Jak zdobyć komentarze do bloga: 12 pytań, które należy sobie zadać

Jednym z największych zmartwień blogerów jest syndrom cichego bloga. Po umieszczeniu niekończących się godzin ciężkiej pracy na swoim blogu, okazuje się, że pozostaje milczący. Nikt nie komentuje. Nikt się nie kłóci. Nikt nie chwali. To ciemne i samotne miejsce.

comments

Jak skłonić ludzi do komentowania Twojego bloga? Jakie sztuczki, techniki i moce perswazji musisz posiadać? Cichy blog może być przygnębiający, podczas gdy aktywny blog jest ekscytujący. Gdy ludzie zaczną dzwonić, dzielić się wskazówkami, argumentować punktami i prowadzić rozmowę, czujesz się tak, jakby twoje istnienie blogowania zostało w końcu potwierdzone.

Coraz więcej komentarzy na blogu wymaga cierpliwości i konsekwencji, ale podałem ci proste pytania 12, które możesz sobie zadać, aby pomóc ci z łatwością zwiększyć komentarze na swoim blogu.

Odpowiedz na te 12 prostych pytań, aby zacząć otrzymywać więcej komentarzy.

1. Masz zły system komentarzy?

Zacznijmy od parteru. Czy ludzie mogą łatwo zostawić komentarz? Jeśli nie, to jest problem.

Wiem, że są blogi, na których byłbym skłonny zostawić komentarz, ale po prostu nie mogę zrób to z powodu zepsutego systemu komentarzy. Może kod Captcha nie działa. Albo muszę wybrać awatar. Albo muszę się zalogować do jakiegoś systemu. Albo muszę poczekać, aż moderator zaakceptuje mój komentarz. Albo nawet nie wiem, gdzie kliknąć, aby zostawić komentarz.

Wszystkie te czynniki są zabójcami komentarzy. Spójrz na proces komentowania bloga świeżymi oczami. Lub niech ktoś inny spojrzy na to, nawiguje po nim i spróbuje zostawić komentarz. Napraw wszelkie bariery i ruszaj dalej.

Dobrym sposobem, aby upewnić się, że nie masz tych problemów, jest trzymanie się podstawowych systemów komentowania. Nie musisz rejestrować się w żadnych szalonych systemach komentowania. Korzystanie z domyślnego systemu komentowania dostarczanego z WordPress jest wystarczająco dobre.

2. Czy tworzysz wnikliwe treści?

Jedynym sposobem na uzyskanie komentarzy jest uzyskanie ruchu.

Aby budować zrównoważony ruch, musisz dostarczać wnikliwe, Głębokie, zbadane i dobrze przemyślane treści.

Tu wszystko się zaczyna. Jeśli Twoje treści są do bani, nie otrzymasz komentarzy. Kropka.

Kiedy ludzie czytają twoje treści, w zasadzie dają Ci swoje pieniądze. Jak już wiesz, czas to pieniądz. Jeśli czytelnicy spędzają czas/pieniądze na Twoich treściach, oczekują, że uzyskają pewną wartość. Czy Twoje treści są wartościowe? Czy jest to warte czasu/pieniędzy Twoich czytelników?

Jeśli tak, mogą to wyrazić w komentarzach. Jeśli nie dostarczasz czegoś wartościowego, ludzie poczują się nieco oszukani. Spędzili ten czas czytając Twój artykuł, ale nie ma z tego nic dobrego.

Im więcej wartości podasz w treści, tym lepsza interakcja z komentarzami, którą zdobędziesz. Pomyśl o swoich czytelnikach jak o klientach, którzy upuszczają kilka dolarów, aby przeczytać post na blogu. Co chcesz im dać w zamian?

W dzisiejszym zatłoczonym środowisku wyróżnia się tylko śmietanka zawartości upraw, więc musisz pisać swoją grą A.

Skup się na tworzeniu fascynujących historii, które przyciągają ludzi i sprawiają, że chcą dzielić się opinią. Najlepsze treści są udostępniane, stają się wirusowe, przyciągają odbiorców i łączą się.

Jak powiedziałem, świat content marketingu jest zatłoczony. Wystarczy spojrzeć:

image06

Coraz więcej firm uważa, że potrzebują coraz więcej treści, aby utrzymać przychody i wzrost. Ale coraz więcej wszystkiego oznacza, że Twoja praca jako twórcy treści jest trudniejsza.

