Najlepsze platformy blogowe i witryny blogowe dla 2021

Chcesz przejść od razu do odpowiedzi? Najlepszą platformą blogowania dla większości ludzi jest zdecydowanie WordPress z Hostingerem lub Wix.

Budowanie świetnego bloga zaczyna się od wyboru odpowiedniej platformy— a jest tylko garstka naprawdę warta rozważenia.

Możesz zbudować stronę internetową i hostować tam swojego bloga. Wymaga to trochę wstępnej pracy, ale będziesz właścicielem i całkowicie kontrolujesz swoją witrynę. Można to zrobić na dwa sposoby:

  • Użyj prostego narzędzia do tworzenia stron, takiego jak Wix lub Squarespace.
  • Użyj WordPress z Hostinger jako hosta.

Możesz też zbudować swój blog na oddzielnej platformie, takiej jak LinkedIn.

Jeśli chcesz zarabiać na blogach, te pięć platform blogowych to Twój najlepszy wybór.

Top 5 Najlepsze Platformy blogowe i witryny blogowe dla 2021

Oto nasze typy na najlepsze platformy blogowe i dla kogo są najlepsze:

  1. WordPress z Hostingerem – Najlepsze dla wysoce skalowalnych i konfigurowalnych blogów
  2. Wix – Najlepszy dla początkujących budujących profesjonalnego bloga
  3. Squarespace – Najlepsze dla fotografów, artystów i projektantów
  4. LinkedIn – Najlepszy do nawiązywania kontaktów z liderami myśli i influencerami
  5. Średni – Najlepszy do pisania do wbudowanej publiczności
How to choose the best blogging platforms. Quicksprout.com's methodology for reviewing blogging sites.

Inną opcją jest użycie platformy blogowej, takiej jak Medium lub LinkedIn. 

Platformy te łączą zasięg mediów społecznościowych z narzędziami potrzebnymi do tworzenia postów na blogu. Dają Ci szansę, aby Twoje pisanie przed większą liczbą osób – ale będziesz na łasce algorytmu.

Oznacza to, że będziesz mieć mniejszą kontrolę nad tym, kto widzi Twoje posty, ile możesz dostosować swojego bloga i jak zarabiasz na tym. 

Istnieje wiele korzyści i kompromisów dla obu tras. Aby lepiej zrozumieć, jak każda z tych stron działa, mój zespół w Quick Sprout skontaktował się z aktywnymi użytkownikami każdej platformy blogowej, którą recenzowaliśmy.

Mamy dużo wglądu w to, jak i dlaczego te platformy działają dobrze dla różnych firm i projektów osobistych. W ankietach i wywiadach użytkownicy Ci dzielili się szczerymi opiniami na temat tego, gdzie te platformy blogowe wyróżniają się–i gdzie ich ograniczenia przeszkadzają.

W tym przewodniku omówię, jak skonfigurować bloga i pomogę Ci wybrać, która strona bloga, oprogramowanie lub platforma blogowa jest dla ciebie najlepsza.

#1. WordPress z Hostingerem-najlepszy do budowania wysoce skalowalnych i konfigurowalnych blogów

Odwiedź Hostinger

  • Wysoce konfigurowalny
  • Instalacja WordPress jednym kliknięciem
  • Wtyczki zwiększające monetyzację
  • Tony potencjału wzrostu

Wypróbuj Hostinger już dziś

Ocena Całkowita: 4.2
Krzywa Łatwej Nauki: 3.8
Dostosowanie Przyjazne Dla Nisz: 4.3
Narzędzia Do Budowania Publiczności: 4
Potencjał Zysku: 4.7

WordPress jest jedną z najpopularniejszych platform blogowych-i nie bez powodu.

Jest to wysoce konfigurowalny system zarządzania treścią (CMS) dla blogerów, którzy chcą zbudować witrynę dla swojej firmy. Jest to również świetne, jeśli planujesz skalować swój blog dla zysku. 

Powód? WordPress jest open source. Oznacza to, że nie trzymają swojego kodu źródłowego w tajemnicy. Programiści mogą wchodzić i tworzyć Widżety, wtyczki i inne narzędzia do dostosowywania blogów WordPress—więc możesz tworzyć każdy rodzaj bloga, który chcesz

Jeden z użytkowników naszego panelu, który od czterech lat trzyma się WordPressa, opisuje CMS jako “przyjazny dla blogerów”z dużą ilością funkcji SEO. Ich doświadczenie jest odbite echem przez wielu naszych innych użytkowników. 

To powiedziawszy, jest trochę krzywej uczenia się. Aby uzyskać jak najwięcej z WordPressa pod względem możliwości dostosowania, musisz być bardziej praktyczny z wybranymi wtyczkami i widżetami oraz sposobem zarządzania zapleczem. 

Tak, oznacza to, że prawdopodobnie będziesz musiał bawić się kodowaniem HTML, CSS i light. 

Jednak nawet to jest dość proste w WordPress-i nie trwało długo, zanim nasi użytkownicy w ogóle nauczyli się lin.

“Bez wiedzy o WordPressie, kiedy zaczynałem, było to trochę strome, ale szybko wszystko zrozumiałem” – powiedział jeden z użytkowników. “WordPress jest bardzo intuicyjny i jeśli nie możesz czegoś wymyślić, po prostu musisz to wygooglować lub sprawdzić na YouTube, a prawdopodobnie znajdziesz odpowiedź.” 

Kolejny odbił się echem tego sentymentu. Jednak powiedzieli również, że” jest dość łatwy w użyciu ” po blogowaniu na platformie przez kilka dni. 

Kompromis jest tego wart, ponieważ jesteś w stanie uzyskać fantastyczną stronę internetową w pełni dostosowaną do Twoich dokładnych specyfikacji. To właśnie sprawia, że jest idealny do tworzenia strony internetowej, która jest przygotowana do wzrostu odbiorców i zysków.

Jeden użytkownik był również w stanie promować produkty dla stron trzecich, aby generować jeszcze większe przychody. “Byłem w stanie zarabiać na moim blogu za pomocą marketingu afiliacyjnego, wraz z produktami informacyjnymi, takimi jak e-booki i minicourses, gdy moja publiczność stała się wystarczająco duża” – powiedzieli. 

Byli również w stanie wykorzystać wtyczki, aby pomóc im budować swoich odbiorców—i generować wzrost przychodów. 

“Jedną z rzeczy, które pomogły w tym, było stworzenie listy subskrybentów poczty e-mail i biuletynu za pomocą wtyczki Mailchimp” – dodali. “To must-have, jeśli naprawdę chcesz zarabiać na swoim blogu.” 

Wraz ze wzrostem Twojego bloga i odbiorców będziesz mógł nadal dostosowywać swoją witrynę, aby dostosować ją do tego wzrostu w dowolnym kierunku. 

Blogowanie z WordPress

Czas na spowiedź: WordPress to właściwie CMS, którego używamy tutaj w Quicksprout—więc jesteśmy trochę stronniczy.

W rzeczywistości jesteśmy bardzo stronniczy. 

Jeśli planujesz zbudować bloga, który przyciąga tysiące, a nawet miliony czytelników—nie wspominając o zarabianiu na nim—nie możemy polecić WordPressa… ale użytkownicy mają rację, gdy mówią, że nauczenie się na początku jest nieco trudne. 

Na pierwszy rumieniec pulpit blogowy dla WordPress wydaje się bardziej złożony niż większość. Ale jak już wskoczysz, to dość łatwo ogarnąć umysł. 

Platforma wprowadziła niedawno edytor Gutenberg, który może znacznie uprościć proces edycji. Układają wszystko, czego możesz potrzebować, aby opublikować bloga w dość intuicyjny, łatwy do uchwycenia sposób. 

Korzystałem już z tego nowego edytora i podoba mi się, jak możesz przeciągać niektóre elementy swoich postów na blogu i stron tam, gdzie chcesz, aby były w ostatecznej opublikowanej wersji. Układ jest łatwy w zarządzaniu, a znalezienie ustawień czcionek i wstawiania obrazów jest bardzo proste. 

