Kompletny Przewodnik Po Dotarciu Do Blogerów

W naszym kompletnym Przewodniku po zasięgach dla blogerów omówimy pięć nowych sposobów wykorzystania zasięgu do promowania swojego bloga.

Zasięg to to, co robisz, gdy kontaktujesz się z ludźmi za pośrednictwem poczty e-mail, mediów społecznościowych, a nawet osobiście, aby poprosić ich o udostępnienie, promowanie lub po prostu spojrzenie na posty na blogu.

Zaczynajmy.

Technika Wieżowca

Brian Dean stworzył technikę drapacza chmur. Jest to technika, o której wspomnieliśmy wcześniej w innych postach, ale omówimy tutaj bardziej szczegółowo, w jaki sposób możesz użyć tej techniki do stworzenia rodzaju treści, które ułatwią Ci pracę.

Brian Dean użył tej techniki do budowania linków. Te linki są świetne do budowania ruchu do treści bloga i pomogą w ogólnych organicznych rankingach wyszukiwania na blogu, dlatego wraz z udostępnianiem treści przez tych wpływowych to świetna strategia.

Ale poza tym technikę wieżowca można również wykorzystać do zwiększenia udziałów społecznościowych i bezpośrednich poleceń do Twojego bloga.

Krok 1-Utwórz Listę Popularnych Postów Na Blogu

Szukaj w Google, aby znaleźć i utworzyć listę odpowiednich popularnych blogów i influencerów. Dodaj je do swojego arkusza kalkulacyjnego.

Weź tę listę i utwórz nową kartę w arkuszu kalkulacyjnym i nazwij ją popularną zawartością.

Odwiedź strony internetowe i blogi tych wpływowych osób i poszukaj treści, które mają dużą liczbę akcji społecznościowych i komentarzy. Te wskaźniki nie powiedzą Ci wszystkiego, ale jest to dobry wskaźnik, aby powiedzieć, jak popularne są posty.

W arkuszu kalkulacyjnym Utwórz następujące kolumny:

  • Tytuł
  • URL
  • Blog
  • Komentarze
  • Tweety
  • Facebook

W swoich badaniach na blogach w Twojej branży zacznij wprowadzać najlepsze posty do arkusza kalkulacyjnego. Wypełnij wszystkie informacje o kolumnach, gdy są dostępne.

Po zebraniu około 50 lub nawet 100 postów będziesz mógł sortować posty według zmiennych po prawej stronie. Możesz zobaczyć posty, które mają najwięcej komentarzy, tweetów i polubień.

Będzie to Twój przewodnik po tworzeniu rodzaju treści, które ułatwią twój zasięg.

Krok 2-Utwórz Listę Udostępnionych Treści Influencer

Następnie utwórz kolejną nową kartę i nazwij ją “Influencer Shared”.

Wróć do listy blogów i spójrz na profile społecznościowe wpływowych osób na liście. Odwiedź te profile i zobacz treści, które influencerzy udostępniają, które nie są ich własnymi.

Szukasz postów na blogu, które mają największy wpływ na Twoją niszę. Posty te często będą się zgadzać z popularnymi postami z poprzedniego kroku, ale nie zawsze.

Czasami popularne treści nie są tym, czym chcą się podzielić najwięksi wpływowi. Jeśli chcesz przyciągnąć ruch do swojego bloga, możesz to zrobić, tworząc rodzaj treści, które Wiele osób chce udostępnić, lub tworząc rodzaj treści, które chcą udostępnić najlepsi influencerzy.

Utwórz następujące kolumny:

  • Tytuł
  • URL
  • Blog
  • Influencer
  • Udostępnij adres URL

Wypełnij listę treścią, którą znajdziesz na profilach najlepszych influencerów. Możesz posortować to według wpływowego, jeśli chcesz, kiedy skończysz.

Teraz wiesz, jaki rodzaj treści lubią udostępniać najwięksi wpływowi w Twojej branży.

Aby dodać więcej zainteresowania do tej karty, możesz dodać informacje o udostępnianiu społecznościowym i posortować je również według tych informacji.

Krok 3-Utwórz Treść Na Ten Sam Temat, Ale Wykładniczo Lepiej

Nie możesz po prostu stworzyć czegoś, co jest lepsze niż popularne treści lub lepsze niż treści udostępniane przez wpływowych. Osoby, które pierwotnie udostępniły te treści, były pod wrażeniem tych treści. Wykraczanie tylko trochę poza oryginał nie będzie imponujące dla tych, do których dotrzesz.

Nie, musisz stworzyć coś, co po raz kolejny zaimponuje.

