Kompletny przewodnik po budowaniu listy tematów na blogu

W tym przewodniku omówimy rodzaj postów na blogu, które są łatwe do wprowadzenia na rynek. Istnieje wiele różnych rodzajów postów, które możesz utworzyć, które będą cenne dla czytelników, ale bycie cennym nie sprawia, że post jest sprzedawany samodzielnie.

Rodzaje postów, które są łatwe do wprowadzenia na rynek, to te, które inni mają żywotny interes w pomaganiu ci w wprowadzaniu na rynek.

Aby upewnić się, że tworzysz treści, które ułatwią marketing blogów, ten przewodnik zawiera instrukcje dotyczące tworzenia systemu do tworzenia tego typu postów.

Utwórz Arkusz Kalkulacyjny Blogerów Branżowych, Marek I Influencerów

Twoja społeczność i połączenia są ogromne, jeśli chodzi o marketing bloga. Potrzebujesz ludzi po swojej stronie, którzy pomogą Ci promować Twoje posty na blogu.

Krok 1-Utwórz arkusz kalkulacyjny

Krok pierwszy jest prosty. Wystarczy utworzyć arkusz kalkulacyjny, aby rozpocząć zapisywanie danych.

Tip: Zachowaj wszystkie elementy marketingu blogów razem w tym samym arkuszu kalkulacyjnym Dysku Google, aby ułatwić odwoływanie się za każdym razem, gdy publikujesz nowy post na blogu.

Krok 2-Utwórz kartę i nazwij ją “Influencers”

Termin “Influencers” obejmie blogerów, marki i inne osoby i organizacje, o których potencjalnie napiszesz w swoich postach na blogu.

Krok 3-w komórce A1 wpisz tytuł strony, “Influencers”

To cały krok.

Krok 4-Utwórz nagłówki kolumn, zaczynając od komórki B: 2

  • Kolumna B: Influencer
  • Kolumna C: O firmie
  • Kolumna D: Strona internetowa
  • Kolumna E: Blog
  • Kolumna F: Adres E-Mail
  • Kolumna G: Uchwyt Twitter
  • Kolumna H: Adres URL LinkedIn

Krok 5-Zamrozić Wiersze

Zamrozić panele poniżej wiersza 3, aby podczas przewijania można było zobaczyć tytuł strony i tytuły wierszy.

Krok 6-Sortuj Zakres Od A Do Z Za Pomocą Kolumny A Lub Kolumny” Influencers”

To cały krok.

Krok 7-Rozpocznij Dodawanie Influencerów Do Swojej Listy

Utwórz listę blogów, forów i innych społeczności, które odnoszą się do twojej niszy. Te społeczności, blogi i strony internetowe to miejsca, w których Twoja grupa docelowa spędza czas.

Dodaj do listy, gdy tylko pomyślisz o innym wpływowym do dodania. Prawdopodobnie pomyślisz o niektórych, gdy przejdziesz przez ten post. Prawdopodobnie natkniesz się również na influencerów podczas regularnych badań nad blogowaniem.

Każdy bloger, marka lub organizacja, która dzieli Twoją grupę docelową, jest potencjalnym influencerem. Dodaj je do listy i Zachowaj listę posortowaną w kolejności alfabetycznej, aby ułatwić odwoływanie się do każdego utworzonego postu.

Lista influencerów, które utworzysz, będzie kluczowym zasobem podczas blogowania. Za każdym razem, gdy musisz przeprowadzić wywiad, utworzyć top listę lub zrobić historię fabularną, będziesz mógł odwołać się do swojej listy wpływowych osób. Pozwoli Ci to zaoszczędzić czas, a także zapewni, że piszesz o osobach, które prawdopodobnie będą udostępniać Twoje posty na blogu członkom grupy docelowej.

Wywiady

Wywiady często tworzą interesujące, angażujące i użyteczne posty na blogu, ale służą również do tego, aby inni mogli odnieść sukces.