Oczywiście, nie jest to całkiem podobne do funkcji przeciągania i upuszczania, jak Wix i Squarespace, ponieważ nie możesz edytować całej strony-ale jest cholernie blisko.

Odkryłem również, że WordPress jest niesamowicie skalowalny. Bez względu na to, co chcesz zbudować lub jak duży masz, platforma będzie rosła wraz z tobą, o ile wybierzesz odpowiednie wtyczki.

A Szybka porada: Nie popełnij błędu żółtodzioba, pobierając mnóstwo wtyczek i widżetów. Łatwo jest myśleć, że potrzebujesz wszystkiego-ale czasami mniej znaczy więcej. 

Ponadto instalacja mnóstwa wtyczek to łatwy sposób na zmniejszenie prędkości ładowania strony. 

Jedną z wtyczek, którą zalecamy, jest wtyczka Yoast SEO. Jest to niezwykle popularna wtyczka WordPress, która pomaga skonfigurować swoje posty tak, aby były jak najbardziej przyjazne SEO za pomocą kilku kroków. To naprawdę must-have, Jeśli używasz WordPress. 

A jeśli naprawdę chcesz, możesz zacząć zmieniać kod samodzielnie. Ponieważ WordPress jest open-source, oznacza to, że możesz z nim robić, co chcesz. Jeśli znasz PHP lub chcesz zatrudnić programistę, możesz zmienić WordPress, jak chcesz.

Jeden z użytkowników najlepiej to ujął: “WordPress dał mi wszystko, czego potrzebowałem, aby stworzyć bloga, którego chciałem. Dał mi łatwy interfejs do publikowania moich blogów, a także wszystko, czego potrzebowałem lub chciałem na moim blogu: pole subskrypcji, obszar autora; po prostu wygląd, którego chciałem i elastyczność, aby zmieniać rzeczy w razie potrzeby.”

Wybór hosta

Aby zbudować własną witrynę za pomocą WordPress, musisz kupić nazwę domeny, uzyskać hosting i skonfigurować konto.

Więcej informacji na temat naszych postów na temat najlepszego hostingu i najlepszego hostingu dla WordPress, czyli wyboru zarządzanego hosta zaprojektowanego dla WordPress.Szybka odpowiedź: idź z Hostinger.

Hostinger jest jednym z najpopularniejszych hostów internetowych, szczególnie dla użytkowników WordPress. Dzieje się tak dlatego, że uruchamiają serwery, które mają tylko witryny WordPress–pozwala to Hostinger skonfigurować serwery specjalnie pod kątem bezpieczeństwa i wydajności WordPress.

Oznacza to–bez dodatkowej pracy z twojej strony–możesz mieć szybszą, bezpieczniejszą witrynę WordPress po prostu rejestrując się w Hostinger.

Za pomocą jednego kliknięcia będziesz mógł uruchomić swoją witrynę WordPress w ciągu kilku minut. Mówię poważnie. Wystarczy wybrać WordPress jako pożądany CMS podczas procesu rejestracji i jest automatycznie instalowany dla Ciebie.

Cena była dużym czynnikiem dla większości użytkowników, z którymi rozmawialiśmy. Hostinger przychodzi na bardzo niski koniec cena jest rozsądna, ale jest pełna funkcji, które pomogą Ci się rozwijać. Zaczynając od $1.99 miesięcznie, otrzymasz możliwość:

  • Użyj własnej nazwy domeny za darmo przez pierwszy rok
  • Twórz do 100 różnych stron internetowych
  • Utwórz do 100 kont e-mail powiązanych z domeną

Jeśli chcesz utworzyć dodatkowe strony lub wysłać e-mail do osób z profesjonalnego adresu @yourdomain.com, to będzie kosztować dodatkowo z niektórymi innymi platformami.

Innym pomocnym aspektem korzystania z Hostinger jest wsparcie 365 / 24 / 7 za pośrednictwem czatu na żywo. Na większość pytań związanych z WordPress można odpowiedzieć za pomocą prostego wyszukiwania Google-jako najpopularniejsza na świecie platforma blogowa, istnieje mnóstwo informacji.

Wady blogowania z WordPress

Panel użytkownika dał mi różne opinie na temat przyjazności dla początkujących WordPress. Niektórzy twierdzili, że jest to dość łatwe, podczas gdy inni wskazywali, że jest to trudne dla nowicjuszy na początku. 

“Nie podoba mi się, jak to ma trochę krzywej uczenia się, aby użyć,” powiedział jeden z użytkowników. Ich myśli pokazały, że WordPress nie będzie najłatwiejszą opcją, zwłaszcza podczas budowania pierwsza strona. “Czasami chciałbym bardziej trzymać rękę w dłoni podczas procesu tworzenia bloga, niż szukać kilku filmów instruktażowych na YouTube, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.” 

Po przetestowaniu i zbudowaniu witryn za pomocą WordPress, mogę powiedzieć, że trochę potrzeba, aby się z tym zapoznać—ale gdy to zrobisz, będziesz zadowolony, że włożyłeś pracę. 

Ale nawet jeśli na początku czujesz się z tym nieswojo, nadal jest to najlepsza opcja, jeśli chcesz się uczyć i rozwijać w roli zarządzania witryną.

Kolejną wadą, o której wspomniał jeden z naszych ankietowanych użytkowników, jest to, że WordPress nie ma kompleksowej obsługi klienta. 

“Chciałbym, aby istniała pomoc techniczna, z którą można się skontaktować przez e-mail lub czat”, powiedział nam jeden z użytkowników.

To kolejny dobry aspekt rejestracji w Hostinger. Jest ktoś, z kim możesz się skontaktować za pośrednictwem czatu na żywo o każdej porze dnia i nocy. Ich zespoły wsparcia obsługują wiele typowych pytań WordPress i mogą być w stanie Ci pomóc.

Dlaczego oceniliśmy go na # 1

Wraz z oceną bardzo wysoką we wszystkich kryteriach, WordPress z Hostinger jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie, jeśli naprawdę chcesz zbudować bloga, który będzie rosnąć razem z tobą bez względu na to, jak duży się dostaniesz. 

Jest to szczególnie dobre, jeśli planujesz zarabiać na swoim blogu i optymalizować go pod kątem ruchu/wzrostu. W końcu będziesz musiał dodać więcej zasobów, które niektóre inne platformy mogą nie być w stanie Ci zaoferować. WordPress i Hostinger mogą to zrobić. 

Niektórzy użytkownicy WordPressa mieli drobne problemy z krzywą uczenia się platformy, wszyscy powiedzieli, że byli w stanie stworzyć swojego idealnego bloga, gdy go opanują. Szczególnie spodobał im się poziom dostosowywania WordPressa-niektóre z nich zarabiają na swoich stronach internetowych za pomocą wielu wtyczek i widżetów Kreatora witryn. 

Dolna linia: Budowa witryny WordPress zajmuje więcej czasu niż witryna Wix. Jednak kompromis polega na tym, że Twoja strona jest znacznie bardziej konfigurowalna (i potężna). Hostinger ułatwia hostowanie witryny WordPress. W związku z tym gorąco polecamy tę kombinację blogerom, którzy chcą naprawdę zwiększyć swój ruch i/lub marże zysku.

#2. Wix-najlepszy dla początkujących budujących profesjonalnego bloga

Odwiedź Wix

  • Łatwo zrobić piękną stronę
  • Nie wymaga kodowania
  • AI-powered Site builder
  • Mnóstwo wspaniałych szablonów blogów

Wypróbuj za darmo

Ocena Całkowita: 3.8 
EAsy Learning Curve: 4.3
Dostosowanie Przyjazne Dla Nisz: 4.3
Narzędzia Do Budowania Publiczności: 4
Potencjał Zysku: 2.5

Wix daje początkującym sposób, aby wyglądało to tak profesjonaliści zaprojektowali swoje blogi-wszystko bez potrzeby uczenia się kodu lub tworzenia stron internetowych. 

W rzeczywistości nasz panel użytkowników przyznał mu wysokie oceny za łatwość użytkowania, chwaląc platformę za jej użyteczność i stosunkowo prostą krzywą uczenia się.