Wydłużenie zawartości jest jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu. Jeśli pierwszą treścią był artykuł informacyjny lub opinia na temat wiadomości w Twojej branży, było to prawdopodobnie 500 do 1000 słów. Twoim posunięciem może być dostarczenie analizy różnych aspektów wiadomości. Możesz zagłębić się w kluczowe obszary pomijane w oryginalnym artykule. Stwórz swój artykuł o długości od 2000 do 3000 słów wraz ze zdjęciami i niestandardowymi ilustracjami.

Jeśli oryginalny post był listą z około 10 do 20 elementów na nim, będziesz musiał utworzyć listę, która ma około 100 do 200 elementów na nim. Większe listy są często częściej udostępniane. Są imponujące. Nie każdy tworzy tego typu ogromne listy, więc są pod wrażeniem.

Innym sposobem na stworzenie czegoś lepszego jest stworzenie zaawansowanej wersji oryginalnego posta. Taka była strategia zastosowana w Quick Sprout.

Było wiele popularnych przewodników dla początkujących, ale słyszałem od ludzi, że chcieli czegoś więcej niż tylko informacji dla początkujących. Więc poszedłem naprzód i stworzyłem zaawansowane Przewodniki. Są to średnio ponad 30 000 słów i są ogromne i imponujące.

Możesz uczynić rzeczy bardziej aktualnymi. Możesz dodać lepszy projekt. Możesz zmienić typ treści, czyniąc z niej infografikę, a nawet serię filmów, które publikujesz na swoim blogu.

Cokolwiek zrobisz, upewnij się, że robisz zawartość nieco lepszą niż oryginał. Musisz zaimponować ludziom, że chcesz udostępnić treści i aby to zrobić, musisz wyjść daleko poza to, co zaimponowało im w oryginale.

Krok 4-Skontaktuj Się Z Influencerami

Wróć do listy i znajdź influencerów, którzy będą dbać o treść, którą utworzyłeś.

Spersonalizuj i wyślij do nich następujący e-mail:

Cześć. [Nazwa],

Nazywam się [Twoje Imię].

I follow you on [Portal Społecznościowy] i zauważyłem, że podzieliłeś się jednym z moich ulubionych artykułów [Tytuł Artykułu].

Świetny post. Świetny blog.

Słyszałem od moich czytelników, że chcą czegoś bardziej dogłębnego na ten temat, więc poszedłem do przodu i stworzyłem ten post: [URL]

Jeśli masz czas, Chciałbym, żebyś to sprawdził.

Dzięki!
[Twoje Imię]

Wyślij tę wiadomość e-mail do wpływowych osób lub sprawdź, czy możesz się z nimi skontaktować, korzystając z ich profili społecznościowych lub danych kontaktowych w witrynie.

Jeśli wykonałeś swoją pracę, twój post ponownie zaimponuje im i podzielą się nim ze swoimi obserwatorami.

Linkowanie Do Źródeł I Kontakt Z Nimi

Następną metodą dotarcia do nich jest dołączenie linków źródłowych do Twoich postów i dotarcie do tych źródeł, aby je powiadomić.

Linkowanie do źródeł jest czymś, co powinieneś zrobić w ramach najlepszych praktyk blogowania. Czytelnicy doceniają, gdy linkujesz do źródeł i zwiększa to wiarygodność Twojego bloga. Czytelnicy są na tyle mądrzy, aby wiedzieć, że nie wszystko, o czym piszesz, pochodzi z twojej wyobraźni.

Połącz się ze swoimi źródłami, aby zdobyć zaufanie czytelników, ale także zrób to, ponieważ może Ci pomóc w dotarciu do ciebie.

Oto jak to zrobić.

Rodzaj postów na blogu, które wymagają linków źródłowych, jest bardziej zgodny z komentarzami do bieżących wiadomości lub postów, które piszesz na określone tematy. Mogą to być również posty pokazujące czytelnikom, jak wykonać określone zadanie.

Dołącz linki źródłowe do tych postów, tak jak zwykle. Ale gdy dołączysz te linki, spróbuj skupić się na linkowaniu do wpływowych osób w Twojej branży, zwłaszcza tych, które mają blogi. Poszukaj również blogerów w uzupełniających się branżach, które dzielą twoją grupę docelową.

Krok 2-Źródła E-Mail, Aby Poinformować Je O Linku

Po utworzeniu tych artykułów skontaktuj się z tymi, do których linkujesz za pośrednictwem poczty e-mail, mediów społecznościowych lub formularzy kontaktowych w witrynie.

Użyj szablonu śledź wiadomość:

Cześć. [Nazwa],

Nazywam się [Twoje Imię].

Chciałem tylko poinformować, że stworzyłem nowy post ([URL]) i powiązane z Twoim postem ([URL]) jako źródło informacji.

Dzięki za zapewnienie tak wielki zasób. Próbowałem budować na tym temacie.

Jeśli masz czas, Chciałbym, żebyś to sprawdził.

