie odpowiedzą na moje pytania. Robię to, by pobudzić myślenie i rozmowę.

Na szczęście działa. Dzielicie się swoimi przemyśleniami ze mną i innymi czytelnikami!

image08

4. Post na Facebooku

NO nie?

Ale w grę wchodzi głębsza strategia.

Kiedy publikuję artykuł na Facebooku, Lubię dodać szybkie zdanie lub dwa, które oddaje istotę postu i wyjaśnia, w jaki sposób inni skorzystają z jego przeczytania. Zwykle jest to wyciągane bezpośrednio z samego artykułu.

image15

A obraz? To jest musi być.

Posty na Facebooku ze zdjęciami Uzyskaj więcej linków, akcji i komentarzy. To fakt.

image02

Możesz łączyć różne techniki, aby uzyskać jeszcze więcej skwierczenia społecznego z postu na Facebooku-zdjęcie z artykułem, plus pytanie oraz link do artykułu.

Jeśli promujesz swój artykuł z taką mocą, na pewno wywrzesz wpływ.

image01

Zauważ, jak udana strona, taka jak Business Insider, promuje swoje artykuły za pomocą różnych technik: zdjęć, krótkiego komentarza i linku do artykułu.

image00

5. Post na Twitterze

Jesteś oczywiście ograniczony, jeśli chodzi o pisanie opisu ze 140 znakami.

Ale staram się napisać krótki, odlotowy podpis, aby wzbudzić zainteresowanie moich zwolenników.

Chris Brogan też to robi. Gość to Twitter mistrz, i wie, jak skłonić ludzi do klikania na jego artykuły, gdy je Promuje.

image03

Pamiętaj również, aby dołączyć hashtag lub dwa, ale nie przesadzaj z tym, aby wyglądać jak jabroni.

Kilka hashtagów to wszystko, czego potrzebujesz podwójne ilość zaangażowania w promowany artykuł!

image09

6. Post na LinkedIn

LinkedIn jest świetny dla wysoce profesjonalnych postów i tych, które są istotne dla mojej branży.

Jeśli publikujesz na LinkedIn, poprawisz swoje zaangażowanie w LinkedIn.

image05

Użytkownicy LinkedIn należą do najbardziej podłączonych i dostrojonych do twojej wiadomości.

Wykorzystaj swoją najlepszą ocenę pod względem rodzaju treści, które zdecydujesz się opublikować na LinkedIn, ale za wszelką cenę, użyj go!

7. Post na Reddit

Możesz uważać Reddit za internetowy dom dla hipsterów i maniaków, i możesz mieć rację.

Ale może to być również kopalnia złota ruchu.

Dlaczego? Reddit ma miliony odsłon, a jego aktywna baza użytkowników to popełnione za zaręczyny.

image07

Z Facebookiem i Twitterem możesz mieć zwykłych Użytkowników, ale jest coś w odbiorcach Reddita, co sprawia, że są absolutnie uzależnieni od strony!

Użytkownicy Reddit wchodzą w interakcję na stronie za pomocą tzw. karma. Jeśli to nic dla Ciebie nie znaczy, pomyśl lubi na Facebooku, tylko nie bardzo.

Zasadniczo chodzi o to: jeśli twój post otrzyma dużo karmy, więcej osób go zobaczy.

Użytkownicy Reddita nie wahają się dzielić swoimi opiniami-dobrymi lub złymi-na temat artykułów, które są udostępniane.

Jeśli Twoja treść jest poniżej paska, zostaniesz wyśmiany. Jeśli jest dobry, możesz mieć pewność, że Twój nowy post zostanie odwołany, połączony i oglądany przez wiele osób.

8. Udostępnij na agregatorach wiadomości

Witryny takie jak Alltop służą jako zasoby, w których czytelnicy mogą znaleźć ogromną ilość treści na interesujące ich tematy.

Blogerzy często mogą udostępniać swoje treści na tego typu stronach, co ostatecznie może prowadzić do napływu wysokiej jakości ruchu.

Sprawdź ten przewodnik od Techlicious na najlepszych stronach agregatorów wiadomości.

9. Połącz się z innymi odpowiednimi sieciami

Niezależnie od tego, czy jest to Pinterest, Tumblr, Instagram, Snapchat, czy nawet Google+ i jego niecoolness, udostępniaj swoje treści w dowolnych innych witrynach, które Twoim zdaniem mogą być dla ciebie korzystne.

Internet jest pełen zakątków forów, wysoce zaangażowanych grup na Facebooku i innych kieszeni interaktywnych społeczności.

Poszukaj swojego plemienia, zbuduj publiczność i zapewnij tej sieci wartość dzięki swoim treściom.

10. Wyślij do subskrybentów e-mail

Jeśli masz sporą listę lojalnych subskrybentów, możesz rozpowszechniać swoje treści ze względną łatwością.