Kiedy przeprowadzasz wywiad z jednym z influencerów na swojej liście, otwierasz ich wiedzę i dzielisz się nią z czytelnikami. Jest to korzyść dla osoby, z którą przeprowadzasz Wywiad, ponieważ pokazujesz ją swoim odbiorcom i dajesz im platformę do dzielenia się swoją historią, wiedzą i doświadczeniem.

Rozmówca będzie chciał, aby post zrobił dobrze, więc zrobią, co mogą, aby promować post w swoich społecznościach i sieciach.

Oto proces przeprowadzania wywiadu na Twoim blogu i promowania go na nim jest narażony na jak największą liczbę osób.

Krok 1-Wybierz Influencer Do Podejścia

Przejdź do listy influencerów i wybierz taki, który będzie dobrym kandydatem na rozmowę kwalifikacyjną.

Aby zwiększyć swoje szanse, Znajdź 3 lub 5 dobrych kandydatów. Możesz dotrzeć do nich wszystkich zwiększając swoje szanse na powrót do słuchu. Jeśli usłyszysz więcej niż jeden, nadal możesz przeprowadzić wywiady i opublikować wywiady w różnym czasie.

Krok 2-Skontaktuj Się Z Influencerem

Istnieje kilka sposobów dotarcia do influencerów.

E-mail
Najbardziej oczywistym i skutecznym sposobem dotarcia do wpływowych osób jest e-mail, ale jak można się domyślić, nie zawsze jest możliwe uzyskanie adresu e-mail wpływowych osób na liście.Ale jeśli masz adres e-mail, skontaktuj się z początkową wiadomością e-mail i jedną kontynuacją, jeśli nie otrzymasz odpowiedzi od osoby w ciągu siedmiu dni.

Oto szablon wiadomości do napisania:

Cześć. [Nazwa Influencera],

Nazywam się [Twoje Imię].

Mam bloga, [Nazwa Bloga], gdzie przeprowadzamy wywiady z ekspertami z branży. Te wywiady są jednymi z najpopularniejszych postów na blogu.

Czy byłbyś zainteresowany udziałem w rozmowie kwalifikacyjnej?

Jeśli jesteś na to gotowy, wyślę ci listę pytań.

Niektóre pytania dadzą ci szansę na podzielenie się informacjami o swojej firmie lub organizacji.

Po otrzymaniu odpowiedzi otrzymamy post gotowy do opublikowania, ale przed publikacją wyślemy go do ostatecznego zatwierdzenia.

Chciałbyś przeprowadzić wywiad?

Trzymaj się.,
[Twoje Imię]
[Twoja Firma]

Kluczem do tego rodzaju zasięgu jest komunikowanie korzyści dla influencera.

Tu nie chodzi tylko o Ciebie. Wiadomość komunikuje fakt, że influencer dostanie ekspozycję na Twoich odbiorców. Będą mieli okazję porozmawiać o sobie i swojej działalności i nie będą musieli wykonać wiele pracy, aby sfinalizować post.

Pomaga również pogłaskać ich ego, mówiąc im, że czujesz, że są liderem w branży.

LinkedIn
LinkedIn to świetne narzędzie do budowania społeczności grupy docelowej, ale jest również doskonałym narzędziem do łączenia się z ludźmi, którzy mają wpływ na członków grupy docelowej.W arkuszu kalkulacyjnym Influencer znajduje się kolumna adresu URL LinkedIn. Możesz użyć LinkedIn do identyfikacji wpływowych osób i możesz go użyć do uzyskania informacji kontaktowych dla wpływowych osób.

Użyj funkcji wyszukiwania na LinkedIn, aby znaleźć wpływowego, którego kierujesz. Możesz również użyć Google, aby wyszukać influencer, wyszukując [Nazwa Influencera] LinkedIn.