Dzięki!
[Twoje Imię]

Krok 3-przeanalizuj otrzymane odpowiedzi i udostępnienia i skup się na tych, którzy się angażują

Gdy to zrobisz, zaczniesz otrzymywać odpowiedzi na swoje e-maile, a także akcje od osób, które wysyłasz. Będą chcieli promować Twój post, ponieważ ma link do ich postu. Jest to obopólnie korzystne, aw przyszłości mogą nawet łączyć się z innymi postami i udostępniać je na swoim blogu.

Przeanalizuj tych, którzy są najbardziej zaangażowani i dodaj ich do listy blogerów, którzy udostępniają posty na blogu.

Budowanie Listy Blogerów, Którzy Udostępniają Posty Na Blogu

Znajomość blogerów, którzy udostępniają treści poza własnymi, jest niezwykle przydatna, gdy chcesz promować swoje posty na blogu.

Właśnie wspomnieliśmy, że możesz rozpocząć tę listę, analizując odpowiedź uzyskaną od zasięgu, który robisz, łącząc się z blogerami i wpływowymi osobami w Twojej branży.

Teraz nadszedł czas, aby doładować ten wysiłek i zaczniemy od arkusza kalkulacyjnego ponownie.

Krok 1 Utwórz Nową Kartę W Arkuszu Kalkulacyjnym

Zadzwoń do “Sharers”.

Krok 2-Dodaj Tytuły Do Kolumn

Użyj następujących kolumn:

  • Nazwa
  • Strona internetowa
  • Blog
  • E-mail
  • Twitter
  • Facebook
  • Google+

Krok 3-Kontynuuj Dodawanie Do Listy

Gdy osoba łączy się lub Udostępnia jeden z Twoich postów na blogu, dodaj je do tej listy.

Gdy tworzysz tę listę, możesz do niej wrócić, gdy chcesz dotrzeć z nową zawartością.

Submit Your Blog Posts

Do Społeczności Blogowych I Usług Do Ekspozycji, Linków Zwrotnych I Udostępniania W Mediach Społecznościowych

Istnieje wiele znanych społeczności blogowych, w których możesz przesłać swój post na blogu. Poniżej znajdują się społeczności, w których możesz uzyskać ekspozycję, linki zwrotne i udziały w mediach społecznościowych.

Krok 1 – Blog Engage

Blog Engage to miejsce, w którym blogerzy mogą zgłaszać swoje nowe posty na blogu. Każde nowe zgłoszenie jest umieszczane w kanale, w którym członkowie społeczności Blog Engage mogą czytać i głosować. Posty, które są uważane za najbardziej przydatne i atrakcyjne dla społeczności, są publikowane na stronie głównej Blog Engage, aby zobaczyć więcej członków społeczności.

Ekspozycja, którą możesz uzyskać na Blog Engage, wykracza poza witrynę. Gdy post dobrze sobie radzi na blogu, prawdopodobnie członkowie społeczności będą udostępniać Twoje posty w mediach społecznościowych, linkować do Twojego posta ze swoich blogów i robić jeszcze więcej z Twoim postem.

Ten rodzaj zasięgu zapewnia dostęp do potężnej społeczności innych blogerów szukających treści, takich jak nowy post na blogu.

Krok 2-BizSugar

BizSugar to społeczność blogów dla właścicieli małych firm, menedżerów i innych, którzy będą przydatni i interesujący. Użytkownicy mogą przesyłać odpowiednie treści do BizSugar, a społeczność głosuje na treści, które uważają za najbardziej przydatne.

Podobnie jak blog Engage i inne społeczności blogów, najlepsze treści nie tylko odbiorą ruch, ale często otrzymują akcje, linki i inną ekspozycję.

Krok 3-Triberr

Triberr to społeczność, w której wszyscy blogerzy i wpływowi mogą przesyłać i udostępniać treści, w tym posty na blogu. Użytkownicy mogą zobaczyć aktualnie gorące treści, nowe treści i treści, które rosną zgodnie z systemem głosowania.

Użytkownicy mogą również znaleźć treści według kategorii. System jest podobny do innych społeczności blogowych, a także społeczności takich jak Reddit, Hacker News i Inbound.org.

Dzięki Triberr szukasz grup odpowiednich do swojej niszy. Zidentyfikuj co najmniej grupy 5 i prześlij swój post na blogu do tych grup.

Find Blogging Roundups

Blogerzy często organizują podsumowania blogów na swoich blogach. Jest to dobry sposób na publikowanie nowych treści bez konieczności tworzenia całkowicie oryginalnych treści. Większość blogerów robi to w każdy piątek lub w określony dzień tygodnia.

Krok 1-Wyszukaj “Blog Roundup” Plus Swoją Niszę

Znajdź łapanki, które zostały opublikowane w przeszłości.