Tylko upewnij się, że nie robisz tego do tego stopnia, że jesteś irytujący.

Codziennie wysyłam wiadomość e-mail do moich subskrybentów i jest to idealna częstotliwość dla mojego zaangażowania, odbiorców i celów.

11. Poproś kluczowy kontakt, aby go udostępnić

Nigdy nie zalecałbym bycia irytującym facetem, który zawsze podrywa kogoś dla przysługi.

Ale polecam od czasu do czasu poprosić kluczowy kontakt, jeśli nie miałby nic przeciwko udostępnieniu nowego postu swoim odbiorcom.

Po prostu upewnij się, że jest to istotne dla ich niszy/branży i dodaje wartość do odbiorców.

W rzeczywistości to jest najważniejsze-dodawanie wartości.

Wartość działa w obie strony. Powinieneś też próbować dostarczać wartość wpływowemu. Zanim pośpieszysz się, aby wysłać e-mail do wszystkich influencerów w swojej książce adresowej, przeczytaj ten post. Da ci kilka pomocnych wskazówek, jak to zrobić.

12. Odpowiadaj na komentarze

Bądźmy szczerzy. Zachęcanie czytelników do komentowania Twoich treści nie jest łatwe—zwłaszcza na początku, gdy dopiero zaczynasz.

Chociaż zwykle dostaję sporo komentarzy na temat szybkiego kiełkowania i NeilPatel.com nie stało się to po prostu z dnia na dzień.

Wymagało to dużo ciężkiej pracy, wytrwałości i oczywiście odpowiadania na komentarze.

Kiedyś moje posty na blogu były dość słabe. Ale nawet wtedy próbowałem odpowiadać na komentarze.

image14

Zaangażowanie i responsywność są niezbędne do budowania relacji, tworzenia dowodów społecznych i zapewnienia przyszłego zaangażowania.

Chociaż może to być trochę czasochłonne, jeśli otrzymasz dziesiątki lub setki komentarzy, warto odpowiedzieć na każdy z nich indywidualnie w odpowiednim czasie.

13. Komentuj na innych blogach

Jeśli jesteś stosunkowo nowy w grze i nadal próbujesz zdobyć publiczność, jest to idealne rozwiązanie do budowania relacji i zaufania.

Niektórzy mogą myśleć o tej taktyce jak o starej szkole, ale na pewno przynosi efekty.

Dlaczego? Ponieważ zapewniasz wartość innym ludziom. Nie chodzi tylko o budowanie scammy link.

Chodzi o kontakt z prawdziwymi ludźmi.

image13

Upewnij się, że zostawiasz cenne komentarze na odpowiednich blogach.

14. Skomentuj na blogu komentatora

Jedną ze strategii, którą gorąco polecam całkiem nowym blogerom, jest poświęcenie trochę więcej czasu na dotarcie do osób, które komentują twój blog.

Na przykład sugeruję zidentyfikowanie kilku konsekwentnych komentatorów przyczyniających się do rozmowy i zatrzymujących się na swoich blogach.

Stamtąd Lubię znaleźć odpowiedni post, który łączy się z moją treścią i zostawia przemyślany komentarz.

Wiem, że może to być trochę czasochłonne, ale może naprawdę zwiększyć twoją reputację i sympatię-oba są integralną częścią długowieczności content marketingu.

Wniosek

Według Hubspot ” marketerzy B2B korzystający z blogów otrzymują 67 procent więcej potencjalnych klientów niż ci, którzy tego nie robią.”

Wiesz już, że blogowanie to najlepsza praktyka. Ty to zrób. Ale co potem?

Więc się tym dzielisz.

Blog, który po prostu tworzy treści, jest nie zamierzamy uzyskać rodzaj ruchu, interakcji i działań, których potrzebuje. To w zasadzie bezwartościowe chyba, że się tym podzielisz.

Kiedy posuwasz się o krok dalej i podążasz za tymi strategiami, możesz rzucić szerszą sieć i rozpowszechniać swoje treści w najgłębsze zakamarki internetu.

Metody te są sekretnym sosem, którego potrzebujesz, aby zdobyć więcej potencjalnych klientów i lojalnych ludzi, którzy pozostaną głodni przyszłych treści. Wspaniałą rzeczą w intensywnym udostępnianiu jest to, że często przyciąga potencjalnych klientów, którzy najprawdopodobniej przekonwertują Twoje treści.

Jeśli jesteś w nawyku “Publikuj i zostaw to”, nadszedł czas, aby się zmienić. Użyj tych prostych, prostych i łatwych metod, a Twoje treści zaczną się pojawiać.

Czy masz jakieś konkretne kroki, które podejmujesz po opublikowaniu postu na blogu, aby zapewnić maksymalną widoczność?

Total
0
Shares
Related Posts