Jeśli istnieje wiele osób o tym samym nazwisku, użyj nazwy firmy lub organizacji, aby zawęzić wyniki.Po zidentyfikowaniu influencera na LinkedIn sprawdź, czy możesz się z nimi połączyć. Jeśli jest to połączenie trzeciego stopnia, nie będzie można połączyć się bez Konta premium w niektórych przypadkach, w zależności od tego, jak dana osoba skonfigurowała swoje ustawienia prywatności.Po nawiązaniu połączenia wyślij wiadomość do osoby korzystającej z szablonu wiadomości, którego używałbyś, gdybyś miał adres e-mail osoby wpływającej.

Jeśli masz konto premium, możesz poprosić o połączenie z daną osobą lub wysłać wiadomość bez łączenia się.

Twitter
Twitter to kolejny kanał, na którym ludzie mogą się łączyć. Niektórzy, nie wszyscy, influencerzy są otwarci na łączenie się za pośrednictwem Twittera, czy to poprzez Rozmowy o wzmiankach, czy poprzez bezpośrednią wiadomość.

Zidentyfikuj swojego docelowego influencera na Twitterze. Za nimi. Poczekaj dzień lub dwa, aby zobaczyć, czy podążają za tobą. Jeśli tak, możesz wysłać im bezpośrednią wiadomość.

Z bezpośrednią wiadomością lub z wiadomością za pośrednictwem wzmianki, będziesz musiał dokonać skoku krótki i do rzeczy. Nie ma zbyt wiele czasu na głaskanie ego na Twitterze.

Użyj tego szablonu:

@ Influencer Czy byłbyś zainteresowany wywiadem, który zostanie opublikowany na [Nazwa Bloga]?

To wszystko. Ułatw osobie mówienie “Tak” na twoje pierwsze pytanie. Mogą odpowiedzieć pytając, w jaki sposób mogą się z Tobą skontaktować lub mogą cię śledzić i wysłać bezpośrednią wiadomość.

Gdy usłyszysz od wpływowego w ten sposób, możesz wysłać pełną wiadomość, która doprowadzi do pełnego wywiadu.

Strona Internetowa Formularz Kontaktowy

Innym sposobem kontaktu z influencerem jest ich strona internetowa lub blog. Wiele osób ma dziś osobiste strony internetowe, na których mogą nawet mieć własnego bloga. Inni zazwyczaj mają strony firmowe, które zwykle mają formularze kontaktowe lub dane kontaktowe.

Podczas korzystania z formularza kontaktowego użyj formatu wiadomości powyżej w sekcji e-mail, ale ponieważ nie będziesz wiedzieć, czy wiadomość zostanie po raz pierwszy zauważona przez influencer, podaj początkowe zdanie, które stwierdza: Ta wiadomość jest dla [Influencer Name].

Inne Sposoby Kontaktu Z Influencerami Z Prośbami O Wywiad

Powyższe metody kontaktu są jednymi z najlepszych i najczęstszych sposobów dotarcia do wpływowych osób w celu uzyskania postów z wywiadem, ale istnieją dodatkowe metody.

Możesz skontaktować się z ludźmi przez telefon. Możesz dotrzeć do nich w innych sieciach społecznościowych, a nawet spróbować zostawić komentarz na swoim blogu, aby przyciągnąć ich uwagę.

Bądź uprzejmy. Chcesz, aby dana osoba odpowiadała, ale nie chcesz jej denerwować, dręcząc ją napływem wiadomości na każdym kanale jednocześnie.

Krok 3-Opracowanie Kwestionariusza

Podczas przeprowadzania wywiadów pojawią się pewne pytania, które są przydatne dla różnych influencerów, ale dla każdego influencera będziesz chciał tworzyć niestandardowe pytania. Chcesz, aby każdy rozmówca czuł się wyjątkowy i nie otrzymywał listy pytań w puszkach.