Jeden z użytkowników powiedział mi: “myślę, że jest to tak proste, jak to możliwe dla osób bez tła kodowania.”Stworzyli swoją stronę z łatwością, nie napotykając żadnych dusznych ograniczeń.

Inny użytkownik wywołał intuicyjny interfejs użytkownika edytora przeciągnij i upuść i jego narzędzia do tworzenia zindywidualizowanych układów i projektów. 

Wskoczyliśmy i Przetestowaliśmy to dla siebie i okazało się, że mają rację. Możesz stworzyć bloga w zaledwie kilka minut. Wix nawet przeprowadzi Cię przez cały proces krok po kroku, jeśli potrzebujesz.

Wix Blog Templates

Oferują setki szablonów w wielu różnych kategoriach stron internetowych. Na przykład mają szablony blogów podróżniczych, prostych portfolio lub galerii fotografii. Uwielbiamy to, że nie musisz mieć żadnej wiedzy o kodowaniu, aby przenosić zasoby i tworzyć bloga, który chcesz. 

Inny użytkownik zgodził się, że Wix oferował bardzo intuicyjne doświadczenie w budowaniu blogów, dodając: “jeśli nie jestem pewien określonego tematu, szybko go znaleźć za pośrednictwem ich wsparcia.”

Wix oferuje zarówno wsparcie na żywo za pośrednictwem usługi oddzwaniania 24/7 (jeśli jesteś w Stanach Zjednoczonych), jak i ogromną bazę wiedzy z artykułami, które pomogą początkującym, gdy utkną. 

Ale możesz także pozwolić ADI builderowi Wix całkowicie zająć się większością brudnej roboty. To narzędzie wykorzystuje sztuczną inteligencję, aby pomóc ci zbudować dokładną stronę internetową, którą chcesz, odpowiadając na kilka pytań.

Blogowanie z Wix

Blog manager Wix jest rzeczywiście prosty i intuicyjny, z wbudowaną analizą i SEO. Łatwo jest dodać podstawowe funkcje, które możesz chcieć również na swoim blogu-elementy takie jak narzędzia społecznościowe, polubienia, komentarze, hashtagi, kategorie i formularze subskrybentów.

Editing a Wix Blog

Istnieje kategoria szablonów blogów, która jest doskonałym miejscem na początek. Po wybraniu szablonu sugeruję aktualizację czcionki, kolorów i logo, aby spersonalizować szablon i wyróżnić się na tle innych.

Create a blog post with Wix

Pisanie posta jest tak proste, jak kliknięcie utwórz Post, pisanie kopii i dodawanie obrazów. Możesz zapisywać wersje robocze, a nawet nadawać innym współpracownikom uprawnienia do pisania dla Twojej witryny. To wszystko jest tak samo łatwe z urządzenia mobilnego, jak z komputera—nie wymaga aplikacji.

Proces blogowania jest tak intuicyjny i łatwy w użyciu, jak opisali ludzie-ale były też inne dodatki, które mnie zaskoczyły. 

Istnieje wiele funkcji SEO, których możesz użyć, od znaczników alt dla obrazów i linków wewnętrznych po tytuły i opisy SEO (które różnią się od tytułu postu) i tagi nofollow dla linków zewnętrznych. 

To całkiem miłe mieć zaraz po wyjęciu z pudełka bez konieczności instalowania dodatkowych wtyczek lub widżetów. Po prostu upewnij się, że aktualizujesz ustawienia SEO dla każdego postu—to jest to, co jest prezentowane w wynikach wyszukiwania i ma kluczowe znaczenie dla organicznego rankingu.

Wynikowy post będzie miał licznik czasu odczytu, aby pokazać czytelnikom, ile czasu zajmie przejście przez twój post (coś, co oferuje również Medium) i jest świetną funkcją dla czytelników. 

Podoba nam się również możliwość korzystania z czatu na żywo do interakcji z czytelnikami w Aplikacji Wix. Jeśli budujesz prawdziwą społeczność na swoim blogu lub jesteś otwarty na odpowiadanie na pytania czytelników w czasie rzeczywistym—powiedzmy o kursie online, który oferujesz lub nadchodzącym webinarium—to fajna funkcja.

Większość blogów Wix zwykle wygląda świetnie na urządzeniach mobilnych, tabletach i komputerach—coś, co nasi użytkownicy powiedzieli, pomogło im przyciągnąć czytelników. “Ponieważ moja strona działa bardzo płynnie na dowolnym urządzeniu,” powiedział jeden z użytkowników, “ułatwiło to odbiorcom przeglądanie mojej pracy i natychmiastowy kontakt.”

Wady blogowania z Wix

Wix ma kilka wad — ale nawet z naszego panelu użytkowników wydawało się, że ich główne skargi sprowadzają się do kilku punktów.

Platforma czasami nie gra dobrze z urządzeniami mobilnymi, Jeśli próbujesz wykonać bardziej ambitne projekty przewijania, takie jak przewijanie paralaksy. Jeden z użytkowników powiedział, że ” mój efekt przewijania nie może być osiągnięty na urządzeniach mobilnych, więc musiałem zrobić prostszą wersję [mojej strony] osobno.”

Istnieje również kwestia opłaty abonamentowej, która-choć dość przystępna-może spowodować, że niektórzy rosnący blogerzy się skurczą (zwłaszcza jeśli planujesz być bardziej bootstrap). Jeśli planujesz odzyskać część tych pieniędzy za pomocą narzędzi ecommerce, nadal będziesz musiał zapłacić za droższy plan dla tej funkcjonalności. 

Panel użytkowników zdobył Wix dość niski poziom monetyzacji-ale to nie znaczy, że nie da się tego zrobić. Czasami Wix będzie zawierał wyróżniające się blogi, które korzystają z ich platformy, a to może prowadzić do nowych możliwości, jak w przypadku jednego z naszych użytkowników.

“Bycie opisywanym na Wix dało mi kilka możliwości freelance, i ostatecznie wylądowało mi moją pełnoetatową pracę” – powiedzieli.  

Ostatecznie uważamy, że pomimo wad, Wix jest absolutnie tego wart ze względu na łatwość obsługi platformy i nieszablonowe funkcje blogowania. 

Dlaczego oceniliśmy go na # 2

Wix oferuje najlepszą platformę blogowania dla zdecydowanej większości czytelników przychodzących do tego artykułu (tj. początkujących twórców blogów). Właśnie dlatego uznaliśmy go za Numer jeden: łatwość obsługi jest tak kluczowym czynnikiem dla tych, którzy dopiero zaczynają, że daliśmy mu pierwsze miejsce w oparciu o to samo. 

Oferuje szeroką gamę motywów, które pasują do każdego rodzaju bloga i strony internetowej, którą chcesz zbudować. Będziesz także mógł łatwo zmienić wygląd tych motywów, aby twój blog wyglądał tak, jak chcesz ty chcesz tego—nie potrzebujesz wiedzy o kodowaniu. 

Użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, chwalili łatwość obsługi Wix i możliwość dostosowania swoich blogów na platformie. Nasze własne badania to potwierdziły. Możemy stworzyć świetnie wyglądający blog z zerowym doświadczeniem z Wix w dosłownie kilka minut. Wyobraź sobie co ty przydałoby się więcej czasu. 

A jeśli naprawdę chcesz zrezygnować z zgadywania podczas projektowania witryny, możesz nawet pozwolić Wix zająć się tym za Ciebie, odpowiadając na kilka pytań i pozwalając zaawansowanej sztucznej inteligencji zająć się resztą.

Dolna linia: Gorąco polecamy Wix początkującym blogerom, którzy chcą łatwo zbudować świetnie wyglądający blog. Nawet doświadczeni kreatorzy witryn odkryją, że wiele mogą uzyskać z Wix. A dzięki narzędziom, takim jak funkcjonalność e-commerce i Wix email marketing, możesz rozwijać i kształtować swoją witrynę, aby zoptymalizować ją pod kątem zysków i wzrostu odbiorców.