Jak się wyróżniasz?

Świetne treści są udostępniane i komentowane. Nudne treści są ignorowane.

Jeśli zmagasz się z blogiem Bez komentarza, możesz chcieć zbadać sposoby, aby stać się bardziej interesującym. Za dużo zdań biernych? Żadnych mocnych czasowników? Brak anegdot? Suche tematy?

Rozwiąż to i przerobić swoje treści, aby były bardziej ekscytujące. Innymi słowy, urozmaicić swój styl pisania. Bądź osobisty, jasny i zwięzły.

Chodzi o budowanie zaufania. Aby zbudować zaufanie, musisz pisać w sposób, który komunikuje autentyczność i przejrzystość.

Edelman opublikował niedawno raport pokazujący zachowania konsumentów oparte na zaufaniu. Dane te pomagają podkreślić znaczenie bycia postrzeganym jako zaufany zasób.

image17

Kluczem do sukcesu jest zaufanie, a jest to szczególnie prawdziwe w Internecie i w biznesie. Prawie połowa populacji odmawia robienia interesów z firmami, którym nie ufają, a ponad połowa wybiera firmy oparte na zaufaniu i poleca zaufane firmy znajomym.

BlogHer odkrył, że 81% konsumentów internetowych Ufa treściom z blogów. To nowa gazeta lub magazyn.

Wróćmy więc do pytania: jak budować treści, które się wyróżniają?

Robisz to budując zaufanie.

Budujesz zaufanie, dostarczając wglądu, szczegółów i faktów.

3. Tworzysz więź emocjonalną?

Ludzie lubią rozmawiać i komunikować się z ludźmi, wokół których czują się komfortowo. Jeśli możesz sprawić, by ludzie cię kochali, będą chcieli się z tobą komunikować.

Pomyśl o Garym Vaynerchuk. Ludzie przychodzą i rozmawiają z nim cały czas, ponieważ ma ciepłą i rozmytą osobowość.

Jak więc stworzyć więź ze swoimi czytelnikami? Musisz się otworzyć i pomóc im cię poznać. Na pasku bocznym bloga powinieneś mieć swój wizerunek i krótką biografię. Miej ten link do swojej strony O mnie.

Na swojej stronie O, trzeba naprawdę otworzyć się i podzielić swoją historię życia. Od dobrych do złych czasów i wszystkiego pomiędzy, powinieneś być otwartą książką. Na przykład w mojej biografii opowiadam o tym, jak moi rodzice walczyli i jak zmotywowało mnie to do lepszego życia. Dzielę się swoimi przyszłymi celami w życiu.

Będziesz także chciał pokazać wiele stron siebie podczas robienia tego. Biogram na moim pasku bocznym, a także zdjęcie, które się z nim wiąże, są bardzo korporacyjne. Ale obraz na mojej stronie O mnie jest głupkowatym rysunkiem z kreskówki, który pokazuje inną stronę mnie.

4. Troszczysz się o ludzi?

Zawsze powinieneś iść ponad wszystko, aby pomagać ludziom, nawet jeśli nie ma w tym nic dla Ciebie. Wierzę, że jeśli pomożesz innym, wszechświat się tobą zaopiekuje.

Największy sposób, w jaki pomagam ludziom, nie polega na komentarzach, ale na odpowiadaniu na e-maile. Dostaję setki e-maili każdego dnia, a spora część z nich pochodzi od ludzi proszących o pomoc. Chociaż nie jestem w stanie pomóc wszystkim, naprawdę staram się pomóc jak największej liczbie osób.

Przez lata zauważyłem, że większość moich komentatorów to osoby, z którymi rozmawiałem za pośrednictwem poczty elektronicznej. Kiedy patrzę na wszystkich ludzi, którzy wysłali mi maila z mojego bloga w ciągu ostatnich 30 dni, 19% z nich zostawiło komentarz na temat Quick Sprout w ciągu ostatnich 30 dni. Może się to nie wydawać dużym procentem, ale z czasem się sumuje.

Jeśli postarasz się jak najlepiej pomóc ludziom, odpowiadając na ich e-maile, ludzie docenią to i wezmą udział w komentowaniu Twojego bloga.