Celem twoich pytań jest trójstronne:

  1. Pytania powinny prowadzić rozmówcę do dostarczenia interesujących i wnikliwych odpowiedzi dla czytelników. Świetna treść jest łatwiejsza do wprowadzenia na rynek niż nudna treść.
  2. Pytania powinny prowadzić do odpowiedzi, z których twój rozmówca będzie dumny. Kiedy rozmówca jest dumny, będzie bardziej skłonny podzielić się wywiadem ze swoją społecznością obserwujących.
  3. Pytania powinny sprawić, że będziesz dobrze wyglądać. Chcesz rozwijać markę swojego bloga, a kiedy inni postrzegają cię jako źródło dobrych pytań, będą chcieli od ciebie więcej treści.

Pytania powinny dostarczyć więcej niż tylko “Tak” lub “Nie” odpowiedź z wywiadu. Aby to zrobić, użyj pytań, które prowadzą do historii, wyjaśnień i podobnych odpowiedzi:

  • Czy możesz wyjaśnić, co Twoja firma zapewnia swoim klientom?
  • Co było największym wyzwaniem dla Twojej firmy i jak sobie z nim poradziłeś?
  • Co jest największym powodem sukcesu Twojej firmy i dlaczego?

Poprowadź influencer do historii, a otrzymasz najlepsze treści, które będą pasować do wytycznych dotyczących wywiadów.

Krok 4-Wyślij Kwestionariusz Wraz Z Harmonogramem

Poświęć jeden dzień, aby wysłać kwestionariusz do influencer. Chcesz, aby czuli się tak, jakbyś potrzebował czasu, aby dostosować pytania, które w pewnym stopniu.

Wyślij kwestionariusz w dokumencie.

Poinstruuj influencer, aby wypełnił swoje odpowiedzi na dokumencie i odesłał dokument do Ciebie pocztą elektroniczną.

Załącz harmonogram w wiadomości wraz z załączonym kwestionariuszem. Zawierać następujące daty:

  • Data wypełnienia kwestionariusza-1 tydzień od daty wysłania kwestionariusza
  • Termin odpowiedzi – 1 tydzień od daty wysłania kwestionariusza lub daty kontynuacji
  • Data przeglądu-10 dni od daty wysłania kwestionariusza lub daty kontynuacji
  • Data publikacji-17+ dni od daty wysłania kwestionariusza lub daty kontynuacji

Uwzględnij te dni jako sposób na zachęcenie wpływowego do udzielania odpowiedzi w rozsądnym czasie. Prawdopodobnie są zajęci i mogą nie mieć czasu na natychmiastową odpowiedź, więc daj im kilka dni do tygodnia, chyba że mówią, że mają inne pilne zobowiązania.

Dołącz także datę recenzji, która jest dniem, w którym wyślesz ją do ostatecznej recenzji. A data publikacji da im pojęcie, kiedy mogą spodziewać się ich wywiadu na żywo.

Jeśli nie otrzymasz odpowiedzi od osoby, musisz wysłać do niej wiadomość e-mail, aby odpowiedziała na kwestionariusz.

Oto skrypt e-mail do użycia:

Cześć.,

Chciałem się upewnić, że otrzymałeś kwestionariusz.
Bardzo chcielibyśmy, aby twój Wywiad się, abyś mógł dołączyć do listy wywiadów z ekspertami branżowymi na naszym blogu. Wiemy, że nasi czytelnicy pokochają twoje odpowiedzi na pytania.

Jeśli masz jakieś pytania, daj mi znać.

Dzięki.,
[Twoje Imię]

Jeśli przeprowadzasz Wywiad zbiorowy z więcej niż jednym influencerem, możesz wysłać ten e-mail:

Cześć.,

Chciałem się upewnić, że otrzymałeś kwestionariusz.
Chcielibyśmy mieć wywiad wkrótce i już słyszeliśmy od [wstawić numer] inne, w tym [imię # 1] oraz [imię # 2].

Nadal chcesz się zaangażować?
Jeśli jest coś, co mogę zrobić, daj mi znać.