#3. Squarespace-najlepszy dla Kreatora blogów dla fotografów, artystów i projektantów

Odwiedź Squarespace

  • Wspaniałe szablony
  • Szybko skonfiguruj swoją witrynę
  • Wersja darmowa + przystępne płatne plany
  • Narzędzia i integracje Ecommerce

Wypróbuj Squarespace za darmo

Ocena Całkowita: 4.5
Krzywa Łatwej Nauki: 4.7
Dostosowanie Przyjazne Dla Nisz: 4.7
Narzędzia Do Budowania Publiczności: 4
Potencjał Zysku: 4.7

Pierwszą rzeczą, którą zauważam za każdym razem, gdy wchodzę na Blog Squarespace, jest to, jak wspaniały zazwyczaj wygląda. 

Fotografia i projekty graficzne zdają się wyskakiwać z ekranu. Sami właściciele blogów wydają się zawsze być artystycznie nastawieni, jak ilustratorzy, fotografowie, graficy, eksperci od wystroju wnętrz i nie tylko. 

Nasz panel nie był wyjątkiem. Składają się one z eksperta od projektowania stron internetowych, który uczy czytelników, jak tworzyć wspaniałe strony, wpływowego ogrodnika, który często prezentuje przepyszne zdjęcia swoich domowych warzyw, oraz projektanta wnętrz, który lubi wyginać projekty swoich pokoi w postach w galerii. 

I nie bez powodu wszyscy wybrali Squarespace jako swoją platformę. 

Trio oceniło Squarespace bardzo wysoko. Każde z kryteriów otrzymało średnio nie mniej niż 4, a wielu użytkowników miało świecące słowa do powiedzenia na temat łatwości obsługi i projektów. 

“Myślę, że mój blog został uruchomiony w ciągu jednego dnia” – powiedział użytkownik, który prowadzi blog o projektowaniu wnętrz. Ich Strona często prezentuje urzekające zdjęcia eklektycznie urządzonych pomieszczeń. “Squarespace oferuje czyste, piękne szablony, które można łatwo dostosować.”

Ich roszczenia są poparte moimi własnymi badaniami setek blogów Squarespace. Każdy z szablonów platformy jest tworzony przez zespół wyjątkowych projektantów—i wszystkie wyglądają oszałamiająco.

Blogowanie z Squarespace

Edytowanie bloga – od strony kontaktów, przez stronę O nas, stronę główną, portfolio, po sam blog—jest bardzo łatwe dzięki Squarespace. Podobnie jak Wix mają narzędzie “przeciągnij i upuść”. W przeciwieństwie do WordPressa, użytkownicy nie muszą mieć do czynienia z czasami mylącym edytorem zaplecza.

“Mają Świetne to, co widzisz, Jest Tym, Co dostajesz” – powiedział jeden z użytkowników. “Oznacza to, że kiedy budujesz stronę, widzisz, jak będzie ona wyglądać podczas jej budowania.” 

Ten użytkownik jest również znany jako Paige Brunson. Odkryła cuda Squarespace lata temu i pokochała go tak bardzo, że stworzyła kwitnącą karierę, pomagając innym ludziom projektować na nim. 

Uważa, że Edytor zaplecza Squarespace jest lepszy niż WordPress, ponieważ możesz zobaczyć zmiany podczas ich wprowadzania.

“Czasami, jak w WordPress, edytujesz swoją witrynę w backendzie, ale potem musisz przejść do front-endu, aby zobaczyć, jak będzie wyglądać, gdy skończysz” – powiedziała. “W Squarespace, gdy budujesz post na blogu, widzisz, że zmiany zachodzą w tym samym czasie. I myślę, że to bardzo, bardzo przydatne. To jeden z aspektów, który sprawia, że jest naprawdę łatwy w użyciu.”

Squarespace oferuje również narzędzia do dodawania części e-commerce do swojego bloga wraz z integracją z biuletynem. To naprawdę może pomóc ci skalować i przekształcać bloga pod kątem rentowności i wzrostu publiczności.

“Istnieje sporo wbudowanych funkcji w Squarespace, aby zbudować swoją firmę tak, jak chcesz, jak sklep, zintegrowany marketing e-mailowy, Obszar Członkowski i obsługa podcastów” – powiedział inny użytkownik. “Ponadto mają wiele zasobów na swojej stronie internetowej na temat każdej funkcji i sposobu korzystania z nich.”

Wady blogowania z Squarespace

Gdzie nasz panel użytkowników znalazł Squarespace brakuje można sprowadzić do jednego słowa: Personalizacja.

Chociaż platforma oferuje sposoby dodawania funkcji e-mail marketingu, e-commerce i członkostwa do twojej witryny, nadal jest stosunkowo ograniczona, jeśli chodzi o ogólne dostosowanie w porównaniu do CMS, takiego jak WordPress.

“Niestandardowy CSS jest dostępny tylko w biznesplanie” – powiedział jeden z użytkowników. “Jest to wykonalne dla mojej strony internetowej, znalazłem kilka świetnych samouczków w Internecie, aby uzyskać dodatkowe dostosowanie CSS i musiałem kupić wtyczkę paska bocznego, ponieważ nie była zintegrowana z moim szablonem. W przypadku bardziej złożonych stron internetowych może to stanowić problem.”

Podczas gdy Paige jest ewangelistką Squarespace, wierzy, że może być lepiej, jeśli chodzi o dostosowywanie urządzeń mobilnych. 

“Edytor mobilny jest rzeczą, którą moi uczniowie uważają za najbardziej denerwującą”, mówi. “Dzięki Squarespace budowanie strony internetowej wymaga czasu [na komputerze], a następnie musisz dosłownie zbudować to coś po raz drugi [dla urządzeń mobilnych]. Jest to po prostu dużo bardziej czasochłonne.”

Inny użytkownik miał również drobne problemy z intuicyjnością Squarespace mówiąc: “może być bardziej oczywiste, co wykonać określone czynności. Czasami trzeba polować i klikać tu i tam. Od czasu do czasu przypadkowo usunąłem bloga, ponieważ kliknąłem niewłaściwy przycisk.”

Dlaczego oceniliśmy go na # 3

Squarespace uplasował się wysoko we wszystkich metrykach, a nasz panel użytkowników miał pozytywne rzeczy do powiedzenia na temat oszałamiających szablonów platformy i ogólnej użyteczności.

Jednak ostatecznie zapukaliśmy go poniżej WordPressa ze względu na jego ograniczoną personalizację i—w wyniku ograniczonej personalizacji-skalowalność. 

Użytkownicy mogą zostać wyłączeni przez platformę z powodu braku funkcji. Nie możesz również uzyskać dostępu do narzędzi takich jak wtyczka Yoast SEO z WordPress. Ponadto musisz zapłacić wyższą cenę za dostęp do niestandardowego CSS.

Maksymalizacja możliwości eCommerce Squarespace będzie cię kosztować nieco więcej, ponieważ musisz zdecydować się na droższy plan. 

Dolna linia: Squarespace oferuje świetnie wyglądające szablony, łatwe przeciąganie i upuszczanie projektów oraz możliwość zaprezentowania swojej sztuki, zdjęć i innych. Wypróbuj Squarespace już dziś.

#4. LinkedIn-najlepszy do nawiązywania kontaktów z liderami myśli i wpływowymi osobami

Odwiedź LinkedIn

  • Ponad 740 milionów użytkowników do osiągnięcia
  • Idealny dla treści B2B
  • Świetne do zdobywania wiedzy
  • Bezpłatne korzystanie

Wypróbuj LinkedIn za darmo

Ocena Całkowita: 3.7
Krzywa Łatwej Nauki: 4
Dostosowanie Przyjazne Dla Nisz: 3.3
Narzędzia Do Budowania Publiczności: 4.3
Potencjał Zysku: 3.3

LinkedIn zapewnia wbudowaną grupę odbiorców dla profesjonalistów biznesowych wszystkie paski z HR, marketingu cyfrowego, finansów, technologii i innych. 