5. Czy masz zły projekt strony?

Jeśli komuś nie podoba się twój projekt strony, przepraszam, ale nie zostawi komentarza. Wiem, to brzmi zimnie i bez serca, ale design naprawdę ma znaczenie dla potencjalnego komentatora.

Mój blog został zaprojektowany, aby wspierać interakcję. Nawet nie czytając całego artykułu, użytkownik może bezpośrednio kliknąć na komentarze.

comment count

Poza tym, mój komentarz wezwanie do działania bardzo proste i proste:

comment form

Kiedy próbujesz umieścić wiele różnych elementów na końcu bloga, tracisz złoty moment na uchwycenie niedoszłego komentatora.

Ponadto powinieneś pokazać komentarze, które inni ludzie zostawili dla nowych odwiedzających. Jeśli nie wiesz, co jest już w kolejce komentarzy, to tak, jakby powiedzieć coś w środku rozmowy, której nawet nie słuchałeś.

Forbes, na przykład, ma słabą pracę zachęcania do interakcji z komentarzami ze względu na zajęty projekt i nie pokazuj strumienia komentarzy:

comment forbes

I z tego powodu, Forbes nie dostaje mnóstwo komentarzy na post.

Twój projekt witryny musi zachęcać do komentarzy. Dobrze zaprojektowany blog jest punktem wyjścia do wszystkiego, co dobre w życiu, w tym Komentarze.

6. Prosisz o komentarze?

Nie ma wstydu prosić o komentarze. Poproś o nie.

Jeśli pamiętasz tylko jeden punkt z tego artykułu, to ten: Aby uzyskać komentarze, poproś o nie.

To nie błaganie. To nie płaszczenie się. To nie marudzenie. To uprzejme zaproszenie do obywatelskiej dyskusji na ważny temat.

Oto niektóre z kątów, których możesz użyć, aby zachęcić do uczestnictwa:

  • Zadaj wiodące pytanie – Zwykle zadaję pytanie na końcu każdego artykułu, tylko po to, żeby ludzie myśleli. Czasami te pytania pojawiają się w komentarzach.
  • Zgłoś problem do dyskusji – zamiast mieć może-podejście do komentarzy, śmiało i rozpocząć dyskusję samodzielnie. Mów ludziom, o czym mają rozmawiać.
  • Powiedz swoim czytelnikom, że ich wkład jest cenny – twoi czytelnicy chcą wiedzieć, że też mają głos. Chociaż dostarczasz informacji, doceniasz ich perspektywy i spostrzeżenia. Powiedz im. “Chciałbym usłyszeć, co myślisz o tym problemie. Dajcie znać w komentarzach.”

Prosząc o komentarze, pamiętaj, że prośby takie jak ” proszę o komentarz!”są słabe i nie inspirujące. Postaraj się być nieco gładszy i bardziej angażujący:

  • “Zastanawiam się, co inni myślą o nowym widgecie. Opowiedz mi o swoich doświadczeniach w komentarzach poniżej.”
  • “Pewnie pomijam pewne informacje. Jakie inne wskazówki możesz podać na ten temat?”
  • “Podziel się swoją historią w komentarzach.”

7. Czy kiedykolwiek stajesz się kontrowersyjny?

Czasami wystarczy powiedzieć, co myślisz i pozwolić, aby żetony spadły tam, gdzie mogą. Silni ludzie nie boją się być uparci i mają grubą skórę, aby wziąć odrzut. Jeśli masz osobisty blog, masz prawo do zgłaszania swoich obaw, zadawania pytań lub konfrontacji z ludźmi.

Im bardziej jesteś otwarty, tym bardziej prawdopodobne jest, że ludzie odpowiedzą komentarzami.

Blog jest jak każda forma komunikacji międzyludzkiej. To dwukierunkowa ulica. Ale aby słuchacz mógł odpowiedzieć, musi czuć, że jest coś do odpowiedzi na. Jeśli zanurzysz palec w wodach kontrowersji, możesz być całkiem pewien, że ktoś odpowie.

Jeśli czujesz się mocno związany z odpowiednim trendem, aktualnym problemem lub gorącym tematem, śmiało pisz swobodnie. Nawet jeśli to trochę kontrowersyjne.