Krok 2-Skontaktuj Się Z Blogerami

Kiedy znajdziesz blogerów, którzy publikują podsumowania w twojej niszy, skontaktuj się z nimi za pośrednictwem bloga lub kont w mediach społecznościowych. Podziel się z nimi swoim nowym postem i poproś ich, aby go uwzględnili, jeśli uznają to za przydatne.

Blogowanie Gości

Blogowanie gości to nadal świetny sposób na budowanie ruchu w Twojej witrynie. Możesz promować swój cały blog i markę osobistą poprzez blogowanie gości, ale możesz także promować swoje indywidualne posty przez Blogowanie gości.

Oto jak…

Krok 1-Wyszukaj Witryny, Które Akceptują Posty Gości

Użyj tych zapytań:

  • “Keyword” + “guest post”
  • “Keyword”+ “napisz do nas”
  • “Keyword” + “This post was written by”
  • intitle: guest Post guidelines
  • intitle: guest Blog guidelines

Krok 2-Analiza Potencjału Ruchu

Istnieją dwie rzeczy, których można użyć do oceny potencjalnej skuteczności postu na blogu gościa.

Pierwszy to komentarze na blogu. Jeśli blog dostaje wiele komentarzy, istnieje duża szansa, że czytelnicy są bardzo zaangażowani i że będą odwiedzać inne strony i posty podczas czytania. Oznacza to, że zobaczą, że jesteś autorem gościnnym i prawdopodobnie odwiedzą promowany post.

Drugim jest korzystanie z witryny SimilarWeb.com. ta strona zawiera informacje o blogach, które można znaleźć i zidentyfikować w Kroku 1. Spójrz na bezpośredni ruch na blogu. Jest to oznaka, że wielu z tych samych osób wraca do czytania blogów, co jest oznaką zaangażowania. Jeśli bezpośredni wskaźnik ruchu jest wysoki, możesz założyć się, że czytelnicy są zaangażowani i prawdopodobnie odwiedzą promowany post.

Krok 3-Połącz Się Z Właścicielem Bloga I Pozostaw Komentarze

Zanim skontaktujesz się z blogerem, dobrze jest zapłacić za pewne działania, które docenią.

Oto, co robisz…

Udostępnij ostatnie posty z bloga na wszystkich swoich profilach w mediach społecznościowych. Wspomnij właściciela bloga, gdy udostępniasz, aby mógł zobaczyć, że udostępniłeś posty.

Następnie zostaw komentarze do ostatnich postów. Mówimy o naprawdę dobrych komentarzach, które naprawdę dodają do dyskusji i wciągają innych w dyskusję.

Dodaj właściciela bloga do swoich kręgów społecznościowych i połącz się z nimi, jeśli to możliwe, na LinkedIn i na Facebooku.

To wszystko blogerzy to doceniają i sprawi, że znajdziesz się na radarze, zanim skontaktujesz się z prośbą o post dla gości.

Krok 4-Sięgnij Po Trzy Tytuły Bloga

Skorzystaj z formularza kontaktowego na blogu, gdzie pozwalają na przesyłanie postów na blogu gości. Wspomnij, że czytasz ich ostatnie posty i uznałeś je za bardzo przydatne. Prawdopodobnie pobudzi to pamięć, że udostępniasz swoje posty.

Podaj trzy tytuły bloga dla potencjalnych postów. Naprawdę wyjdź na całość z tytułami postów, aby wyglądało na to, że stworzysz niesamowitą zawartość bloga, która wykracza poza to, co teraz tworzą.

Postępuj zgodnie z ich wytycznymi, aby dotrzeć i napisać post gościa.

Aby wyjść poza zwykłe wymagania, link do 3 do 5 swoich postów. Blogerzy naprawdę doceniają, gdy promujesz ich wcześniejsze treści za pomocą postu gościa.

Ale także Dołącz wezwanie do działania na końcu postu gościa promującego bloga opublikuj na swoim blogu. Większość właścicieli blogów zezwala na jeden link w tekście. Tutaj możesz umieścić link do promowanego posta.

Wniosek

Zasięg jest niezwykle ważny dla Twoich działań marketingowych na blogu. Budowanie listy influencerów i osób, które udostępniają treści, jest niezbędne do dotarcia do nich.

Gdy poznasz typ treści udostępnianych przez użytkowników, możesz utworzyć ten sam typ treści, ale zawartość, która jest wykładniczo lepsza. To zaimponuje tym ludziom i prawdopodobnie się nimi podzielą.

Użyj strategii w tym poście, aby pomóc w zasięgu. To najlepsze, których użyliśmy do tworzenia własnych blogów.

Chcesz więcej? Przeczytaj nasze inne kompletne przewodniki, aby uzyskać dodatkowe sposoby poszerzania grona odbiorców bloga.

Total
0
Shares
Related Posts