Wielu z nich jest bardzo aktywnych na stronie, często dzieląc się swoimi przemyśleniami i artykułami za pośrednictwem kanału LinkedIn. 

Jeśli więc chcesz stać się influencerem lub liderem myśli w swojej przestrzeni biznesowej, publiczność na LinkedIn jest Twoim chlebem powszednim. 

Platforma ma gotową kulturę i zestaw oczekiwań, które bloger biznesowy marzy o stworzeniu na własnej stronie. Wyzwaniem dla Ciebie jest tworzenie atrakcyjnych i wartych udostępnienia treści, aby zbudować listę obserwujących.

Publishing blog on LinkedIn

W końcu LinkedIn to sieć społecznościowa. Twój wpływ rośnie proporcjonalnie do wielkości twojej sieci. Im więcej opublikujesz postów, tym więcej zapytań o połączenie i obserwujących przyciągniesz.

Ponieważ jest to sieć społecznościowa dla profesjonalistów z branży, to sprawia, że jest to świetny kanał, aby uzyskać dostęp do potencjalnych klientów i uzyskać szybką informację zwrotną od rówieśników na temat Twoich artykułów. Masz możliwość przedstawienia swojego przywództwa myślowego przed wszystkimi, od potencjalnych klientów i klientów, przez rekruterów, po influencerów w twojej dziedzinie. 

Możesz też zamienić swoich odbiorców w Partnerów i klientów.

Każdy z użytkowników naszego panelu wykorzystywał blog LinkedIn, aby tworzyć kluczowe połączenia sieciowe i rozwijać odbiorców. 

“Do tej pory doświadczyłem zdobywania klientów wyższej jakości za pośrednictwem LinkedIn poprzez blogowanie i pisanie treści na Platformie” – powiedział jeden z użytkowników, z którym rozmawiałem.

Może się to wydawać boleśnie oczywiste, ale niewiele osób zdaje sobie sprawę, że platforma może być niezwykle lukratywna, jeśli prowadzisz biznes. Ludzie na LinkedIn są zazwyczaj wysoko zarabiającymi. To dyrektorzy C-Suite. Są to osoby zajmujące się przeprowadzkami w branży, które chcą wprowadzać innowacje i budować trwałe firmy. 

I są gotowi zapłacić premię właściwej osobie, która je tam dostarczy. 

Powiedział jeden użytkownik: “prawdopodobnie mogę zarabiać około 1000 USD z LinkedIn co miesiąc pośrednio, jeśli naprawdę spróbuję.”

Blogowanie na LinkedIn

Tworzenie bloga na LinkedIn jest bardzo proste i wymaga tylko profilu. Następnie wystarczy kliknąć przycisk statusu podobny do Facebooka i utworzyć artykuł.

Podobnie jak Medium, LinkedIn używa tego intuicyjnego edytora W Stylu Gutenberga. Nasz panel również uznał, że jest bardzo użyteczny, a jeden powiedział: “funkcja artykułu jest dość łatwa w użyciu. Po prostu dodaję obrazy, piszę tekst i publikuję-i gotowe. Brak szalonych problemów z przesunięciem lub formatowaniem.”

Warto również zauważyć, że istnieją różnice między postem na LinkedIn a artykułem. 

Post to mniejsza aktualizacja, którą udostępnisz swojemu kanałowi i połączeniom. Pomyśl o szybkiej anegdocie lub profesjonalnej końcówce. Są one ograniczone do 1300 znaków, czyli około 5 linii.

Artykuły są oczywiście dłuższe i bardziej szczegółowe. Są czymś, co szersza publiczność LinkedIn byłaby zainteresowana czytaniem.

Osoba, która czyta Twój artykuł, może również śledzić cię stamtąd, więc zostanie powiadomiona, gdy opublikujesz następny artykuł. Wszelkie artykuły, które opublikujesz, pojawią się w sekcji Artykuły Twojego profilu na LinkedIn.

Czy jeden jest lepszy od drugiego? To oczywiście zależy. W końcu możesz mieć świetny pomysł na artykuł w długiej formie, który Twoi odbiorcy będą miłość

Ale jeden z użytkowników naszego panelu uważa, że im krótszy, tym lepiej. Jako takie zalecają unikanie tworzenia artykułów w całości. 

“Wejdź na wszystkie posty multimedialne i krótkie posty aktualizacji statusu” – powiedział jeden z użytkowników. “Nie publikuj pełnych artykułów tutaj. Jeśli chcesz uzyskać dużą przyczepność, Opublikuj odpowiedni rodzaj treści i znajdź sposób na odwrócenie uwagi na produkty lub usługi, na których możesz sprzedawać ludzi.”

Wady blogowania na LinkedIn

Chociaż LinkedIn oferuje wiele możliwości budowania marki i tworzenia przywództwa myślowego, brakuje mu w niektórych ważnych obszarach. 

Po pierwsze, nie ma intuicyjnego sposobu na dostęp do archiwum twoich poprzednich artykułów, takich jak Medium lub normalny Wix, Squarespace lub blog WordPress. 

Zamiast tego artykuł będzie wyświetlany w Twoim kanale aktywności, co wymaga kliknięcia profilu, a następnie kanału aktywności, a następnie przewinięcia w dół do artykułu. To dużo pracy, aby znaleźć tylko jeden artykuł. 

“Nie ma wielkiej wykrywalności dla osób, które moim zdaniem chcą przeczytać moje poprzednie posty na blogu na LinkedIn”, powiedział jeden z użytkowników, który wyraził opinię o braku funkcji biuletynu, aby pomóc w promowaniu swojego bloga. 

Ten użytkownik miał również silne potępienie na blogach na LinkedIn jako całości mówiąc: “Artykuły notorycznie mają okropny zasięg w kanale. Tworzenie prawdziwego bloga na LinkedIn jest dla mnie bezwartościowe.

Dlaczego W Rankingu #4

LinkedIn to przede wszystkim platforma społecznościowa. Wszystko inne jest wtórne do tego celu. 

To samo dotyczy ich artykułów. Nie jest to platforma blogowa per se w tradycyjnym sensie – ale może być bardzo skutecznym narzędziem blogowania, aby rozwijać swoją sieć i nawiązywać połączenia. 

A niektórzy z naszych użytkowników zarobili dużo pieniędzy, korzystając ze swoich blogów, aby nawiązać te połączenia.

“Zarabiam pośrednio na LinkedIn. Muszę zrobić post, a następnie wrzucić link do webinarium w sekcji komentarzy. Niektórzy ludzie rejestrują się, a następnie kupują mój kurs za pośrednictwem webinaru” – wyjaśnił jeden z użytkowników.

Ale ostatecznie nie jest to bardzo skuteczna platforma blogowa, jeśli blogowanie jest wszystkim, co chcesz robić. Zalecamy skorzystanie z jednej z poprzednich opcji, jeśli jest to twój cel i wspieranie bloga, udostępniając swoje posty na LinkedIn. 

Dolna linia: LinkedIn to przyzwoita platforma blogowa tylko wtedy, gdy używasz jej do obsługi własnej platformy, takiej jak strona internetowa Twojej firmy. Nie możesz bezpośrednio zarabiać na tym i jesteś całkowicie zależny od algorytmu zasięgu i zaangażowania. 

Ale jeśli blogujesz na tematy biznesowe, takie jak zarządzanie lub marketing, LinkedIn jest dobrą okazją do rozwoju sieci i odbiorców. Istnieje już społeczność ludzi mówiących na te tematy i gotowych do przeczytania Twoich postów.

#5. Medium-najlepsze do pisania do wbudowanej publiczności

Odwiedź Medium

  • Całkowicie za darmo
  • Widownia ponad 60 milionów czytelników
  • Wysoki sufit dla viralności
  • Wbudowana sekcja komentarzy

Wypróbuj Medium za darmo

Ocena Całkowita: 3.3
Krzywa Łatwej Nauki: 4.3
Dostosowanie Przyjazne Dla Nisz: 2.6
Narzędzia Do Budowania Publiczności: 3
Potencjał Zysku: 3.3

Medium jest łatwo jedną z najbardziej polaryzujących platform—i z pewnością najbardziej kontrowersyjną na naszej liście.  