Jak pisać konwersacyjnie?

  • Bezpośrednie komentarze i pytania do czytelnika. Użyj słowa ” Ty.”
  • Odnoś się do siebie zaimkami osobowymi – “ja”, “ja”, “mój”, “mój”.”
  • Zadawaj pytania. A potem im odpowiedz.
  • Używaj prostych słów.
  • Użyj figur mowy, slangu i wyrażeń konwersacyjnych.
  • Użyj krótkich akapitów. Celuję w 1-4 zdania. Coś większego niż sześć zdań w akapicie jest prawdopodobnie zbyt długie.
  • Opowiedz historię. Kto nie lubi historii?

Według Nielsen prawie 7 milionów osób prowadzi własne blogi. Kolejne 12 milionów blogerów utrzymuje strumień treści w serwisach społecznościowych, takich jak Tumblr, Facebook i LinkedIn.

Jedyne, co mogę dodać do tak zatłoczonej rozmowy, to moja własna perspektywa, więc to właśnie zamierzam zrobić. Marki mające cel—nawet marki osobiste—zawsze przewyższają te bez.

image16

8. Zajmujesz stanowisko?

Musisz zająć stanowisko, aby napisać przyzwoity artykuł na blogu.

Co mam przez to na myśli? Każda historia ma zwykle dwie strony, a treść informacyjna powinna być zawsze uwzględniana. Zajęcie zdecydowanego stanowiska na lub przeciw coś zmusza komentatorów z obu stron do zwrócenia uwagi.

Zasadniczo, musisz wybrać stronę.

Oczywiście, nie musisz być politykiem. Po prostu przyjmij stanowcze stanowisko w kwestiach branżowych.

Osobiście uważam, że blogowanie jest jednym z najważniejszych elementów solidnej strategii content marketingowej. Wybieram ten punkt widzenia i będę się o niego spierał.

Inni mogą twierdzić, że grafika, videografia, SEO, CPC, CRO i inne taktyki są bardziej wydajne. Świetnie! Z zadowoleniem przyjmuję tę debatę.

Twój blog generuje Komentarze, gdy wybierzesz pozycję, utrzymasz punkt widzenia i utrzymasz stanowisko.

Dlaczego jest to ważne?

Ludzie uczą się z tych dyskusji. Są osoby czytające Twój artykuł, które również chcą podnieść swoje punkty widzenia, wybrać stronę lub utrzymać pozycję. Twój artykuł pomaga im to zrobić.

Prostym tego przykładem jest przestrzeń influencer marketingu. Główni gracze rozmawiają ze swoją publicznością, rekomendują, dzielą się opiniami i mają znaczną władzę!

Z punktu widzenia marketingu influencer prawie połowa osób piśmiennych będzie czytać blogi, aby dowiedzieć się o produktach.

image14

Jeśli możesz zająć stanowisko, przynieść Dane i udowodnić punkt, będziesz na dobrej drodze do generowania 50 komentarzy.

9. Zachęcasz do dzielenia się pomysłami?

Burza mózgów jest jedną z najtrudniejszych części blogowania. Ciągłe wypełnianie rotacyjnego harmonogramu treścią to praca w pełnym wymiarze godzin, zwykle z udziałem dużych zespołów.

Lubię zachęcać czytelników do dzielenia się swoimi pomysłami i przemyśleniami w moich artykułach, ponieważ szczerze chcę wiedzieć, co myślą moi czytelnicy. Chcę zaangażować społeczność do stworzenia sesji burzy mózgów.

Czy kiedykolwiek byłeś częścią naprawdę. dobra sesja burzy mózgów?

Tak. Jest coś prawie zainspirowanego, co dzieje się, gdy pomysły zaczynają napływać, i wiesz, że jesteś na coś.

Staram się odtworzyć to doświadczenie w moich artykułach. Te pięć zasad burzy mózgów pomaga kierować moim procesem myślowym podczas tworzenia treści.

image18

Możesz myśleć o swoim artykule jako o sesji burzy mózgów z przewodnikiem.

Gdy ludzie będą inspirować się Twoimi treściami w sposób dzielenia się pomysłami,podzielą się swoją opinią.