Dzięki., [Twoje Imię]

Krok 5-Sformatuj Końcowy Wywiad I Wyślij Go Do Ostatecznego Zatwierdzenia

Po otrzymaniu odpowiedzi od influencera możesz go sformatować i przygotować do bloga. To naprawdę nie powinno wymagać zbyt wiele wysiłku. Chcesz, aby post był jak najbardziej autentyczny i nie chcesz odkładać wpływu, zmieniając odpowiedzi.

Jeśli zauważysz oczywiste błędy ortograficzne, możesz je naprawić, ale uważaj na zmianę terminów branżowych lub języka, które mogły być zamierzone. Niech rozmowa będzie rozmowna. To styl, który czytelnicy lubią.

Wyślij Ostatni post w dokumencie do rozmówcy z tą wiadomością:

W załączeniu jest sformatowana wersja wywiadu. Planuję opublikować go na [Data publikacji] tak jak jest, chyba że widzisz coś, co chciałbyś zmienić.

Dzięki temu możesz opublikować wywiad, nawet jeśli nie otrzymasz odpowiedzi od zapracowanego influencera. Daj mu przynajmniej tydzień przed publikacją wywiadu.

Krok 6-Opublikuj Wywiad I Promuj

Po opublikowaniu artykułu Promuj go wśród obserwujących i innych kanałów marketingowych i społecznościowych.

Krok 7-Wyślij Wiadomość E-Mail Do Rozmówcy Z Prośbą O Udostępnienie Postu

Jak tylko post będzie aktywny, wyślij e-mail do rozmówcy, informując go, że post jest aktywny. Poproś ich o udostępnienie postu swoim obserwatorom, a także poproś o przekazanie wszelkich opinii na temat tego procesu.

Podziękuj im za ich wysiłki i daj im znać, że doceniasz ich udział.

Krok 8-Śledź Aktualizacje Postów

Gdy post będzie dostępny przez kilka dni, skontaktuj się z rozmówcą ze statystykami na temat tego, jak post radzi sobie. Influencer będzie chciał wiedzieć, że post dociera do wielu osób iw tym e-mailu możesz poprosić ich o ponowne udostępnienie go swoim obserwatorom.

Top Listy

Listy posty są zwykle ulubione wśród czytelników bloga.

Listy są łatwe do odczytania. Format w naturalny sposób dzieli zawartość na sekcje, nadając jej strukturę. Odwiedzającym łatwo jest również przejść do punktów, na których naprawdę zależy im na omawianym temacie.

Listy różnych typów postów dobrze radzą sobie z czytelnikami blogów, co ułatwia sprzedawanie postów w sposób omówiony w tym przewodniku, ale istnieje rodzaj postu z listy, który jeszcze bardziej ułatwi to zadanie.

Top listy to posty na listach, które zawierają influencerów z listy influencerów, mogą być świetnymi postami. Ponadto najlepsze listy, które zawierają wpływowych, zachęcą tych wpływowych do dzielenia się postami ze swoimi społecznościami.

Niektórzy influencerzy będą mieli ustawione alerty, a oni zauważą Twoje najlepsze listy i będą je udostępniać. Dla innych Możesz skontaktować się z nimi i pokazać im post z subtelnymi prośbami o szturchnięcie, aby udostępnili post.

Oto jak tworzyć najlepsze listy i jak poprosić te, które dołączasz, aby pomogły je sprzedać.

Krok 1-Znajdź Pomysł I Koncepcję Top Listy

Czasami wpadniesz na zupełnie wyjątkowy pomysł na top listę. Jeśli tak, śmiało i zacznij pisać, ale jeśli masz problemy z wymyśleniem pomysłu, skorzystaj z tych kroków, aby znaleźć temat, który już zainteresował twoją grupę docelową.