Jest domem dla blogerów skupionych na tworzeniu niszowych treści dla czytelników. To również miejsce, w którym można znaleźć najbardziej prowokujące do myślenia, zapalające treści online. 

To, co naprawdę wyróżnia Medium dla pisarzy, takich jak nasz panel użytkowników, to ich wbudowane społeczności czytelników. Ludzie mogą przeglądać ogromną bibliotekę publikacji i tematów, znaleźć Twój blog i subskrybować go jednym kliknięciem–mogą nawet kliknąć, aby wysyłać posty na blogu do skrzynki e-mail za każdym razem, gdy publikujesz. Możesz również przesłać własne teksty do publikacji, aby mieć szansę na publikację na innych średnich blogach i umieszczenie ich przed czytelnikami. 

W rezultacie ich zawartość ma wyższy pułap viralności, o ile zachowujesz spójność z pisaniem. 

“To jest po prostu podłączanie i chugging I going,” jeden użytkownik powiedział nam. “Nawet jeśli nie masz doświadczenia w pisaniu i po prostu chcesz pisać, nietrudno jest zacząć i znaleźć odbiorców.”

Możliwość dotarcia do studni czytelników była atrakcją dla wielu użytkowników-zwłaszcza po ich mniej niż gwiazdowym doświadczeniu na innej platformie z tej listy. 

“Zdecydowanie nie polecam nawet rozpoczynania od tradycyjnego bloga WordPress”, powiedział jeden z użytkowników. “Po prostu przejdź na Medium, ponieważ działa jako narzędzie do blogowania i platforma mediów społecznościowych. Oczywiście, będzie tam znacznie większa publiczność, aby ludzie mogli przeczytać Twoje prace.”

Medium daje również możliwość zarabiania za pisanie za pośrednictwem Programu Partnerskiego Medium. Pozwala to pisarzom otrzymywać wynagrodzenie za swoją pracę w oparciu o zaangażowanie, jakie otrzymują ich artykuły. 

Niektórzy blogerzy rutynowo robią sześć liczb rocznie ze swoich postów-chociaż nawet Medium szybko wskazuje, że tylko 7% zarabia więcej niż $100 rocznie. Wszystko to sprawia, że jest to dobra platforma, jeśli chcesz znaleźć i pielęgnować publiczność fanów swojego pisania i zarobić trochę gotówki po drodze.

Blogowanie na Medium

Istnieją dwa podstawowe sposoby blogowania na Medium:

  1. Publikuj do własnej publikacji. Wiąże się to z utworzeniem własnej strony średniej, która może być skupiona na dowolnym temacie. Następnie tworzysz treści, które zostaną opublikowane na tej stronie. Jest to najprostszy sposób na natychmiastowe opublikowanie.
  2. Zgłoś się do innych publikacji. To jest, gdy piszesz artykuł w nadziei na opublikowanie go w innym średnim blogu. Chociaż jest to dobry sposób na dotarcie do odbiorców ustalonej publikacji, oznacza to, że musisz wcześniej napisać cały artykuł bez gwarancji, że w ogóle zostanie opublikowany. 

Po użyciu Medium do obu mogę potwierdzić, że jest niezwykle prosty w użyciu. 

Wszystko, co musisz zrobić, to kliknąć “napisz” i możesz zacząć pisać średni artykuł. Pulpit nawigacyjny jest podobny do edytora Gutenberga WordPress, więc jest dość intuicyjny. Gdy skończysz, po prostu kliknij Publikuj i już jest na świecie. 

Przesyłanie do innych publikacji to dobry sposób na dotarcie do odbiorców. Jednak, będziesz pisać na spec, jak powiedzieliśmy. I jest szansa, że całkowicie odrzucą Twój artykuł. 

Alternatywą dla tego jest stworzenie własnego Medium publikacji co zdecydowanie polecam. 

Daje to możliwość dodawania innych pisarzy i redaktorów do swojego bloga, a także możliwość przyjmowania zgłoszeń. Może to naprawdę pomóc w usunięciu kalendarza redakcyjnego przy niewielkim wysiłku z twojej strony—dzięki czemu możesz mieć dostęp do strumienia treści dla swoich czytelników. 

Jeden z użytkowników naszego panelu pomógł znaleźć jedną z największych i najpopularniejszych publikacji na Medium: Spółdzielnię pisarską. W rzeczywistości obecnie chwalą się około 226 000 obserwujących na stronie i publikują wiele razy każdego dnia.

“Spółdzielnia Pisarska rozpoczęła działalność na Medium w 2014 roku. Pod pewnymi względami dorastaliśmy z platformą ” – powiedział współzałożyciel Justin Cox. “[ … ] Treści Spółdzielni pisania jest często zalecane w kanałach użytkowników, co jest świetnym sposobem na zwiększenie publiczności.”

Justin powiedział dalej, że nie zarabia na życie ze spółdzielni pisania, ale on i jego współzałożyciel są w stanie wygenerować pewne dochody, zakładając Patreon dla publikacji, a także uruchamiając program coachingowy dla swojej społeczności. “Wszystko, co robimy, ma na celu wspieranie i zachęcanie pisarzy” – dodał.

Podczas tworzenia publikacji masz również możliwość przyjmowania zgłoszeń od innych autorów. To może być naprawdę świetne, aby pomóc rozwijać swój blog podczas nawiązywania połączeń z większą liczbą użytkowników. 

Wady bloga Medium

Podczas gdy nasz panel średnich blogerów stwierdził, że platforma była ogólnie łatwa w użyciu, mieli różne perspektywy na to, jak ostatecznie działa, aby zbudować publiczność. 

Jeden z naszych użytkowników po prostu nie był zadowolony ze sposobu, w jaki Platforma je kompensuje i sygnał zwiększa (a raczej nie zwiększa sygnału) ich zawartość. 

“Medium pomogło mi zwiększyć publiczność, popychając moje najlepsze treści w kierunku zewnętrznych promocji i nowych użytkowników średnich, ale ostatnio to się zatrzymało i zakładam, że jest to spowodowane dużą ilością nowych pisarzy” – powiedział użytkownik. “Jeśli chodzi o przyciąganie nowych czytelników, czuję, że Medium może zrobić o wiele więcej.”

Następnie wyjaśnili, w jaki sposób byli również sfrustrowani systemem płatności platformy i brakiem przejrzystości wokół niej. W rzeczywistości musieli nawet pójść o krok dalej, aby pomóc lepiej promować swój blog. 

“Musiałem zainwestować pieniądze z własnej kieszeni, aby opublikować publikację, która moim zdaniem przyciągnęła nowych czytelników, ale moje wysiłki nie zostały docenione przez Medium” – wyjaśnili.

Inny użytkownik wyraził podobną opinię w odniesieniu do programu płatności. “Zarabiam kilka dolców”, powiedzieli mi. “Nie płaci prawie tyle, aby uzasadnić czas i wysiłek, jaki włożyłem w pisanie.”

Nieodłącznym elementem struktury platformy jest bardzo szybki styl zdobywania czytelników i zarabiania pieniędzy. Nieustannie konkurujesz z innymi artykułami o uwagę ludzi i walczysz z większymi i bardziej uznanymi publikacjami. 

Może to być bardzo zniechęcające dla niektórych blogerów—zwłaszcza jeśli próbujesz uruchomić publikację po raz pierwszy. 

“Czasami, nawet jeśli twój artykuł jest opublikowany w tych ogromnych ekskluzywnych publikacjach, nie mają nawet większego zaangażowania” – powiedział inny użytkownik. “To tak, jakbyś walczył o nic.”

To jakaś silna krytyka, z którą nie mogę się nie zgodzić w pewnym stopniu. Medium to platforma dla blogerów chcących umieścić godziny i tworzyć treści, które ludzie chcą czytać, ale może to być bardzo zniechęcające zarówno na początku, jak i po tym, jak zaczniesz zyskiwać przyczepność.