Wykłady TED są dla mnie inspiracją. Slogan Teda brzmi: “pomysły warte rozpowszechniania.”

image02

Prelegenci TED inspirują innych swoimi przemyśleniami i pomysłami.

I zobacz, co się dzieje. Zauważ, że te komentarze się liczą:

image15

Tysiące komentarzy!

Tak, muszę się zgodzić, że część “warto się rozprzestrzeniać” na pewno się dzieje.

Wszyscy możemy uczyć się z wykładów TED—nie tylko treści samych wykładów, ale całej idei tworzenia bogatego doświadczenia uczenia się, w którym ludzie chcą uczestniczyć.

Chciałbym myśleć, że ponieważ zachęcam do pozytywnej, przejrzystej i otwartej społeczności, moi czytelnicy uwielbiają dzielić się swoimi pomysłami. A ta powszechnie stworzona przestrzeń zapewnia społeczność nawet dla mnie, aby spędzać czas i być sobą.

Przemysł kreatywny jest trudny, a wzajemna zachęta jest powszechnie doceniana.

Nawet taki lider myśli jak ja potrzebuje sieci zaufanych ludzi pracujących razem na rzecz wspólnego celu. Nikt nie udaje się sam.

Jeśli szukasz więcej wskazówek, jak pisać więcej treści, niedawno napisałem przewodnik, jak naciskać na kontynuowanie pisania. Ponadto, jeśli masz jakieś wskazówki lub pomysły na burzę mózgów, podziel się nimi w komentarzach poniżej.

10. Odpowiadasz na komentarze?

Powinieneś odpowiadać komentującym, ale z zastrzeżeniem “ABC”.

ABC oznacza Amy ‘ s Baking Company, niesławną firmę z Kuchenne Koszmary. Szef kuchni i konsultant biznesowy Gordon Ramsay odszedł z ABC, bo było tak źle.

image01

W ciągu dwóch odcinków (i letniej burzy medialnej) Amy była bombardowana negatywnymi recenzjami i komentarzami w całym Yelp i mediach społecznościowych.

Odpowiedzieli na komentarze?

Tak. Tak.

image08

image13

image22

image03

Jak widać, zamiast być fajnym i uczyć się na podstawie opinii, właściciele odpowiedzieli gniewnymi rantami.

Mój mój.

Chociaż później Amy zatrudniła konsultantów ds. zarządzania reputacją i PR, aby usunęli negatywne komentarze, reputacja marki została skutecznie zrujnowana. Firma ostatecznie zamknęła się na stałe.

image20

To jest nie jak reagujesz na negatywne komentarze.

I nie możesz zatuszować swoich utworów, usuwając komentarze.

W dzisiejszych czasach ludzie wiedzą, jak robić zrzuty ekranu.

image12

Moderacja treści jest ważna, a zautomatyzowane narzędzia, takie jak Akismet, świetnie filtrują większość komentarzy spamowych. Jednak Internet nadal ma swój udział trolli i płatnych szylingów, wypełniając sekcje komentarzy losowością i negatywnością.

Sposób, w jaki obsługujesz komentarze, mówi wiele o Tobie osobiście i ogólnie o Twojej witrynie. Po prostu usunięcie lub odrzucenie negatywnego komentarza jest formą cenzury i jest często negatywnie postrzegane przez społeczności internetowe.

Tak długo, jak ludzie nie atakują się bezpośrednio, ale debatują z pewnym poziomem uprzejmości, wszystkie komentarze są dobrymi komentarzami.

Te podstawowe wytyczne dla społeczności mogą pomóc w prowadzeniu twojego zachowania na prawie każdym forum publicznym, czy to online, czy off, aby zachęcić do otwartego dialogu.

image21

Niezależnie od rodzaju komentarzy, które otrzymujesz początkowo-negatywne lub pozytywne-reaguj na nie, aby uzyskać kulkę.

Twoja pozycja jako autora treści pozwala ustawić ton komentarzy.

  • Jeśli jesteś Defensywny, przeciwnicy staną się bardziej wrogo nastawieni.
  • Jeśli jesteś niegrzeczny, inni staną się bardziej surowi.
  • Jeśli zaczniesz wyzywać, inni będą Cię wyzywać.
  • Jeśli wyrazisz wdzięczność, ludzie będą wdzięczni.
  • Jeśli będziesz przykładem dobroci, inni będą dobrze wychowani.
  • Jeśli szanujesz innych, inni będą uprzejmi.