  • Przejdź do listy influencerów i odwiedź najlepsze blogi na liście.
  • Szukaj najlepszych postów na blogach.
  • Po pierwsze, sprawdź, czy mają “Popularne Posty” sekcji. Zwykle znajdują się one w obszarze paska bocznego.
  • Po drugie, spójrz na liczbę akcji społecznych na każdym poście.
  • Znajdź najpopularniejsze posty i zapisz tematy.
  • Weź te tematy i utwórz najlepsze listy na podstawie tematu.

Oto kilka przykładów:

  • Temat: Trendy W Aranżacji Wnętrz
  • Top Lista: 101 Najlepszych Trendów W Aranżacji Wnętrz
  • Top List Idea: 101 Najlepszych Źródeł Inspiracji Do Aranżacji Wnętrz
  • Top Lista: 101 Najlepszych Projektantów Wnętrz
  • Temat: Big Data
  • Top Lista Idea: 30 Najlepszych Źródeł Na Big Data
  • Top List Idea: 30 Ekspertów Z Największą Wiedzą Na Temat Big Data
  • Top Lista Idea: 30 Najlepszych Blogów O Technologii I Big Data

Krok 2-Dołącz Influencerów Z Listy Influencerów W Poście

Użyj listy influencerów, aby ją wypełnić. Dołącz opisy dotyczące obu i podaj, dlaczego umieściłeś je na liście.

Krok 3-Opublikuj Post I Udostępnij Go Influencerom

Zacznij udostępniać post z siecią połączeń, aby uzyskać początkowe zainteresowanie.

Następnie skontaktuj się z influencerami umieszczonymi na liście, ostrzegając ich o tym, że zostali uwzględnieni. Poproś ich, aby udostępnili post swoim obserwatorom.

Polecane Artykuły (Posty Ego Bait)

Polecane artykuły to posty na blogu napisane w całości z naciskiem na jednego z wpływowych na twojej liście.

Zamiast tworzyć całą listę influencerów, skupiasz się na jednym i pogłębiasz swój zasięg. To kolejny rodzaj artykułu, który lubią czytelnicy bloga i może naprawdę przyciągnąć uwagę influencera z twojej listy.

Ta metoda i inne w tym przewodniku nazywane są “Ego Bait Posts”. Czasem pisze się jako “EgoBait” też.

Oto jak napisać polecany artykuł o jednym z Twoich influencerów.

Krok 1-Przeglądaj Blogi Branżowe Dla Aktualnych Trendów

Szukasz tematów, którymi obecnie interesują się Twoi odbiorcy. Możesz tworzyć je od zera, ale biorąc pod uwagę gorący temat, który dzieje się teraz, masz większą szansę na naciśnięcie gorącego przycisku z czytelnikami.

Krok 2-Przejdź Do Listy Influencerów I Znajdź Influencer, Który Wpływa Na Trend

Gdy masz interesujący Cię temat, przejrzyj listę influencerów i znajdź taką, która ma wpływ na ten temat. Szukasz tematu swojego artykułu, więc upewnij się, że istnieje wiele punktów, które możesz omówić w związku z influencerem i tematem.

Krok 3-Napisz Ponad 2000 Słów Na Temat I Influencer

Ogólnie rzecz biorąc, dłuższe posty są lepsze w wyszukiwarkach niż krótkie posty. Ale czytelnicy widzą również dłuższe posty jako bardziej autorytatywne. Ta liczba słów daje Ci miejsce na dzielenie się przykładami i historiami na temat influencera i tematu, który czytelnik będzie mógł wykorzystać jako wskazówki dla siebie.

Otwórz z informacjami o gorącym temacie. Przyciągnij uwagę ważnymi pytaniami, które sprawiają, że ludzie czują się zaskoczeni, zaintrygowani itp. Użyj statystyk, aby pokazać, jak Temat może wpłynąć na czytelnika. To przyciągnie ich uwagę wraz z gorącym tematem w ogóle.

Po przedstawieniu tematu przejdź do informacji o influencerze i jego wpływie na temat. Omówienie wielu kwestii w tym zakresie. Pomaluj influencer w dobrym świetle w całym artykule. Pozytywne informacje są częścią Przynęty Ego, która sprawi, że influencer udostępni artykuł swojej społeczności po opublikowaniu.