Dlaczego W Rankingu #5

Medium jest dużym graczem w przestrzeni blogowej z takimi gwiazdami jak były prezydent Barack Obama i gwiazdy z listy przebojów, jak Chrissy Teigen, korzystające z platformy. Duże marki, takie jak Patagonia, również wykorzystują witrynę do hostowania własnych blogów.

Jest to dobra platforma do budowania odbiorców, jeśli jesteś sumienny i konsekwentnie publikujesz—ale brak przejrzystości, jeśli chodzi o algorytm, a także Program Partnerski, spowodował niższą pozycję na liście. 

Dolna linia: Medium to dobra, wszechstronna, tradycyjna platforma blogowa, która daje możliwość pisania przed większą liczbą osób. Jak powiedział Nasz panel użytkownika: jest to platforma blogowa wraz z platformą mediów społecznościowych. 

Minusem jest to, że istnieją ograniczenia, jak wysoko można przejść jako część Medium. Nie będziesz właścicielem ruchu i nie będziesz w stanie robić rzeczy, takich jak sprzedaż miejsc docelowych reklam, więc twój potencjał zysku jest dość ograniczony. Możesz użyć Medium, aby poczuć blogowanie, znaleźć swój głos i zacząć przyciągać publiczność. Ale gdy zdobędziesz obserwujących, lepiej będzie, gdy przeskoczysz statek na inną platformę, taką jak WordPress, nad którą masz pełną kontrolę.

Jak wybraliśmy Produkty Do Przeglądu

Wybraliśmy pięć najlepszych platform blogowych, koncentrując się na czterech podstawowych cechach:

  1. Krzywa Łatwej Nauki
  2. Dostosowanie Przyjazne Dla Nisz
  3. Narzędzia Do Budowania Publiczności
  4. Potencjał Zysku

Tip: Możesz skoczyć poniżej, aby jeszcze bardziej szczegółowo przyjrzeć się tym kryteriom. 

Zbadaliśmy dziesiątki najpopularniejszych i najbardziej znanych kreatorów blogów i platform, używając czterech powyższych elementów jako sposobu oceny jakości kreatora blogów. 

Proces ten obejmował “lżejsze” badania, które wyglądały inaczej z platformy na platformę. Stworzyliśmy konta zbudowane na prostych stronach bloga testowego. Przyjrzeliśmy się również każdej z funkcji i narzędzi platformy w ich planach płatności, jeśli je mieli. 

W ten sposób udało nam się poznać mocne i słabe strony każdego bloga i docelowych użytkowników.

Wreszcie zawęziliśmy naszą listę z 12+ do pięciu, gdy poczuliśmy, że mamy zestaw produktów, które odzwierciedlają każde z kryteriów w unikalny sposób.

W tym momencie mieliśmy dużą wiedzę ogólną i kilka wglądów w interfejs użytkownika dla każdej platformy.

Ale nie wiedzieliśmy, jak to jest używać każdego produktu przez lata, ani Jak to jest depend na tych blogach dla biznesu. Więc postanowiliśmy znaleźć ludzi, którzy to zrobili.

Jak Oceniliśmy Każdy Produkt

Jeśli chcesz wiedzieć, jak dobrze ugotowany jest stek, nie pytaj krowy ani szefa kuchni—pytaj osobę, która go zjadła. 

To samo dotyczy platform blogowych: najlepszym sposobem na zrozumienie ich jakości jest rozmowa z rzeczywistymi użytkownikami. 

To oni mają praktyczne doświadczenie z produktem, spędzając od godzin do lat budując swoje blogi. Wiedzą, co działa, co miłość, i co należy poprawić. 

Aby uzyskać prawdziwe recenzje od prawdziwych użytkowników, skontaktowaliśmy się z użytkownikami na każdej z platform,aby uzyskać panel trzech użytkowników.

W sumie skontaktowaliśmy się z 116 użytkownikami, aby uzyskać nasze wyniki. Aby zweryfikować, że byli faktycznie użytkownikami platformy blogowej, my:

  • Użyłem Zaawansowanego zapytania wyszukiwania, które dało nam wyniki dla blogerów korzystających z platformy Squarespace i Wix. 
  • Przeczytaj polecane listy rzeczywistych użytkowników oficjalnie opublikowane przez Wix i Squarespace. 
  • Przeszukałem LinkedIn pod kątem płodnych blogerów i wpływowych osób i upewniłem się, że opublikowali więcej niż dziesięć postów na LinkedIn i opublikowali je ostatnio w ubiegłym roku kalendarzowym.
  • Przeszedł przez Medium dla blogerów i publikacji, aby upewnić się, że opublikowali więcej niż dziesięć średnich postów i napisali ostatnio w ubiegłym roku kalendarzowym. 

Po zweryfikowaniu zapytaliśmy każdego użytkownika, czy byłby skłonny zostać ankietowanym lub przeprowadzić wywiad na temat swoich doświadczeń na platformie blogowej.

Pytania dotyczące ankiety i wywiadu były identyczne. Obejmowały one ocenę produktu na podstawie każdego z czterech poniższych kryteriów w skali od jednego do pięciu (jeden jest najgorszy, a pięć jest najlepsze). Wzięliśmy średnią ocen każdego użytkownika, aby określić całkowity wynik. 

Czego nauczyliśmy się przy wyborze najlepszej platformy blogowej 

Nasz największy wyciąg z naszych badań: po prostu nie ma uniwersalnego podejścia do blogowania. 

Osoba korzystająca z Medium będzie innym blogerem niż osoba korzystająca z WordPressa. Odpowiednia platforma dla Ciebie ostatecznie będzie unikalna dla Twoich potrzeb. 

Istnieje jednak kilka elementów, które naszym zdaniem mają uniwersalne zastosowanie, jeśli chodzi o poszukiwanie odpowiedniej platformy blogowej.

Krzywa Łatwej Nauki

Jeśli jesteś nowym blogerem, prawdopodobnie nie chcesz zaczynać od nadmiernie złożonej platformy. Możesz czuć się ambitny i chcesz dowiedzieć się, jak stworzyć dużą stronę internetową, ale Gorąco polecam nie robić tego z dwóch powodów:

1. Szybko się wypalisz. Łatwo odgryźć o wiele więcej, niż można przeżuć na początku. Kiedy tak się stanie, bardzo szybko zmęczysz się swoim projektem blogowania. Możesz nawet całkowicie go porzucić. 

2. Jest na to dużo łatwiejsze (i lepsze) sposoby. Wszystkie platformy na tej liście są łatwe w użyciu, ale niektóre są łatwiejsze do pobrania niż inne.

Więc znajdź platformę, która pozwala uruchomić szybko, tanio i łatwo.  

Medium i LinkedIn są dość proste: po prostu utwórz konto i możesz zacząć publikować natychmiast po. Nie musisz się również martwić o takie rzeczy, jak nazwy domen, hosting, a nawet dostosowywanie stron dzięki tym wyborom. Platformy dbają o to wszystko za Ciebie. 

Ale jeśli jesteś początkującym, który chce posiadać swoją platformę z osobistą witryną bloga, Wix jest wyjątkowym wyborem. Mają najłatwiejszą krzywą uczenia się jaką kiedykolwiek widzieliśmy. A użytkownicy, z którymi rozmawialiśmy, mieli pochlebne recenzje własnych doświadczeń z korzystania z platformy.

“[Wix] jest bardzo intuicyjny i ma świetne narzędzia do tworzenia indywidualnych projektów stron internetowych”, powiedział nam jeden z użytkowników Wix. 

Więc jeśli nie boisz się dostać w swoje ręce little brudne, więc gorąco polecam Wix. Ostatecznie dadzą ci najlepsze połączenie prostoty i mocy witryny. 

Dostosowanie Przyjazne Dla Nisz

Być może najważniejszą decyzją, którą możesz podjąć na swoim blogu, jest temat, o którym będziesz pisać. To określi twoją publiczność, jej rozmiar i twój ostateczny sukces. 

Bez względu na to, co wybierzesz, będziesz chciał się upewnić, że twój blog pozwala dostosować jego wygląd do niszy twojego tematu. Pomaga to rozwijać tożsamość bloga i marki oraz tworzyć silniejsze relacje z odbiorcami. 