Dla niektórych komentarze tworzą artykuł. Mogą nie przeczytać całego artykułu, ale przewijają w dół do komentarzy, aby zobaczyć szum.

Jeśli tworzysz pozytywną, afirmującą i angażującą dyskusję ze swoimi odpowiedziami, sprawi to, że ogólne wrażenia z artykułu będą znacznie lepsze.

Odpowiadanie na komentarze pokazuje również następną osobę, która przyjdzie, czego się spodziewać, jeśli pozostawi komentarz.

Twoje odpowiedzi na komentarze kładą podwaliny pod otwarty dialog między całą społecznością.

Spędzam około 26 godzin miesięcznie na odpowiadaniu na komentarze. Może to nie brzmi jak dużo czasu, ale to około pół tygodnia pracy każdego miesiąca, który idzie na komentowanie.

Próbowałem zostawić krótsze komentarze w ciągu ostatnich kilku miesięcy, ale zauważyłem, że średnia liczba komentarzy na post spadła o 39%. Muszę wrócić do dokładniejszych odpowiedzi, ponieważ statystyki pokazują, że pozostawienie dobrze przemyślanych odpowiedzi daje pozytywny zwrot z inwestycji.

Jeśli chcesz dobrze, nie możesz wykonywać przeciętnej pracy w odpowiadaniu na komentarze. Musisz poświęcić trochę czasu i odpowiedzieć czymś, co ludzie będą chcieli przeczytać.

11. Komentujesz inne blogi?

Blogerzy uwielbiają nawiązywać ze sobą kontakty. Jeśli chcesz, aby ludzie uczestniczyli w Twojej społeczności, musisz być gotów uczestniczyć w ich społeczności.

Spójrz na tę infografikę, szczególnie w sekcji ” czy ludzie, którzy komentują, są również blogerami?”

image10

Zauważysz, że podczas gdy blogerzy stanowią mniejszy procent ogólnych komentatorów, komentują prawie dwa razy częściej.

Oznacza to, że komentując inne blogi, zachęcasz do dłuższych rozmów z innymi blogerami. Oczywiście, wiele z tych rozmów będzie miało miejsce na ich blogach, ale ruch przeleje się również na twoje.

12. Czy udostępniasz swoje posty w mediach społecznościowych?

Gdzie dziś odbywają się największe rozmowy?

Media społecznościowe.

Głupotą byłoby napisać artykuł gotowy do komentarza, a potem nie udostępnij go w mediach społecznościowych.

Co się stanie w mediach społecznościowych, gdy do opublikować artykuł?

Ludzie skomentują wątek w mediach społecznościowych, nie sam artykuł.

image19

Czy to coś złego? Nie idziesz na blog komentarze zamiast opinii w mediach społecznościowych?

Nie, to nic złego. Chociaż komentarze w mediach społecznościowych nie będą się liczyć do ogólnej liczby komentarzy Twojego postu (chyba że użyjesz wtyczki Facebook login WordPress), nadal promują ogólną rozmowę. To dobrze.

Ważne jest, aby zawsze koncentrować się na wielokanałowości i nie zagłębiać się w jedną taktykę, aby zapomnieć o ogólnym celu.

Oto kilka poważnych statystyk mediów społecznościowych do rozważenia:

image00

Przepisy i pieniądze są zaangażowane w social media w tym stopniu, ponieważ istnieje wiele użytkowników.

Oto dane demograficzne najpopularniejszych platform społecznościowych w 2016 roku:

image11

Ogromna publiczność używa mediów społecznościowych jako podstawowej metody interakcji z treścią.

Po prostu nie można ich zignorować i rozmów, które tam prowadzą.

Wniosek

Jest tak wiele zalet aktywnego bloga.

Generujesz emocje, angażujesz się, uzyskujesz informacje zwrotne, ustanawiasz autorytet, zapraszasz linki zwrotne i zwiększasz konwersje. To piękna rzecz.

Odpowiedz (i działaj) na wszystkie powyższe pytania, a na pewno z łatwością otrzymasz więcej komentarzy do swojego bloga.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz
Related Posts