Oto przykład, jak oprawić polecany artykuł:

Temat:Powolne Ładowanie Blogów Szkodzi Czytelnikom, Rankingom I Nie Tylko

Influencer:Hosting Syntezy Dla WordPress I Copyblogger Media

Artykuł omawia problemy, jakie może mieć wolna strona internetowa. Omówiłby również obecne opcje hostingu dla WordPress, a następnie pokazał, jak Synthesis to usługa hostingowa stworzona specjalnie dla blogów i stron internetowych WordPress.

Krok 4-Udostępnij Post Społeczności

Zbuduj trochę szumu wokół posta. Zdobądź komentarze, akcje i zainteresowanie, abyś miał coś wartego pokazania influencerowi.

Krok 5-Skontaktuj Się Z Influencerem

Użyj poczty e-mail, mediów społecznościowych lub strony internetowej influencera, aby zwrócić uwagę na artykuł.

Podziel się tym z nimi, ale nie proś ich o to. Jeśli artykuł jest dobry i jeśli przemawia do ich lepszych interesów, prawdopodobnie podzielą się nim bez pytania.

Współautorzy Postów

Współautorzy postów to posty, które łączą wpływowych, aby stworzyć rodzaj super posta na blogu, który jest sumą wszystkich jego współpracowników.

Osoby mogą tworzyć wspaniałe posty, ale łączenie wielu autorów może podnieść post na nowy poziom. Czytelnicy mają nie tylko jeden punkt widzenia, ale także wiele poglądów od osób, do których szukają informacji i wszystko w jednym miejscu.

Współautorzy postów to posty, które łączą wpływowych, aby stworzyć rodzaj super posta na blogu, który jest sumą wszystkich jego współpracowników.

Osoby mogą tworzyć wspaniałe posty, ale łączenie wielu autorów może podnieść post na nowy poziom. Czytelnicy mają nie tylko jeden punkt widzenia, ale także wiele poglądów od osób, do których szukają informacji i wszystko w jednym miejscu.

Współautorzy postów są również świetnymi pojazdami do marketingu blogów. Każda osoba dołączona do postu jako autor ma zachętę do postu, aby dobrze się spisał.

Zamiast jednej osoby promującej post masz dwie, trzy lub więcej osób dzielących post między każdą ze swoich społeczności, znacznie poszerzając publiczność i podnosząc post i wszystkich zaangażowanych do nowych odbiorców.

Oto, w jaki sposób możesz skonfigurować i opublikować wspólnie napisany post z jednym lub kilkoma wpływowymi osobami na twojej liście.

Krok 1-Znajdź Wspólny Gorący Temat

Przeglądaj blogi branżowe I strony internetowe. Znajdź tematy, które są najważniejsze dla twojej grupy docelowej.

Możesz tworzyć zupełnie nowe tematy, które mogą być interesujące dla potencjalnych czytelników, ale opierając się na istniejących Gorących Tematach, masz większą szansę na trafienie do domu na świetny artykuł.

Krok 2-Znajdź Influencer Lub Influencerów, Którzy Będą Chcieli Wziąć Udział

Niektórzy mogą powiedzieć, że możesz zrobić ten krok pierwszy i możesz, ale znalezienie tematu jako pierwszego może pomóc ci zbliżyć się do influencera, więc przejdziemy do tego jako drugi krok.

Przejrzyj listę wpływowych osób i znajdź jedną lub Wiele osób, które prawdopodobnie będą miały przydatne informacje i wgląd w gorący temat.

Krok 3-Określ Najlepszą Formułę Post

Istnieje kilka różnych sposobów formatowania współautorskiego postu.

Pierwszy, możesz po prostu skontaktować się z wpływowymi osobami na swojej liście, prosząc o ich wkład w ten temat.