Jak widać powyżej, strony internetowe, które sprawdziliśmy, robią nie wszystkie mają ten sam poziom dostosowywania. Na przykład WordPress daje o wiele więcej możliwości dostosowania wszystkiego, od kolorów witryny i układów artykułów po nazwę domeny i używane czcionki. 

Jeśli jest coś, czego nie możesz zrobić dobrze z Pulpitu nawigacyjnego, możesz po prostu zainstalować wtyczkę lub widget, aby to zrobić za Ciebie (lub pobrudzić sobie ręce odrobiną kodu). 

Zarówno Wix, jak i Squarespace podążają za WordPressem pod względem dostosowywania. Każda z tych platform oferuje tysiące motywów, których możesz użyć, aby wybrać dokładny wygląd i styl swojego bloga. Są najlepszą opcją, jeśli chcesz przejść do bardziej tradycyjnego bloga oraz posiadaj własną platformę. 

Platformy takie jak Squarespace oferują nawet natywne narzędzia do robienia rzeczy, takich jak dodanie sklepu ecommerce, aby jeszcze bardziej dostosować swój blog.

“Jednym z powodów, dla których polecam Squarespace małym firmom lub blogerom, jest to, że nie musisz kupować wtyczki innej firmy, aby dodać sklep lub Instagram w stopce, ani tworzyć kolekcji biuletynów e-mailowych” – powiedziała Paige Brunton, trener projektowania Squarespace w naszym panelu. “To naprawdę system all-in-one, który jest naprawdę wspaniały.”

Strony internetowe, takie jak LinkedIn i Medium, oferują ograniczone opcje dostosowywania, dając tylko możliwość zmiany logo i obrazów w postach na blogu. Jednak kompromis polega na tym, że oferują lepsze sposoby na zwiększenie liczby odbiorców. 

Narzędzia Do Budowania Publiczności

Dobre platformy blogowe oferują różne narzędzia do rozwijania odbiorców. Może to mieć formę narzędzi SEO (aby pomóc Twoim postom w lepszej pozycji w wynikach wyszukiwania) lub mogą pomóc ci połączyć się z nowymi czytelnikami na własnej platformie.

Na przykład Medium to świetna platforma blogowa, jeśli chcesz dotrzeć do dużej, istniejącej grupy odbiorców i przejść na wirusy. Ostrzegamy: to będzie wymagało pracy – i nawet wtedy sukces nie jest gwarantowany. Jesteś zobowiązany do ich algorytmu i to jest zawsze przyjdzie ryzyko.

“Medium pomogło mi zwiększyć liczbę odbiorców, naciskając moje najlepsze treści”, powiedział nam jeden z użytkowników. “Ale ostatnio to przestało [ … ] jeśli chodzi o przyciąganie nowych czytelników, czuję, że Medium może zrobić o wiele więcej.”

Wix, Squarespace i WordPress mają różne narzędzia marketingowe, takie jak integracja z Google Analytics i pulpity nawigacyjne SEO, aby pomóc zwiększyć ruch. W rzeczywistości każde narzędzie, które pomaga podnieść pozycję w wyszukiwarkach, może naprawdę. pomóż turbo-naładować swoje wysiłki na rzecz budowania publiczności. 

Nie bez powodu narzędzie Yoast SEO WordPress jest tak popularne, jak jest. Gdy skupiasz się na pozyskiwaniu ruchu organicznego, oszczędzasz pieniądze, które w przeciwnym razie wydałbyś na reklamy cyfrowe na Facebooku lub Google. Ogólnie rzecz biorąc, jest to świetne rozwiązanie, jeśli chcesz mieć o wiele więcej rąk do pracy, pod-kapturem do swojej strategii rozwoju. 

Platformy takie jak LinkedIn nie mają tych narzędzi. Mogą one jednak być częścią większej strategii rozwoju, umożliwiając nawiązanie ważnych kontaktów z wpływowymi osobami i twórcami zmian w Twojej branży. Te połączenia mogą również pomóc zwiększyć zasięg blogowania. 

Potencjał Zysku

Bądźmy prawdziwi: chcesz zarabiać na swoim blogu. W porządku. Zachęcamy do tego. 

Jednak platforma blogowa, którą ostatecznie wybierzesz, będzie miała massive wpływ na to, ile pieniędzy możesz zarobić i jak je zarabiasz. 

Na przykład dzięki LinkedIn będziesz najbardziej ograniczony w swoim potencjale zysku. To dlatego, że platforma nie pozwoli Ci wdrożyć typowych strategii zarabiania na blogu, takich jak reklama na stronie-ale nadal możesz zarabiać, promując takie rzeczy, jak webinaria, e—booki i kursy online. 

Medium oferuje swój Program partnerski, który pozwala pisarzom zarabiać pieniądze na swoich artykułach w oparciu o ” zaangażowanie członków.”Oznacza to, że jeśli inni ludzie przeczytają, skomentują i polubią Twoją historię, otrzymasz wynagrodzenie od Medium na mocy tego. 

Ale nadal nie będziesz w stanie zarabiać na reklamach. A także, ich program partnerski wydaje się być dość trudnym sposobem zarabiania na życie. Nawet jeden użytkownik powiedział nam, że musi zainwestować własne pieniądze, aby opublikować swoją publikację. 

Oczywiście nadal możesz korzystać z tych witryn, aby zarabiać pieniądze za pośrednictwem strategii, takich jak marketing afiliacyjny lub coaching i inne usługi freelance. Ale pamiętaj: będziesz również całkowicie zobowiązany do ich algorytmu ruchu. Oznacza to, że jedna zmiana algorytmu może oznaczać różnicę między zarabianiem pieniędzy a całkowitym zamknięciem firmy. 

To też nie jest przesada. Zmiany algorytmów były notorycznie zamykane po udanych blogach poprzez Dławienie ich ruchu. 

Jeśli zarabianie pieniędzy jest dla Ciebie ważne, to Gorąco polecam kontrolowanie własnej platformy poprzez budowanie własnego bloga z WordPress. Będziesz mógł w pełni dostosować swoją witrynę i zbudować swój blog, aby zoptymalizować go pod kątem zysku. 

Platformy takie jak Squarespace i Wix oferują natywne sposoby zarabiania na swoim blogu, dając narzędzia do dodawania sklepów e-commerce do swojej witryny. Jednak nie pochwal się tym samym poziomem dostosowywania, co WordPress—będziesz więc bardziej ograniczony w tym, jak możesz zarabiać pieniądze i rozwijać swój blog. 

Wix, WordPress i Squarespace dają Ci sposób na prawdziwe posiadanie bloga pod koniec dnia. To twoja platforma, więc możesz z nią robić, co chcesz. W ten sposób nie będziesz musiał się martwić o zmiany algorytmów rujnujące Twój ruch i będziesz w stanie wdrożyć tyle lub tak mało metod zarabiania, ile chcesz. 

The top 3 best blogging platforms reviewed by Quicksprout.com.

Wniosek

Oto nasza lista najlepszych platform blogowych:

  1. WordPress z Hostingerem-najlepszy dla wysoce skalowalnych i konfigurowalnych blogów
  2. Wix-najlepszy dla początkujących budujących profesjonalnego bloga
  3. Squarespace-najlepszy dla fotografów, artystów i projektantów
  4. LinkedIn-najlepszy do nawiązywania kontaktów z liderami myśli i wpływowymi osobami 
  5. Średni-najlepszy do zdobycia przyczółka w blogowaniu dla publiczności

Podczas gdy platforma, którą ostatecznie wybierzesz, będzie zależeć od twoich unikalnych potrzeb, na pewno będziesz w stanie znaleźć to, czego szukasz, korzystając z naszej powyższej listy i metodologii, która cię poprowadzi. 

Po wybraniu platformy przejdź do naszej Strony wszystko o blogowaniu, aby uzyskać jedne z naszych najlepszych porad, taktyk i strategii tworzenia bloga swoich marzeń. 

Total
0
Shares
Related Posts