Następnie możesz użyć tego wejścia, aby utworzyć post i nadać mu tytuł, “Eksperci Branżowi Dzielą Się Poradami Na [Gorący Temat]”.

Drugi, możesz utworzyć post na blogu jako normalny, używając danych wejściowych od każdej osoby i po prostu przypisać post jako współautora każdego z was.

Nie musi zawierać konkretnych cytatów od każdego z was, ale po prostu być wspólnym postem.

Trzeci, możesz zrobić większość pisania i dołączyć cytaty od wpływowych osób, aby dać wiarygodność postowi.

Im bardziej zaangażowani są influencerzy, tym bardziej prawdopodobne jest, że udostępnią post po opublikowaniu.

Istnieją inne formuły postów, które prawdopodobnie również by działały.

Po określeniu rodzaju postu, który chcesz utworzyć lub rodzaju postu, z którym Twoim zdaniem docelowy influencer będzie chciał wziąć udział, skontaktuj się z influencerem na swojej liście za pomocą wspólnych metod — e-mail, Twitter itp. – opisanie tematu i czy byliby zainteresowani współautorstwem postu.

Krok 4-Określ, Gdzie Zostanie Opublikowany Post

Po wysłuchaniu odpowiedzi od wpływowego będziesz musiał określić najlepsze miejsce do opublikowania postu.

Istnieje kilka czynników, które określą najlepsze miejsce do opublikowania postu.

Opcje obejmują:

  • Twój Blog
  • Ich Blog
  • Kolejny Blog

Temat będzie jednym z czynników.

Blog z największym ruchem będzie inny.

Może się wydawać, że w Twoim najlepszym interesie byłoby opublikowanie postu na swoim blogu i poproszenie influencera o wysyłanie wszelkiego rodzaju ruchu ze swojej społeczności, ale możesz zyskać tak samo, jeśli Twoje imię jest na poście i jest publikowane na blogu influencera lub na innym popularnym blogu branżowym.

Krok 5-Napisz Post

Wpływowy i rodzaj postu, który zdecydujesz się utworzyć, określi, ile pisania zrobisz w poście. Jeśli influencer jest zajęty i ma dużą obserwację, może być konieczne zaoferowanie większości lub wszystkim pisarzom, którzy używają ich jako ekspertów do wprowadzania informacji na temat kierunku artykułu.

Niektórzy influencerzy mogą chcieć wnieść wiele treści do artykułu.

W każdym razie opracuj szczegóły z influencerem. Oferta, aby ułatwić im oferując ponad dostawy na swój koniec, aby uczynić go bezbolesne dla nich do udziału i korzyści.

Krok 6-Niech Zaangażowane Osoby Udostępnią Post

Opublikuj post i podziel się nim ze swoją społecznością. Wpływowy prawdopodobnie zrobi to samo, ponieważ będzie miał żywotny interes w sukcesie postu, tak jak ty.

Wniosek

Istnieje wiele rodzajów postów, które możesz i napiszesz na swoim blogu, które będą dobrze działać.

Nie każdy post musi być formą Przynęty Ego, aby odnieść sukces. W rzeczywistości, jeśli robisz to cały czas, może to wyłączyć niektórych potencjalnych czytelników.

Ale używanie różnych stopni Przynęty Ego w swoich postach pomoże Ci rozwinąć bloga. Każdy z wyżej wymienionych postów stworzy rodzaj postu, który jest łatwy do wprowadzenia na rynek.

Dzięki regularnym postom możesz sprzedawać i odnosić sukcesy, ale kiedy przyciągniesz wpływowych ludzi ze swojej branży i dasz im żywotny interes w sukcesie posta, zwiększasz liczbę odbiorców, którzy prawdopodobnie przeczytają post.

Pamiętaj, aby przeczytać inne przewodniki dotyczące budowania odbiorców bloga, aby uzyskać więcej świetnych pomysłów, aby twój blog się rozwijał.

Total
0
Shares
Related Posts